Hajde neki znalac Zagor universuma da nam napise hronologiju Cico specijalaca. Ja bi ih podelio u 3 kategorije. 1) Cikovi preci (Cico pracovjek, Cico Vitez...) 2) Cikove avanture pre susreta sa Zagorom (Cikovo detinjstvo, Ciko Amerikanac...) 3) Cikove avanture posle susreta sa Zagorom (Ciko u Drakulinom dvorcu, Ciko detektiv..) Ja znam toliko, moze li neko da nastavi
Hajde neki znalac Zagor universuma da nam napise hronologiju Cico specijalaca. Ja bi ih podelio u 3 kategorije. 1) Cikovi preci (Cico pracovjek, Cico Vitez...) 2) Cikove avanture pre susreta sa Zagorom (Cikovo detinjstvo, Ciko Amerikanac...) 3) Cikove avanture posle susreta sa Zagorom (Ciko u Drakulinom dvorcu, Ciko detektiv..) Ja znam toliko, moze li neko da nastavi
Sve je to sala, nema razloga za raspravu. Siguran sam da cemo profesor i ja zbijati posalice na racun cele stvari cim on bude svratio na Sajam knjiga ili neku slicnu manifestaciju...
Jos kao decak nisam mogao svariti ove cikove price za decu,a kamoli sad..
Baz bih zelio da vidim kako sa tvojih 33 godina citas fanta ciko,i potom da mi preraskazes kako si se divio na tu pricu,kako je ciko isao na drugu planetu i kako je na kraju porazio onu kokosku
Secam se kad sam bio klinac ko je imao neki cikov specijal bio je glavna faca,dosta su bili retki i preprodavci su klepali po usima.A sada ima ih koliko hoces a niko ih ni ne cita.Sta ja znam ja ih procitam,pola sata-sat bacanje mozga na pasu i meni super.
Ni živih se nisam boja, dok su bili za užasa, a nekmoli mrtvih pasa.
Sve je to sala, nema razloga za raspravu. Siguran sam da cemo profesor i ja zbijati posalice na racun cele stvari cim on bude svratio na Sajam knjiga ili neku slicnu manifestaciju...
Tako je Colte, upoznavanje sa tobom je jedna od retkih mojih neostvarenih želja, vidimo se uskoro...
Jos kao decak nisam mogao svariti ove cikove price za decu,a kamoli sad..