forum.stripovi.com
forum.stripovi.com
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Aukcije | Private Messages | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 www.stripovi.com - site
 Prijedlozi, komentari, kritike
 JAO, MARKOS!!!
 New Topic New Poll New Poll
 Reply to Topic
Author Previous Topic Topic Next Topic  

kiky
stripovi.com suradnik

7363 Posts

Member since 17/07/2003

Posted - 28/02/2005 : 15:06:36  Show Profile Show Extended Profile  Visit kiky's Homepage  Send kiky a Private Message  Reply with Quote
"Tama" je moja recenzija a ne deecayeva!

we'll fast forward to a few years later and no one knows except the both of us and I have honored your request for silence and you've washed your hands clean of this

Markos
Webmaster

Croatia
29260 Posts

Member since 27/08/2001

Posted - 28/02/2005 : 15:21:39  Show Profile Show Extended Profile  Visit Markos's Homepage  Send Markos a Private Message  Reply with Quote
sorry...

Kicking Squeeling Gucci Little Piggy
Go to Top of Page

globinjo

Croatia
33493 Posts

Member since 12/09/2002

Posted - 28/02/2005 : 15:34:00  Show Profile Show Extended Profile  Visit globinjo's Homepage  Send globinjo a Private Message  Reply with Quote
kiky,ja bih ga tužio za ovo

...i onda kad ne bude nas bilo,stripove će čitat' naše...
DRUKALI SMO ZA HAJDUKA,MLADOST,STAROST,ŽIVOT CILI!
Go to Top of Page

kiky
stripovi.com suradnik

7363 Posts

Member since 17/07/2003

Posted - 28/02/2005 : 17:28:12  Show Profile Show Extended Profile  Visit kiky's Homepage  Send kiky a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Markos

sorry...

Sve u redu, bezazlena greškica... ak' slučajno u budučnosti okačiš moj nickname na neku deecayevu recenziju, ja se neću bunit.

we'll fast forward to a few years later and no one knows except the both of us and I have honored your request for silence and you've washed your hands clean of this
Go to Top of Page

DeeCay
stripovi.com suradnik

Croatia
21661 Posts

Member since 24/09/2002

Posted - 28/02/2005 : 17:30:07  Show Profile Show Extended Profile  Send DeeCay a Private Message  Reply with Quote
He, he, he...
Mislim da je to znak da bi ja konačno mogao napraviti neku novu recenziju

Eh, da Markose, u mojoj Zagor "Povratak Kaina", ispravi ak ti bude pri ruci naslov sličice "Eksterijeri drevnih grobnica by Andreucci" pa to promijeni u "Interijeri drevnih grobnica by Andreucci"... Tako da me više ne bode u oči...

The greatest trick the devil ever pulled
Was convincing the world he didn't exist,
That was his power...
Go to Top of Page

SejoSexon
Advanced Member

Austria
17229 Posts

Member since 16/04/2002

Posted - 01/03/2005 : 11:25:49  Show Profile Show Extended Profile  Visit SejoSexon's Homepage  Send SejoSexon a Private Message  Reply with Quote
Svkaka cast obojici na volji i trudu. Treba imati volje i vremena za pisanje recenzija.

Stara Vienna dobro ime ima, lijepo ime koje znaju svi, al' djevojke na ulicama ničemu ne vrijede, i kriplovi su česta i svakodnevna stvar, rekoh spasi Bože Österreich
Go to Top of Page

risbozg
Advanced Member

Croatia
15551 Posts

Member since 10/08/2003

Posted - 02/03/2005 : 15:43:33  Show Profile Show Extended Profile  Send risbozg a Private Message  Reply with Quote
ja mislim da je više pitanje vremena a manje volje :-)))

- --ak ti je slaba pamet moraš imat jaka leđa --
Go to Top of Page

Djole
stripovi.com suradnik

Serbia
11876 Posts

Member since 03/11/2002

Posted - 02/03/2005 : 16:30:11  Show Profile Show Extended Profile  Send Djole a Private Message  Reply with Quote
Ja mislim da grešiš.

--
"To me, my board!"
Go to Top of Page

kiky
stripovi.com suradnik

7363 Posts

Member since 17/07/2003

Posted - 02/03/2005 : 19:35:11  Show Profile Show Extended Profile  Visit kiky's Homepage  Send kiky a Private Message  Reply with Quote
E, za pisanje recenzija treba upravo imati volje. Jer ti ovdje uopće nemaš obvezu pisati recenzije, niti će ti to pisanje itko platiti, znači jedino je dobra volja ovdje u pitanju... a upravo stoga je tako zabavno pisati recenzije!

Go to Top of Page

makikatalinic
Advanced Member

Croatia
6187 Posts

Member since 07/03/2005

Posted - 08/03/2005 : 19:00:05  Show Profile Show Extended Profile  Send makikatalinic a Private Message  Reply with Quote
Svako moze pogrijesititi!!!!

Go to Top of Page

kiky
stripovi.com suradnik

7363 Posts

Member since 17/07/2003

Posted - 09/03/2005 : 12:44:37  Show Profile Show Extended Profile  Visit kiky's Homepage  Send kiky a Private Message  Reply with Quote
Markos, lijepo od tebe što mi svaku novu recenziju uredno objaviš, no mene i dalje zanima što je sa mojom re-recenzijom "Priče o Dylanu Dogu" koju sam ti poslao već prije skoro mjesec dana?

nobody else could ever take the place of you nobody else could do the things that you could do
no one else I guess could hurt me like you did I didn't understand, I was just a kid
Go to Top of Page

Djole
stripovi.com suradnik

Serbia
11876 Posts

Member since 03/11/2002

Posted - 09/03/2005 : 12:53:30  Show Profile Show Extended Profile  Send Djole a Private Message  Reply with Quote
Oho!

--
"Une femme de race ne se pose pas ce genre de questions. Elle sait."
Go to Top of Page

makikatalinic
Advanced Member

Croatia
6187 Posts

Member since 07/03/2005

Posted - 09/03/2005 : 12:53:31  Show Profile Show Extended Profile  Send makikatalinic a Private Message  Reply with Quote
Ponavljam : svatko moze pogrijesiti

"Velikodusnost bez premca"
Go to Top of Page

DeeCay
stripovi.com suradnik

Croatia
21661 Posts

Member since 24/09/2002

Posted - 09/03/2005 : 14:01:54  Show Profile Show Extended Profile  Send DeeCay a Private Message  Reply with Quote
ILi je nešto ultra-kontraverzno... ILi Markos nema vremena da primijeni oblik kontrarecenzije u programerskom smislu...

Ako je ovo drugo problem, možda bi malitintilinić mogao priskočiti u pomoć

The greatest trick the devil ever pulled
Was convincing the world he didn't exist,
That was his power...
Go to Top of Page

Markos
Webmaster

Croatia
29260 Posts

Member since 27/08/2001

Posted - 09/03/2005 : 14:32:35  Show Profile Show Extended Profile  Visit Markos's Homepage  Send Markos a Private Message  Reply with Quote
Htio sam napraviti kontrarecenziju, a kiky to nije htio nego je htio da izbrisem staru. Promijenio sam je davno jos kiky, samo sad vidim da nisam promijenio ocjene...

Kicking Squeeling Gucci Little Piggy
Go to Top of Page

kiky
stripovi.com suradnik

7363 Posts

Member since 17/07/2003

Posted - 09/03/2005 : 15:50:28  Show Profile Show Extended Profile  Visit kiky's Homepage  Send kiky a Private Message  Reply with Quote
Vidi stvarno, ja sam uvijek kliknuo na recenzije, no nisam otvarao "Priču o Dylan Dogu" jer sam vidio uvijek istu ocjenu, pa sam mislio da je još nisi sredio... ok, stvar sredjenja! Super!

nobody else could ever take the place of you nobody else could do the things that you could do
no one else I guess could hurt me like you did I didn't understand, I was just a kid
Go to Top of Page

Djole
stripovi.com suradnik

Serbia
11876 Posts

Member since 03/11/2002

Posted - 09/03/2005 : 22:57:08  Show Profile Show Extended Profile  Send Djole a Private Message  Reply with Quote
Više mi se sviđala ona stara. ;)

Šalu na stranu, recenzija potpuno u skladu sa opera operta karakterom tog dela, pošto njegov cilj i jeste otvaranje teoretisanja do 101 i nazad, te samo na to i treba skrenuti pažnju, a ostalo prepustiti svakom čitaocu. Odlično.

--
"Une femme de race ne se pose pas ce genre de questions. Elle sait."
Go to Top of Page

kiky
stripovi.com suradnik

7363 Posts

Member since 17/07/2003

Posted - 10/03/2005 : 16:19:40  Show Profile Show Extended Profile  Visit kiky's Homepage  Send kiky a Private Message  Reply with Quote
Thanx Djole!

Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic New Poll New Poll
 Reply to Topic
Jump To:
forum.stripovi.com © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
This page was generated in 0.17 seconds. Snitz Forums 2000