forum.stripovi.com
forum.stripovi.com
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Aukcije | Private Messages | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 www.stripovi.com - svaštara - off topic diskusije
 Sport
 UEFA koeficijenti Hrvatsk klubova i HNL-a u Europi
 New Topic New Poll New Poll
 Reply to Topic
Previous Page | Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 6

izivko
Advanced Member

Germany
11584 Posts

Member since 25/07/2003

Posted - 05/08/2016 : 00:14:52  Show Profile Show Extended Profile  Send izivko a Private Message  Reply with Quote
Teška močvara HNL!
Što onda reći za susjede?

Have mercy
Go to Top of Page

Tonka24
Advanced Member

14517 Posts

Member since 09/11/2010

Posted - 05/08/2016 : 00:21:43  Show Profile Show Extended Profile  Send Tonka24 a Private Message  Reply with Quote
Trenutno stanje...pišanje po močvarcima i prčijetašima

If I had all the money in the world,I'd probably burn it all.If a smile could save the world,You know I'd heal you all.
Go to Top of Page

izivko
Advanced Member

Germany
11584 Posts

Member since 25/07/2003

Posted - 05/08/2016 : 00:33:47  Show Profile Show Extended Profile  Send izivko a Private Message  Reply with Quote
A sve na krilima Dinamovog rada i uspjeha.

Ajde ove godine je i Hajduk donio poneki bod, treba ljudski priznati. Kapnuće sigurno i kakva parica

Have mercy
Go to Top of Page

Tonka24
Advanced Member

14517 Posts

Member since 09/11/2010

Posted - 05/08/2016 : 00:35:43  Show Profile Show Extended Profile  Send Tonka24 a Private Message  Reply with Quote
Rrijeka je napravila veliki iskorak kad su igrali grupe EL
U toj jednoj godini skupili su vise bodova nego hajduk u 20.

If I had all the money in the world,I'd probably burn it all.If a smile could save the world,You know I'd heal you all.
Go to Top of Page

izivko
Advanced Member

Germany
11584 Posts

Member since 25/07/2003

Posted - 05/08/2016 : 00:41:51  Show Profile Show Extended Profile  Send izivko a Private Message  Reply with Quote
Dobro, Hajduk nije imao sreće sa ždrijebom u prethodnim sezonama.
Uvijek su nekako naletili na teške suparnike, zvučna imena nogometa.
Ali nadati je se boljem kad malo poprave koefcijent i postanu nositelji...

Have mercy
Go to Top of Page

supermark
stripovi.com suradnik

Croatia
29529 Posts

Member since 06/02/2007

Posted - 22/08/2016 : 21:43:19  Show Profile Show Extended Profile  Visit supermark's Homepage  Send supermark a Private Message  Reply with Quote
Hrvatski nogomet kvalitetniji od brazilskog?

http://www.goal.com/hr/news/7037/prva-hnl/2016/08/21/26730432/jonas-ne-igram-prljavo-nisam-grubijan-a-ovdje-suci-to-prepoznaju-

Go to Top of Page

lwood
Advanced Member

Colombia
46464 Posts

Member since 09/12/2005

Posted - 22/08/2016 : 21:55:05  Show Profile Show Extended Profile  Send lwood a Private Message  Reply with Quote
redikul

Dajte nam Banija Libre;može i mekokoricen (ali s osvrtom na forumaše obavezno)!
Go to Top of Page

DODSFERD
Advanced Member

Pitcairn Island
29953 Posts

Member since 14/03/2014

Posted - 25/08/2016 : 14:40:39  Show Profile Show Extended Profile  Send DODSFERD a Private Message  Reply with Quote
S tim koeficijentom prema sadašnjim pravilima Hrvatska bi u sezoni 2018/19. imala dva predstavnika u Ligi prvaka, no problem bi mogao biti u tome što UEFA najavljuje promjene u svojim natjecanjima...

http://sportske.jutarnji.hr/nogomet/liga-prvaka/sjajne-vijesti-za-hrvatski-nogomet-mala-hrvatska-uskoro-dobiva-dva-predstavnika-u-ligi-prvaka/4642385/

Sinaitakala Tu'imatamoana 'i Fanakavakilangi Fakafanua
Go to Top of Page

jaki
Advanced Member

Croatia
25747 Posts

Member since 13/03/2004

Posted - 25/08/2016 : 14:48:00  Show Profile Show Extended Profile  Send jaki a Private Message  Reply with Quote

liga prvaka ostaje za bogate a raja neka se bori za ligu uefa.
tako je i pošteno.

Ja sam fetišist papira!
Go to Top of Page

DODSFERD
Advanced Member

Pitcairn Island
29953 Posts

Member since 14/03/2014

Posted - 25/08/2016 : 15:09:54  Show Profile Show Extended Profile  Send DODSFERD a Private Message  Reply with Quote
Ionako bi taj drugoplasirani išao u league route dio ždrijeba gdje bi naletio na one jake klubove iz vodećih liga i to bi bio kraj putovanja.

Sinaitakala Tu'imatamoana 'i Fanakavakilangi Fakafanua
Go to Top of Page

kucak
Average Member

Niue
757 Posts

Member since 03/02/2011

Posted - 25/08/2016 : 16:31:12  Show Profile Show Extended Profile  Send kucak a Private Message  Reply with Quote
Da se mene pita nikad ne bih dao da drugoplasirani iz neke lige igra ligu prvaka. Zato je prije bilo bolje. Samo prvaci. 50 njih u kvalifikacije bez iznimki i onda u grupe 16/24/32 koliko vec. Ali ovo je po meni smijesno da Borussia M ili Tottenham igraju Lp,, bez uvrede. Samo prvaci. Ali to je san. Degradirali su prvake "ostalih" zemalja samo tako. Bogati jebu siromasne kao i uvijek. Što je cetvrto mjesto nekoga vrijednije nego necije prvo, ili necije prvo vrijednije od neceg prvog. Znam, netko ce reci teze lige, atraktivniji prolaze u LP makar bili cetvrti, ali zato je sve u p.m.

Ispravljeno! Dok ne smislim nešto bolje..
Go to Top of Page

tex2
stripovi.com suradnik

Croatia
28975 Posts

Member since 17/09/2006

Posted - 26/08/2016 : 06:59:27  Show Profile Show Extended Profile  Send tex2 a Private Message  Reply with Quote
Austrijanci kao i Grci će imati 3 kluba u EL, tako da će se sigurno naosvajati bodova i prestići nas! Čak je i rumunjska Astra izbacila West Ham i oni će igrati u skupini EL.

"Od svakog treba tražiti samo ono što on može dati."
"The puck is in! The home team wins!", the good ol' hockey game
Go to Top of Page

jaki
Advanced Member

Croatia
25747 Posts

Member since 13/03/2004

Posted - 26/08/2016 : 12:20:51  Show Profile Show Extended Profile  Send jaki a Private Message  Reply with Quote
What are the main changes to UEFA's club competitions for the 2018–21 cycle?

RELATED ITEMS
Club competition format change
This is an evolution not a revolution.

The main changes are in three areas: access list, club coefficient and revenue distribution

Access List

Retention of the Champions and League routes of qualifying in the UEFA Champions League ensures that clubs from all associations can enter through their domestic leagues and qualify for both competitions
The UEFA Europa League winners will automatically qualify for the UEFA Champions League group stage (currently they can potentially play in a play-off)
The top four clubs from the four top-ranked national associations will now qualify automatically for the group stage of the UEFA Champions League
The full details of the access list for both competitions will be finalised by the end of the year
Club coefficient system

A new system for the club coefficients: clubs are judged on their own records (deletion of the country share for individual club coefficient unless that coefficient is lower than 20% of the association's coefficient).
Historical success in the competition will also be acknowledged in coefficient calculation (points for previous European titles with a weighted system for UEFA Champions League and UEFA Europa League titles)
Financial distribution

Financial contributions to clubs and leagues will be increased significantly for both competitions
A new four-pillar financial distribution system (starting fee, performance in the competition, individual club coefficient and market pool) will see sporting performances better rewarded, while market pool share will decrease.
Who was involved in the decision to make these changes?

The amendments are the result of a wide-ranging consultative process involving all European football stakeholders and taking into account a wide range of expertise and perspectives.

European football remains united behind the concepts of solidarity, fair competition, fair distribution and good governance.

UEFA, the clubs, the leagues and the national associations speak with one voice on these matters and we are looking forward to continuing our fruitful relationship

Will all countries still have a chance of having their champions in the UEFA Champions League?
Absolutely. The rights of all associations and their clubs to compete in Europe's elite club competition have been retained. We have maintained the champions' path and league path qualification process meaning that smaller clubs and countries can still participate in the group stage of the competition.

The new format will only see bigger clubs from bigger countries getting richer and richer?

In fact, the new revenue distribution model guarantees an increase in payments to leagues and clubs who are knocked out in the qualifying phase. In addition, the reduction of the market pool contribution to payments means that all clubs will receive more money for sporting success and less for just being in a large television market.

Why has the club coefficient system been changed?

The new coefficient formula will add more balance to the way past performances are taken into account. The competition has a rich history and now this is properly acknowledged. Sporting success and merit are duly recognised in the new coefficient system.

There are no details yet on how the other 16 spots in the UEFA Champions League group stage will be allocated. How can you guarantee that the other associations will all have a chance to get a place?

Nothing has changed for the overwhelming majority of the other participating associations, who all still have an opportunity to have their clubs qualifying for the group stage. There is a qualifying system which allows all clubs, no matter how big or small, to dream about playing in the best club competition in the world. We have not changed this. It is an open competition, inclusive, and for all.

Will an association be able to have six teams in the UEFA Champions League group stage?

The number of teams per association is capped at five and any change will be determined in due course.

Ja sam fetišist papira!
Go to Top of Page

jaki
Advanced Member

Croatia
25747 Posts

Member since 13/03/2004

Posted - 26/08/2016 : 12:27:56  Show Profile Show Extended Profile  Send jaki a Private Message  Reply with Quote
zanimljivo.
nadao sam se povećanju broja grupa eurolige ali ništa od toga.
neće više mali kad uđu u ligu prvaka imati love ovoliko ko danas.sportski uspjeh donosi najviše novca.
nema više nacionalnog koeficijenta a u koeficijent ulazi i prethodni uspjesi u EL i LP(samo titule?)
to će značiti veliki + npr zvijezdama(srpskoj i rumunjskoj)i drugim manjim klubovima koji su osvajali titule.
ovo da najbolje 4 države imaju direktni ulazak u grupu lige prvaka je dobro za eventualnog drugog hr predstavnika u kvalifikacijama lp.

Ja sam fetišist papira!
Go to Top of Page

jaki
Advanced Member

Croatia
25747 Posts

Member since 13/03/2004

Posted - 26/08/2016 : 12:35:04  Show Profile Show Extended Profile  Send jaki a Private Message  Reply with Quote
http://www.nogometplus.net/nogometplusnet/tekst/TabId/98/ArtMID/508/ArticleID/16536/Promjene-formata-Lige-prvaka-i-Europa-lige.aspx

Ja sam fetišist papira!
Go to Top of Page

jaki
Advanced Member

Croatia
25747 Posts

Member since 13/03/2004

Posted - 08/09/2016 : 10:20:38  Show Profile Show Extended Profile  Send jaki a Private Message  Reply with Quote
http://www.nogometplus.net/nogometplusnet/tekst/TabId/98/ArtMID/508/ArticleID/16653/Novi-format-kvalifikacija-za-Ligu-prvaka.aspx

bit će to bolje nego li dosad.

Ja sam fetišist papira!
Go to Top of Page

Tonka24
Advanced Member

14517 Posts

Member since 09/11/2010

Posted - 24/05/2018 : 17:21:54  Show Profile Show Extended Profile  Send Tonka24 a Private Message  Reply with Quote
http://www.goal.com/hr/vijesti/liga-prvaka-europska-liga-201819-dinamo-hajduk-rijeka-osijek/45tlf8bg7ivo1lqjppymki12q

Go to Top of Page

tex2
stripovi.com suradnik

Croatia
28975 Posts

Member since 17/09/2006

Posted - 08/06/2018 : 14:29:19  Show Profile Show Extended Profile  Send tex2 a Private Message  Reply with Quote
Dinamo može na Zvezdu, a Hajduk, Rijeku i Osijek čekaju zastrašujući suparnici

NAKON ŠTO su gotovo sve lige i nacionalni kupovi završeni, poznati su protivnici hrvatskih predstavnika u europskim natjecanjima sljedeće sezone. Ono što valja istaknuti prije svega je kako je UEFA predstojeće sezone prilično promijenila način računanja klupskih koeficijenta.
Naime, više se klupskom koeficijentu neće pridodavati i koeficijent lige, što je hrvatske klubove, a posebno Hajduk, s obzirom na pozamašnu svotu osvojenih bodova posljednjih godina pogodilo više no ostale klubove. Bijeli su sa 140. mjesta i koeficijenta 11.7 pali na 156. mjesto i koeficijent 7.

Nikad teže eurokvalifikacije
Istovremeno je UEFA smanjila broj klubova iz kvalifikacija koji imaju priliku osigurati plasman u natjecanju po skupinama, tako da je i Dinamu, iako je napredovao s 83. na 77. mjesto europskih klubova, posao uvelike otežan.
Međutim, ono što je interesantno jest kako će svi klubovi koji ispadnu u pretkolima Lige prvaka nastaviti svoj put u sljedećem pretkolu Europa lige i kako će do kraja kvalifikacija igrati isključivo međusobno. Dakle, svi klubovi koji ispadnu iz pretkola Lige prvaka idu u zasebni dio ždrijeba kvalifikacija za Europa ligu.
Dinamo neće biti nositelj u trećem pretkolu Lige prvaka
Već je sada gotovo sigurno kako Modri neće biti nositelji u trećem pretkolu Lige prvaka, odnosno da bi se za to trebalo dogoditi pravo čudo - trebaju ispasti tri velika favorita. U drugom pretkolu maksimirska momčad će pak sigurno biti nositelj. Potencijalni protivnici su Crvena zvezda, Hapoel Beer-Sheva, Rosenborg, HJK Helsinki, The New Saints, Videoton, Kukesi, Cluj i Zrinjski.
Iako ni u drugom pretkolu Dinamo neće imati lagan posao, u trećem je situacija dvostruko kompliciranija. Kao nenositelji, s obzirom na to da su po koeficijentu treća najgora momčad ove faze ispred AEK-a i Sheriffa, Dinamovci mogu izvući Red Bull Salzburg, aktualnog polufinalista EL-a, zatim bugarski Ludogorec, škotski Celtic, ciparski APOEL, kazahstansku Astanu te poljsku Legiju.
Hajduk i Osijek nositelji u drugom pretkolu
U prvom pretkolu Europa lige s koeficijentom pet Osijek će sigurno biti nositelj. Potencijalni protivnici su moldavski Milsami, islandski Stjarnan, Široki Brijeg, Budućnost, Partizani Tirana, Liepaja, Ilves, Lahti, Tampere itd. Uglavnom protivnici s kojima momčad iz Gradskog vrta ne bi trebala imati problema. Kako stvari sada stoje, Osijek će nositelj biti i u drugom pretkolu, kao što će to biti i Hajduk koji će se tad priključiti natjecanju.
Najteži protivnici u toj fazi su izraelski Beitar i Hapoel, ciparski AEK i Anorthosis, rumunjski Viitorul, poljska Jagiellonia, švedski AIK, kazahstanski Kairat, škotski Aberdeen te slavni Glasgow Rangers. Najlakši protivnici u ovom pretkolu Hajduku i Osijeku trebali bi biti crnogorska Mladost, norveški Sarpsborg i Lillestrom, luksemburška Gola, srpski Radnički i Spartak, estonski Kalju Nome te latvijski Ventspils.
Jedino je Rijeka nositelj u trećem pretkolu EL-a: Protivnici Hajduka i Osijeka zastrašujući
U trećem pretkolu situacija se uvelike komplicira. Naime već sada sa sigurnošću se može reći kako ni Osijek ni Hajduk neće biti nositelji u ovoj fazi. Hajduk s koeficijentom 7 nalazi se čak sedam mjesta ispod crte nositelja. U ovoj fazi najteži potencijalni protivnici Hajduka i Osijeka su Sevilla, Zenit, Olympiakos, praška Sparta, Kopenhagen, Braga, Steaua, Alkmaar, Burnley, Feyenoord, Leipzig, Atalanta te Bordeaux.
Iako u trećem pretkolu praktički nema loših klubova, protiv nekih šanse bi ipak trebale biti relativno podjednake. Svoju šansu Splićani i Osječani mogli bi pronaći protiv ciparskog Apollona, ruske Ufe, norveškog Moldea, beogradskog Partizana, austrijskog Rapida, slovenskog Maribora te izraelskog Maccabi Tel Aviva.
Riječani jedino preko Maribora mogu do Europa lige!?
S druge strane Rijeka će s koeficijentom 15.5. i u ovoj fazi biti nositelj. Nešto kompliciraniji protivnici Rijeke u ovoj fazi su Rio Ave, Zoryja, Asteras, turski Basaksehir, Dinamo Minsk, poljski Lech te nizozemski Vitesse. S druge strane najlakšim protivnicima čine se rumunjska Universitatea, slovački Trenčin, Brondby, Gabala, irski Dundalk te islandski Hafnarfjordar.
U četvrtom pretkolu Rijeka neće biti nositelj, a ako želi ući u skupine Europa lige morat će biti bolja od Seville, Zenita, Bešiktaša, Olympiakosa, Sparte prag, Kopenhagena, Brage, PAOK-a, Steaue, Genta, Alkmaara ili Genka. Jedinim al pari protivnikom čini se Maribor.

Go to Top of Page

Tonka24
Advanced Member

14517 Posts

Member since 09/11/2010

Posted - 08/06/2018 : 20:08:54  Show Profile Show Extended Profile  Send Tonka24 a Private Message  Reply with Quote
Na žalost mogao bi biti pomor, jedino kakve takve šanse ima Dinamo zbog toga što je prvak, ali i to treba vidjeti kada završi prijelazni rok.

Go to Top of Page

Tonka24
Advanced Member

14517 Posts

Member since 09/11/2010

Posted - 12/07/2018 : 20:52:34  Show Profile Show Extended Profile  Send Tonka24 a Private Message  Reply with Quote
Osijek otvorio europsku sezonu u gostima je odigrao kontra Moldavskog Petrocuba 1:1

Dobar rezultat u smislu prolaza ali moglo je to i bolje.

Go to Top of Page

Hercule Poirot
stripovi.com suradnik

12704 Posts

Member since 28/11/2017

Posted - 13/07/2018 : 18:32:17  Show Profile Show Extended Profile  Send Hercule Poirot a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Tonka24

Osijek otvorio europsku sezonu u gostima je odigrao kontra Moldavskog Petrocuba 1:1

Dobar rezultat u smislu prolaza ali moglo je to i bolje.

Uvijek bih pristao na neriješeno u gostima u prvoj utakmici...
Go to Top of Page

Tonka24
Advanced Member

14517 Posts

Member since 09/11/2010

Posted - 13/07/2018 : 18:40:40  Show Profile Show Extended Profile  Send Tonka24 a Private Message  Reply with Quote
To su ipak Moldavci, bez podcjenjivanja, trebali su ih dobiti, dobro bi bilo i za njih i za Hr koef.

Go to Top of Page

Hercule Poirot
stripovi.com suradnik

12704 Posts

Member since 28/11/2017

Posted - 13/07/2018 : 18:43:50  Show Profile Show Extended Profile  Send Hercule Poirot a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Tonka24

To su ipak Moldavci, bez podcjenjivanja, trebali su ih dobiti, dobro bi bilo i za njih i za Hr koef.

Tu se slažem, no ipak je prva utakmica. Važno da ih prođu, u što ne sumnjam...
Go to Top of Page

Tonka24
Advanced Member

14517 Posts

Member since 09/11/2010

Posted - 13/07/2018 : 18:55:49  Show Profile Show Extended Profile  Send Tonka24 a Private Message  Reply with Quote
Ma doma uzimaju pobjedu 100%.
A onda Škotski Rangers

Go to Top of Page

tex2
stripovi.com suradnik

Croatia
28975 Posts

Member since 17/09/2006

Posted - 13/07/2018 : 20:36:27  Show Profile Show Extended Profile  Send tex2 a Private Message  Reply with Quote
Rangersi su loši, ekipa od lani se pojačala igračem Slaven Belupa, koja je ispala od Luksemburžana, ne znam što je Gerrardu trebalo da preuzme njih, Celtic će i dalje nastaviti dominaciju!

Go to Top of Page
Page: of 6 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page | Next Page
 New Topic New Poll New Poll
 Reply to Topic
Jump To:
forum.stripovi.com © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000