Author |
Topic |
Mali_Mate
stripovi.com suradnik
Croatia
2065 Posts
Member since 18/03/2006 |
Posted - 29/12/2017 : 01:12:55
|
quote: Originally posted by Shaner Sense8
Sense8 mi je bio jako zanimljiv, ako zbog ničega, a onda zato što je trojac Lito, Dani i onaj Litov kome sam sad zaboravio ime, vrhunski Mogao bih gledati samo spin-off s njima u glavnoj ulozi.
Brine me jedino što je serija ukinuta i što će ovo obećano finale vjerojatno bit, ha...u najmanju ruku nezadovoljavajuće.
I to što ima dvi, tri zerice patetike viška, al' na to sam zatvorio oba oka |
http://matanovogumno.blogspot.com |
|
|
supermark
stripovi.com suradnik
Croatia
29529 Posts
Member since 06/02/2007 |
Posted - 29/12/2017 : 08:18:45
|
quote: Originally posted by Windwalker
quote: Originally posted by Torghal
quote: Originally posted by Mali_Mate
Još malo pa gotova godina.
Sad sam išao gledat šta sam gledao ove godine pa mi je upalo u oko da sam upratio relativno malo ovogodišnje produkcije. Nema veze, tome i služi ovaj topic. Da vidimo šta je kome ostalo u sjećanju
S moje strane, pogledalo se više filmova i serija, al' mi je besmisleno pisat sad tu naslove iz tridesetih pa ajd' da se zadržimo na 2017.
Slijedi moj top deset, bez nekog posebnog redoslijeda. Dodajte svoj.
1. El bar
2. Blade Runner 2049
3. David Bowie: The Last Five Years
4. Ghost in the Shell
5. The Expanse (TV)
6. The Glow (TV)
7. Logan
8. Mindhunter (TV)
9. The Punisher (TV)
10. Star Wars 8
Po kojim kriterijima je ovo dobar film?
To je fenomenalan film.
Puno veći problem na listi po meni radi Ghost in the Shell, al ok, njegova je lista.
Uf, Ghost in the shell… pogledao sam puno filmova u 2017 ali mislim da mi je Ghost in the shell najgori od svih baš ću večeras sastaviti listu najboljih i najgorih filmova u 2017 |
|
|
DiSkAcH
Advanced Member
Croatia
6037 Posts
Member since 05/12/2016 |
Posted - 29/12/2017 : 08:38:22
|
Blade runner 2049 i Logan su razvalili. Punishera jos nism pogledao, ali budem :)
|
-Hi Honey, did you miss me? -With every bullet so far... |
|
|
supermark
stripovi.com suradnik
Croatia
29529 Posts
Member since 06/02/2007 |
|
Poli
Advanced Member
Slovenia
37276 Posts
Member since 26/10/2007 |
Posted - 29/12/2017 : 09:38:46
|
Zanimljivo da jos nitko ne stavi Get Out. Po meni jedan od najboljih debija u nekoliko godina.
A Baby Driver mi je na ravni... ajde, necu da kazem smeca, pa cu reci samo necega osrijedneg. A "origi" iz 70-ih mi je par puta bolji. Cak ne razumijem ni "hype" oko soundtracka - tu bi i pijani, neprespavani i zadrogirani Tarantino napravio puno bolji posao. Ali ok, o ukusima se ne razpravlja.
|
Anything is possible dec d uej Be the Change You Want to See
|
|
|
Tonto
Advanced Member
7656 Posts
Member since 11/02/2012 |
Posted - 29/12/2017 : 10:08:57
|
Sve je to slabo. Gledam neku vecer Atomic blonde i mislim se ok je, nije lose. Zavrsi film, prebacim na hrt gdje John Wayne raspravlja s nekim likom. Te dvije minute John Waynea bile su upecatljivije i pamtljivije od cijele atomske plavuse i svega iz 2017. |
The less I have the more I am a happy man |
|
|
fandango
Senior Member
1516 Posts
Member since 10/06/2004 |
Posted - 29/12/2017 : 10:19:48
|
S Rotten Tomatoesa, bio sam vec stavio na generalni topik o filmovima:
1. Lady Bird 2. Get Out 3. The Shape of Water 4. Call Me by Your Name 5. The Florida Project 6. Three Billboards Outside Ebbing, Missouri 7. Coco 8. Phantom Thread 9. Blade Runner 2049 10. Baby Driver 11. I, Tonya 12. Jane |
|
|
Shaner
Advanced Member
Croatia
6858 Posts
Member since 24/09/2012 |
Posted - 29/12/2017 : 10:39:19
|
quote: Originally posted by Mali_Mate
quote: Originally posted by Shaner Sense8
Sense8 mi je bio jako zanimljiv, ako zbog ničega, a onda zato što je trojac Lito, Dani i onaj Litov kome sam sad zaboravio ime, vrhunski Mogao bih gledati samo spin-off s njima u glavnoj ulozi.
Brine me jedino što je serija ukinuta i što će ovo obećano finale vjerojatno bit, ha...u najmanju ruku nezadovoljavajuće.
I to što ima dvi, tri zerice patetike viška, al' na to sam zatvorio oba oka
Onaj Litov je Hernando. I meni su oni najbolji, a spin-off koji spominjes draga i ja prizeljkujemo jos od prve sezone.
Znas da je xHamster ponudio da ce producirati trecu sezonu?
A patetike ima koliko hoces, ali me to ovdje nista ne smeta. Sense8 je valjda jedina serija koju gledam skroz uzivljen, kao kucanica sapunicu. |
http://onlineimpressions.blogspot.com/ |
|
|
Poli
Advanced Member
Slovenia
37276 Posts
Member since 26/10/2007 |
Posted - 29/12/2017 : 10:45:23
|
quote: Originally posted by fandango
S Rotten Tomatoesa, bio sam vec stavio na generalni topik o filmovima:
1. Lady Bird 2. Get Out 3. The Shape of Water 4. Call Me by Your Name 5. The Florida Project 6. Three Billboards Outside Ebbing, Missouri 7. Coco 8. Phantom Thread 9. Blade Runner 2049 10. Baby Driver 11. I, Tonya 12. Jane
Mislim da se u međuvremenu malo promijenila lista, evo prvih 30:
Rank Rating Title No. of Reviews 1. 99% Get Out (2017) 297 2. 98% The Big Sick (2017) 244 3. 92% Dunkirk (2017) 367 4. 92% Wonder Woman (2017) 363 5. 99% Lady Bird (2017) 212 6. 93% Logan (2017) 326 7. 93% Baby Driver (2017) 309 8. 91% Star Wars: The Last Jedi (2017) 345 9. 97% Coco (2017) 215 10. 92% Thor: Ragnarok (2017) 317 11. 92% Spider-Man: Homecoming (2017) 310 12. 93% War for the Planet of the Apes (2017) 290 13. 97% Call Me by Your Name (2017) 206 14. 98% I Am Not Your Negro (2017) 174 15. 95% The Florida Project (2017) 221 16. 96% The Salesman (Forushande) (2017) 175 17. 93% Hidden Figures (2017) 255 18. 93% The Shape of Water (2017) 235 19. 97% Mudbound (2017) 151 20. 92% The Disaster Artist (2017) 251 21. 93% Three Billboards Outside Ebbing, Missouri (2017) 231 22. 91% The Lego Batman Movie (2017) 269 23. 98% My Life as a Zucchini (Ma vie de courgette) (2017) 119 24. 99% God's Own Country (2017) 97 25. 92% Logan Lucky (2017) 239 26. 100% Faces Places (Visages, villages) (2017) 71 27. 99% City of Ghosts (2017) 88 28. 87% Blade Runner 2049 (2017) 338 29. 100% Truman (2017) 63 30. 98% Kedi (2017) 104
|
Anything is possible dec d uej Be the Change You Want to See
|
|
|
dante
Senior Member
Croatia
2478 Posts
Member since 16/01/2008 |
Posted - 29/12/2017 : 13:42:38
|
Do jucer sam mislio da ce mi Wind River biti najbolji film godine, ali sam onda sinoc pogledao Three Billboards Outside Ebbing, Missouri i sad vise nisam siguran. Filmcina i pol.
Uglavnom, ovo bi bio moj popis najdrazih filmova iz ove godine, od onoga sto sam pogledao i sto mi trenutno pada na pamet.
Abecednim redom: Blade Runner 2049 Call me by your name Get Out Mother! The killing of a sacred deer Thelma (Norveska) Three billboards outside Ebbing, Missouri Wind river
Od novih serija ove godine: Twin Peaks: The return Dark Mindhunter Wormwood |
These pretzels are making me thirsty... |
|
|
ken2
stripovi.com suradnik
Croatia
7845 Posts
Member since 30/07/2002 |
Posted - 29/12/2017 : 13:58:34
|
Logan mi je daleko najbolje što sam pogledao ove godine i ne samo ove godine to je veliki film get out mi je ok, ali ništa puno više od toga i nikako mi nije jasna pompa i hvalospjevi koji ga prate wonder woman je zabavan film(ić) wind river još nisam pogledao, ali od njega puno očekujem ubojstvo svetog jelena - ??? što da kažem, po meni, to je artističko prekenjavanje s naslovom kojeg moraš guglati i proučavati grčke tragedije da shvatiš što su to oni mislili pod time - da su ga nazvali bilo kako drugačije rekao bih da je to dobar film koji govori o nekoj pravdi i izravnanju još na ovom, a ne na onom svijetu, ali ovako imaju od mene odjeb zbog pretencioznosti
ovu tinejđersku lady bird koju isto prate hvalospjevi nema šanse da gledam, dosta mi je i trejler |
if you tolerate this, then your children will be next |
|
|
supermark
stripovi.com suradnik
Croatia
29529 Posts
Member since 06/02/2007 |
|
wele
Advanced Member
Montenegro
3727 Posts
Member since 21/12/2009 |
Posted - 29/12/2017 : 14:12:01
|
quote: Originally posted by stinky
Najbolje iz 2017. je Wind River, div među patuljcima.
Ovo
mada puno očekujem od Three Billboards Outside Ebbing, Missouri
taj čovjek nam je dao sjajni U Brižu
Killing of a sacred deer je interesantan
inače jako mlaka godina, interesuje me još par naslova i to je to
ma kakav Get out, obična glupost, ne gubite vrijeme |
|
|
Torghal
Senior Member
Croatia
1938 Posts
Member since 27/09/2004 |
Posted - 29/12/2017 : 14:59:28
|
quote: Originally posted by dante
quote: Originally posted by Torghal Po kojim kriterijima je ovo dobar film?
Pa po njegovim kriterijima. Osobna lista, kuzis?
Krivo si razumia pitanje,nisam pita po ČIJIM je kriterijima nego po KOJIM kriterijima je to dobar film? Sta je to toliko dobro u tom filmu da zasluzuje tolike hvalospjeve?Ima li iti jedna stvar u kojoj je taj film bolji od prvog nastavka? |
|
|
Tonto
Advanced Member
7656 Posts
Member since 11/02/2012 |
Posted - 29/12/2017 : 15:04:58
|
quote: Originally posted by Torghal
quote: Originally posted by dante
quote: Originally posted by Torghal Po kojim kriterijima je ovo dobar film?
Pa po njegovim kriterijima. Osobna lista, kuzis?
Krivo si razumia pitanje,nisam pita po ČIJIM je kriterijima nego po KOJIM kriterijima je to dobar film? Sta je to toliko dobro u tom filmu da zasluzuje tolike hvalospjeve?Ima li iti jedna stvar u kojoj je taj film bolji od prvog nastavka?
Ona seksi scena kad se hologramka i zenska spoje u jednu. Nisam jos siguran dali se to kvalificira kao threesome ili sto.... Ostalo da, slabije od prvog filma. |
The less I have the more I am a happy man |
|
|
vukozec
Advanced Member
4828 Posts
Member since 17/08/2013 |
|
Torghal
Senior Member
Croatia
1938 Posts
Member since 27/09/2004 |
|
Andrey
New Member
British Indian Ocean Territories
262 Posts
Member since 06/01/2009 |
Posted - 29/12/2017 : 16:19:49
|
1. The Lying Detective, donekle originalno (7/10), ništa drugo već dugo nije, čak je i sve slicno na vise razina
2. Legion: Chapter 1 3. Twin Peaks 4. The End Of The F***ing World 5. American Gods 6. Legion 7. The Dark Tower
to je to što sam gledao, poredano po kvaliteti, nema ništa zanimljivo, mogu nabrojati amatersku pornjavu milijardu puta zanimljiviju i korisniju
8. Breathless (1983) xD
mozda bude sta od ovoga http://cultofghoul.blogspot.hr/2017/12/call-me-by-your-name-2017.html
|
puno postam, uprati https://twitter.com/talsakob
sclavi>originalni radovi junjija ita |
Edited by - Andrey on 29/12/2017 16:27:06 |
|
|
Mali_Mate
stripovi.com suradnik
Croatia
2065 Posts
Member since 18/03/2006 |
|
supermark
stripovi.com suradnik
Croatia
29529 Posts
Member since 06/02/2007 |
Posted - 29/12/2017 : 17:53:27
|
Nabolji filmovi 2017 TOP5: Brawl in cell block 99 It comes at night Trainspotting 2 Life Wind River
Najlošiji filmovi 2017 TOP5: Geostorm Justice league Ghost in the shell Dark Tower Dementia 13 |
|
|
dante
Senior Member
Croatia
2478 Posts
Member since 16/01/2008 |
Posted - 29/12/2017 : 19:35:44
|
quote: Originally posted by Torghal Krivo si razumia pitanje,nisam pita po ČIJIM je kriterijima nego po KOJIM kriterijima je to dobar film? Sta je to toliko dobro u tom filmu da zasluzuje tolike hvalospjeve? Ima li iti jedna stvar u kojoj je taj film bolji od prvog nastavka?
Nije mi stvarno jasno kakve veze da li je BD 2049 bolji film od originala ima veze s tim moze li ili ne moze biti na ovoj listi. Ono je bila 1982, ovo je 2017. A po kojim kriterijima? Pa po gotovo svim. Od fenomenalne rezije, kinematografije do montaze. Spec. efekti su najmanje vazni. A to sto se Blade Runner dzihadistima dize kosa na glavi od filma mi puca ona stvar, meni su oba odlicna. |
These pretzels are making me thirsty... |
|
|
Torghal
Senior Member
Croatia
1938 Posts
Member since 27/09/2004 |
Posted - 29/12/2017 : 20:54:58
|
quote: Originally posted by dante
quote: Originally posted by Torghal Krivo si razumia pitanje,nisam pita po ČIJIM je kriterijima nego po KOJIM kriterijima je to dobar film? Sta je to toliko dobro u tom filmu da zasluzuje tolike hvalospjeve? Ima li iti jedna stvar u kojoj je taj film bolji od prvog nastavka?
Nije mi stvarno jasno kakve veze da li je BD 2049 bolji film od originala ima veze s tim moze li ili ne moze biti na ovoj listi. Ono je bila 1982, ovo je 2017. A po kojim kriterijima? Pa po gotovo svim. Od fenomenalne rezije, kinematografije do montaze. Spec. efekti su najmanje vazni. A to sto se Blade Runner dzihadistima dize kosa na glavi od filma mi puca ona stvar, meni su oba odlicna.
Scenarij filma je los i pun nelogicnih rupa,prvi dio koji je snimljen prije trideset pet godina vizualno bolje izgleda nego ovaj nastavak,likovi su povrsno napravljeni,jednodimenzionalni,hladni bez ikakvih emocija,Harison Ford je davno presta bit ozbiljan glumac, u Indiani Jonesu i Star warsu jos se moze i prodat jer tu uloge nisu kompleksne ali on vise nije sposoban odglumit lik Dekarda.Gledas film i mislis kako je ostarjeli Indiana Jones zaluta u krivi film.Villeneuve ne zna u svojim filmovima prikazat emocije,to je u Sicariu funkcioniralo jer su svi likovi vise manje bili u kurcu,ovde to ne funkcionira.Trebali su napravit kvalitetnu naraciju sa glavnim likom,film bi puno bolje funkcionira. Film ne moze bit na ovoj listi ne zato sta je gori od orginala nego zato sta je los film.I moze se tebi dizat kosa na glavi i pucat ona stvar koliko god oces puta ali ovo je jenostavno los film.I ko god tvrdi da je ovo dobar film nema blage veze o filmu.
|
|
|
going going
Advanced Member
Serbia
11313 Posts
Member since 24/04/2012 |
Posted - 29/12/2017 : 21:01:40
|
Meni ne da je Blade Runner 2049 dobar film, nego mi je najbolji film koji sam pogledao ove godine. I pogodio je i u narativnom smislu i u emotivnom smislu. Bas jak film. |
|
|
Opti
stripovi.com suradnik
Vatican City
4533 Posts
Member since 06/07/2009 |
Posted - 29/12/2017 : 21:51:30
|
Mislim da je promašeno uspoređivati BR2049 s originalom. Više ima smisla uspoređivati ga s drugim nastavcima, rebootovima itd., kao što su The Last Jedi i novi Ghost in the Shell, od kojih je ipak dosta bolji |
Rindfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübert ragungsgesetz!! |
|
|
dante
Senior Member
Croatia
2478 Posts
Member since 16/01/2008 |
Posted - 29/12/2017 : 22:19:16
|
quote: Originally posted by Torghal likovi su povrsno napravljeni,jednodimenzionalni,hladni bez ikakvih emocija Villeneuve ne zna u svojim filmovima prikazat emocije
Daj mi nabaci koji primjer topline iz Scotovog filma. Onak...cisto iz zajebancije.
quote: Trebali su napravit kvalitetnu naraciju sa glavnim likom,film bi puno bolje funkcionira.
Mislis, kao cheesy naraciju iz kino verzije prvog Blade Runnera, koju Scott mrzi iz zna duse i koje se odrekao?
quote: Film ne moze bit na ovoj listi ne zato sta je gori od orginala nego zato sta je los film.
Kako ne moze biti na listi, vidis da smo ga stavili.
quote: I ko god tvrdi da je ovo dobar film nema blage veze o filmu.
Majke ti, puko si. |
These pretzels are making me thirsty... |
|
|
Topic |
|