forum.stripovi.com
forum.stripovi.com
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Aukcije | Private Messages | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 Stripovi
 Stripovi
 Disney
 New Topic New Poll New Poll
 Reply to Topic
Previous Page | Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 62

Peyo
Advanced Member

Croatia
10019 Posts

Member since 28/10/2005

Posted - 17/01/2016 : 12:35:10  Show Profile Show Extended Profile  Send Peyo a Private Message  Reply with Quote
Sada slijede bolje (po nekima i ponajbolje) epizode kada se pojavljuje Eega Beeva.

http://disney.wikia.com/wiki/Eega_Beeva

A i one nakon toga su meni vrlo dobre i po crtežu i po scenariju.

Mada, 50-ih Mickey dobiva više građanski (da ne kažem malograđanski) štih i postaje "pristojniji".

Nije više razigrani vagabund kao početkom 30-ih.
Go to Top of Page

dejan borca
Average Member

Serbia
547 Posts

Member since 21/12/2008

Posted - 12/02/2016 : 21:26:01  Show Profile Show Extended Profile  Send dejan borca a Private Message  Reply with Quote
Go to Top of Page

dejan borca
Average Member

Serbia
547 Posts

Member since 21/12/2008

Posted - 13/02/2016 : 23:52:43  Show Profile Show Extended Profile  Send dejan borca a Private Message  Reply with Quote
Walt Disney's Mickey Mouse Vols 9 & 10

Go to Top of Page

anto
Advanced Member

Serbia
20658 Posts

Member since 29/06/2008

Posted - 14/02/2016 : 12:39:35  Show Profile Show Extended Profile  Send anto a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Tex Willer

quote:
Originally posted by Peyo

quote:
Originally posted by Ernie Pike

Ovo bi trebalo prebaciti u topic "Kojim stripovima se nadate u Fibrinom izdanju".

+1

+1
Ovako nesto samo ozbiljnom izdavacu.

Evo i naslovnice Trondhajmovog i Keramidasovog Mikija, najavljenog za 2. mart.

Dajte nam Ralph Azhama;može i mekokoricen (ali u boji obavezno)!
Go to Top of Page

anto
Advanced Member

Serbia
20658 Posts

Member since 29/06/2008

Posted - 16/02/2016 : 20:12:57  Show Profile Show Extended Profile  Send anto a Private Message  Reply with Quote

Ovako to radi Cosey:

A ovako Keramidas i Trondhajm:

Go to Top of Page

Peyo
Advanced Member

Croatia
10019 Posts

Member since 28/10/2005

Posted - 16/02/2016 : 20:37:14  Show Profile Show Extended Profile  Send Peyo a Private Message  Reply with Quote
Ludilo ...

Čak i Cosey mi izgleda odlično!

Sluuurp ....
Go to Top of Page

Peyo
Advanced Member

Croatia
10019 Posts

Member since 28/10/2005

Posted - 03/03/2016 : 13:32:49  Show Profile Show Extended Profile  Send Peyo a Private Message  Reply with Quote
Coseyev preview:

http://www.bdgest.com/preview-1900-BD-mickey-par-glenat-une-mysterieuse-melodie.html

i Trondheimov:

http://www.bdgest.com/expo-70-BD-mickey-s-craziest-adventures.html

Edited by - Peyo on 03/03/2016 13:35:20
Go to Top of Page

delboj
stripovi.com suradnik

Bosnia and Herzegovina
16301 Posts

Member since 01/03/2004

Posted - 03/03/2016 : 19:19:26  Show Profile Show Extended Profile  Send delboj a Private Message  Reply with Quote
Ovo je baš drugačije i djeluje zanimljivo.
Go to Top of Page

Wolfman
Average Member

Croatia
951 Posts

Member since 13/07/2010

Posted - 10/04/2016 : 22:35:30  Show Profile Show Extended Profile  Send Wolfman a Private Message  Reply with Quote
Uskoro ide i izdanje na engleskom jeziku u produkciji IDW-a :)

http://www.comicbookresources.com/article/eccc-exclusive-idw-kicks-off-new-disney-line-with-mickeys-craziest-adventures

Edited by - Wolfman on 10/04/2016 22:37:55
Go to Top of Page

Peyo
Advanced Member

Croatia
10019 Posts

Member since 28/10/2005

Posted - 11/04/2016 : 08:15:24  Show Profile Show Extended Profile  Send Peyo a Private Message  Reply with Quote
Odlična vijest.

Iznenađujuće veliki format.

Ovi iz IDW-a će me odrati.
Go to Top of Page

emirem
Advanced Member

10748 Posts

Member since 18/01/2010

Posted - 11/04/2016 : 10:15:30  Show Profile Show Extended Profile  Send emirem a Private Message  Reply with Quote
Super, postedjet cu se prevodjenja sa francuskog.
Kad bi bar jos na njemackom jeziku izbacili u prodaju...

"Kompromisi u kolekcionarstvu su one stvari koje ce ti omoguciti da dozivis starost sa pozamasnom ustedjevinom!"
Go to Top of Page

Mr. Bushido
stripovi.com suradnik

Croatia
12765 Posts

Member since 23/09/2005

Posted - 27/04/2016 : 15:05:37  Show Profile Show Extended Profile  Send Mr. Bushido a Private Message  Reply with Quote
SILLY SYMPHONIES HC, VOL. #1

After more than 80 years—the complete Silly Symphony newspaper strips are collected in English for the first time ever! The artwork for these rare strips has come straight from the Disney vaults. Each page has been meticulously colored using as a guide the original bound file copies that belonged to Walt Disney himself! This first of four volumes includes all the strips featuring Bucky Bug, the first Disney character to be originated in newspaper comics. The book also includes the very first Donald Duck newspaper strip—an adaptation of The Wise Little Hen. Other classic adaptations are Birds of a Feather, Penguin Isle, The Boarding School Mystery, The Robber Kitten, and Cookieland. Plus, the "Mickey Mouse Movies" bonus toppers!

Comics is any art you can read. -- Sean T. Collins
Go to Top of Page

Peyo
Advanced Member

Croatia
10019 Posts

Member since 28/10/2005

Posted - 01/05/2016 : 19:05:30  Show Profile Show Extended Profile  Send Peyo a Private Message  Reply with Quote
Izgleda odlično, osim što imam Mondadorijevo izdanje iz 1987. sa rekao bih boljim, prirodnijim kolorom.

Ovo mi djeluje kao nekakav novi digitalizirani kolor.
Go to Top of Page

Mr. Bushido
stripovi.com suradnik

Croatia
12765 Posts

Member since 23/09/2005

Posted - 01/05/2016 : 19:37:33  Show Profile Show Extended Profile  Send Mr. Bushido a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Peyo

Izgleda odlično, osim što imam Mondadorijevo izdanje iz 1987. sa rekao bih boljim, prirodnijim kolorom.

Ovo mi djeluje kao nekakav novi digitalizirani kolor.

quote:
After more than 80 years—the complete Silly Symphony newspaper strips collected in English for the first time! The artwork for these rare strips has come straight from the Disney vaults, each page meticulously colored using as a guide the original file copies that belonged to Walt Disney himself!

Comics is any art you can read. -- Sean T. Collins
Go to Top of Page

Peyo
Advanced Member

Croatia
10019 Posts

Member since 28/10/2005

Posted - 01/05/2016 : 22:01:06  Show Profile Show Extended Profile  Send Peyo a Private Message  Reply with Quote
Yup.

Yup is a generic term of agreement issued often by a non-listening party, typically used while performing an additional important task, such as watching tv.

If you are the yupper, by yupping someone, you are not bound in any sense by your agreement, since you didn't hear what it was you were agreeing to. If you are later asked to perform the task, you then have the option to admit that you had yupped the person and ignore the task, or pretend that you had really listened & just go along with the yuppee.

If you are the yuppee, and you recognize that you are being yupped, you can call the yupper's actions & state "you're yupping me" or "I'm being yupped", whereupon the yupper may admit the yupping action and "FEEL MILD EMBARRASSMENT", but there will be no permanent damage.
Go to Top of Page

emirem
Advanced Member

10748 Posts

Member since 18/01/2010

Posted - 02/05/2016 : 00:33:29  Show Profile Show Extended Profile  Send emirem a Private Message  Reply with Quote
Ovi likovi mislim da su bili u crtanom fimu "Cartoons that Time has forgotten".

"The wise little hen" je i prvi animirani film sa Donald Duckom.

"Kompromisi u kolekcionarstvu su one stvari koje ce ti omoguciti da dozivis starost sa pozamasnom ustedjevinom!"
Go to Top of Page

Lenco

Croatia
293 Posts

Member since 14/05/2011

Posted - 07/05/2016 : 16:24:24  Show Profile Show Extended Profile  Send Lenco a Private Message  Reply with Quote
Delboj, jesi li ti možda na stranici INDUCKS kao glavni "indexer" svih izdanja iz prostora bivše juge

Bolje živjeti sto godina kao milijunaš nego sedam dana u bijedi.
Go to Top of Page

Peyo
Advanced Member

Croatia
10019 Posts

Member since 28/10/2005

Posted - 07/06/2016 : 22:12:02  Show Profile Show Extended Profile  Send Peyo a Private Message  Reply with Quote
Novi album od Loisela:

http://www.regisloisel.com/accueil/actualites/actualites-publiees-sur-le-site-en-2015/item/2258-2015-11-08-prochain-album-de-regis-loisel

http://sequencebd.fr/mickey-par-loisel-extrait-bleu-du-strip-54/#prettyPhoto
Go to Top of Page

anto
Advanced Member

Serbia
20658 Posts

Member since 29/06/2008

Posted - 24/07/2016 : 15:39:42  Show Profile Show Extended Profile  Send anto a Private Message  Reply with Quote
Regis Loisel

Tebo

Go to Top of Page

anto
Advanced Member

Serbia
20658 Posts

Member since 29/06/2008

Posted - 24/07/2016 : 15:44:40  Show Profile Show Extended Profile  Send anto a Private Message  Reply with Quote
IDW

http://www.idwpublishing.com/product/mickeys-craziest-adventures/

Go to Top of Page

emirem
Advanced Member

10748 Posts

Member since 18/01/2010

Posted - 24/07/2016 : 17:20:14  Show Profile Show Extended Profile  Send emirem a Private Message  Reply with Quote
Samo 48 stranica.

Go to Top of Page

iggyk23

281 Posts

Member since 02/09/2014

Posted - 12/08/2016 : 11:38:48  Show Profile Show Extended Profile  Send iggyk23 a Private Message  Reply with Quote
Ljudi u kakvom stanju vam dolaze taliaferro knjige? Ja imam dvije i obe imaju nagnjecene gornje kuteve s poderotinama pa sam skeptican glede uzimanja sundaya i simphoniesa, puno mi je dat 400kn za knjigu s tri poderotine.
Zao mi je jer su knjige predivne i izvana i iznutra i stvarno su vrhunski konstruirane, jako cvrste i stabilne, za velicinu.

Takodjer jel zna tko hoce fanta reprintat mickey color boxset i prvi don rosa boxset? Naprimjer prvi volume peanutsa su reprintali, IDW je reprintao prvi rip kirbi koji je dugo bio nedostupan a sad se normalno prodaje vec duze vrijeme...
Ja dvije godine vrebam taj mickey boxset, book depo ga prodaje 2x15min godisnje, uglavnom dok spavam i sta da covjek radi...

Takjodjer jel barks izgleda ipak ide u boxsete? Jer ne racunajuci onaj bozicni sto je one-shot, ovi ostali su kronoloski...

Edited by - iggyk23 on 12/08/2016 11:40:02
Go to Top of Page

teller
Advanced Member

Slovenia
18327 Posts

Member since 02/06/2008

Posted - 12/08/2016 : 13:04:51  Show Profile Show Extended Profile  Send teller an AOL message  Send teller an ICQ Message  Send teller a Yahoo! Message  Reply with Quote
Ma nemam volje ni gledat sve te najave...
Ljut sam na stanje da u regionu nema kvalitetnog Disney izdanja...
Sta je sa tim klincima..love pokemone a ne citaju Disneya...
Uzalud jim prolazi mladost...

CITAJTE TELLERA,... DA BI POSTALI BOLJI LJUDI!
STRIP JUNAK KOJI UCI POŠTENJU I PRAVDI!
Go to Top of Page

Peyo
Advanced Member

Croatia
10019 Posts

Member since 28/10/2005

Posted - 12/08/2016 : 14:09:31  Show Profile Show Extended Profile  Send Peyo a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by iggyk23

Ljudi u kakvom stanju vam dolaze taliaferro knjige? Ja imam dvije i obe imaju nagnjecene gornje kuteve s poderotinama pa sam skeptican glede uzimanja sundaya i simphoniesa, puno mi je dat 400kn za knjigu s tri poderotine.
Zao mi je jer su knjige predivne i izvana i iznutra i stvarno su vrhunski konstruirane, jako cvrste i stabilne, za velicinu.

Nisi napisao od koga ih nabavljaš?

Ja ih nabavljam preko amazon.co.uk i uglavnom dolaze OK, što znači bez ozbiljnijih tragova (udaraca) na koricama i omotu.
Istina, drugi tom IDW Donald Duck dailies mi je došao kao da se napio znatne količine vode, pa su mi ga zamijenili uz refundiranje dijela troškova slanja natrag takvog primjerka (40 kuna mi je ostalo nepokriveno kao dodatni trošak).

Prijatelj nabavlja sa američkog amazona i njegovi primjerci imaju znatnije tragove pretrpljenih udaraca, a isto prolazi i prijatelj koji nabavlja sa bookdepository.com.

Go to Top of Page

iggyk23

281 Posts

Member since 02/09/2014

Posted - 12/08/2016 : 15:27:51  Show Profile Show Extended Profile  Send iggyk23 a Private Message  Reply with Quote
Od bookdepository uzimam, problem je sto stave knjigu u taman kutiju i onda se mora nagnjecit, da je malo veca i da jos stave zastitne mjehurice to bi vec bila druga prica a amazon navodno trpa u vece kutije al bez zastite pa se nalupaju knjige, znam da se ameri puno zale na to, ja da sam u americi ne bi ni narucivao s neta nego bi do knjizare koliko god bila daleko i izabrao si sam kopije.
Od kojeg prodavaca kupujes s amazona, ja sam od tucet prodavaca probao stavit u basket knjigu i uvijek mi kaze da ne dostavlja na moju adresu

Edited by - iggyk23 on 12/08/2016 15:30:01
Go to Top of Page
Page: of 62 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page | Next Page
 New Topic New Poll New Poll
 Reply to Topic
Jump To:
forum.stripovi.com © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
This page was generated in 0.72 seconds. Snitz Forums 2000