forum.stripovi.com
forum.stripovi.com
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Aukcije | Private Messages | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 www.stripovi.com - svaštara - off topic diskusije
 Umjetnost
 Katedrale

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailYoutubeInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List

Smilies
Angry [:(!] Approve [^] Big Smile [:D] Black Eye [B)]
Blush [:I] Clown [:o)] Cool [8D] Dead [xx(]
Disapprove [V] Eight Ball [8] Evil [}:)] Facepalm [facepalm]
Hail [hail] Kisses [:X] LOL [lol] Mister No [mrno]
Pirat [pirat] Question [?] Sad [:(] Shock [:O]
Shy [8)] Sleepy [|)] Smile [:)] Tongue [:P]
Wink [;)] Zagor! [zagor]    

-  HTML is OFF | Forum Code is ON
Check here to include your profile signature.

T O P I C    R E V I E W
lwood Posted - 07/11/2012 : 21:52:48
prilikom boravka u Sloveniji zaletia san se jedan dan na izlet u Salzburg.
super grad,a od stvari šta su me posebno oduševile je svakako i tamošnja katedrala.
od koje ču nabacit par slika.
daklem otvoriču topic di možete stavljat katedrale koje su vam se posebno dopale.s neta ili osobne slike nije bitno.
25   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
Tutta Posted - 04/08/2018 : 14:48:07
Kod nevjeste, Apulija

lwood Posted - 07/04/2016 : 14:06:54

Segovia,Španjolska
lwood Posted - 07/04/2016 : 00:49:13

Lima,Peru
Tutta Posted - 13/05/2013 : 22:56:00
Kathedrale Sankt-Georg Limburg

History:

Previous buildings

When the first church was built on the "Limburger Rock" on the Lahn, is not exactly follow. According to a message on the Obituary Kastorstifts in Koblenz already Archbishop Hetti of Trier (814-47) is to have a church dedicated to St. George in "Lympurgensis."

For churches construction of the 9th Century, perhaps a location in the vicinity of the present chapel, speak indirectly archaeologically excavated burials from the Carolingian period to the present church. However, remnants of the building are missing, as well as information on its exact location and patronage. Because the message is also called consecration until the 16th Century was written, the building in its entirety in research is controversial.
On 10 February 910 made the king Louis the Child, a deed of gift for the creation of a canonry out to the the then Gaugraf of Niederlahngaus, Konrad Kurzbold (~ 885-948), had sought. The construction of a collegiate church probably began immediately afterwards, for which even the mention of the Patroziniums of St. George in a deed of Emperor Otto I in the year 940 speaks. At that time the church was most likely made ready.
Under the nave of the present church were found during excavations in the 20th Century remains of this first sacral; therefore it must have been a pillar basilica. While the nave was built with seven arches on square pillars openings at this time, be a square transept and choir were added later. A building that was possibly attributable oratory dedicated to writing a traditional inscription 1058. This inscription is today but no longer detectable.
In this context, it is unclear a 11 Associated Bleireliquiar century in schematic form of a church, which in 1776 was located in the then existing late Romanesque high altar. The piece is called today preserved in the cathedral treasury inscriptions as the founder and builder of a new "templum" a Count Henry, who was, however, not yet been clearly identified by the research.

Today's construction

The date of the foundation stone of the present cathedral is not known. However, dendrochronological studies and critical consideration in style at the lowest level of the existing architectural sculpture provide information on the construction, which is to be set around 1180 / 90th It was opened in 1235 by the Archbishop of Trier, Theodoric of Res. Church patrons were St. George and St. Nicholas of Myra. And the developers of today's cathedral is not known, however the Limburg merchants may have made ​​a significant contribution to the building.
It is well established that the cathedral was built in four phases. The first phase included the western front, the south aisle, the choir and the transept to the gallery. This phase included the Konradihaus niche church. The second phase involved the installation of the interior pillars of the southern nave. During this construction phase, only the bound system was introduced. In the third construction phase, the southern nave gallery was built. The fourth construction phase included the north side of the transept and the choir loft. This is where the Gothic influence most clearly.
As a partial example of the Limburg Cathedral is, for the third and fourth construction phase, the Cathedral of Reims. To coincide with the Limburg Cathedral, the Church of the Assumption was built in Andernach. It is likely that it has come to the exchange between the two Sheds.
In the course of secularization, the 19th pin was Hundred year-on-ge-ho-ing. 1827 the Counts of Nassau was founded back in Limburg an independent diocese, consequently, you got the former collegiate church of St. George in the rank of a cathedral at the urging.

Zagor-te-nay Posted - 27/04/2013 : 01:04:20
quote:
Originally posted by lwood

premisti je tamo

Di, u katedralu? Pa more, al triba se ipak malo obuć za to teplije. Evo, odlepršala je, neću da ti rušim harmoniju topica.. Mirnoću rekao bih čak.
Zagor-te-nay Posted - 27/04/2013 : 00:59:07
Ok, al ona ostaje.Građena je bolje od bilo koje katedrale, svi će se složit.
Inaće, od svih katedrala koje sam uživo vidija ipak mi je Duomo u Milanu najlipša. Barem izvana. Notre Dame u Parizu nema konkurenciju po unutrašnjosti. Ti vitraji su ...nemam riječi...to je...moć.
lwood Posted - 27/04/2013 : 00:48:35
quote:
Originally posted by Zagor-te-nay

Perverzija, di je ovo, tebi omiljena j. amerika, vegetacija bogata, neka vrst favela gore...Brazil u euro štihu?

piše ti ispod,Kolumbija.
Zagor-te-nay Posted - 27/04/2013 : 00:46:34
Perverzija, di je ovo, tebi omiljena j. amerika, vegetacija bogata, neka vrst favela gore...Brazil u euro štihu?
lwood Posted - 27/04/2013 : 00:45:06

Las Lajas,Ipiales,Nariño,Kolumbija
lwood Posted - 27/04/2013 : 00:40:58
Zagor-te-nay Posted - 26/04/2013 : 14:02:00
Nije katedrala al u mistu od 140 ljudi pravo je čudo. Kad sam je prvi put vidija uživo bloka sam...Crkva Sv. Ivana i Pavla u Ložišćima na Braču, izgrađena 1820.g. mramorni ukrašeni zvonik, djelo poznatog kipara Ivana Rendića.

lwood Posted - 26/04/2013 : 13:03:48
Messinu moran i ja vidit. nesuđeno prebivalište
paro Posted - 26/04/2013 : 09:00:41
quote:
Originally posted by lwood

baš si bija na Siciliji zbog katedrale.
nego jesi bija u Agrigentu ?

Ne, nego ću tek ić samo zbog katedrale...i muzeja u Palermu
Messina, Taormina, Sirakuza, Gela, Agrigent, Palermo, Cefalu i naravno... Corleone..
lwood Posted - 26/04/2013 : 00:19:18
baš si bija na Siciliji zbog katedrale.
nego jesi bija u Agrigentu ?
paro Posted - 24/04/2013 : 11:23:36
Jedna, možda ne najljepša, ali definitivno najupečatljivija katedrala u kojoj sam bio- mjestašce Cefalu na sjevernoj obali Sicilije. Normanska katedrala iz 12. st. Ovdje kič ne postoji, a unutrašnjost je svojevrsni vremeplov.

Kad tad ću se vratit tamo
Tonka24 Posted - 20/04/2013 : 00:08:36

Kölnska katedrala (njemački: Kölner Dom), službenog imena: Katedralna crkva Svetog Petra i Djevice Marije (Hohe Domkirche St. Peter und Maria) je rimokatolička crkva u Kölnu, Njemačka. Ona je sjedište Kölnske biskupije (trenutačni kardinal Joachim Meisner), pod upravom Kölnske nadbiskupije. Posvećena je Svetom Petru i Blaženoj Djevici Mariji i slavna je kao spomenik njemačkog kršćanstva, gotičke arhitekture te ustrajne vjere i opstojnosti građana Kölna.

Katedrala je 1996. god. upisana na UNESCOv popis mjesta svjetske baštine u Europi kao jedno od najpoznatijih građevina u Njemačkoj i znamenitost grada Kölna, te kao "iznimno djelo ljudske kreativne genijalnosti.

Izgradnja Kölnske katedrale je započela 1248. god. i trajala je, s brojnim prekidima, do 1880. god., što čini razdoblje od 600 godina. Ona je duga 144.5, široka 86.5 metara, a njena dva tornja su visoka 157 metara[2] Katedrala je jedna od najvećih svjetskih crkava i najveća gotička crkva u sjevernoj Europi. Godinama je, točnije od 1880. do izgradnje Washingtonskog obeliska 1884. god., bila najvišom ljudskom građevinom. Još uvijek ima drugi po visini crkveni toranj, od kojega je viši samo katedrale u Ulmu, koji je dovršen 10 godina poslije (1890.). Zbog svojih dvojnih tornjeva ona ima najveću fasadu od svih svjetskih crkava. Također njezin kor između stupova ima najveći omjer visine u odnosu na širinu, od svih srednjovjekovnih crkava (3.6:1), nadmašivši čak i katedralu u Beauvaisu koja ima malo viši glavni brod. [3]

Njeni srednjovjekovni arhitekti su isplanirali veličanstvenu građevinu koja bi udomila relikvije Sveta tri kralja koje je Fridrik I. Barbarossa donio iz Milana, te tako postala mjestom hodočašća u Svetom Rimskom Carstvu. Iako nije bila dovršena u srednjem vijeku, katedrala je "remek-djelo i snažno svjedočanstvo kršćanskog vjerovanja srednjovjekovne, ali i moderne Europe".

God. 2004., katedrala je dospjela na popis "svjetske baštine u opasnosti", kao jedina zaštićena građevina u zapadnoj Europi, zbog planova izgradnje nebodera u njezinoj blizini koji bi znatno narušio njezin izgled. No, nakon što su gradske vlasti 2006. god. odlučile ograničiti visinu planiranih građevina, katedrala je skinuta s tog popisa.

Dana 18. kolovoza 2005. god., papa Benedikt XVI. je posjetio katedralu tijekom svoje apostolske posjete Njemačkoj i tada se vjeruje da je katedralu pohodilo oko milijun hodošasnika.
Tonka24 Posted - 20/04/2013 : 00:04:23
quote:
Originally posted by izivko

Bio sam u katedrali u Kölnu i Ulmu. Nevjerojatan doživljaj!

Ja isto, nevjerovatno kolika je katedrala u Kolnu. Bio sam i u Pragu isto velika građevina.
lwood Posted - 09/02/2013 : 21:45:20

Asuncion,Paraguay
Tutta Posted - 27/01/2013 : 22:45:48

Notre Dame de Paris
lwood Posted - 27/01/2013 : 22:01:24

Siena,Italia
lwood Posted - 27/01/2013 : 21:31:02

Katedrala u Hermosillu,Mexico
Poli Posted - 08/01/2013 : 20:20:52

Nije katedrala, ali ne moze se pored Plecnika...

Crkva sv. Mihaela na Barju pored Ljubljane.

Jos crkva Gospodovega vnebohoda, Bogojina.

Crkva sv. Franciska Asiskega, Ljubljana.

Risar_69 Posted - 08/01/2013 : 19:44:29
Lepa mi je bila katedrala u Parizu-Notre Dame
http://www.notredamedeparis.fr/spip.php?rubrique4
dosada Posted - 05/12/2012 : 16:40:35
https://travelwriticus.wordpress.com/tag/church/page/2/

meni je posebno zanimljiv krov crkve u Eisenstadtu, iako je untrašnjost jebeni kič (:
lwood Posted - 14/11/2012 : 21:30:08
katedrala u Medellinu,največa katedrala u svitu izgrađena isključivo od cigle.

forum.stripovi.com © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
This page was generated in 0.12 seconds. Snitz Forums 2000