Author |
Topic |
Mr. Bushido
stripovi.com suradnik
Croatia
12782 Posts
Member since 23/09/2005 |
|
emirem
Advanced Member
10757 Posts
Member since 18/01/2010 |
Posted - 16/07/2015 : 11:21:48
|
quote: Originally posted by Mr. Bushido
quote: Originally posted by emirem
Off topik..ima li tko savjet gdje i u kojim se to trejdovima dogodilo ta promjena sa Capom i sa Mravkom? Tnxinadvance..
https://www.mycomicshop.com/search?TID=28999553
Tnx Sensei..pogledat cu kasnije da se pripremim za film... |
"Kompromisi u kolekcionarstvu su one stvari koje ce ti omoguciti da dozivis starost sa pozamasnom ustedjevinom!" |
|
|
going going
Advanced Member
Serbia
11350 Posts
Member since 24/04/2012 |
Posted - 20/07/2015 : 03:03:01
|
Pogledao Ant mana Simpatican i veseo film, ali nema tezinu ostalih Marvelovih filmova, cini mi se kao da je pravljen najvise da bi odusevio najmladju publiku. |
|
|
mr murdoc
Advanced Member
Switzerland
14557 Posts
Member since 02/01/2006 |
Posted - 25/07/2015 : 17:25:40
|
quote: Originally posted by going going
Pogledao Ant mana Simpatican i veseo film, ali nema tezinu ostalih Marvelovih filmova, cini mi se kao da je pravljen najvise da bi odusevio najmladju publiku.
i ja pogledah u cinestaru u Sibeniku , i slazem se sa tobom, ali je film uprkos tome i vise nego zabavan |
“To live is the rarest thing in the world. Most people exist, that is all.”? Oscar Wilde |
|
|
Windwalker
Advanced Member
Croatia
4530 Posts
Member since 08/03/2008 |
Posted - 01/08/2015 : 12:55:24
|
Ant-Man Vrlo dobar, zabavan film s dušom. Douglas vrhunski, Pena lud i smiješan, Rudd simpatičan, Lily sexy, Stroll skroz ok bad guy. I klinka je jedna od simpatičnijih i boljih dječjih glumaca u zadnje vrijeme. Zanimljivo kak Marvel radi te superhero filmove na istu provjerenu formulu, a opet je svaki novi nešto drukčiji i svjež. Od MCU filmova ipak ide u zlatnu sredinu, što u biti nije loše. 8/10
Trenutna MCU Phase 1 i 2 lista: 1. Guardians of the Galaxy - 10/10 2. The Avengers 9(.5)/10 3. Captain America: Winter Soldier - 9/10 4. Avengers: Age of Ultron - 9/10 5. Iron Man - 8(.5)/10 6. Ant-Man - 8/10 7. Iron Man 3 - 8/10 8. Thor - 7(.5)/10 9. Captain America: The First Avenger - 7/10 10. Iron Man 2 - 7/10 11. Thor: The Dark World - 7/10 12. The Incredible Hulk - 5/10
(Lista je trenutna, jer sam većinu pogledao 2-4 puta, osim Avengers: Age of Ultron i Ant-Man koje sam jednom, pa bi oni mogli varirati gore/dolje, ovisno o dojmu drugog gledanja.) |
|
|
going going
Advanced Member
Serbia
11350 Posts
Member since 24/04/2012 |
|
Topic |
|