Author |
Topic |
|
1Euro
Advanced Member
12496 Posts
Member since 17/07/2008 |
Posted - 30/05/2010 : 10:30:25
|
Jedan tip sa kojim poslujem oko maraka, iz Kanade(Quebec) mi je ostao dužan nešto novca pa mi je u razmjenu ponudio neke stripove. Pa me sada zanima jel netko od vas zna koji su to ovi stripovi i jel to ima neku vrijednost da znam za koliko mu odpisati dug. Mislim ako netko zna koji su to brojevi,letnik,vrijednost,.... bio bi mu zahvalan. Mislim da je Obi-wan dobar poznavatelj američkih stripova....? Ili siguran sam da vas ima dosta drugih koji se isto tako razumijete u Američke (ili kanadske ? ) stripove....
|
Edited by - 1Euro on 30/05/2010 10:36:37
|
|
Obi-wan
Advanced Member
Croatia
13782 Posts
Member since 29/08/2004 |
Posted - 30/05/2010 : 11:50:16
|
U usporedbi sa mnogima drugima, ja sam skoro pa početnik u vezi američkih stripova. No, ovdje ni ne treba neko veliko znanje da se vidi da su ovo sveske i ne previše poznati naslovi (što ih čini slabo atraktivnim za bilo koju namjenu). Meni to izgleda kao da je tip očistio ormar od nečega što je skupljalo prašinu. Naravno, postoji mala šansa da se tu krije neka kolekcionarska vrijednost, ali čisto sumnjam. Ja ovo ne bih uzeo ni besplatno pa ti ne preporučujem. Naravno, bolji poznavatelji neka daju svoj sud.. |
What you call sanity, it’s just a prison in your minds that stops you from seeing that you’re just tiny little cogs in a giant absurd machine. |
|
|
1Euro
Advanced Member
12496 Posts
Posted - 30/05/2010 : 11:56:58
|
quote: Originally posted by Obi-wan