forum.stripovi.com
forum.stripovi.com
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Aukcije | Private Messages | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 www.stripovi.com - svaštara - off topic diskusije
 Film & TV
 DC filmovi
 New Topic New Poll New Poll
 Reply to Topic
Previous Page | Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 16

don_draper
Advanced Member

3648 Posts

Member since 08/06/2018

Posted - 04/02/2019 : 09:34:47  Show Profile Show Extended Profile  Send don_draper a Private Message  Reply with Quote
Imaju release date a nemaju Batmana, sto reci

I sell the fact that I can't be bought
Go to Top of Page

Mr. Bushido
stripovi.com suradnik

Croatia
12765 Posts

Member since 23/09/2005

Posted - 08/12/2019 : 22:26:39  Show Profile Show Extended Profile  Send Mr. Bushido a Private Message  Reply with Quote

Comics is any art you can read. -- Sean T. Collins
Go to Top of Page

swamp thing
Advanced Member

Bosnia and Herzegovina
4078 Posts

Member since 05/08/2009

Posted - 09/12/2019 : 13:14:38  Show Profile Show Extended Profile  Send swamp thing a Private Message  Reply with Quote
Klasično nahajpavanje vrhunskom pjesmom
Go to Top of Page

Windwalker
Advanced Member

Croatia
4530 Posts

Member since 08/03/2008

Posted - 09/12/2019 : 17:58:48  Show Profile Show Extended Profile  Send Windwalker a Private Message  Reply with Quote
Trailer je odlično posložen uz soundtrack.
Ak film bude na razini prvog, minus lošeg boss fighta, bit će dobro.
Go to Top of Page

Deers
Advanced Member

Croatia
9173 Posts

Member since 29/03/2004

Posted - 10/12/2019 : 20:43:31  Show Profile Show Extended Profile  Send Deers a Private Message  Reply with Quote
A zašto opet Steve Trevor? U prvom filmu je toliko bio loše izbalansiran da, da nije umro, bi ljudi mislili da je on glavni lik ...

"Trzaj mišica i nad prazninom sam."
Go to Top of Page

going going
Advanced Member

Serbia
11313 Posts

Member since 24/04/2012

Posted - 07/03/2020 : 20:36:30  Show Profile Show Extended Profile  Send going going a Private Message  Reply with Quote
https://theplaylist.net/batman-batmobile-matt-reeves-20200304/?fbclid=IwAR1zqgcCgtdxexyudtlSihcvdVsabqzaRpeBWQh5xsr977UxG1eTR8EENjs

Matt Revsov Batman i Batmobil

Go to Top of Page

going going
Advanced Member

Serbia
11313 Posts

Member since 24/04/2012

Posted - 23/05/2020 : 01:04:26  Show Profile Show Extended Profile  Send going going a Private Message  Reply with Quote
Na novoj platformi Warner Brothersa HBO Max (koja ce biti WB striming servis kao sto je to naprimer Netflix) u 2021. godini nas ocekuje Zack Snyderov Justice League.

Dakle ono silno zanovetanje i trazenje SnyderCuta ipak nije bilo uzaludno i on nije samo mit vec izgleda stvarno postoji. E sad da li ce taj film biti bolji od trenutnog Justice Leaguea i jos bolje pitanje bolji od Batman V Superman dawn of justice ostaje da vidimo. Takodje sta ce ovaj film znaciti za dalji DC Extended Universe i filmove koje imaju u planu?

https://www.forbes.com/sites/erikkain/2020/05/21/the-snyder-cut-is-happening---everything-you-need-to-know-about-zack-synders-justice-league/

Go to Top of Page

don_draper
Advanced Member

3648 Posts

Member since 08/06/2018

Posted - 23/05/2020 : 01:10:44  Show Profile Show Extended Profile  Send don_draper a Private Message  Reply with Quote
Justice League je bio teski promasaj od filma. Snyder ima neki svoj nacin rada, ali mislim da taj njegov mracni stil tesko moze izdici nesto iz filma s tako labavom tj. nepostojecom radnjom

Go to Top of Page

Windwalker
Advanced Member

Croatia
4530 Posts

Member since 08/03/2008

Posted - 23/05/2020 : 11:21:08  Show Profile Show Extended Profile  Send Windwalker a Private Message  Reply with Quote
Imat će nerealno tamnoplavo nebo umjesto nerealno narančastog, maknut će šale i Superman će imati crni kostim. I možda brkove.
Sve ostalo će biti isto sra..e.

Edited by - Windwalker on 23/05/2020 11:21:29
Go to Top of Page

swamp thing
Advanced Member

Bosnia and Herzegovina
4078 Posts

Member since 05/08/2009

Posted - 23/05/2020 : 17:56:53  Show Profile Show Extended Profile  Send swamp thing a Private Message  Reply with Quote
JL je očajan. BvS je bio žešće zbrkan, ali je imao dobrih momenata, iz JL pamtim samo onu scenu kad Fleš skonta da je Sups brz koliko i on, jes da je i to već viđeno u XM s onim Apokalipsom ili kako se već zvaše.
Go to Top of Page

going going
Advanced Member

Serbia
11313 Posts

Member since 24/04/2012

Posted - 23/05/2020 : 21:47:26  Show Profile Show Extended Profile  Send going going a Private Message  Reply with Quote
The Snyder Cut, which was unfinished but watchable, clocked in at about 3 and a half hours. The theatrical release was two hours long. Whedon added 80 pages to the script despite the shorter run-time.

Meni je ovo najinteresantnije iz ove vesti. Mora postojati neke razlike izmedju filma kojeg smo dobili i ovog koji ce izaci dogodine.

Sto ne znaci da ce biti bolji od sadasnjeg.

A i ovo je interesantno
The Snyder Cut itself wasn’t even the first version Snyder had put together. The original script, by Chris Terrio and Snyder, was darker and focused more on the Knightmare from Batman vs. Superman—the scene with an evil Superman ruling over a post-apocalyptic world that Bruce Wayne sees when he briefly encounters the Flash.

That plot was largely removed for the Snyder Cut, with Steppenwolf taking over as the main villain after being quickly removed from Suicide Squad. Snyder’s ultimate goal was to make three Justice League films, with the final of the three focusing largely on the Knightmare scenario and the second film ending in our heroes’ defeat. The Snyder Cut itself shares a resemblance to the movie we saw, but with less focus on the new characters like Aquaman, Cyborg and the Flash.

The Snyder Cut would have also introduced Darkseid, long-time arch-nemesis of Superman and the Justice League, who would eventually end up controlling Superman and turning him into the evil version Wayne saw in the vision.

Go to Top of Page

don_draper
Advanced Member

3648 Posts

Member since 08/06/2018

Posted - 24/05/2020 : 12:32:34  Show Profile Show Extended Profile  Send don_draper a Private Message  Reply with Quote
Ovo sve navedeno zvuci kao radikalno drugaciji film, doduse dosta bolji. Ali konkretno za ovakav JL da traje 3 i pol sata uz manje scenatija, imam osjecaj da je Snyder se malo zaletio s nekim razduljenim akcijskim scenama u trademark slow motionu.

Go to Top of Page

don_draper
Advanced Member

3648 Posts

Member since 08/06/2018

Posted - 24/05/2020 : 12:33:48  Show Profile Show Extended Profile  Send don_draper a Private Message  Reply with Quote
Napomena i da su BvS i Watchmen izbacili znacajno dulje director's cutove (Watchmen cak 2 verzije) bez ikakvog ucinka na generalnu radnju originalne kino verzije

Go to Top of Page

fler

Croatia
1956 Posts

Member since 21/10/2003

Posted - 23/08/2020 : 12:40:53  Show Profile Show Extended Profile  Send fler a Private Message  Reply with Quote
Opa!

Nije loše!

A od ovoga očekujem da bude barem gledljiv
(za razliku od prethodnika, koji je ispao neviđen krš):

Split your lungs with Blood and Thunder
Go to Top of Page

going going
Advanced Member

Serbia
11313 Posts

Member since 24/04/2012

Posted - 23/08/2020 : 20:17:33  Show Profile Show Extended Profile  Send going going a Private Message  Reply with Quote
Dobro izgledaju oba filma. Ali kao sto smo vec utvrdili DCevi trejleri umeju da izgledaju mnogo dobro a da film ozbiljno razocara.

Cini mi se da ce Patinsonov Batman umnogome da se oslanja na Earth One pricu, jer su glavni negativci Ridler i Pingvin, neke scene sa Ridlerom bas lice na one iz stripa, tu je i Selina Kajl odnosno Catwoman. A i Betmen je mlad, nije jos uvek postao iskusan, a i nije skroz zutokljunac. I Alfred je mladji. Sve se uklapa u Earth One storyline.
Cini mi se da ovaj Betmen nece biti deo DC extended universea, nego svoj zasebni kontinuitet. Odnosno sigurno ce tako biti. Jeffrey Wrighta bas gotivim ali ne znam zasto stavljaju njega za ulogu komesara Gordona, ali to mi se uklapa u drugacije zamisljanje Betmena ala Earth One.

Sto je po meni dobra odluka jer bih voleo da vidim vise Batfflecka, da vidimo jednog starijeg, matorijeg ala Frenk Milerovog Betmena iz Povratka Mracnog viteza. Izgleda da ce se Ben Aflek vratiti za The Flash film i da ce u njemu i Keaton glumiti Betmena, dakle sigurno ce adaptirati Flashpoint pricu. Voleo bih da vrate Jeffreya Dean Morgana kao Thomasa Waynea i da on bude Batman u tom Flashpoint univerzumu.
Go to Top of Page

going going
Advanced Member

Serbia
11313 Posts

Member since 24/04/2012

Posted - 23/08/2020 : 20:38:57  Show Profile Show Extended Profile  Send going going a Private Message  Reply with Quote
A evo trejlera i za Snyder Cut

I poslednji trejler za WW 1984

Go to Top of Page

manhunter

Switzerland
24537 Posts

Member since 17/09/2004

Posted - 23/08/2020 : 20:58:36  Show Profile Show Extended Profile  Send manhunter a Private Message  Reply with Quote
Meni su i JL i BvsS sasvim dobri filmovi. Bolji od 90% Marvelovih isprdaka. Ova nova verzija može samo da poboljša utisak.

Što se Batmana tiče, ovaj bledunjavi mi se uopšte ne sviđa, niti mi trejler nešto obećava. Afleck i Bale su postavili lestvicu veoma visoko.

I am legion. I do not forget. I do not forgive.

Go to Top of Page

going going
Advanced Member

Serbia
11313 Posts

Member since 24/04/2012

Posted - 23/08/2020 : 22:42:56  Show Profile Show Extended Profile  Send going going a Private Message  Reply with Quote
Go to Top of Page

vice
stripovi.com suradnik

7251 Posts

Member since 29/06/2005

Posted - 23/08/2020 : 23:08:55  Show Profile Show Extended Profile  Send vice a Private Message  Reply with Quote
Sviđaju mi se surovost i detektivski noir stil novog Batmana. Uz to, Riddler ka serijski ubojica neodoljivo podsjeća na Fincherov 7.

Pattinson je kralj! :)

And like that... he's gone.
Go to Top of Page

Zlix

Serbia
1734 Posts

Member since 20/03/2006

Posted - 24/08/2020 : 08:38:59  Show Profile Show Extended Profile  Send Zlix a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by fler

A od ovoga očekujem da bude barem gledljiv
(za razliku od prethodnika, koji je ispao neviđen krš)

Ima i ovaj teaser:

IG: @bricktoygrapher
Go to Top of Page

Zlix

Serbia
1734 Posts

Member since 20/03/2006

Posted - 24/08/2020 : 08:44:18  Show Profile Show Extended Profile  Send Zlix a Private Message  Reply with Quote

Go to Top of Page

Zlix

Serbia
1734 Posts

Member since 20/03/2006

Posted - 24/08/2020 : 08:49:58  Show Profile Show Extended Profile  Send Zlix a Private Message  Reply with Quote

Go to Top of Page

Windwalker
Advanced Member

Croatia
4530 Posts

Member since 08/03/2008

Posted - 24/08/2020 : 18:03:41  Show Profile Show Extended Profile  Send Windwalker a Private Message  Reply with Quote
Baš se počeo razmahivati DC punom parom.
Nadam se da ćemo vidjeti te filmove u skorije vrijeme.

Od svih mi se Black Adam čini da bi mogao biti najzanimljiviji.

A od novog SS očekujem puno, zbog Gunna.
Go to Top of Page

going going
Advanced Member

Serbia
11313 Posts

Member since 24/04/2012

Posted - 24/08/2020 : 22:27:59  Show Profile Show Extended Profile  Send going going a Private Message  Reply with Quote

U kolikoj je zbrci DC dovoljno govori to sto je ovaj Rivsov Batman prvo trebalo da bude deo DCEUa pa nije, prvo Betflek vise nece glumiti, sada hoce, Justice League trebalo da ima 2 dela, pa nista a najbolji pokazatelj je kad se udje na njihovu wikipedia stranicu i pogleda koji su sve filmovi najavljeni, planirani i sada su u nekoj fazi develepmenta ili su stavljeni na led odnosno na cekanje:

- The Amazonians
- Batgirl
- Blue Beetle
- Booster Gold
- Cyborg
- Deadshot
- Deathstroke
- Gotham City Sirens
- Green Lantern Corps
- Untitled Harley Quinn and the Joker film
- Joker film sa Jaredom Letom
- Justice League sequel
- Justice League Dark
- Lobo
- Man of Steel sequel
- New Gods
- Nightwing
- Plastic man
- Supergirl
- Static Shock
- The Trench (Aquaman horror spinoff)
- Wonder Woman 1984 sequel

Cini se da su se sad malo konsolidovali jer je Wonder Woman uspeh i finansijski i od strane kritike, verujem da ce takav biti i drugi deo. Aquaman koji je meni uzasan je DCev najveci uspeh najveca zarada i dobre kritike (nevoerovatno mi je da taj film ima dobre kritike) pa ce valjda nastaviti i u buducnosti na takav nacin.
Ja bih najvise voleo da vidim Man of steel nastavak i jos Betmen filmova sa Betflekom.

Edited by - going going on 25/08/2020 00:12:18
Go to Top of Page

RadioClash

Bosnia and Herzegovina
1670 Posts

Member since 20/11/2015

Posted - 24/08/2020 : 22:47:14  Show Profile Show Extended Profile  Send RadioClash a Private Message  Reply with Quote
Lobo, New Gods i Static Shock filmovi u skorijoj budućnosti me itekako zanimaju. Nadam se da bar ti neče biti krš.

"I’ll have two number 9s, a number 9 large, a number 6 with extra dip, a number 7, two number 45s, one with cheese, and a large soda."
Go to Top of Page
Page: of 16 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page | Next Page
 New Topic New Poll New Poll
 Reply to Topic
Jump To:
forum.stripovi.com © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000