All is one in Darkseid. This mighty body is my church. When I command your surrender, I speak with three billion voices. When I make a fist to crush your resistance. It is with three billion hands.
(paz' se spojlera) Odlicna epizoda!Faraci i Bruzzo su odradili dobar posao.Prica je tekla lagano,bredovi flesbekovi su igrali "toplo-'ladno" igru,vanzemaljac je bio simpatican(dok se nije latio motorke ),a zaplet je bio dovoljno jak da me drzi do kraja.Preokret u stilu "Vristavca"...
P.S.Naslov na pravom mestu!Da li to Blaza cita kritike?Obecavam,jos dva stripa sa dobro pozicioniranim naslovom i menjam potpis u "Blazo,voledu te forumasi ta kanda si im najmiliji!"
Zapravo ja sam tek pocetnik u citanju i sakupljanju stripova, i nekako mi je bas drago da sam poceo sa ovim serijalom( do sada sam nabavio prva 4 broja).Jedan od razloga je i taj sto volim da ispratim stvari od pocetka a 18 brojeva mi je prihvatljivo,mada bi voleo da jednog dana sakupim i ostale Bonelijeve junake.
Inace, zanima me kolike je do sada izaslo BB?
I jos jedno pitanje, vidim da dosta ljudi na forumu kritikuje Boneli stripove, pa me kao pocetnika zanima koja ,,ozbiljnija stiva'' treba da potrazim?
dobrodošao coask, drž se ti Bonellija, ne vjeruj zlim jezicima...ima Bonelli vrhunska izdanja...Tex,Zagor,Magični vjetar,Skriveno lice,Brendon,Dampir,Dilan.....
CITAJTE TELLERA,... DA BI POSTALI BOLJI LJUDI! STRIP JUNAK KOJI UCI POŠTENJU I PRAVDI!