Author |
Topic |
d.r.p
Senior Member
1598 Posts
Member since 09/08/2007 |
Posted - 01/04/2018 : 17:02:56
|
quote: Originally posted by Poli
To mikro psari (2014) aka Stratos http://www.imdb.com/title/tt3259474/
Ne sjecam se tacno gdje sam vec cuo za ovaj film ali uzmem ga tako u knjiznici. Bang! Danasnja Grcka - Stratos placeni ubojica, koji navece radi u pekari za sicu (pokrice). Dosta mu je vec tog zivota ubojice ali kad si "duzan sefu" u zatvoru... Zanimljiv film koji odise veoma europsko, tesko bi ga bilo zamjeniti za neki americki film. Mada mi se film malo vukao ispocetka, plus neki likovi cudno govore - ono, ponovi istu recenicu skoro pa 10 puta zaredom, ko neki maloumnik, a ne jedan, vise likova, i zene, Ko da su svi nesto snifali ili su samo retardirani (ne kupujem da je to "grcka spika") - no kasnije dobije na intenzitetu, plus cudna atmosfera.
Crnjak koji ostaje u glavi te otvara koje pitanje.
Ne znam da li si gledao ovaj, odličan je. http://www.imdb.com/title/tt3954660/?ref_=nm_flmg_dr_1
|
Edited by - d.r.p on 01/04/2018 17:05:25 |
|
|
Poli
Advanced Member
Slovenia
37324 Posts
Member since 26/10/2007 |
Posted - 01/04/2018 : 17:03:18
|
Le ciel attendra (2016) ili Nebo moze cekati http://www.imdb.com/title/tt5766118/
Mislim da je to vec treci francuski film koji se bavi danasnjim islamskim terorizmom i pranju mozgova mladih sa dzihadisticnim smecem. Ako se uzme u obzir koliko boraca je otislo u Siriju i Irak iz Francuske i Belgije, odgovor na broj takvih filmova se sam namjece. Roditelji ipak trebaju odgovore zasto se bas njihovo dijete (bijelo po mogucnosti) odlucilo za dzihad i otislo ili pokusalo otici u Siriju. Sami ih nisu na to poticali, niti se ikada pricalo o tome doma... Mozda sam u jednom trenu pomislio "pa valjda ne mogu biti takve budaletine, i toliko njih" - mislim na to da ti netko internetom i caskanjem/chatanjem moze oprati glavu - ali sam se sjetio da su ipak tinejdzeri u pitanju i njima se svasta moze naplesti. Zanimljiv film koji u spregi sa ostalim filmova iste tematike pokusava naci odgovor.
|
Anything is possible dec d uej Be the Change You Want to See
|
|
|
Poli
Advanced Member
Slovenia
37324 Posts
Member since 26/10/2007 |
Posted - 01/04/2018 : 17:12:20
|
quote: Originally posted by d.r.p
Ne znam da li si gledao ovaj, odličan je. http://www.imdb.com/title/tt3954660/?ref_=nm_flmg_dr_1
Nisam jos, evo ide na listu.
Drukcije se spremam (i "spremam") na ovoga grckog crnjaka Miss Violence (2013). Bio na TV u utorak pa imam jos par dana da ga pogledam. Mada... malo me "strah", ne bih se zabedirao. Ako je samo sok u pitanju, onda je to premalo. Ali dok ne pogledam necu znati. http://www.imdb.com/title/tt3078242/
Druckije mi se dopala ova Woodyjeva drama sa Phoenixom. Allena obicno ne volim, kada on glumi ili njegovi stariji filmovi, no ovi noviji (zadnjih 20 godina recimo, kao redatelj) mi se vecinom sviđaju.
Irrational Man (2015) http://www.imdb.com/title/tt3715320/
No Place to Hide (1973) http://www.imdb.com/title/tt0066156/
Stari Stalloneov film, odustao sam nakoh 15 minuta mislim. Ipak prejadno. Sad, mozda je kasnije malo bolji ali hebiga, izgleda ko neki studentski isprdak pa zasto da se mucim kad ni prica nije nesto posebno.
|
Anything is possible dec d uej Be the Change You Want to See
|
Edited by - Poli on 01/04/2018 17:13:22 |
|
|
d.r.p
Senior Member
1598 Posts
Member since 09/08/2007 |
|
Poli
Advanced Member
Slovenia
37324 Posts
Member since 26/10/2007 |
Posted - 01/04/2018 : 17:48:02
|
Aha, pogledah i ja The Shape of Water i nekako mi je nije toooliko dobar da bi ga pocastio oskarom. Ipak su mi bili drazi Plakati. Pa i Wind river.
|
Anything is possible dec d uej Be the Change You Want to See
|
|
|
d.r.p
Senior Member
1598 Posts
Member since 09/08/2007 |
Posted - 01/04/2018 : 17:54:02
|
Bilbordi su ,uz neke moje kritike, svakako bolji, a Wind River ih šije oba (ona obrnuta zastava me je kupila odmah u početku). |
|
|
Obi-wan
Advanced Member
Croatia
13782 Posts
Member since 29/08/2004 |
Posted - 02/04/2018 : 00:12:42
|
Three billboards outside Ebbing, Missouri Preporučujem, obavezno pogledati. Svakako bolji film nego Shape of water. |
What you call sanity, it’s just a prison in your minds that stops you from seeing that you’re just tiny little cogs in a giant absurd machine. |
Edited by - Obi-wan on 02/04/2018 11:09:00 |
|
|
nagor
Advanced Member
Croatia
12553 Posts
Member since 21/02/2012 |
|
ivi skoj
Senior Member
Croatia
2120 Posts
Member since 07/12/2015 |
Posted - 02/04/2018 : 11:21:31
|
Gledao jučer na max-u Aliena savez. Kako je to loš film. Pokušaj neke odiseje sa lažnim Hallom u poluljudskom obliku, Šekspirijansko patetična tragedija istrošene franšize sa dubokoumnim korištenjem Wagnerove glazbe u svrhu radnje. E, neces me više navući podli Scotte. I di nade tako atraktivnu zamjenu za gospoju Weaver. |
samo još vjeverice, Pola i Slatea cekam |
|
|
Poli
Advanced Member
Slovenia
37324 Posts
Member since 26/10/2007 |
Posted - 03/04/2018 : 09:53:17
|
Pogledao Ang Leejev film Billy Lynn's Long Halftime Walk (2016) http://www.imdb.com/title/tt2513074/
mislim da je netko ovdje pisao nesto o tom filmu pa sam ga bacio na listu. Zanimljiv film, nekako mi izgleda "napusen" (flashbacki nisu problem ali neke scene, dosta njih, izgleda "surealno" - mozda je to ta satira koji neki pominju), ima neki svoj drive, ali vredan ogleda.
|
Anything is possible dec d uej Be the Change You Want to See
|
Edited by - Poli on 03/04/2018 09:54:25 |
|
|
Obi-wan
Advanced Member
Croatia
13782 Posts
Member since 29/08/2004 |
Posted - 03/04/2018 : 21:09:50
|
Wind River je dobar. Bolji od Shape of water, ali ipak ne toliko dobar kao Three billboards outside Ebbing, Missouri (film godine po meni). Svakako pogledati... |
What you call sanity, it’s just a prison in your minds that stops you from seeing that you’re just tiny little cogs in a giant absurd machine. |
|
|
Shaner
Advanced Member
Croatia
6918 Posts
Member since 24/09/2012 |
|
vice
stripovi.com suradnik
7264 Posts
Member since 29/06/2005 |
Posted - 04/04/2018 : 03:06:56
|
quote: Originally posted by Shaner
Pogledao The Party i zadovoljan sam, iako ne i oduševljen. Čini mi se da je ipak previše toga nagurano unutra.
Pogledao i The Disaster Artist. Smiješan i simpatičan film, no ipak prvenstveno za ljubitelje Wiseauovog klasika.
Ne bih se složio. Dapače, nije potrebno ni biti upoznat s The Room kako bi se uživalo u ovom izvrsnom ostvarenju. |
And like that... he's gone. |
|
|
Shaner
Advanced Member
Croatia
6918 Posts
Member since 24/09/2012 |
|
vice
stripovi.com suradnik
7264 Posts
Member since 29/06/2005 |
Posted - 04/04/2018 : 12:39:46
|
Za to bi ionako bili potrebni i dodatni intervjui i Nicoterova knjiga (subjektivizirana koliko jest), jer Wiseau ispada samo idiot gledajući The Room. Zapravo je na glasu kao mini diktator. :) |
And like that... he's gone. |
|
|
mladjo
Advanced Member
Croatia
20013 Posts
Member since 15/04/2007 |
Posted - 04/04/2018 : 19:24:51
|
Three bilboards... (2017) Razvikan film. Ništa posebno. Ne kužim cijelu famu oko filma. Ocjena:6/10
The shape of water (2017) Istko kao i kod Bilborda. Del Toro je bio u nemilosti onog Weinsteina i ne mogu se oteti dojmu da je sada malo i nagrađen s ovim filmom. Boje su živopisne ali film je ok i to je to. Ocjena:6/10
Jigsaw (2017) Najmanje dobar film iz franšize. Gledljivo ali nije to na razini ostalih filmova. Inače sam veliki ljubitelj serijala. Ocjena:5/10 |
COUNT ZERO INTERRUPT an interrupt of a process decrements a counter to zero
|
|
|
ken2
stripovi.com suradnik
Croatia
7869 Posts
Member since 30/07/2002 |
Posted - 04/04/2018 : 20:30:15
|
quote: Originally posted by mladjo
Three bilboards... (2017) Razvikan film. Ništa posebno. Ne kužim cijelu famu oko filma. Ocjena:6/10
The shape of water (2017) Istko kao i kod Bilborda. Del Toro je bio u nemilosti onog Weinsteina i ne mogu se oteti dojmu da je sada malo i nagrađen s ovim filmom. Boje su živopisne ali film je ok i to je to. Ocjena:6/10
Jigsaw (2017) Najmanje dobar film iz franšize. Gledljivo ali nije to na razini ostalih filmova. Inače sam veliki ljubitelj serijala. Ocjena:5/10
kao što već rekoh, nitko mi ne izmami osmijeh kao mlađo na filmovima 'razvikanim' plakatima 6/10 a hudson hawku 7/10 hahaha koliko si ono dao loganu? |
if you tolerate this, then your children will be next |
|
|
mladjo
Advanced Member
Croatia
20013 Posts
Member since 15/04/2007 |
|
Mr. Bushido
stripovi.com suradnik
Croatia
12777 Posts
Member since 23/09/2005 |
|
vice
stripovi.com suradnik
7264 Posts
Member since 29/06/2005 |
Posted - 05/04/2018 : 04:16:48
|
Danas je na redu bio kino combo, i oba filma su ispunila očekivanja, and then some more. :)
You Were Never Really Here - 8/10
Lynne Ramsay je već nakon We Need To Talk About Kevin bila u onoj klasi obećavajućih redatelja sutrašnjice, a sada se tu i zacementirala. Usporedba s Taxi Driverom je, što zbog protagonista, što zbog elementa prostitucije, neminovna, no tu sva sličnost prestaje. Surovo, visceralno, artistično i nemilosrdno ostvarenje u kojem Joaquin paše ko budali pleska. Njegova uvjerljivo najjača i najintimnija uloga.
Pogledajte ovaj dragulj u kinu dok još stignete.
A Quiet Place - 9/10
Nakon Get Outa i najave kako McBride radi na rebootu/sequelu Halloweena ne iznenađuje me što je John Krasinski snimio jedan od najkreativnijih horrora moderne kinematografije. Horror više ne pripada samo "majstorima žanra" (ako je taj klišej ikad i držao vodu).
Još sam ga gledao u 4d-u (koji je btw apsolutna glupost i bacanje love), ali nije omelo dojam kako se radi o filmčini! Nakon dva relativno nepoznata ostvarenja, Krasinski zabija pun pogodak upravo horror filmom, te tako biva Get Outom za 2018. godinu, kao predstavnikom "inteligentnog" mainstream horrora. Njegova real life žena Emily Blunt upotpunjava poruku koju film odašilje - onu o važnosti roditeljstva. Nadasve, radi se o thrill filmu, predivno strukturiranom i tempiranom. Posebno bih pohvalio dizajn čudovišta, i ne bi me nimalo smetalo da ovo započne novi horror trend, nakon pustih Insidiousa, Conjuringa, Sawova, REC-ova i Purgeova. Setting je takav da su nastavci logični, i dobrodošli.
|
And like that... he's gone. |
|
|
going going
Advanced Member
Serbia
11344 Posts
Member since 24/04/2012 |
Posted - 06/04/2018 : 16:24:03
|
Nicega od ovoga nema u srpskim bioskopima. A oba bih pogledao. Samo vladaju bezumni glupi blokbasteri i animirani filmovi za decu. |
|
|
mladjo
Advanced Member
Croatia
20013 Posts
Member since 15/04/2007 |
Posted - 06/04/2018 : 16:44:00
|
The Party (2016) Simpatično djelce, makar na momente naporno. ali fora je kak se sve na kraju poklopilo :)) Ocjena:6/10
All the money in the world (2017) Život stvarno ponekad piše drame, a ova priča je stvarno filmska. Scott je uradio dobar posao. Ocjena:7/10
Annihilation (2017) Ok vidi se da je produkcija slabija (npr. puške koje glavne junakinje nose djeluju kao igračke) ali film ima jednu odličnu stvar a to je atmosfera. Cijelo vrijeme je prisutna ta jeziva spika koja nas okupira cijeli film stoga zato veća brojka. Ocjena:7/10 |
COUNT ZERO INTERRUPT an interrupt of a process decrements a counter to zero
|
|
|
nagor
Advanced Member
Croatia
12553 Posts
Member since 21/02/2012 |
|
supermark
stripovi.com suradnik
Croatia
29540 Posts
Member since 06/02/2007 |
|
manhunter
Moderator
Switzerland
24617 Posts
Member since 17/09/2004 |
Posted - 09/04/2018 : 16:31:23
|
Pogledao Annihilation. Ajme sranja na kvadrat. Ovo je skoro pa lošije od Mother. Par zanimljivih delova i scena, ali sve u svemu je ovo tolika papazjanija, da je to neopisivo.
2/10 |
I am legion. I do not forget. I do not forgive.
|
|
|
Topic |
|