forum.stripovi.com
forum.stripovi.com
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Aukcije | Private Messages | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 Stripovi
 Americki strip
 Crtane adaptacije - Marvel/DC
 New Topic New Poll New Poll
 Reply to Topic
Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 3

DeeCay
stripovi.com suradnik

Croatia
21661 Posts

Member since 24/09/2002

Posted - 31/03/2010 : 11:03:23  Show Profile Show Extended Profile  Send DeeCay a Private Message  Reply with Quote
U zadnje vrijeme za oko mi zapele crtane adaptacije iz DC i Marvel univerzuma. Pogledao ih par i mogu reći da su dosta kvalitetno napravljene, neke su direktno temeljene na stripovima, neke ne u poptunosti. One starije nisam stavio na listu...

DC

2007 Superman: Doomsday
NOT related to Superman: The Animated Series. Loosely based on The Death of Superman storyline.

2008 Justice League: The New Frontier
Superjunaci pedesetih protiv Centra! Pre-JL avantura.
NOT related to Justice League TV series. Based on DC: The New Frontier by Darwyn Cooke.

2008 Batman: Gotham Knight Collection of six shorts. Related to Batman Begins and The Dark Knight movies.

2009 Wonder Woman
NOT related to the character as portrayed on Justice League TV series. The plot of the film is loosely based on George Perez' reboot of the character, specifically the "Gods and Mortals" arc that started the character's second volume in 1987.

2009 Tales of the Black Freighter
Related to Watchmen film. Uključeno i u Watchmen Director's Cut.

2009 Green Lantern: First Flight
NOT related to the character featured on the Justice League TV series. Centering on the first mission of Hal Jordan (Christopher Meloni), the first human inducted into the Green Lantern Corps.

2009 Superman/Batman: Public Enemies
Ako mogu dodati, stvarno dobar!
NOT related to the characters as portrayed in the DC Animated Universe. Based on Superman/Batman: Public Enemies storyline.

2010 Justice League: Crisis on Two Earths
Adapted from an unused movie plot meant to bridge Justice League and Justice League Unlimited. The film is NOT set in the DC Animated Universe. Based loosely on JLA: Earth 2.

2010 27.7. Batman: Under the Red Hood Direct-to-video. NOT related to the characters as portrayed in the DC Animated Universe. Based loosely on the Batman: Under the Hood storyline that ran through Batman #635-641. Plus storyline "Batman. A death in the family"

Dolazi!
2010 Superman/Batman: Apocalypse Direct sequel of Superman/Batman: Public Enemies release.

2011 Green Lantern: Emerald Knights Will coincide with the release of the live action Green Lantern adaptation.
Batman: Year One Based on the Batman: Year One storyline by Frank Miller.

Kratki koji dolaze:
2010 Jonah Hex (u paket s Batman: Under the Red Hood)
Green Arrow
2011 Superman/Shazam!: The Return of Black Adam

Marvel

2006 Ultimate Avengers based on the Marvel comic book The Ultimates
Ultimate Avengers 2: Rise of the Panther
Nije loše, no strip izdanje je puno bolje i potpunije!

2007 The Invincible Iron Man
Doctor Strange: The Sorcerer Supreme
Uvodi u likove...

2008 Next Avengers: Heroes of Tomorrow
Za mlađe...

2009 Hulk Vs (dva filma po četrdesetak minuta, nazivi sve govore: Hulk vs Thor, Hulk vs Wolverine)

2010 Planet Hulk
Bazirano na "Planet Hulk" storyline by Greg Pak i Carlo Pagulayan.
Izmijenjen završetak u odnosu na strip verziju...

Dolazi!
2011 Thor: Tales of Asgard

“A reader lives a thousand lives before he dies; the man who never reads lives only one."

Edited by - DeeCay on 19/07/2010 16:18:54

DeeCay
stripovi.com suradnik

Croatia
21661 Posts

Member since 24/09/2002

Posted - 31/03/2010 : 11:07:28  Show Profile Show Extended Profile  Send DeeCay a Private Message  Reply with Quote
Zaboravio sam Dark Horse crtane adaptacije Hellboya!

2006 Hellboy: Sword of Storms
Japanski folklor, opsjednuti, čudovišta i Hellboy da ih sve namlati!

2007 Hellboy: Blood and Iron
Temelji se djelomično na Hellboy: Wake the Devil storylineu iz stripova.

“A reader lives a thousand lives before he dies; the man who never reads lives only one."
Go to Top of Page

nolo contendre

Serbia
411 Posts

Member since 18/06/2009

Posted - 31/03/2010 : 12:01:14  Show Profile Show Extended Profile  Send nolo contendre a Private Message  Reply with Quote
Moje je mišljenje da na ovom polju Marvel i dalje kaska za DC-jem.
Od Marvela mi se svideo samo Planet Hulk, ovo ostalo

Što se Helboja tiče,koliko god mi se Blood and Iron svideo,toliko mi je Sword of Storms bzvz.
Crtež je okej,jedino mi se ne sviđa kako crtaju Helbojeve noge.Kapiram šta su hteli da postignu, ali jbg preterali su.
Kad smo već kod Minjole, voleo bih kad bi se odvažili da urade (animiranu) ekranizaciju Witchfindera.
Go to Top of Page

Billy_the_Kid

1517 Posts

Member since 02/06/2005

Posted - 31/03/2010 : 13:36:34  Show Profile Show Extended Profile  Visit Billy_the_Kid's Homepage  Send Billy_the_Kid a Private Message  Reply with Quote
Za pocetak, svaka cast DeeCay na trudu, bas sam mislio ovih dana staviti slican topic al eto ga. Poslije edituj prvi post kad vec budu izlazili novi da sve bude pregledno.

Moram jos spomenuti da od svih nabrojanih The Invincible Iron Man zaobidjete u sirokom luku posto je smor kakvog nema

Seeing things differently can open new paths.
Go to Top of Page

sloppy
Average Member

703 Posts

Member since 23/07/2002

Posted - 31/03/2010 : 14:27:56  Show Profile Show Extended Profile  Visit sloppy's Homepage  Send sloppy a Private Message  Reply with Quote
Batman: Under the Red Hood nije još izašo

http://tdksonomatopeia.blogspot.com/
Go to Top of Page

fler

Croatia
1956 Posts

Member since 21/10/2003

Posted - 31/03/2010 : 15:30:14  Show Profile Show Extended Profile  Send fler a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by sloppy

Batman: Under the Red Hood nije još izašo

vjerujem da je ono "Dolazi" stavljeno baš iz tog razloga

inače, gledao skoro sve i većim dijelom mi se jako svidjelo.
promašaj mi je recimo Ultimate Avengers, a i Doomsday me je pomalo razočarao.

od starijih je šteta ne spomenuti npr. Batman: Mask Of The Phantasm, a od on-going serijala Batman: The Brave And The Bold.

Split your lungs with Blood and Thunder
Go to Top of Page

DeeCay
stripovi.com suradnik

Croatia
21661 Posts

Member since 24/09/2002

Posted - 19/07/2010 : 14:31:33  Show Profile Show Extended Profile  Send DeeCay a Private Message  Reply with Quote
Na red je došao i osmi animirani film iz DC univerzuma – Batman: Under the red hood. Kao predložak uzima teme iz epizoda "Batman: A death in the family/Smrt u obitelji" iz kasnih osamdesetih (koji se bavi smrću drugog Robina Jamesa Todda), i "Under the hood" iz 2005. godine (prva pojava novog Red Hooda, zakrabuljenog negativca).

Sad, jel stigao samo na torrente, ili je bio negdje prikazan, uglavnom izlazi 27.7. na dvd-u.

http://www.stripovi.com/index.asp?page=news-view&ID=434

Budući da nisam čitao originalne priče, mogu reći da mi je animirana priča baš sjela. Nisu baš doslovno pratili strip verziju, tako da imam nekih razlika. Odnos Ra's Al Gula i Hooda je malo drugačiji, pa kad se čita Red Hood: Lost days, mogu se primijetiti nejasnoće...

Go to Top of Page

jaki
Advanced Member

Croatia
25747 Posts

Member since 13/03/2004

Posted - 19/07/2010 : 15:56:03  Show Profile Show Extended Profile  Send jaki a Private Message  Reply with Quote
Hulk vs.Thor,vs.Wolverine mi je sjajno legao,ostalo solidno osim ironmana kojeg nisam mogao odgledati do kraja.Zar nije bioi i neki Dr.Strange?

Ja sam fetišist papira!
Go to Top of Page

feka82

Bosnia and Herzegovina
2647 Posts

Member since 03/01/2008

Posted - 19/07/2010 : 15:57:18  Show Profile Show Extended Profile  Send feka82 a Private Message  Reply with Quote
samo filmovi , nista strip :)

feka
Go to Top of Page

DeeCay
stripovi.com suradnik

Croatia
21661 Posts

Member since 24/09/2002

Posted - 19/07/2010 : 16:13:41  Show Profile Show Extended Profile  Send DeeCay a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by jaki

Hulk vs.Thor,vs.Wolverine mi je sjajno legao,ostalo solidno osim ironmana kojeg nisam mogao odgledati do kraja.Zar nije bioi i neki Dr.Strange?

Da, ima ga gore. Dr. Strange: Sorcerer Supreme!

Go to Top of Page

Billy_the_Kid

1517 Posts

Member since 02/06/2005

Posted - 19/07/2010 : 22:01:20  Show Profile Show Extended Profile  Visit Billy_the_Kid's Homepage  Send Billy_the_Kid a Private Message  Reply with Quote
evo i ja pogledao Batman: Under the red hood i mogu reci da je odlican. Dosta se oslanja na strip i to je pozitivno, ima malih izmjena ali nista veliko. Ono sto mi ide na zivce su preseravanja po netu tipa - povratak Jasona Todda mi se nije svidjeo ali ova animirana interpretacija je odlicna... Pa rijec je o istoj prici kreteni americki... Inace po meni puno bolja prica od Husha i definitivno zasluzuje upad u prvih 10 prica o Batmanu. Jason Todd mi je medju omiljenim antiherojima, tako da uzivam u lost days...
Moram jos dodati da je Jokerov glas u ovom crtanom odvratan, najgora verzija do sada

Go to Top of Page

Emir Pasanovic
stripovi.com suradnik

Bosnia and Herzegovina
6218 Posts

Member since 10/06/2002

Posted - 19/07/2010 : 22:31:53  Show Profile Show Extended Profile  Visit Emir Pasanovic's Homepage  Send Emir Pasanovic a Private Message  Reply with Quote
I ja sam ga sad pogledao (hvala DeeCay što si nas upozorio da je izašao na torrentima ), i definitivno je odličan, svaka preporuka.
Go to Top of Page

DeeCay
stripovi.com suradnik

Croatia
21661 Posts

Member since 24/09/2002

Posted - 19/07/2010 : 22:49:08  Show Profile Show Extended Profile  Send DeeCay a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Emir Pasanovic

I ja sam ga sad pogledao (hvala DeeCay što si nas upozorio da je izašao na torrentima ), i definitivno je odličan, svaka preporuka.

hehe, samo nemoj nikome reći... Doduše, bilo mi je čudno da net vrvi reviewima tog crtanog, a izlazi tek na dvd-u 27.7. Možda je negdje na nekom mrežnom kanalu bi prikazan. A ne pogledati ga bio bi grijeh, zaista mi se dopao.

Go to Top of Page

sloppy
Average Member

703 Posts

Member since 23/07/2002

Posted - 20/07/2010 : 10:29:40  Show Profile Show Extended Profile  Visit sloppy's Homepage  Send sloppy a Private Message  Reply with Quote
ako se stavlja i hellboy od dark horse onda možem i the goon http://www.ginandcomics.com/articles/the-goon-movie-san-diego-comic-con-teaser-trailer (nije još izašo :) )

http://tdksonomatopeia.blogspot.com/
Go to Top of Page

culfis
Advanced Member

6738 Posts

Member since 01/12/2006

Posted - 22/07/2010 : 18:30:46  Show Profile Show Extended Profile  Send culfis a Private Message  Reply with Quote
DC `ubija` sa crtanima!

Jel to štos iz Minhena?
Go to Top of Page

Raven84

Croatia
1324 Posts

Member since 29/03/2005

Posted - 10/08/2010 : 09:08:49  Show Profile Show Extended Profile  Send Raven84 a Private Message  Reply with Quote
Jucer sam pogledao

Superman/Batman: Public enemies i Batman: Under the red hood.

U public enemies mi se nije svidio stil animacije, nekako mi je grub, prica je bila ok, u principu puno borbi i nije mi se dopalo sto su promijenili kraj stripa u kojem se captain atom zrtvuje kako bi unistio meteor. Mislim, jasno mi je da je on sporedan lik, ali kraj filma je bio dosta mlak. Pohvalno je da su glumci iz animiranog serijala davali glasove likovima. Ocjena bi bila recimo 7.

Under the red hood je bio vrlo dobar. Odlicna animacija, dosta dobri glumci, ozbiljna prica i jako dobra akcija. Vrlo su dobro adaptirali pricu stripa, jedino sto je u stripu sokantnije kada se otkrije tko je red hood, tu to bruce skuzi puno ranije pa kad skine masku nije toliko sokantno. Ocjena 9.

Ima nešto u njemu proslijedeno od nepoznate majke i propala oca na sina. Kaljeno savješcu. Brušeno disciplinom.
Go to Top of Page

Dr.GonZo

Croatia
1126 Posts

Member since 31/03/2002

Posted - 10/08/2010 : 23:30:33  Show Profile Show Extended Profile  Visit Dr.GonZo's Homepage  Send Dr.GonZo a Private Message  Reply with Quote
Evo moje mišljenje o Marvelovom:
http://frogbros.blog.hr/2010/03/1627321805/planet-hulk-2010.html "Planet Hulk" (2010)

https://www.youtube.com/channel/UCSVFRt10CqkxsU_hZWeo_JA?view_as=subscriber - HororFilm Playground predstavlja

Edited by - Dr.GonZo on 10/08/2010 23:32:01
Go to Top of Page

Sneaksie Thiefsie
Advanced Member

4199 Posts

Member since 22/04/2008

Posted - 26/09/2010 : 00:28:36  Show Profile Show Extended Profile  Send Sneaksie Thiefsie a Private Message  Reply with Quote
Nedavno sam poceo da obracam paznju na njih i zadovoljan sam
Go to Top of Page

Zagor12
Advanced Member

Croatia
6763 Posts

Member since 23/08/2010

Posted - 26/09/2010 : 12:50:25  Show Profile Show Extended Profile  Visit Zagor12's Homepage  Send Zagor12 a Private Message  Reply with Quote
Planira li se možda neka nova crtana serija? U zadnje vrijeme ih se počelo vrtiti mnogo...

Z12 je sada Golub, ali sajt je ostao isti:
http://superheroji.com.hr/ - Najnovije iz svijeta superheroja
Go to Top of Page

Mr. Bushido
stripovi.com suradnik

Croatia
12765 Posts

Member since 23/09/2005

Posted - 26/09/2010 : 15:25:12  Show Profile Show Extended Profile  Send Mr. Bushido a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Zagor12

Planira li se možda neka nova crtana serija? U zadnje vrijeme ih se počelo vrtiti mnogo...

http://en.wikipedia.org/wiki/The_Avengers:_Earth%27s_Mightiest_Heroes

http://en.wikipedia.org/wiki/Young_Justice_%28TV_series%29

http://en.wikipedia.org/wiki/Batman:_The_Brave_and_the_Bold

Comics is any art you can read. -- Sean T. Collins
Go to Top of Page

Billy_the_Kid

1517 Posts

Member since 02/06/2005

Posted - 26/09/2010 : 16:25:51  Show Profile Show Extended Profile  Visit Billy_the_Kid's Homepage  Send Billy_the_Kid a Private Message  Reply with Quote
pa za ove prve dve nisam ni znao da trebaju izaci
vidim da je izasao Superman/Batman: Apocalypse, jel ko gledao?

Go to Top of Page

nolo contendre

Serbia
411 Posts

Member since 18/06/2009

Posted - 26/09/2010 : 20:13:03  Show Profile Show Extended Profile  Send nolo contendre a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Billy_the_Kid

Jeste, ja. Pristojan (crtani) filmić. Crtež i zaplet su okej. Glasovna gluma škripi i to dosta. Mogao je da se završi malo ranije, al' ovo ne mogu da objasnim a da ne spojlujem. Videćeš..
Go to Top of Page

Zagor12
Advanced Member

Croatia
6763 Posts

Member since 23/08/2010

Posted - 26/09/2010 : 20:50:10  Show Profile Show Extended Profile  Visit Zagor12's Homepage  Send Zagor12 a Private Message  Reply with Quote
Znam za Avengerse i drago mi je da će biti dosta epizoda, Young Justice mi se čini kao crtani Ultimate serijal, samo u DC univerzumu, a Brave and the Bold je cool i gledao sam ga par puta na Cartoon Networku.

Z12 je sada Golub, ali sajt je ostao isti:
http://superheroji.com.hr/ - Najnovije iz svijeta superheroja

Edited by - Zagor12 on 26/09/2010 20:50:29
Go to Top of Page

Billy_the_Kid

1517 Posts

Member since 02/06/2005

Posted - 27/09/2010 : 20:36:42  Show Profile Show Extended Profile  Visit Billy_the_Kid's Homepage  Send Billy_the_Kid a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by nolo contendre

quote:
Originally posted by Billy_the_Kid

Jeste, ja. Pristojan (crtani) filmić. Crtež i zaplet su okej. Glasovna gluma škripi i to dosta. Mogao je da se završi malo ranije, al' ovo ne mogu da objasnim a da ne spojlujem. Videćeš..

ma ne mozes spojlovati citao sam strip, al ajd radi ostalih

Go to Top of Page

Billy_the_Kid

1517 Posts

Member since 02/06/2005

Posted - 06/10/2010 : 11:45:19  Show Profile Show Extended Profile  Visit Billy_the_Kid's Homepage  Send Billy_the_Kid a Private Message  Reply with Quote
http://www.straight2dvdmovies.com/?p=2183
All Star Superman. Based on the series by Grant Morrison and Frank Quitely, the story has the Man of Steel facing his own mortality and taking the steps of a superhero who knows his time is short.

jeeeeeeeeeeee

Go to Top of Page

Billy_the_Kid

1517 Posts

Member since 02/06/2005

Posted - 04/05/2011 : 10:39:12  Show Profile Show Extended Profile  Visit Billy_the_Kid's Homepage  Send Billy_the_Kid a Private Message  Reply with Quote
All Star Superman vani
Batman Year One coming soon

Go to Top of Page
Page: of 3 Previous Topic Topic Next Topic  
Next Page
 New Topic New Poll New Poll
 Reply to Topic
Jump To:
forum.stripovi.com © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
This page was generated in 0.17 seconds. Snitz Forums 2000