forum.stripovi.com
forum.stripovi.com
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Aukcije | Private Messages | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 www.stripovi.com - svaštara - off topic diskusije
 Film & TV
 Batman v Superman: Dawn of Justice
 New Topic New Poll New Poll
 Reply to Topic
Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 21

Mr. Bushido
stripovi.com suradnik

Croatia
12765 Posts

Member since 23/09/2005

Posted - 20/07/2013 : 22:59:38  Show Profile Show Extended Profile  Send Mr. Bushido a Private Message  Reply with Quote

http://www.comicbookresources.com/?page=article&id=46787

quote:
CBR's coverage of Comic-Con International in San Diego continues with coverage of the massive panels in Hall H. Warner Bros. Pictures and Legendary Pictures launched Saturday programming with a joint panel surveying their upcoming films, including "Godzilla" and "Seventh Son" from Legendary and "300: Rise of an Empire," "Gravity," and "The LEGO Movie" from Warner. A full panel report will follow soon, but the big news was Warner's announcement of "Superman/Batman," a live-action film directed by Zack Snyder and starring Henry Cavill and a Batman to be named later.

With the panel already running over, Hardwick welcomed Zack Snyder and Henry Cavill to the stage.

"I know there's been a lot of speculation about what we're doing," Snyder said. "It is official that we're going to make another Superman movie." He teased that "there's one particular part of the film I might be able to help you out with."

Harry Lennox from "Man of Steel" joined the panel to read something. "We're not adapting this thing," Snyder said, "but it will help us tell you something."

"I want you to remember, Clark, in all the years to come, in all your most private moments, I want you to remember my hand at your throat," Lennox read, quoting Frank Miller's "Dark Knight Returns." "I want you to remember the one man who beat you."

Then, on the screen, a Superman shield within a Bat symbol. With nothing more to be said, the panel wrapped.

Comics is any art you can read. -- Sean T. Collins

Edited by - Mr. Bushido on 21/05/2014 20:34:59

DeeCay
stripovi.com suradnik

Croatia
21661 Posts

Member since 24/09/2002

Posted - 20/07/2013 : 23:36:09  Show Profile Show Extended Profile  Send DeeCay a Private Message  Reply with Quote
Ajd da konačno vidimo i to...

“A reader lives a thousand lives before he dies; the man who never reads lives only one."
Go to Top of Page

vice
stripovi.com suradnik

7251 Posts

Member since 29/06/2005

Posted - 20/07/2013 : 23:59:12  Show Profile Show Extended Profile  Send vice a Private Message  Reply with Quote
Ja san za!

And like that... he's gone.
Go to Top of Page

Darth Ivan
Advanced Member

Croatia
7978 Posts

Member since 21/03/2010

Posted - 21/07/2013 : 02:07:27  Show Profile Show Extended Profile  Send Darth Ivan a Private Message  Reply with Quote
ajde da vidimo i tu kombinaciju.

"Nothing lasts forever."
Go to Top of Page

Zlix

Serbia
1734 Posts

Member since 20/03/2006

Posted - 21/07/2013 : 03:15:05  Show Profile Show Extended Profile  Send Zlix a Private Message  Reply with Quote
Super!

IG: @bricktoygrapher
Go to Top of Page

Windwalker
Advanced Member

Croatia
4530 Posts

Member since 08/03/2008

Posted - 21/07/2013 : 12:29:07  Show Profile Show Extended Profile  Send Windwalker a Private Message  Reply with Quote
Ak ga radi Snyder, bit će jedva prosjek.
Go to Top of Page

mr murdoc
Advanced Member

Switzerland
14557 Posts

Member since 02/01/2006

Posted - 21/07/2013 : 18:06:20  Show Profile Show Extended Profile  Send mr murdoc a Private Message  Reply with Quote
quote:
Christopher Nolan, redatelj posljednja tri nastavka Batmana, radit će na novom filmu kao izvršni producent.

E jebiga

“To live is the rarest thing in the world. Most people exist, that is all.”? Oscar Wilde
Go to Top of Page

brni
Advanced Member

Croatia
10434 Posts

Member since 18/06/2009

Posted - 21/07/2013 : 18:10:26  Show Profile Show Extended Profile  Send brni a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by mr murdoc

quote:
Christopher Nolan, redatelj posljednja tri nastavka Batmana, radit će na novom filmu kao izvršni producent.

E jebiga

"Clark Kent je Supermanova kritika covjecanstva"
Go to Top of Page

Darth Ivan
Advanced Member

Croatia
7978 Posts

Member since 21/03/2010

Posted - 21/07/2013 : 18:26:36  Show Profile Show Extended Profile  Send Darth Ivan a Private Message  Reply with Quote
quote:

E jebiga

trebali su njemu i Burtonu dat da režiraju film

"Nothing lasts forever."
Go to Top of Page

Johnny Difool
Advanced Member

Croatia
13988 Posts

Member since 21/02/2010

Posted - 22/07/2013 : 19:15:48  Show Profile Show Extended Profile  Send Johnny Difool a Private Message  Reply with Quote
Izvrsno kao ideja, meni dva najdraža superheroja i u stripu i na filmu, od davnih dana i Eksa.
Još da vidimo realizaciju.

http://www.jutarnji.hr/superman-i-batman-prvi-put-zajedno-na-filmu/1115672/

Ja necu imati s kim ostati mlad ako svi ostarite,
i ta ce mi mladost teško pasti...

Edited by - Johnny Difool on 22/07/2013 19:17:52
Go to Top of Page

mr murdoc
Advanced Member

Switzerland
14557 Posts

Member since 02/01/2006

Posted - 22/07/2013 : 19:30:06  Show Profile Show Extended Profile  Send mr murdoc a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Johnny Difool

Izvrsno kao ideja, meni dva najdraža superheroja i u stripu i na filmu, od davnih dana i Eksa.
Još da vidimo realizaciju.

http://www.jutarnji.hr/superman-i-batman-prvi-put-zajedno-na-filmu/1115672/

Mislis u DC univerzumu

“To live is the rarest thing in the world. Most people exist, that is all.”? Oscar Wilde
Go to Top of Page

Johnny Difool
Advanced Member

Croatia
13988 Posts

Member since 21/02/2010

Posted - 22/07/2013 : 20:16:48  Show Profile Show Extended Profile  Send Johnny Difool a Private Message  Reply with Quote
Nisam bio dovoljno precizan: recimo da da, makar Batman mi je najdraži uopće, a Supermana nadmašuje Spidey, upravo zbog Eksa.

Ja necu imati s kim ostati mlad ako svi ostarite,
i ta ce mi mladost teško pasti...
Go to Top of Page

Oki
Advanced Member

Croatia
5100 Posts

Member since 10/02/2011

Posted - 22/07/2013 : 20:38:01  Show Profile Show Extended Profile  Send Oki a Private Message  Reply with Quote
Superman protiv Batmana
....meni ovo ne samo da mi je smiješno,nego mi je i glupo...
Go to Top of Page

mr murdoc
Advanced Member

Switzerland
14557 Posts

Member since 02/01/2006

Posted - 22/07/2013 : 21:34:20  Show Profile Show Extended Profile  Send mr murdoc a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Oki

Superman protiv Batmana

Zasto

Go to Top of Page

Oki
Advanced Member

Croatia
5100 Posts

Member since 10/02/2011

Posted - 22/07/2013 : 21:56:24  Show Profile Show Extended Profile  Send Oki a Private Message  Reply with Quote
quote:

quote:
Originally posted by Oki

Superman protiv Batmana

Zasto

Pa kada bi to "okrenuli" na ovaj naš svijet stripa s ove strane bare(recimo Bonellijevski),onda bi to bilo isto kao npr. :
Komadant Mark protiv Bleka
Zagor protiv Texa
Kit protiv Mikija
Martin Mystery protiv Dylana Doga
...itd...
Jednostavno mi je smiješno...još mi je bilo razumljivo ono Batman protiv Čudovišta iz močvare jel se radi o čudovištu,ali ovdje imamo jednog muškarca u tajicama protiv drugog muškarca u tajicama,oba su superheroji,što bi značilo BUM,KRAŠŠŠ,TRESSSSS!!! ...probijat će se zidovi,rušati će se zgrade jer će se Supermen i Batman tući ko' dva kokota. A glavno pitanje je zašto??? Pa niti jedan nije negativac,ali ne, glupi ameri su vjerovatno smislili priču u kojoj će se nekome od njih pomutiti pamet,pa rušenje zgrada može da počne...
Go to Top of Page

Mr. Bushido
stripovi.com suradnik

Croatia
12765 Posts

Member since 23/09/2005

Posted - 22/07/2013 : 23:00:37  Show Profile Show Extended Profile  Send Mr. Bushido a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Oki

Jednostavno mi je smiješno...još mi je bilo razumljivo ono Batman protiv Čudovišta iz močvare jel se radi o čudovištu,ali ovdje imamo jednog muškarca u tajicama protiv drugog muškarca u tajicama,oba su superheroji,što bi značilo BUM,KRAŠŠŠ,TRESSSSS!!! ...probijat će se zidovi,rušati će se zgrade jer će se Supermen i Batman tući ko' dva kokota. A glavno pitanje je zašto???

Na stranu to što postoji vrlo dobar čimbenik koji Batmana i Supermana može dovesti do sukoba, ali zašto misliš da će uopće biti ikakvog sukoba?

Jedino što se zna o filmu jest da će ga biti i tko će ga snimati. O radnji možemo samo nagađati.

Go to Top of Page

Oki
Advanced Member

Croatia
5100 Posts

Member since 10/02/2011

Posted - 22/07/2013 : 23:32:15  Show Profile Show Extended Profile  Send Oki a Private Message  Reply with Quote
@Bushido
Ti si stavio link,a tamo piše:

Zack Snyder, who made a surprise appearance at Comic-Con today, breaking the news to audiences there, later said, “I’m so excited to begin working again with Henry Cavill in the world we created, and I can’t wait to expand the DC Universe in this next chapter. Let’s face it, it’s beyond mythological to have Superman and our new Batman facing off, since they are the greatest Super Heroes in the world.”

Dakle,Superman and Batman facing of...mislim da po mome skromnom znanju engleskog ovo facing of znači "sukobiti se" samo ne znam zašto za Batmana piše "novi" Batman?
Go to Top of Page

Oki
Advanced Member

Croatia
5100 Posts

Member since 10/02/2011

Posted - 22/07/2013 : 23:35:44  Show Profile Show Extended Profile  Send Oki a Private Message  Reply with Quote
...evo skužio i to...u ovom linku iznad od jutarnjeg piše da će se Superman boriti protiv Batmana,ali će biti novi glumac za Batmana...
Go to Top of Page

Mr. Bushido
stripovi.com suradnik

Croatia
12765 Posts

Member since 23/09/2005

Posted - 22/07/2013 : 23:41:49  Show Profile Show Extended Profile  Send Mr. Bushido a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Oki

@Bushido
Ti si stavio link,a tamo piše:

Zack Snyder, who made a surprise appearance at Comic-Con today, breaking the news to audiences there, later said, “I’m so excited to begin working again with Henry Cavill in the world we created, and I can’t wait to expand the DC Universe in this next chapter. Let’s face it, it’s beyond mythological to have Superman and our new Batman facing off, since they are the greatest Super Heroes in the world.”

Dakle,Superman and Batman facing of...mislim da po mome skromnom znanju engleskog ovo facing of znači "sukobiti se" samo ne znam zašto za Batmana piše "novi" Batman?

"Facing off" može, između ostalog, značiti i fizički sukob. Međutim, tim se izrazom češće aludira na nekakvo natjecanje, pogotovo sportsko.

Pod "novim Batmanom" misli se na to kako će Batmana glumiti neki novi glumac, umjesto Christiana Balea. Što je i logično, jer Batman u ovom filmu neće imati veze s Batmanom u Nolanovim filmovima.

Go to Top of Page

Oki
Advanced Member

Croatia
5100 Posts

Member since 10/02/2011

Posted - 22/07/2013 : 23:47:18  Show Profile Show Extended Profile  Send Oki a Private Message  Reply with Quote
Je..! Facing off može značiti i sučeljavanje.
Možda se jednostavno počupaju zbog neke ženske...ovo kažem u šali,ali tko zna?
Što je razlog njihovog sučeljavanja t.j. sukoba?
Zar nema toga u nekom od milion tih američkih strip svesčica?
Go to Top of Page

King Warrior
stripovi.com suradnik

22107 Posts

Member since 10/11/2007

Posted - 22/07/2013 : 23:56:31  Show Profile Show Extended Profile  Send King Warrior a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Mr. Bushido

Na stranu to što postoji vrlo dobar čimbenik koji Batmana i Supermana može dovesti do sukoba, ali zašto misliš da će uopće biti ikakvog sukoba?

Jedino što se zna o filmu jest da će ga biti i tko će ga snimati. O radnji možemo samo nagađati.

Budi siguran da hoce. Prvo sukob u kojem ce se Batman pokazati kao ravnopravan protivnik Supermanu( to ce i biti reziserov cilj tog sukoba), a onda partnerstvo protiv zajednickog neprijatelja.
Go to Top of Page

King Warrior
stripovi.com suradnik

22107 Posts

Member since 10/11/2007

Posted - 22/07/2013 : 23:57:51  Show Profile Show Extended Profile  Send King Warrior a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Oki

Autori hoce da pokazu da se Bat moze nositi sa superherojima i da im je ravnopravan, iako nema moci. To je sustina prijasnjih sukoba.
Go to Top of Page

Mr. Bushido
stripovi.com suradnik

Croatia
12765 Posts

Member since 23/09/2005

Posted - 23/07/2013 : 00:04:46  Show Profile Show Extended Profile  Send Mr. Bushido a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Oki

Je..! Facing off može značiti i sučeljavanje.
Možda se jednostavno počupaju zbog neke ženske...ovo kažem u šali,ali tko zna?
Zar nema toga u nekom od milion tih američkih strip svesčica?

Na stranu ono što je u stripovima, jedan izvor potencijalnog sukoba, ako je suditi prema filmu Man of Steel, jest činjenica da Supermanova prisutnost predstavlja prijetnju za stanovnike Zemlje.

Usprkos njegovim dobrim namjerama i tome što se borio na strani Zemljana, prvi susret s izvanzemaljcima (Kriptoncima) doveo je do gubitka velikog broja ljudi.

Naravno, netko poput Batmana mora se zapitati, je li Supermanova pojava tempirana bomba ili blagoslov? Ako je Superman od Zemlje učinio intergalaktičku metu, treba li se Batman sukobiti s njime ili surađivati s njime?

Man of Steel je po tom pitanju dobra odskočna daska za nove filmove.

Go to Top of Page

Mali_Mate
stripovi.com suradnik

Croatia
2065 Posts

Member since 18/03/2006

Posted - 23/07/2013 : 00:07:02  Show Profile Show Extended Profile  Visit Mali_Mate's Homepage  Send Mali_Mate a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by King Warrior

quote:
Originally posted by Oki

Autori hoce da pokazu da se Bat moze nositi sa superherojima i da im je ravnopravan, iako nema moci. To je sustina prijasnjih sukoba.

Osim onoga u "The Dark Knight Returns"

Al nekako ne vjerujem da će itko od ljudi uključenih u ovaj projekt krenuti tim putem.

http://matanovogumno.blogspot.com
Go to Top of Page

Mr. Bushido
stripovi.com suradnik

Croatia
12765 Posts

Member since 23/09/2005

Posted - 23/07/2013 : 00:16:19  Show Profile Show Extended Profile  Send Mr. Bushido a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Mali_Mate

quote:
Originally posted by King Warrior

quote:
Originally posted by Oki

Osim onoga u "The Dark Knight Returns"

Al nekako ne vjerujem da će itko od ljudi uključenih u ovaj projekt krenuti tim putem.

Pogotovo jer adaptacija već postoji.

http://www.imdb.com/title/tt2313197/
http://www.imdb.com/title/tt2166834/

Međutim, vrlo je lako moguće da neke elemente iz The Dark Knight Returns vidimo u ovom, a i budućim filmovima.

Go to Top of Page

Mr. Bushido
stripovi.com suradnik

Croatia
12765 Posts

Member since 23/09/2005

Posted - 23/07/2013 : 00:21:58  Show Profile Show Extended Profile  Send Mr. Bushido a Private Message  Reply with Quote

Go to Top of Page
Page: of 21 Previous Topic Topic Next Topic  
Next Page
 New Topic New Poll New Poll
 Reply to Topic
Jump To:
forum.stripovi.com © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
This page was generated in 0.27 seconds. Snitz Forums 2000