Bolji su hi men i skeletor:) jesi li direktno od sideshowa naručio?carina,pdv?
Nisam, bas zbog carine i pdv-a Imam jednog lika sa njemackog ebaya i sve statue/figure narucujem preko njega. U prosjeku 2 dana treba da paket dode do mene (DHL) i nema bas nikakvih dodatnih troskova
“All we have to decide is what to do with the time that is given us.”
Nisam, bas zbog carine i pdv-a Imam jednog lika sa njemackog ebaya i sve statue/figure narucujem preko njega. U prosjeku 2 dana treba da paket dode do mene (DHL) i nema bas nikakvih dodatnih troskova
A cijena?
Malo manje od 600 dolara sa shippingom
Kako nikako nisam mogao naci za kupit policu po mjeri, a da bude i dovoljno cvrasta, odlucio sam sam napraviti jednu. Ovo je krajnji rezultat utrosene subote U stolariji sam tek pocetnik, no sve u svemu zadovoljan sam krajnjim rezultatom...
Vidim da ima ovdje prekaljenih kolekcionara pa me zanima na koji način i preko koje stranice mi je najjeftinije i najbolje nabaviti? Bez dodatnih troškova, poreza ili štoveć.
Nisam ove Muppetolike nigdje vidio, ali onih reallike figura ima u trgovini gdje ih kupim ponekad kad je sta "in",a najvise "classic". Da je ovako skupo nisam znao, mozda najvise 30-tak €, ako od ovih nekih nasih "svaba" narucuje preko amazona,salje stripove i slicno i dolazi skoro u "juzne" krajeve moze se neki deal dogovoriti s njima. Jer je postarina u Njemackoj 3.99€
"Kompromisi u kolekcionarstvu su one stvari koje ce ti omoguciti da dozivis starost sa pozamasnom ustedjevinom!"
Postarina do Njemacke iz Us je 3.99€, ali citao neki dan da ce postarina ici jos gore. Kod mene su zbog vec prometa online trgovine digli cijenu dostave. Striparnice uglavnom kad narucuju imaju te action figure skoro po istoj cijeni kao u zemlji porijekla, jer narucuju vise robe.
"Kompromisi u kolekcionarstvu su one stvari koje ce ti omoguciti da dozivis starost sa pozamasnom ustedjevinom!"