forum.stripovi.com
forum.stripovi.com
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Aukcije | Private Messages | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 www.stripovi.com - svaštara - off topic diskusije
 Film & TV
 Terminator: Genisys - 1.7.2015
 New Topic New Poll New Poll
 Reply to Topic
Previous Page | Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 10

PijaniPatak
stripovi.com suradnik

Germany
10029 Posts

Member since 20/02/2010

Posted - 23/05/2014 : 10:09:51  Show Profile Show Extended Profile  Send PijaniPatak a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by nagor

“Kind of like Back to the Future, the Terminator: Genesis script folds into the first film in the series…. There’s a scene in the script where literally, we see the scene in the first Terminator where Arnold steps out, the punks threaten him, he rips Bill Paxton’s heart out and takes his clothes and wanders off. And as soon as that scene ends, another Arnold Schwarzenegger who’s older, and bearded and a very different version of the Terminator, comes walking in from the other side and plays another scene, right at the scene of that first incident.”

Oni matere mi nisu normalni

DNEVNIK CITANJA:
Etika junaštva i deklišeizirani koreni u “Zagor prica...”

Edited by - PijaniPatak on 23/05/2014 10:11:00
Go to Top of Page

D.J.
stripovi.com suradnik

USA
7055 Posts

Member since 21/07/2002

Posted - 23/05/2014 : 10:30:57  Show Profile Show Extended Profile  Send D.J. a Private Message  Reply with Quote
Kako li sam samo propustio ovu vijest?!

Jedva cekam ovaj film! Arni je stvoren za Terminatora. Onaj zadnji nisam ni gledao, a prva tri su mi odlicna.
Jos se sjecam kako sam se osjecao kad sam gledao sva tri filma u kinu, '85, '91 i '03.

www.epicentercomics.com
Go to Top of Page

Johnny Difool
Advanced Member

Croatia
13988 Posts

Member since 21/02/2010

Posted - 23/05/2014 : 12:08:44  Show Profile Show Extended Profile  Send Johnny Difool a Private Message  Reply with Quote
Ako pogledamo plakat s dva Arnieja / Terminatora, to bi moglo značiti da će se u filmu pojaviti dvije vrste Terminatora, odnosno Arnie u dvije uloge.
Jedan bi mogao biti stariji model, nekakav prototip ili tako nešto slično onome kad se Arnie u dvojci borio protiv superiornijeg T1000, a drugi kasniji i razvijeniji, što se lako može riješiti računalnim pomlađivanjem kako King reče kao u trećem dijelu.
U tom bi se slučaju protiv pomlađene verzije Arnieja borili Sarah i John Connor, Kyle Reese i stari Terminator.

Ja necu imati s kim ostati mlad ako svi ostarite,
i ta ce mi mladost teško pasti...
Go to Top of Page

nagor
Advanced Member

Croatia
12553 Posts

Member since 21/02/2012

Posted - 23/05/2014 : 13:04:53  Show Profile Show Extended Profile  Send nagor a Private Message  Reply with Quote
Plakat sam našao slučajno. Mislim da je to fan made stvar. Nije služben plakat.
Go to Top of Page

Mr. Bushido
stripovi.com suradnik

Croatia
12781 Posts

Member since 23/09/2005

Posted - 23/05/2014 : 13:16:20  Show Profile Show Extended Profile  Send Mr. Bushido a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by PijaniPatak

quote:

“Kind of like Back to the Future, the Terminator: Genesis script folds into the first film in the series…. There’s a scene in the script where literally, we see the scene in the first Terminator where Arnold steps out, the punks threaten him, he rips Bill Paxton’s heart out and takes his clothes and wanders off. And as soon as that scene ends, another Arnold Schwarzenegger who’s older, and bearded and a very different version of the Terminator, comes walking in from the other side and plays another scene, right at the scene of that first incident.”

Čini mi se da nikad nisi gledao seriju Doctor Who.

Comics is any art you can read. -- Sean T. Collins
Go to Top of Page

nagor
Advanced Member

Croatia
12553 Posts

Member since 21/02/2012

Posted - 23/05/2014 : 20:28:46  Show Profile Show Extended Profile  Send nagor a Private Message  Reply with Quote
Snimanje.
http://instagram.com/p/n9j12supZk/#

Ovo baš podsjeća na jedinicu.
Volim te policijske aute iz 80-ih.
Go to Top of Page

PijaniPatak
stripovi.com suradnik

Germany
10029 Posts

Member since 20/02/2010

Posted - 23/05/2014 : 20:53:13  Show Profile Show Extended Profile  Send PijaniPatak a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Mr. Bushido

quote:
Originally posted by PijaniPatak

quote:

http://4.bp.blogspot.com/-lGPaOEl2dko/T8BauvZqUXI/AAAAAAAAfUA/JL9VWBk25IE/s640/Star+Wars+No.jpg

Čini mi se da nikad nisi gledao seriju Doctor Who.

Nisam nikada

DNEVNIK CITANJA:
Go to Top of Page

nagor
Advanced Member

Croatia
12553 Posts

Member since 21/02/2012

Posted - 28/05/2014 : 22:04:59  Show Profile Show Extended Profile  Send nagor a Private Message  Reply with Quote
Izgleda da imamo novog T-1000.

http://www.flickeringmyth.com/2014/05/byung-hun-lee-terminator-genesis-role-revealed.html
Go to Top of Page

nagor
Advanced Member

Croatia
12553 Posts

Member since 21/02/2012

Posted - 28/05/2014 : 22:16:50  Show Profile Show Extended Profile  Send nagor a Private Message  Reply with Quote
http://screenrant.com/arnold-schwarzenegger-terminator-reboot-character-aged/

Autori filma neće umjetno pomlađivati Švarcija odnosno scenarij je uzeo u obzir činjenicu da je Arnold ostario.

If Terminator flesh ages slower, as Schwarzenegger suggests, that means the older/reprogrammed model will have endured decades worth of adventures and experiences. Recent rumors even suggest those adventures will see the T-800 character secretly watching over an unknowing Sarah Connor her entire life.

The balance between artificial intelligence and human nature has become one of the most intriguing aspects of the series and, given the amount of “humanity” that John Connor’s T-800 learned in Terminator 2: Judgement Day (which occurred over the course of several days), it’s exciting to think about how a reprogrammed T-800 might view its existence after spending decades online.

Ovo mi zvuči jako zanimljivo. T-800 model, koji je u tajnosti čuvao Sarah Connor 30ak godina. Zbog toga je njegovo tkivo ostarilo. Ima smisla. Možemo pretpostaviti da će mu biti uključen onaj čip za učenje emocionalne inteligencije i da će ovaj T-800 biti najljudskiji po ponašanju od svih dosadašnjih modela.

Navodno će J.K. Simmons glumiti detektiva, koji godinama prati i istražuje čudan slučaj Sarah Connor.

Edited by - nagor on 28/05/2014 23:19:46
Go to Top of Page

ken2
stripovi.com suradnik

Croatia
7887 Posts

Member since 30/07/2002

Posted - 28/05/2014 : 22:38:48  Show Profile Show Extended Profile  Send ken2 a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Johnny Difool

Hm, logično je da Sarah i Kyle u prequelu koji će se odigravati početkom 80-ih budu mlađi, ali nije logično da Terminator može biti stariji od sebe iz 1984.
OK, može se ponuditi nekakvo objašnjenje o umjetnoj koži koja prekriva endoskelet a koja može biti stara po želji, ali mi je svejedno nelogično.

kako nije logično
pa i ne može logičnije
ako će se radnja događat u osamdesetima, a iz budućnosti će doći ostarjeli arnie, koji je čuvao sarah 30 godina i ostario na neku čudnu, ali objašnjivu foru i tamo se tuče sa samim sobom mlađim 30 godina, i još dođe t-1000 koji nije ostario, ali je promijenio facu... kuš' bolje
meni stavi još i claire danes i ja zadovoljan

if you tolerate this, then your children will be next
Go to Top of Page

nagor
Advanced Member

Croatia
12553 Posts

Member since 21/02/2012

Posted - 28/05/2014 : 23:04:05  Show Profile Show Extended Profile  Send nagor a Private Message  Reply with Quote
Fora ovog ostarjelog Arnija je da je on došao iz budućnosti 30godina prije 1984e godine. Dakle, on je čuvao Sarah Connor od malih nogu. Možemo pretpostaviti da kada je došao u tu 1954. godinu da je izgledao onako kako treba - mlađe... ali 30 godina u prošlosti je pustilo trag na njegovom ljudskom tkivu.
Go to Top of Page

PijaniPatak
stripovi.com suradnik

Germany
10029 Posts

Member since 20/02/2010

Posted - 29/05/2014 : 00:27:17  Show Profile Show Extended Profile  Send PijaniPatak a Private Message  Reply with Quote
Sve je to meni otišlo predaleko...skeptičan sam do zla boga, a što više saznam manje mi se sviđa. Ne zbog spoilera, već zbog sve veće očiglednosti jednog totalnog sranja

DNEVNIK CITANJA:
Go to Top of Page

emirem
Advanced Member

10757 Posts

Member since 18/01/2010

Posted - 29/05/2014 : 15:16:53  Show Profile Show Extended Profile  Send emirem a Private Message  Reply with Quote
Screenplay terminated...data searching...loading....data old...need update....T-800 face lifting...bzzzzzzzzz....
plop!

"Kompromisi u kolekcionarstvu su one stvari koje ce ti omoguciti da dozivis starost sa pozamasnom ustedjevinom!"
Go to Top of Page

dr strangelove
Advanced Member

USA
8865 Posts

Member since 26/12/2007

Posted - 29/05/2014 : 17:55:47  Show Profile Show Extended Profile  Visit dr strangelove's Homepage  Send dr strangelove a Private Message  Reply with Quote
To sa starenjem ima i nema smisla.
Nema smisla ako se gleda jedinica jer je tamo Terminatorovo meso trunulo, a ne starilo. Zato i je smrdio kao krepena zivotinja ("You got a dead cat in there, or what?").
Ima smisla ako se gleda dvojka jer je tamo izjavio (tj potvrdio) da njegovo meso zarasta.

It would not be difficult, Mein Führer. Nuclear reactors could - heh, I'm sorry, Mr. President - nuclear reactors could provide power almost indefinitely.
Go to Top of Page

nagor
Advanced Member

Croatia
12553 Posts

Member since 21/02/2012

Posted - 29/05/2014 : 21:07:14  Show Profile Show Extended Profile  Send nagor a Private Message  Reply with Quote
http://www.flickeringmyth.com/2014/05/terminator-genesis-set-photos-featuring-arnold-schwarzenegger-emilia-clarke-jai-courtney.html

Izgleda da terminator ovoga puta neće furati bikerski izgled.

Go to Top of Page

nagor
Advanced Member

Croatia
12553 Posts

Member since 21/02/2012

Posted - 05/06/2014 : 21:32:57  Show Profile Show Extended Profile  Send nagor a Private Message  Reply with Quote
http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-2644529/Emilia-Clarke-Jai-Courtney-fire-police-car-truck-film-Terminator-Genesis.html

https://www.youtube.com/watch?v=LY55pS7zaDo
Go to Top of Page

nagor
Advanced Member

Croatia
12553 Posts

Member since 21/02/2012

Posted - 07/06/2014 : 13:20:03  Show Profile Show Extended Profile  Send nagor a Private Message  Reply with Quote
http://www.flickeringmyth.com/2014/06/arnold-schwarzenegger-battle-damaged-t-800-new-terminator-genesis-set-photos.html

Go to Top of Page

nagor
Advanced Member

Croatia
12553 Posts

Member since 21/02/2012

Posted - 14/06/2014 : 02:34:54  Show Profile Show Extended Profile  Send nagor a Private Message  Reply with Quote
Future War armor from Terminator: Genesis revealed

Go to Top of Page

nagor
Advanced Member

Croatia
12553 Posts

Member since 21/02/2012

Posted - 07/08/2014 : 22:38:54  Show Profile Show Extended Profile  Send nagor a Private Message  Reply with Quote
http://www.slashfilm.com/terminator-genisys-arnold-schwarzenegger/

Službeni naziv novog filma... Terminator: Genisys
Go to Top of Page

nagor
Advanced Member

Croatia
12553 Posts

Member since 21/02/2012

Posted - 16/10/2014 : 20:13:22  Show Profile Show Extended Profile  Send nagor a Private Message  Reply with Quote

http://www.empireonline.com/news/story.asp?NID=42494

Cameron o novom terminatoru:

“I'm hoping it's great. I'd like them to get it right, and based on the script that I read there's a pretty good chance that it could. It looks like it could be fun.”

Zanimljivijije mi je to kako nije u potpunosti odbacio ideju o tome, da se i on kasnije ponovno okuša u terminatoru.

“I haven't really thought that far ahead yet. I've got plenty of time to think about it. It might be fun to completely re-invent the franchise.”

Edited by - nagor on 16/10/2014 21:56:04
Go to Top of Page

Josip2000
Average Member

712 Posts

Member since 20/08/2014

Posted - 16/10/2014 : 21:41:22  Show Profile Show Extended Profile  Visit Josip2000's Homepage  Send Josip2000 a Private Message  Reply with Quote
Bilo bi izvrsno kad bi se Cameron uhvatio Terminatora ponovno, čovjek sve što uhvati pretvori u zlato. Pa prva dva filma na listi koji su najviše zaradili su njegovo djelo, Avatar i Titanic. Inače jedva čekam Genisys, Salvation je bio smeće baš zato što je izostao Švarceneger, A T3 uopće nije bio loš, dapače. Mislim da će bit vrlo dobar Genisys.
Go to Top of Page

Johnny Difool
Advanced Member

Croatia
13988 Posts

Member since 21/02/2010

Posted - 16/10/2014 : 21:58:01  Show Profile Show Extended Profile  Send Johnny Difool a Private Message  Reply with Quote
Ali Arnie se pojavio i u "četvorki", samo što je bio kompjuterski generiran a ne živ, ali ipak.

Ja necu imati s kim ostati mlad ako svi ostarite,
i ta ce mi mladost teško pasti...
Go to Top of Page

nagor
Advanced Member

Croatia
12553 Posts

Member since 21/02/2012

Posted - 16/10/2014 : 21:58:12  Show Profile Show Extended Profile  Send nagor a Private Message  Reply with Quote
Uvjeren sam, da će se Cameron vratiti svom čedu... Tamo negdje 2025e... sa maksimalno realističnim CGI efektima napravit će pravi legitimni nastavak drugog djela i to je to... konačno ćemo imati trilogiju.
Go to Top of Page

Josip2000
Average Member

712 Posts

Member since 20/08/2014

Posted - 16/10/2014 : 22:13:13  Show Profile Show Extended Profile  Visit Josip2000's Homepage  Send Josip2000 a Private Message  Reply with Quote
quote:

Ali Arnie se pojavio i u "četvorki", samo što je bio kompjuterski generiran a ne živ, ali ipak.

U glavnoj ulozi, Terminator nije Terminator bez Švarcija u glavnoj ulozi. Nagor, pa nije loš T3, naravno da je T2 nedodirljiv ali meni je recimo trojka bolja od jedinice iz 1984.
Go to Top of Page

supermark
stripovi.com suradnik

Croatia
29543 Posts

Member since 06/02/2007

Posted - 16/10/2014 : 22:20:53  Show Profile Show Extended Profile  Visit supermark's Homepage  Send supermark a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Josip2000

quote:

U glavnoj ulozi, Terminator nije Terminator bez Švarcija u glavnoj ulozi. Nagor, pa nije loš T3, naravno da je T2 nedodirljiv ali meni je recimo trojka bolja od jedinice iz 1984.

Go to Top of Page
Page: of 10 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page | Next Page
 New Topic New Poll New Poll
 Reply to Topic
Jump To:
forum.stripovi.com © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
This page was generated in 0.2 seconds. Snitz Forums 2000