Sjajno, prelepo! Nego vidi malo te druge obaveze da smanjis, treba nam vise Zagora ovde, hehe
Jel si imao neke nove kontakte sa Bonelli?
Hvala na komplimentima...ovo su neke skice, hvatanje karaktera likova. Pravo da ti kazem nisam razvijao dalje saradnju sa Bonellijem...bio sam jako blizu, ali sam se malo zamorio i napravio pauzu...sada ponovo radim pomalo.
Evo i ja se okušah da nacrtam nešto. Da ne bude samo Zagor evo slike Teksa. Sliku nisam crtao iz glave vec sam gledao sliku i crtao. Totalni sam početnik tako da nemojte da me urnišete sa vašim kritikama. Do sad sam samo nacrtao jednog Zagora portret, al mi ga deca uništiše. [URL=http://img155.imageshack.us/i/teksviler.jpg/][/URL]
Tu negdje vidjeh da je netko crtao neke Disnyjeve likove, pa mi pade na pamet, kako je kupio Marvela, što bi bilo da Disney kupi i Bonellia i malo prilagodi likove...
Tu negdje vidjeh da je netko crtao neke Disnyjeve likove, pa mi pade na pamet, kako je kupio Marvela, što bi bilo da Disney kupi i Bonellia i malo prilagodi likove...
Cuo sam da se Brizita zaputila ka Beceju. Usputno ima neko presedanje negde, 'bem li ga gde...ali isto imam informacije da nosi nekoliko kapi krvi nekog divljaka...kojom ce jos jednom da ozivi barona Rakosija... Ma i ja se pitam koji ce joj vrag ta smicalica?
Super Toša i Extra Gedža - malo Googlah i... totalno otkačeno! Dakle, Talijani imaju Ratmana, Slovenci imaju Ratmana, a Hrvati imaju Štakora
Ustvari, kako je, od svih zemalja koji imaju strip izdavalaštvo, izgleda, jedino područje ex Yu totalno nezainteresirano za super junake, puno ih i imamo!
Sjetih se da sam davno negdje vidio (sliku/pasicu/stranicu?) nekog domaćeg superheroja kako leti nad nekim selom... nisam posve siguran, ali mislim da se zvao Gavran.
Jel zna netko nešto više o njemu? Je li to bio čitav strip ili samo ilustracija
Sjetih se da sam davno negdje vidio (sliku/pasicu/stranicu?) nekog domaćeg superheroja kako leti nad nekim selom... nisam posve siguran, ali mislim da se zvao Gavran.