forum.stripovi.com
forum.stripovi.com
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Aukcije | Private Messages | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 www.stripovi.com - svaštara - off topic diskusije
 Glazba
 Premium
 New Topic New Poll New Poll
 Reply to Topic
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 7

mr murdoc
Advanced Member

Switzerland
14557 Posts

Member since 02/01/2006

Posted - 04/08/2015 : 21:43:17  Show Profile Show Extended Profile  Send mr murdoc a Private Message  Reply with Quote
Znam da citas kate , i evo napokon i premium za tebe..pa kaze Bang And Blame..predajem se , uzmi sve..samo stop Bang And Blame

Pa ipak hvala za sve,,--nisam uistinu zasluzio...niti si ti ...

“To live is the rarest thing in the world. Most people exist, that is all.”? Oscar Wilde
Go to Top of Page

mr murdoc
Advanced Member

Switzerland
14557 Posts

Member since 02/01/2006

Posted - 05/08/2015 : 21:34:22  Show Profile Show Extended Profile  Send mr murdoc a Private Message  Reply with Quote
All The Way - a Charles Bukowski

“To live is the rarest thing in the world. Most people exist, that is all.”? Oscar Wilde
Go to Top of Page

mr murdoc
Advanced Member

Switzerland
14557 Posts

Member since 02/01/2006

Posted - 13/08/2015 : 18:32:09  Show Profile Show Extended Profile  Send mr murdoc a Private Message  Reply with Quote
Dječaci - STRUJA

U jebem ti kako je ovo perfektno uskladeno na kult poklada i aktualnu desnicarsku analizaciju . a kakav su samo beat i refren uspjeli isproducirat

Go to Top of Page

mr murdoc
Advanced Member

Switzerland
14557 Posts

Member since 02/01/2006

Posted - 15/08/2015 : 18:13:23  Show Profile Show Extended Profile  Send mr murdoc a Private Message  Reply with Quote
Ako ista moze uskladiti i kanalizirati poetski dodir i destruktivni dodir bijesa onda je to ova stvar..mene se trenutno oba doticu..jako..i to je dobro tako ...vidim i osjecam sve.

Modest Mouse - March Into The Sea

Go to Top of Page

mr murdoc
Advanced Member

Switzerland
14557 Posts

Member since 02/01/2006

Posted - 25/08/2015 : 20:07:21  Show Profile Show Extended Profile  Send mr murdoc a Private Message  Reply with Quote
Kad me ne bude, slusajte ovo za mene

Go to Top of Page

mr murdoc
Advanced Member

Switzerland
14557 Posts

Member since 02/01/2006

Posted - 10/09/2015 : 18:53:13  Show Profile Show Extended Profile  Send mr murdoc a Private Message  Reply with Quote
Nick Cave - Let Love In

Apsolutna nepojljmiva i uzasna eroticna sustina slomljena misaona predodba sexa i boli uopce..najbolji album o neodredenosti..ikad ..100%

Go to Top of Page

mr murdoc
Advanced Member

Switzerland
14557 Posts

Member since 02/01/2006

Posted - 16/09/2015 : 20:06:12  Show Profile Show Extended Profile  Send mr murdoc a Private Message  Reply with Quote
Ovo me rastoci,razlozi i dezintegrira u nula koma nista, pa me poslozi sa onim hladnim znojem na celu u trenutku kada svi u tebe vjeruju i kada ih trebas voditi..no ti si rusevina , ti si relikvija..ti si bumerang iz proslosti..ti si prdez izumrlih zivotinja..ti si falus kao obelix kao jebeni kip slobode..bas #
A sad ovo ..tko ne osjeti niti soli primirisao nije

Go to Top of Page

mr murdoc
Advanced Member

Switzerland
14557 Posts

Member since 02/01/2006

Posted - 14/01/2016 : 16:29:07  Show Profile Show Extended Profile  Send mr murdoc a Private Message  Reply with Quote
Dopustimo mali fini rez na nasoj kozi, na mesu nasem..dopustimo taj mracni sjaj..tek , ali ipak na trenutak.
Zbogom lemmy

In The Year Of The Wolf,
all the world smelled good,
In the snow and the ice,
all the rest was blood,
In the time of the tribe,
we took a thousand lives,
When I ran with the wolves,
and the hunting was good,

See me now, I was another,
Not like me, when the wolves were brothers,
See me now, you cannot know,
The kind of food that me grow,

It was the wolf in me,
Body and soul on fire,
In the cold, full moon,
Blood, red, desire,
It was the wolf in me,
You know it felt so true,
The night I ran with the wolves,
Tonight I come for you,

In The Year Of The Wolf,
how could you ever know,
There in the forest,
I had teeth to show,
In a different time,
when the world was mine,
When I ran as a wolf,
and the sun burned low,

See me now, I was another,
Mean and vicious, fast and clever,
see me now, you would not dream,
The food I ate, the food that screamed,

It was the wolf in me,
And all my soul was fire,
By the cold, dull moon,
Blood, red, desire,
It was the wolf in me,
I howled the cold night through,
The year I ran as a wolf,
Tonight the food is you,

In The Year Of The Wolf,
all the tribe ran mad,
On the frozen lake,
and I felt so glad,
With tooth and claw,
all your blood and more,
When I ran with the wolves,
and the hunt turned bad,

See me now, this is not me,
Not like the one, I used to be,
See me now, you would not guess,
A different heart raving in my chest,

It was the wolf in me,
When the world was cold,
It was the life I lived,
In the dark world below,
It was the wolf in me,
Crying and howling too,
I was crying for the hunt,
But I was hunting for you

Edited by - mr murdoc on 14/01/2016 16:29:47
Go to Top of Page

mr murdoc
Advanced Member

Switzerland
14557 Posts

Member since 02/01/2006

Posted - 14/01/2016 : 17:37:57  Show Profile Show Extended Profile  Send mr murdoc a Private Message  Reply with Quote
Vrijeme je zbog vremena i vreme je zbog vremena...bremena
Nikad me stvar nije ovako pogodila, i rasprsila u filigranske kristalne djelove necega tko nekad sam bio.
Mag je otisao, a izgleda i ja sa njim.
Mogu podnijeti puno udaraca, jako puno..ipak ovo je ona ptica koja mi na ramenu nijemo pijeva..onda znas da si slobodan..onda znas da si napokon osloboden.
Ova stvar nije samo premium , vec Cream della Cream svih Requiema ikad.
Care..ja pijem, placem, placem, pijem,vucem, tucem..arlaucem..sna vise nema , nema vise zna ..noc vije nije milostiva ..niti sam ja.
Zbogom , i ja cu za tobom

Go to Top of Page

D.J.
stripovi.com suradnik

USA
7053 Posts

Member since 21/07/2002

Posted - 16/01/2016 : 06:05:17  Show Profile Show Extended Profile  Send D.J. a Private Message  Reply with Quote
Murdoc ne pretjeruj sa samo-sazeljevanjem. Ako je koji pjevac ostavio iza sebe mnogo ostavstine da te uveseljava vjekovima to je Bowie. Zato slusaj, uzivaj i ne tuguj previse.

www.epicentercomics.com
Go to Top of Page

ivi skoj

Croatia
2112 Posts

Member since 07/12/2015

Posted - 16/01/2016 : 22:13:09  Show Profile Show Extended Profile  Send ivi skoj a Private Message  Reply with Quote
Nije potrebno baš pretjerivati.
Valjda nikome nije Bowie bliža rodbina, pa da su se svakodnevno družili i provodili.
Čovjek je nesebično podijelio sa nama svoj umjetnički talenat, što je lijepo od njega.
Mi smo to prihvatili (nadam se i platili kroz koncerte i medije), te zbilja uživali u onome što nam je ponudio.
Svakog netko nadahnjuje i inspirira, a na poslijetku mu najvjerojatnije fali kad ode.

Bowie je bio inspiriran Ninom, pa je zbog nje i snimio ovu pjesmu.
I jedna i druga obrada zbilja imaju emocija na pretek.

samo još vjeverice, Pola i Slatea cekam
Go to Top of Page

mr murdoc
Advanced Member

Switzerland
14557 Posts

Member since 02/01/2006

Posted - 16/01/2016 : 22:42:10  Show Profile Show Extended Profile  Send mr murdoc a Private Message  Reply with Quote
Hrpa ste pickica bez esencije i lutke iz internetskih izloga...kako se samo jednom ne zapitate..jebote..premium..

Go to Top of Page

mr murdoc
Advanced Member

Switzerland
14557 Posts

Member since 02/01/2006

Posted - 26/01/2016 : 15:38:32  Show Profile Show Extended Profile  Send mr murdoc a Private Message  Reply with Quote
Suncan dan , pun i ispunjen spikom i tvrdoglavoscu, ali ipak prelijep je to dan.
Premium..bez diskusije .

Buena Vista Social Club

Go to Top of Page

ivi skoj

Croatia
2112 Posts

Member since 07/12/2015

Posted - 26/01/2016 : 23:45:19  Show Profile Show Extended Profile  Send ivi skoj a Private Message  Reply with Quote
Mr isprika što sam zloupotrebio tvoj topic, ali mi je ovo preporuka od lika koji mi je otvorio mnoga vrata u svijetu muzike, tako da kad vidim ovo sjetim se njega.
Znači na neki način premium

Inače njegove preporuke ni slične ovoj, tako da ova odskaće od standarda, zato mi je i draga.

samo još vjeverice, Pola i Slatea cekam
Go to Top of Page

Tonto
Advanced Member

7656 Posts

Member since 11/02/2012

Posted - 04/02/2016 : 23:34:56  Show Profile Show Extended Profile  Send Tonto a Private Message  Reply with Quote
Riječi su suvišne...

The less I have the more I am a happy man
Go to Top of Page

trolodtroje
Advanced Member

3266 Posts

Member since 14/09/2010

Posted - 13/02/2016 : 01:14:35  Show Profile Show Extended Profile  Send trolodtroje a Private Message  Reply with Quote
posle tricet godina, našo u podrumu u arhivu članak iz legendarnog Starta o jednom največih bendova u Yu - Ekatarina Velika:

baš
Go to Top of Page
Page: of 7 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic New Poll New Poll
 Reply to Topic
Jump To:
forum.stripovi.com © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
This page was generated in 0.16 seconds. Snitz Forums 2000