Author |
Topic |
Mairosu
Advanced Member
6689 Posts
Member since 03/07/2008 |
Posted - 20/02/2012 : 13:48:16
|
Izgleda da bih Quentinu bio losa supruga. El Dorado je meni "to isto, samo bolje".
Potpisujem za Warriors. Ni ja ne znam broja koliko sam to puta gledao...ni to ni Bloodsport. |
Ko igra za raju, i zanemaruje taktiku, zavrsit ce karijeru u nizerazrednom Vratniku.
Kakav ti je kupus, takva ti je sarma -- otac Tadej |
|
|
Johnny Difool
Advanced Member
Croatia
13988 Posts
Member since 21/02/2010 |
Posted - 20/02/2012 : 15:07:16
|
A meni ta trilogija kvalitativno pada upravo po redosljedu: fantastični Rio Bravo, odlični El Dorado i jako dobar Rio Lobo, ujedno i posljednji Hawksov film. |
Ja necu imati s kim ostati mlad ako svi ostarite, i ta ce mi mladost teško pasti... |
|
|
d.r.p
Senior Member
1598 Posts
Member since 09/08/2007 |
Posted - 21/02/2012 : 13:39:56
|
quote: Originally posted by Poli
Mislim da Eraserheada necu vise pogledati u ovom zivotu. Kod nijednog drugog filma nisam toliko iscekivao kraj. Jedan ogled je vise nego dovoljan za jean zivot. :s
Slažem se. Odličan film ali jednom je dovoljno. |
|
|
GODRA LEKMA
Starting Member
21 Posts
Member since 18/01/2012 |
|
wele
Advanced Member
Montenegro
3727 Posts
Member since 21/12/2009 |
|
Poli
Advanced Member
Slovenia
37275 Posts
Member since 26/10/2007 |
Posted - 02/03/2012 : 19:11:59
|
Klasika!!
Jeste tezak ali ga jos uvijek mogu pogledati s vremena na vreme (recimo na nekih 10 godina). :)
|
Anything is possible dec d uej Be the Change You Want to See
|
|
|
Luca_Torelli
stripovi.com suradnik
1379 Posts
Member since 05/03/2011 |
Posted - 07/03/2012 : 19:02:15
|
quote: Originally posted by GODRA LEKMA
sta mislite o MIDNIGHT COWBOY sa Dastinom Hofmanom i Dzonom Vojtom
Gledao sam ga prije dvije godine i još nisam osjetio volju za drugim gledanjem. |
nebesa nisu humana... (Hrabal)
|
|
|
MarxH
New Member
Croatia
143 Posts
Member since 09/12/2011 |
Posted - 07/03/2012 : 19:30:46
|
Nisam se mogao odlučiti jer su mi se po glavi motali Vrtlog života (iliti American beauty)(nevjerojatan dokaz da i ameri mogu napraviti dobar film) , Titanic (gledao ga kad god sam mogao , ali tu je i subjektivni razlog - rođendan mi je isti dan kada je Titanic potonuo , naravno dosta godina poslije...) , Odiseja u svemiru , Memento (film koji ide unatrag i unaprijed...) , Julienove suze (ovaj sam film gledao jedan jedini put , apsurd svih apsurda , ali onda sam doznao da je remake jednog drugog filma) i Village (još jedna genijalna redateljska manipulacija gledatelja). I sad , što odabrati? Onda sam išao pogledati vaše izbore , sve okej i tada mi je sinulo. Ne mogu vjerovati da taj film nikome nije najbolji. Sto sam ga puta gledao. Znam ga napamet . I sto ga još puta mogu gledati.
Ko to tamo peva
|
Ocean tuge je beskrajan i dubok. Okreni se oko sebe i naci ceš obalu... |
|
|
dosada
Advanced Member
Croatia
9033 Posts
Member since 13/05/2009 |
|
wele
Advanced Member
Montenegro
3727 Posts
Member since 21/12/2009 |
Posted - 07/03/2012 : 20:58:56
|
quote: Originally posted by MarxH
Nisam se mogao odlučiti jer su mi se po glavi motali Vrtlog života (iliti American beauty)(nevjerojatan dokaz da i ameri mogu napraviti dobar film) , Titanic (gledao ga kad god sam mogao , ali tu je i subjektivni razlog - rođendan mi je isti dan kada je Titanic potonuo , naravno dosta godina poslije...) , Odiseja u svemiru , Memento (film koji ide unatrag i unaprijed...) , Julienove suze (ovaj sam film gledao jedan jedini put , apsurd svih apsurda , ali onda sam doznao da je remake jednog drugog filma) i Village (još jedna genijalna redateljska manipulacija gledatelja). I sad , što odabrati? Onda sam išao pogledati vaše izbore , sve okej i tada mi je sinulo. Ne mogu vjerovati da taj film nikome nije najbolji. Sto sam ga puta gledao. Znam ga napamet . I sto ga još puta mogu gledati.
Ko to tamo peva
Za najbolje/omiljene domace bi trebao poseban topik;za mene je to svakako Lepa sela lepo gore. |
|
|
paro
stripovi.com suradnik
Croatia
8358 Posts
Member since 30/03/2005 |
Posted - 07/03/2012 : 22:28:11
|
Mislim da Slobodan Šijan ipak razvaljuje što se tiče ¨domaćih¨ filmova. |
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
|
|
|
Darth Ivan
Advanced Member
Croatia
7978 Posts
Member since 21/03/2010 |
Posted - 07/03/2012 : 23:53:43
|
quote: Originally posted by Johnny Difool
A meni ta trilogija kvalitativno pada upravo po redosljedu: fantastični Rio Bravo, odlični El Dorado i jako dobar Rio Lobo, ujedno i posljednji Hawksov film.
ja bi to ocijenio ovako:
izvrstan Rio Bravo, vrlo dobar El Dorado, slabi Rio Lobo. |
"Nothing lasts forever." |
|
|
GODRA LEKMA
Starting Member
21 Posts
Member since 18/01/2012 |
Posted - 08/03/2012 : 00:49:24
|
Souther comfort(juznjacka utjeha)gledo sam ga bar 50 puta,Deliverance,Solaris(ruski)Paris Texas,Schindler s list,taxi driver,a clockwork orange...ima toga.....rear window,12 angry man....... |
|
|
NESVRSTANI
Advanced Member
Croatia
10089 Posts
Member since 08/02/2006 |
Posted - 08/03/2012 : 12:06:49
|
quote: Originally posted by Mairosu
Potpisujem za Warriors. Ni ja ne znam broja koliko sam to puta gledao....
Pridružujem se klubu. Neznan točnu brojku, al je sigurno između 30-50. I opet ću ga prvon prilikon pogledat, ako ništa zbog soundtracka koji je savršen. Jedini film koji san odgleda otprilike jednako puta ka i Warriorse je Ko to tamo peva. |
Doli sve stranke!!! Živili naši dušmani!!! |
|
|
manhunter
Moderator
Switzerland
24537 Posts
Member since 17/09/2004 |
Posted - 08/03/2012 : 12:13:39
|
quote: Originally posted by wele
quote: Originally posted by MarxH
Nisam se mogao odlučiti jer su mi se po glavi motali Vrtlog života (iliti American beauty)(nevjerojatan dokaz da i ameri mogu napraviti dobar film) , Titanic (gledao ga kad god sam mogao , ali tu je i subjektivni razlog - rođendan mi je isti dan kada je Titanic potonuo , naravno dosta godina poslije...) , Odiseja u svemiru , Memento (film koji ide unatrag i unaprijed...) , Julienove suze (ovaj sam film gledao jedan jedini put , apsurd svih apsurda , ali onda sam doznao da je remake jednog drugog filma) i Village (još jedna genijalna redateljska manipulacija gledatelja). I sad , što odabrati? Onda sam išao pogledati vaše izbore , sve okej i tada mi je sinulo. Ne mogu vjerovati da taj film nikome nije najbolji. Sto sam ga puta gledao. Znam ga napamet . I sto ga još puta mogu gledati.
Ko to tamo peva
Za najbolje/omiljene domace bi trebao poseban topik;za mene je to svakako Lepa sela lepo gore.
http://forum.stripovi.com/topic.asp?TOPIC_ID=36131 |
I am legion. I do not forget. I do not forgive.
|
|
|
Darth Ivan
Advanced Member
Croatia
7978 Posts
Member since 21/03/2010 |
Posted - 08/03/2012 : 14:50:52
|
quote: Originally posted by Mairosu
Izgleda da bih Quentinu bio losa supruga. El Dorado je meni "to isto, samo bolje".
El Dorado ti je bolji od Ria Brava? meni je Eldorado "to isto, samo lošije". |
"Nothing lasts forever." |
|
|
dosada
Advanced Member
Croatia
9033 Posts
Member since 13/05/2009 |
|
dosada
Advanced Member
Croatia
9033 Posts
Member since 13/05/2009 |
|
NESVRSTANI
Advanced Member
Croatia
10089 Posts
Member since 08/02/2006 |
Posted - 08/03/2012 : 17:32:49
|
quote: Originally posted by dosada
quote: Originally posted by NESVRSTANI Neznan točnu brojku, al je sigurno između 30-50.
a slab si...oko brojke 100. Plus minus 10%!
Možda je i moja brojka tu negdi ali nisan tija pretjerat. |
Doli sve stranke!!! Živili naši dušmani!!! |
|
|
dosada
Advanced Member
Croatia
9033 Posts
Member since 13/05/2009 |
|
NESVRSTANI
Advanced Member
Croatia
10089 Posts
Member since 08/02/2006 |
Posted - 08/03/2012 : 17:50:07
|
quote: Originally posted by dosada
siguran sam da nisam pretjeral, to je film koji se gleda vec preko 25 godina par put godišnje...s tim da je bilo razdoblja kad se gledal na mjesecnoj bazi ;)
Ma nisan ni mislija da pretjeruješ, dapače tija san reć da virujen da broj 100 može bit realan. |
Doli sve stranke!!! Živili naši dušmani!!! |
|
|
mmitranic
Starting Member
1 Posts
Member since 23/08/2012 |
Posted - 23/08/2012 : 20:51:18
|
Lethal Weapon (1987) Point Break (1991) The Godfather (1972) The Godfather: Part II (1974) Pulp Fiction (1994) The Dark Knight (2008) Fight Club (1999) Inception (2010) Goodfellas (1990) Indiana Jones and the Raiders of the Lost Ark (1981) The Usual Suspects (1995) Léon: The Professional (1994) Saving Private Ryan (1998) Alien (1979) Back to the Future (1985) Reservoir Dogs (1992) Monty Python and the Holy Grail (1974) Braveheart (1995) Downfall (2004) Indiana Jones and the Last Crusade (1989) Die Hard (1988) Heat (1995) Snatch (2000) Fargo (1996) Kill Bill: Vol. 1 (2003) Trainspotting (1996) Lock, Stock and Two Smoking Barrels (1998) Slumdog Millionaire (2008) Casino (1995) Amores perros (2000) Platoon (1986) Scarface (1983) The Big Lebowski (1998) No Country for Old Men (2007) The Terminator (1984) Stand by Me (1986) Dog Day Afternoon (1975) Good Will Hunting (1997) Rocky (1976) Batman Begins (2005) Kiss Kiss, Bang Bang (2005) Office Space (1999) Ong-Bak - Muay Thai Warrior (2003) Shooter (2007) The Counterfeiters (2007) Tropa de Elite (2007) Un prophète (2009) Death at a Funeral (2007) The Ghost Writer (2010) Nueve reinas (2000) Apocalypto (2006) Dumb & Dumber (1994) Glengarry Glen Ross (1992) Gomorra (2008) Harsh Times (2005) Mad Max (1979) Mad Max 2 - The Road Warrior (1981) Munich (2005) Revanche (2008) Ronin (1998) Rounders (1998) |
|
|
-jeremija-
Senior Member
Serbia
1611 Posts
Member since 14/08/2012 |
Posted - 23/08/2012 : 20:54:33
|
Ako biram jedan: Once upon a time in America.
Sledili bi Kum 1, Kum 2, Forrest Gump, Django, Giu La Testa, Bitka na Neretvi, Užička Republika.
Da se razumemo, nisam komunjara. Jednostavno mi se dopada dramska radnja u dva poslednja filma. |
Edited by - -jeremija- on 30/02/2014 00:00:15 |
|
|
going going
Advanced Member
Serbia
11313 Posts
Member since 24/04/2012 |
Posted - 24/08/2012 : 17:18:02
|
Uh, tesko mi je da se odlucim za jedan pa cu reci 5 najbolja.Znam da bi trebalo jedan ali prosto ne mogu
Reservoir dogs{ulicni psi} {Harvey Keitel, Micheal Madson, Steve Buscemi, Tim Roth, Chris Pen, Edd Bunker} Prvenac Quentina Tarantina sa odlicnom muzikom.
Planes,trains and automobiles{Steve Martin i John Candy} na prvi pogled komedija ali je u stvari mnogo dublje.
Once upon a time in the west
Dances with wolves
For a few dollars more |
|
|
acestroke
stripovi.com suradnik
USA
11652 Posts
Member since 16/04/2009 |
Posted - 24/08/2012 : 17:49:35
|
Ne sjecam se jesam li ovdje vec komentirao, ne daju mi se sad gledat ostale stranice ovog topica. Takodje, ne bi da da stavljam svoje 'favorite of all time' filmove ovdje, ali cu rado stavit naslove koje sam skoro gledao (u zadnjih 4 ili 5 mjeseci) i koji su mi se mnogo, mnogo svidjali:
The China Syndrome Secret in their Eyes A Face in the Crowd Ruthless People |
http://www.acestroke.blogspot.com |
|
|
Topic |
|