forum.stripovi.com
forum.stripovi.com
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Aukcije | Private Messages | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 www.stripovi.com - svaštara - off topic diskusije
 Racunala i internet
 Steam - trade
 New Topic New Poll New Poll
 Reply to Topic
Previous Page | Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 6

Obi-wan
Advanced Member

Croatia
13782 Posts

Member since 29/08/2004

Posted - 04/01/2016 : 17:54:02  Show Profile Show Extended Profile  Send Obi-wan a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Tonto

The wolf among us je super...nemam pojma šta je ovo drugo dvoje :)

Kupio i ovu. Super mi izgleda u review-u.

What you call sanity, it’s just a prison in your minds that stops you from seeing that you’re just tiny little cogs in a giant absurd machine.
Go to Top of Page

Andrej

Croatia
1547 Posts

Member since 15/03/2010

Posted - 07/01/2016 : 09:29:06  Show Profile Show Extended Profile  Send Andrej a Private Message  Reply with Quote
Rise of the tomb raider je napokon dostupan za PC

http://store.steampowered.com/app/391220/

"War will cease when we refuse to fight"
Go to Top of Page

Obi-wan
Advanced Member

Croatia
13782 Posts

Member since 29/08/2004

Posted - 08/01/2016 : 23:38:21  Show Profile Show Extended Profile  Send Obi-wan a Private Message  Reply with Quote
Prešao Machinarium. Odlična igra, preporuke onima koji vole žanr. Evo i kratak osvrt za Steam...

Machinarium is point & click adventure set in beautiful world of robots. Game is not easy. Difficulty is set in a way that even smart people need to think hard to complete game without help. Problems are logical enough and you need to use your imagination a bit. Logic mini game puzzles are probably the hardest part of the game. Some of them take a bit of time to solve. When you solve a problem reward is sense of accomplishment and moving forward in a the game. If you know exactly what to do and just walk the walk, Machinarium is about 1.5 hours long. But length of a game is probably about 10 hours if you get stuck a lot and want to solve everything without help (like me). This is a beautiful game that reminds me of the best P&C titles I played for the length of years. I recommend it to everyone who is not afraid to use the gray matter between the ears :-

What you call sanity, it’s just a prison in your minds that stops you from seeing that you’re just tiny little cogs in a giant absurd machine.

Edited by - Obi-wan on 08/01/2016 23:39:14
Go to Top of Page

Obi-wan
Advanced Member

Croatia
13782 Posts

Member since 29/08/2004

Posted - 12/01/2016 : 16:37:40  Show Profile Show Extended Profile  Send Obi-wan a Private Message  Reply with Quote
Odigrao i Bastion. Uživancija, preporučujem.

Evo opet kratak osvrt sa Steam-a:

Let me tell why to get Bastion. For some time I was wandering should I buy it. It seemed to me nice, but not much else. I bought it anyway inspired by many good reviews. At first you notice cute graphics and some weird voice that comments everything you do :-) And that gets you interested. Then you start to unravel the story and find you first weapons. Bingo! I'll tell you right now, the weapons are best thing in this game. You can carry two of them from selection of 12 (eventually) and make combinations that complement your style of combat. Because of this, combat is easy, great and versatile. There is a level that you can practice your tactics with various weapon combinations and then go to main story and show the monsters what you got. Great fun. Second best thing is narrator. His voice becomes you friend and follows you everywhere. You can complete one level of the game pretty fast and you may think that game is going to be too short. It is not. It is perfect in length. Short levels give great dynamic to the game and there are 22 main story levels. Also there are 12 weapon proving grounds where you show your skill with every weapon in order to get first, second or third prize. And there is "Who knows where" level to practice against 20 enemy waves whenever you choose to. Bastion is just long enough and interesting enough to keep you entertained for 10-15 hours. So enjoy…

Edited by - Obi-wan on 13/01/2016 16:48:24
Go to Top of Page

Obi-wan
Advanced Member

Croatia
13782 Posts

Member since 29/08/2004

Posted - 15/01/2016 : 21:31:58  Show Profile Show Extended Profile  Send Obi-wan a Private Message  Reply with Quote
Odigrao sam 45 nivoa kampanje za Major Mayhem. Izuzetno zabavih par sati treniranja refleksa.
Kornboy, hvala još jednom...

Go to Top of Page

Andrej

Croatia
1547 Posts

Member since 15/03/2010

Posted - 21/01/2016 : 19:55:26  Show Profile Show Extended Profile  Send Andrej a Private Message  Reply with Quote
@obi-wan - jesi kupio onaj Tomb Raider (2013.) kad je bio na popustu?

Go to Top of Page

Obi-wan
Advanced Member

Croatia
13782 Posts

Member since 29/08/2004

Posted - 21/01/2016 : 19:58:12  Show Profile Show Extended Profile  Send Obi-wan a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Andrej

@obi-wan - jesi kupio onaj Tomb Raider (2013.) kad je bio na popustu?

Nisam. Nekako nemam vremena za te ozbiljne igre pa odlažem.
No, bude to povremeno za 4 eura pa ću sigurno kupiti kad-tad...

Go to Top of Page

Andrej

Croatia
1547 Posts

Member since 15/03/2010

Posted - 21/01/2016 : 20:01:46  Show Profile Show Extended Profile  Send Andrej a Private Message  Reply with Quote
Ako hočeš pošalji mi svoj nick sa steama na pm, pa ću ti poslat key za igru
Ja sam napravio pre-order na Rise of the Tomb Raider pa sam kao pre-order bonus dobio i jedan primjerak ovog pred zadnjeg Tomb Raidera,a pošto ga ja već imam....

Edited by - Andrej on 21/01/2016 20:02:06
Go to Top of Page

Obi-wan
Advanced Member

Croatia
13782 Posts

Member since 29/08/2004

Posted - 21/01/2016 : 22:19:59  Show Profile Show Extended Profile  Send Obi-wan a Private Message  Reply with Quote
Inače, ovo imam sa Steama. Pola sam prešao, neke još nisam, neke sam kupio za ženu (naravno da ih nije ni pogledala).
Ako netko ima prijedloge za listu želja, neka napiše. Nešto u sličnom tonu kao ovo navedeno ili da je jako dobro. Samo da ne treba odvojiti pola života za igranje.
Boldao sam omiljene do sada...

Limbo
Brothers : A tale of two sons

Tiny troopers
Broken sword 1 : Shadow of the templars
Broken sword 2 : The smoking mirror
Broken sword 3 : The sleeping dragon
Overlord
Trine
Guns 'n' zombies
The witcher
Enslaved : Odyssey to the west
Toki Tori
Toki Tori 2
Edge
Rush
Kingdom rush
Major mayhem
Shank
Bastion
Machinarium

The wolf among us

Edited by - Obi-wan on 21/01/2016 22:24:24
Go to Top of Page

Mali_Mate
stripovi.com suradnik

Croatia
2065 Posts

Member since 18/03/2006

Posted - 22/01/2016 : 00:14:38  Show Profile Show Extended Profile  Visit Mali_Mate's Homepage  Send Mali_Mate a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Obi-wan

Inače, ovo imam sa Steama. Pola sam prešao, neke još nisam, neke sam kupio za ženu (naravno da ih nije ni pogledala).
Ako netko ima prijedloge za listu želja, neka napiše. Nešto u sličnom tonu kao ovo navedeno ili da je jako dobro. Samo da ne treba odvojiti pola života za igranje.
Boldao sam omiljene do sada...

Limbo
Brothers : A tale of two sons

Tiny troopers
Broken sword 1 : Shadow of the templars
Broken sword 2 : The smoking mirror
Broken sword 3 : The sleeping dragon
Overlord
Trine
Guns 'n' zombies
The witcher
Enslaved : Odyssey to the west
Toki Tori
Toki Tori 2
Edge
Rush
Kingdom rush
Major mayhem
Shank
Bastion
Machinarium

The wolf among us

a jel moraju bit u ponudi na steamu?

znaš li za gog.com?

http://matanovogumno.blogspot.com
Go to Top of Page

panzer
Advanced Member

12504 Posts

Member since 18/05/2005

Posted - 22/01/2016 : 08:39:16  Show Profile Show Extended Profile  Send panzer a Private Message  Reply with Quote
Aquaria
Braid
Never Alone
Hero Siege
Darkest Dungeon
Dust An Elysian Tail
Inverto
Lumen
Vessel
Lume
Fez
Nihilumbra
Ori and the Blind Forest
Closure
Action Henk
World of Goo
And Yet It Moves
Saira
Nightsky
The Whispered World
Child of Light
Owlboy
La-Mulana
Gorogoa (nije još izašla)
Captain Astronaut's Last Hurrah (nije još izašla)
Miegakure (nije još izašla)
The Witness (dolazi za nekoliko dana)
Road Not Taken
Life Goes On
Tetrobot
The Fall
Rogue Legacy
Cloudbaseprime
Seed of Andromeda
Sunless Sea
Catacomb Kids
Militia
Panzer Corps
Deponia: The Complete Journey
Dustforce
Source Control
Legend of Grimrock
Legend of Grimrock 2
Parallax
The Misadventures of P.B. Winterbottom
Aztaka
Broforce
Mark of a Ninja
Axiom Verge
Talos Principle
The Banner Saga
Puzzle Quest: Challenge of the Warlords
Drakensang
Drakensang: The River of Time
Invisible, Inc.
Magicka
Armello
The Book of Unwritten Tales
The Book of Unwritten Tales 2
Dungeon of the Endless
A Fistful of Gun
The Flame in the Flood
Cross of the Dutchman
Bombernauts
Volume
Anna's Quest
Broken Age
Dreamfall Chapters
Life Is Strange
Tales from the Borderlands
Parcel

Ich bin kein Mensch, ich bin kein Tier, ich bin ein Panzer-Grenadier!

Edited by - panzer on 28/01/2016 17:28:10
Go to Top of Page

Andrej

Croatia
1547 Posts

Member since 15/03/2010

Posted - 22/01/2016 : 09:23:17  Show Profile Show Extended Profile  Send Andrej a Private Message  Reply with Quote
Nitko nije spomenuo The Room,sjajna atmosferična puzzle/mistery igra

Go to Top of Page

Obi-wan
Advanced Member

Croatia
13782 Posts

Member since 29/08/2004

Posted - 22/01/2016 : 09:26:40  Show Profile Show Extended Profile  Send Obi-wan a Private Message  Reply with Quote
Hvala na preporukama, pregledat ću ih sve pa one koje mi se svide staviti na wishlist (recimo da trećina već i je).

Go to Top of Page

Obi-wan
Advanced Member

Croatia
13782 Posts

Member since 29/08/2004

Posted - 22/01/2016 : 09:50:52  Show Profile Show Extended Profile  Send Obi-wan a Private Message  Reply with Quote
quote:

Ako hočeš pošalji mi svoj nick sa steama na pm, pa ću ti poslat key za igru
Ja sam napravio pre-order na Rise of the Tomb Raider pa sam kao pre-order bonus dobio i jedan primjerak ovog pred zadnjeg Tomb Raidera,a pošto ga ja već imam....

Hvala puno na poklonu. Instalira se.

Go to Top of Page

Obi-wan
Advanced Member

Croatia
13782 Posts

Member since 29/08/2004

Posted - 22/01/2016 : 10:01:11  Show Profile Show Extended Profile  Send Obi-wan a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Mali_Mate
a jel moraju bit u ponudi na steamu?

znaš li za gog.com?

Dosta mi je Steam, da ne pretjerujemo, nisam baš toliki gamer (nedostatak vremena).

Go to Top of Page

panzer
Advanced Member

12504 Posts

Member since 18/05/2005

Posted - 28/01/2016 : 17:30:50  Show Profile Show Extended Profile  Send panzer a Private Message  Reply with Quote
quote:

Kad završiš ove, javi. Imam još oko 250 naslova na lageru.

Edited by - panzer on 28/01/2016 17:38:12
Go to Top of Page

Obi-wan
Advanced Member

Croatia
13782 Posts

Member since 29/08/2004

Posted - 28/01/2016 : 20:31:57  Show Profile Show Extended Profile  Send Obi-wan a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by panzer

quote:

Kad završiš ove, javi. Imam još oko 250 naslova na lageru.

Na žalost, nemam vremena koliko bi htio pa onda biram samo ono što mi se čini najbolje (vrh vrhova).

Go to Top of Page

panzer
Advanced Member

12504 Posts

Member since 18/05/2005

Posted - 29/01/2016 : 09:52:53  Show Profile Show Extended Profile  Send panzer a Private Message  Reply with Quote
Nisam rekao da moraš sve odigrati. Pogledaš spisak i izabereš one najbolje ...

Edited by - panzer on 29/01/2016 09:53:04
Go to Top of Page

Obi-wan
Advanced Member

Croatia
13782 Posts

Member since 29/08/2004

Posted - 29/01/2016 : 20:50:12  Show Profile Show Extended Profile  Send Obi-wan a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by panzer

Nisam rekao da moraš sve odigrati. Pogledaš spisak i izabereš one najbolje ...

E onda samo naprijed šta god ti se svidjelo, na listu.
Usput, da li je Vessel preteška igra za nekoga tko traži prvenstveno zabavu?

Edited by - Obi-wan on 29/01/2016 20:51:29
Go to Top of Page

Obi-wan
Advanced Member

Croatia
13782 Posts

Member since 29/08/2004

Posted - 31/01/2016 : 09:25:43  Show Profile Show Extended Profile  Send Obi-wan a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Kornboy

quote:

[quote]Usput, da li je Vessel preteška igra za nekoga tko traži prvenstveno zabavu?

Nije da je preteška, ali isto tako nije ni nešto posebno zabavna.
Ja sam je igrao do nekih 70-75% i nisam se mogao prisiliti završiti je.

Ok, hvala. Onda vjerovatno nije za mene.

Go to Top of Page

panzer
Advanced Member

12504 Posts

Member since 18/05/2005

Posted - 01/02/2016 : 15:02:16  Show Profile Show Extended Profile  Send panzer a Private Message  Reply with Quote
Zaboravio spomenuti ove:
The Talos Principle (od Croteama)
Unepic
Super Panda Adventures

Go to Top of Page

Obi-wan
Advanced Member

Croatia
13782 Posts

Member since 29/08/2004

Posted - 05/02/2016 : 19:13:29  Show Profile Show Extended Profile  Send Obi-wan a Private Message  Reply with Quote
Još jedna velika akcija na Steam-u. Traje do 12.02. Izmišljaju praznike da postave sniženja. Propadaju garant. Čim se ja nečeg dohvatim to propadne.
Prilika da si kupim Never alone za 3 eura.

Također, da li je netko igrao Deadlight? Preporuke? Jeftina je i izgleda jako dobro.
Ili da kupim Magicka...
Ili možda Max - The curse of brotherhood?

Edited by - Obi-wan on 05/02/2016 22:00:44
Go to Top of Page

Andrej

Croatia
1547 Posts

Member since 15/03/2010

Posted - 06/02/2016 : 10:32:50  Show Profile Show Extended Profile  Send Andrej a Private Message  Reply with Quote
quote:

Još jedna velika akcija na Steam-u. Traje do 12.02. Izmišljaju praznike da postave sniženja. Propadaju garant. Čim se ja nečeg dohvatim to propadne.

Također, da li je netko igrao Deadlight? Preporuke? Jeftina je i izgleda jako dobro.
Ili da kupim Magicka...

Ne boj se ne propada steam
Čitao sam bio da su u 2015. zaradili neku ogromnu cifru, odnosno da im je to bila najveća godišnja zarada otkad steam postoji.
Stvar s ovim popustim je u tome što steam dobiva jednaku proviziju bez obzira po kojoj cijeni prodaju igru tako da njima ovi popusti uvijek idu u prilog

Btw. uzmi magicku

Go to Top of Page

Obi-wan
Advanced Member

Croatia
13782 Posts

Member since 29/08/2004

Posted - 06/02/2016 : 11:18:24  Show Profile Show Extended Profile  Send Obi-wan a Private Message  Reply with Quote
quote:

quote:

Ili da kupim Magicka...

Ne boj se ne propada steam
Čitao sam bio da su u 2015. zaradili neku ogromnu cifru, odnosno da im je to bila najveća godišnja zarada otkad steam postoji.
Stvar s ovim popustim je u tome što steam dobiva jednaku proviziju bez obzira po kojoj cijeni prodaju igru tako da njima ovi popusti uvijek idu u prilog

Btw. uzmi magicku

Izgleda mi super Magicka. No, puno ljudi prijavljuje neke silne bugove, crashove i povremen low frame rate. Koliko je to u praksi problem? Smeta li previše ili tu i tamo pa se zanemari? Ima li local co-op sa dva gamepada?

Edit: Skinuo sam demo od Magicke pa probao malo sa gamepadom. Uh, kako je ova igra zabavna. Malo je gamepad neprecizan (smjer) i tko će popamtiti sve te kombinacije čarolija, no tko mari. Ovo mi se čini megazabavno. Možda čak i bolje udvoje?

Edited by - Obi-wan on 06/02/2016 14:28:31
Go to Top of Page

Andrej

Croatia
1547 Posts

Member since 15/03/2010

Posted - 06/02/2016 : 15:57:21  Show Profile Show Extended Profile  Send Andrej a Private Message  Reply with Quote
Ja to uvijek igram u muliplayeru, bugova ima ali ne smetaju previše....
Ne bih i znao reći za local co-op,ali čini mi se da nema

Comboi se svi popamte s vremenom :)

Edited by - Andrej on 06/02/2016 15:58:26
Go to Top of Page
Page: of 6 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page | Next Page
 New Topic New Poll New Poll
 Reply to Topic
Jump To:
forum.stripovi.com © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
This page was generated in 0.31 seconds. Snitz Forums 2000