forum.stripovi.com
forum.stripovi.com
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Aukcije | Private Messages | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 Stripovi
 Americki strip
 Isola
 New Topic New Poll New Poll
 Reply to Topic
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Mr. Bushido
stripovi.com suradnik

Croatia
12765 Posts

Member since 23/09/2005

Posted - 18/07/2018 : 23:00:35  Show Profile Show Extended Profile  Send Mr. Bushido a Private Message  Reply with Quote
Autor Karl Kerschl privukao je pažnju publike i kritike kada je prije više od 10 godina pokrenuo svoj web-strip The Abominable Charles Christopher. Ovaj neobičan fantasy strip donio mu je veliki broj nagrada i priznanja, te stvorio bazu vjernih fanova koji redovito čekaju nove nastavke.

Nakon toga su uslijedili profesionalni radovi za velike izdavačke kuće. Kerschl je počeo raditi za DC. Ujedinio se s Becky Cloonan i Brendenom Fletcherom, svojim prijateljem iz djetinjstva, kako bi zajedno stvorili serijal Gotham Academy. Riječ je o još jednom neobičnom stripu, tinejdžerskoj drami koja prati pustolovine nekoliko učenika obrazovne institucije smještene u gradu Gothamu, domu superheroja Batmana. Tijekom četiri godine izlaženja serijal je stekao svoje poklonike kod publike i kritike.

Kerschl i Fletcher nastavili su svoju suradnju nakon završetka serijala Gotham Academy, na novom stripu zvanom Isola, koji izdaje Image. Kako je Kerschl objasnio, Isola je fantasy strip koji objedinjuje senzibilitete njegovih prethodnih radova.

O samom stripu iz Kerschlovih usta:

quote:
ISOLA is a fantasy series that was basically designed to fuse all of the things I love about the Abominable Charles Christopher with the long-form adventure stuff I draw in my more mainstream comics work.

ISOLA is the story of a queen who's been magically turned into a tiger and her Captain of the Guard who's sworn to protect her. They must travel across the world in search of the fabled island of ISOLA - the entrance to the underworld - to hopefully turn the queen back into a human.

It's full of animals, exotic environments and intimate character moments. If you love Charles Christopher I really think you'll love this.

Na ovoj je stranici moguće pročitati poglavlje od 10 stranica, koje prethodi radnji glavnog serijala.

https://isola.ca/readonline/

A ovo je foršpan prvog broja.

Comics is any art you can read. -- Sean T. Collins

ivanl
Advanced Member

Croatia
15617 Posts

Member since 24/04/2012

Posted - 19/07/2018 : 00:29:18  Show Profile Show Extended Profile  Send ivanl a Private Message  Reply with Quote
Da se mene pita, i da ja mogu, odmah bi ga objavio. Fibra, mozda?

Kontra mraku, kontra sili!
Prkos mocnome, zaštita slabome!
Go to Top of Page

Shaner
Advanced Member

Croatia
6856 Posts

Member since 24/09/2012

Posted - 19/07/2018 : 02:26:45  Show Profile Show Extended Profile  Send Shaner a Private Message  Reply with Quote
Hvala na infu, ovo djeluje jako zanimljivo.

http://onlineimpressions.blogspot.com/
Go to Top of Page

Bachy

Croatia
1695 Posts

Member since 06/05/2009

Posted - 19/07/2018 : 08:43:33  Show Profile Show Extended Profile  Send Bachy a Private Message  Reply with Quote
Pratim redovito, odličan strip u svakom pogledu...

Oj, budi svoj!
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic New Poll New Poll
 Reply to Topic
Jump To:
forum.stripovi.com © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
This page was generated in 0.07 seconds. Snitz Forums 2000