Author |
Topic |
Torghal
Senior Member
Croatia
1954 Posts
Member since 27/09/2004 |
Posted - 30/12/2017 : 17:04:47
|
quote: Originally posted by Mr. Bushido
quote: Originally posted by Torghal
Uzdizu se u nebesa filmovi koji to objektivno ne zasluzuju.
Riječi "filmovi" i "objektivno" ne idu u istu rečenicu.
Shvacam ja sta zelis rec ,"umjetnost" opcenito i rijec "objektivno" ne idu u istu recenicu.Ali opet ne moze se to bas tako doslovno svatit.Puno ljudi ce iznit svoje subjektivno misljenje da Picasso nema pojma slikat,ali objektivno on je genij.Zato u svakom obliku umjetnosti i postoji struka koja, koliko je to objektivno moguce,procjenjuje sta je remek djelo a sta smece. Npr.strip From Hell je objektivno gledajuci remek djelo a recimo, sta ja znam,Veliki Blek je objektivno smece.Nema tu niceg subjektivnog.To su cinjenice. |
|
|
Opti
stripovi.com suradnik
Vatican City
4533 Posts
Member since 06/07/2009 |
Posted - 30/12/2017 : 19:15:42
|
A tko odlučuje koji su to objektivno dobri i loši filmovi? Kritičari? Pa prema njihovom koncenzusu je BR2049 odličan film, tako da ne stoji ova analogija s Picassom. |
Rindfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübert ragungsgesetz!! |
|
|
dante
Senior Member
Croatia
2478 Posts
Member since 16/01/2008 |
Posted - 30/12/2017 : 19:30:33
|
Jucer:
quote: Po kojim kriterijima je ovo dobar film? Film ne moze bit na ovoj listi ne zato sta je gori od orginala nego zato sta je los film.I moze se tebi dizat kosa na glavi i pucat ona stvar koliko god oces puta ali ovo je jenostavno los film.
Danas:
quote: I ako te veseli ovaj film bi bia i na mojoj listi najboljih deset filmova ove godine.
Thorgale, jesi li to ti ili su te body snatchersi dohvatili? Jebate, ovo se zove preokret u radnji
Gle, kad se skupi sve ono sto si napisao jucer i danas ja iskreno vise nemam pojma koje je tvoje misljenje o filmu. Ja sam samo rekao da su meni oba filma super i reagirao na tvoju tvrdnju da film po nicemu ne valja, sto bi valjda znacilo da je film cisti diletantizam na svim poljima, a naravno nije. Za ostalo nema vise smisla drviti, dosta smo zatrpali temu ovime. Nego, daj ti nabaci svoju listu za 2017 kad stignes, ne mora biti Top 10. |
These pretzels are making me thirsty... |
Edited by - dante on 30/12/2017 19:32:24 |
|
|
Torghal
Senior Member
Croatia
1954 Posts
Member since 27/09/2004 |
Posted - 30/12/2017 : 20:35:22
|
quote: Originally posted by dante
Jucer:
quote: Po kojim kriterijima je ovo dobar film? Film ne moze bit na ovoj listi ne zato sta je gori od orginala nego zato sta je los film.I moze se tebi dizat kosa na glavi i pucat ona stvar koliko god oces puta ali ovo je jenostavno los film.
Danas:
quote: I ako te veseli ovaj film bi bia i na mojoj listi najboljih deset filmova ove godine.
Thorgale, jesi li to ti ili su te body snatchersi dohvatili? Jebate, ovo se zove preokret u radnji
Gle, kad se skupi sve ono sto si napisao jucer i danas ja iskreno vise nemam pojma koje je tvoje misljenje o filmu. Ja sam samo rekao da su meni oba filma super i reagirao na tvoju tvrdnju da film po nicemu ne valja, sto bi valjda znacilo da je film cisti diletantizam na svim poljima, a naravno nije. Za ostalo nema vise smisla drviti, dosta smo zatrpali temu ovime. Nego, daj ti nabaci svoju listu za 2017 kad stignes, ne mora biti Top 10.
Opet nisi procita post kako triba.Reka san da san gleda dvanaest filmova snimljenih ove godine.od tih dvanaest dva su gora od Blade runnera.Blade Runner je los,ova dva su jos gora.Sta tu nije jasno? Evo cetiri filma koja su me bas odusevila ove godine(neki su snimljeni 2016te ali ja sam ih gleda ove):Wind river,Hell or high water,La la land i Logan.Steta sta redatelj od Logana nije rezira Blade Runnera.Covik zna pogodit pravu kolicinu emocija.Ni premalo poput Vileneueva ni previse poput recimo Spielberga čiji su filmovi u pravilu placipizdasti. |
|
|
ken2
stripovi.com suradnik
Croatia
7867 Posts
Member since 30/07/2002 |
Posted - 30/12/2017 : 20:36:10
|
quote: Originally posted by dante
Jucer:
quote: Po kojim kriterijima je ovo dobar film? Film ne moze bit na ovoj listi ne zato sta je gori od orginala nego zato sta je los film.I moze se tebi dizat kosa na glavi i pucat ona stvar koliko god oces puta ali ovo je jenostavno los film.
Danas:
quote: I ako te veseli ovaj film bi bia i na mojoj listi najboljih deset filmova ove godine.
Thorgale, jesi li to ti ili su te body snatchersi dohvatili? Jebate, ovo se zove preokret u radnji
Gle, kad se skupi sve ono sto si napisao jucer i danas ja iskreno vise nemam pojma koje je tvoje misljenje o filmu. Ja sam samo rekao da su meni oba filma super i reagirao na tvoju tvrdnju da film po nicemu ne valja, sto bi valjda znacilo da je film cisti diletantizam na svim poljima, a naravno nije. Za ostalo nema vise smisla drviti, dosta smo zatrpali temu ovime. Nego, daj ti nabaci svoju listu za 2017 kad stignes, ne mora biti Top 10.
a baš si ga sad izvuka iz konteksta školski primjer |
if you tolerate this, then your children will be next |
|
|
ken2
stripovi.com suradnik
Croatia
7867 Posts
Member since 30/07/2002 |
|
Torghal
Senior Member
Croatia
1954 Posts
Member since 27/09/2004 |
Posted - 30/12/2017 : 20:37:28
|
quote: Originally posted by Opti
A tko odlučuje koji su to objektivno dobri i loši filmovi? Kritičari? Pa prema njihovom koncenzusu je BR2049 odličan film, tako da ne stoji ova analogija s Picassom.
Kad san reka da su se u filmskoj industriji spustili kriteriji tu san prije svega i mislia na kriticare.Americka publika ionako nikad nije bila mjerilo za kvalitetu,prije za nekvalitetu,sta gledaniji fim to gori.Uz casne iznimke naravno.A njabolji primjer spustanja kriterija od strane kriticara je da je sranje od filma Americki snajperist bilo nominirano za oscara.Ili Marsovac. |
Edited by - Torghal on 30/12/2017 20:42:13 |
|
|
Spectre
Junior Member
Croatia
342 Posts
Member since 10/11/2001 |
Posted - 30/12/2017 : 22:23:49
|
Evo i mog kratkog pregleda filmova koje sam gledao u kinu ove godine s ocjenama i mojim kratkim subjektivnim komentarom. Ukupni dojam: Bila je izvrsna godina za filmove.
Star Wars: The Last Jedi (2017) 7/10 Vizualno odličan, izvrsni glumci, ali priča razočarala. Jumanji: Welcome to the Jungle (2017) 9/10 Izuzetno zabavan i smiješan. Thor: Ragnarok (2017) 10/10 Zabavna i dinamična komedija od prve scene. Murder on the Orient Express (2017) 7/10 Dobra adaptacija, ali ništa posebno u odnosu na prethodne. Justice League (2017) 9/10 Brz, dinamičan, malo fali da bude odličan kao BvS prošle godine, čeka se extended cut. Blade Runner 2049 (2017) 5/10 Bolji od prvog dijela, ali meni nezanimljiv. Happy Death Day (2017) 9/10 Zabavan. The Snowman (2017) 6/10 Zanimljiv, ali ništa posebno. Jigsaw (2017) 8/10 Na razini svih prethodnih nastavaka, priča se fino uklapa u ostatak filmova. It (2017) 8/10 Izvrstan remake, jedva čekam nastavak. Kingsman: The Golden Circle (2017) 9/10 Lošiji od prvog dijela, ali jako dobar. The Hitman's Bodyguard (2017) 8/10 Zabavan. Spider-Man: Homecoming (2017) 9/10 Izvrstan kao i svaki Marvelov film. Valerian and the City of a Thousand Planets (2017) 7/10 Skoro izvrstan, vizualno predivan, možda loš odabir glumaca. Atomic Blonde (2017) 8/10 Malo naporan u sredini i čini se predugačak, ali inače odličan. Wonder Woman (2017) 9/10 Izvrstan. Baby Driver (2017) 7/10 Prečesto naporan za gledanje. The Mummy (2017) 9/10 Zabavan, jednostavan. Guardians of the Galaxy Vol. 2 (2017) 9/10 Izvrstan kao i svaki Marvelov film, ali slabiji od prvog dijela. King Arthur: Legend of the Sword (2017) 9/10 Zabavan. Alien: Covenant (2017) 7/10 Priča razočarala, daleko lošiji od Prometheusa koji mi je odličan. Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales (2017) 7/10 Predugačak i naporan s povremenim zabavnim trenucima. The Fate of the Furious (2017) 9/10 Zabavan kao i prethodni nastavci. Logan (2017) 9/10 Jednostavno odličan. Kong: Skull Island (2017) 9/10 Zabavan, veselim se nastavku univerzuma. Power Rangers (2017) 9/10 Odrastao sam na PR i još ih gledam povremeno, jako dobro napravljen film, skoro desetka. Life (2017) 9/10 Ugodno iznenađenje, jako dobar SF. CHIPS (2017) 6/10 Smiješan povremeno, povremeno neugodan. Ghost in the Shell (2017) 7/10 Razočarenje uglavnom, iako izgleda izvrsno. John Wick: Chapter 2 (2017) 9/10 Lošiji od prvog dijela, ali zabavan. A Cure for Wellness (2016) 9/10 Ugodno iznenađenje. Split (2016) 10/10 Vrlo ugodno iznenađenje, odlični glumci, izvrstan universe building. Resident Evil: The Final Chapter (2016) 7/10 Blago razočarenje zbog priče.
Ako moram neke filmove izdvojiti, zvijezde godine su: Split Power Rangers Logan Wonder Woman Happy Death Day Justice League Thor: Ragnarok
Ovogodišnji filmovi koje sam htio pogledati, ali iz raznoraznih razloga nisam uspio:
xXx: Return of Xander Cage (2017) Underworld: Blood Wars (2016) Colossal (2016) Baywatch (2017) The Little Hours (2017) Transformers: The Last Knight (2017) War for the Planet of the Apes (2017) Dunkirk (2017) Wish Upon (2017) Logan Lucky (2017) The Dark Tower (2017) Mother! (2017)
|
Filmovi, serije, super-heroji, stripovi - moj youtube kanal: https://www.youtube.com/c/kanal301 |
|
|
vice
stripovi.com suradnik
7264 Posts
Member since 29/06/2005 |
Posted - 30/12/2017 : 22:33:34
|
quote: Originally posted by Torghal
quote: Originally posted by Opti
A tko odlučuje koji su to objektivno dobri i loši filmovi? Kritičari? Pa prema njihovom koncenzusu je BR2049 odličan film, tako da ne stoji ova analogija s Picassom.
Kad san reka da su se u filmskoj industriji spustili kriteriji tu san prije svega i mislia na kriticare.Americka publika ionako nikad nije bila mjerilo za kvalitetu,prije za nekvalitetu,sta gledaniji fim to gori.Uz casne iznimke naravno.A njabolji primjer spustanja kriterija od strane kriticara je da je sranje od filma Americki snajperist bilo nominirano za oscara.Ili Marsovac.
O jebemu miša, mogu te razumit, al meni je Snajperist jako dobar film. A i Marsovac.
Stvarno nema smisla umanjivat ičiji ukus. Ok, ne moramo se složit, i ne mora mi bit ni najmanje jasan nečiji dojam o odgledanom, ali ne-postoje-univerzalni-kriteriji.
Može mi doć i teoretičar filma, filmolog, osoba od struke i pokušati to prikazati koliko-toliko "objektivno", iz nekog tehničkog, sociološkog, vrednujućeg, višeznačnog aspekta, ali dojam ni meni, ni tebi, nit ikome, nitko ne može promijeniti.
I zar je to toliko tragično, ili prcanja/svađe vrijedno? |
And like that... he's gone. |
Edited by - vice on 30/12/2017 22:33:59 |
|
|
supermark
stripovi.com suradnik
Croatia
29540 Posts
Member since 06/02/2007 |
|
Caleb
Advanced Member
Greece
16201 Posts
Member since 01/07/2008 |
|
Wolfman
Average Member
Croatia
965 Posts
Member since 13/07/2010 |
Posted - 30/12/2017 : 23:59:49
|
quote: Originally posted by supermark
Bome si darežljiv u ocjenama, Spectre Anto je dobio konkurenciju ;)
Gledao je u kinu pa si mora opravdati uloženu lovu |
|
|
zeljko
Advanced Member
Bosnia and Herzegovina
17660 Posts
Member since 02/08/2002 |
Posted - 31/12/2017 : 00:12:11
|
quote: Originally posted by Spectre
Evo i mog kratkog pregleda filmova koje sam gledao u kinu ove godine s ocjenama i mojim kratkim subjektivnim komentarom. Ukupni dojam: Bila je izvrsna godina za filmove.
Star Wars: The Last Jedi (2017) 7/10 Vizualno odličan, izvrsni glumci, ali priča razočarala. Jumanji: Welcome to the Jungle (2017) 9/10 Izuzetno zabavan i smiješan. Thor: Ragnarok (2017) 10/10 Zabavna i dinamična komedija od prve scene. Murder on the Orient Express (2017) 7/10 Dobra adaptacija, ali ništa posebno u odnosu na prethodne. Justice League (2017) 9/10 Brz, dinamičan, malo fali da bude odličan kao BvS prošle godine, čeka se extended cut. Blade Runner 2049 (2017) 5/10 Bolji od prvog dijela, ali meni nezanimljiv. Happy Death Day (2017) 9/10 Zabavan. The Snowman (2017) 6/10 Zanimljiv, ali ništa posebno. Jigsaw (2017) 8/10 Na razini svih prethodnih nastavaka, priča se fino uklapa u ostatak filmova. It (2017) 8/10 Izvrstan remake, jedva čekam nastavak. Kingsman: The Golden Circle (2017) 9/10 Lošiji od prvog dijela, ali jako dobar. The Hitman's Bodyguard (2017) 8/10 Zabavan. Spider-Man: Homecoming (2017) 9/10 Izvrstan kao i svaki Marvelov film. Valerian and the City of a Thousand Planets (2017) 7/10 Skoro izvrstan, vizualno predivan, možda loš odabir glumaca. Atomic Blonde (2017) 8/10 Malo naporan u sredini i čini se predugačak, ali inače odličan. Wonder Woman (2017) 9/10 Izvrstan. Baby Driver (2017) 7/10 Prečesto naporan za gledanje. The Mummy (2017) 9/10 Zabavan, jednostavan. Guardians of the Galaxy Vol. 2 (2017) 9/10 Izvrstan kao i svaki Marvelov film, ali slabiji od prvog dijela. King Arthur: Legend of the Sword (2017) 9/10 Zabavan. Alien: Covenant (2017) 7/10 Priča razočarala, daleko lošiji od Prometheusa koji mi je odličan. Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales (2017) 7/10 Predugačak i naporan s povremenim zabavnim trenucima. The Fate of the Furious (2017) 9/10 Zabavan kao i prethodni nastavci. Logan (2017) 9/10 Jednostavno odličan. Kong: Skull Island (2017) 9/10 Zabavan, veselim se nastavku univerzuma. Power Rangers (2017) 9/10 Odrastao sam na PR i još ih gledam povremeno, jako dobro napravljen film, skoro desetka. Life (2017) 9/10 Ugodno iznenađenje, jako dobar SF. CHIPS (2017) 6/10 Smiješan povremeno, povremeno neugodan. Ghost in the Shell (2017) 7/10 Razočarenje uglavnom, iako izgleda izvrsno. John Wick: Chapter 2 (2017) 9/10 Lošiji od prvog dijela, ali zabavan. A Cure for Wellness (2016) 9/10 Ugodno iznenađenje. Split (2016) 10/10 Vrlo ugodno iznenađenje, odlični glumci, izvrstan universe building. Resident Evil: The Final Chapter (2016) 7/10 Blago razočarenje zbog priče.
Ako moram neke filmove izdvojiti, zvijezde godine su: Split Power Rangers Logan Wonder Woman Happy Death Day Justice League Thor: Ragnarok
Ovogodišnji filmovi koje sam htio pogledati, ali iz raznoraznih razloga nisam uspio:
xXx: Return of Xander Cage (2017) Underworld: Blood Wars (2016) Colossal (2016) Baywatch (2017) The Little Hours (2017) Transformers: The Last Knight (2017) War for the Planet of the Apes (2017) Dunkirk (2017) Wish Upon (2017) Logan Lucky (2017) The Dark Tower (2017) Mother! (2017)
nemoj se uvrijediti ala si se nagledao gluposti ove godine |
Utabanim stazama ocaja! |
|
|
Spectre
Junior Member
Croatia
342 Posts
Member since 10/11/2001 |
Posted - 31/12/2017 : 00:37:02
|
quote: Originally posted by zeljko nemoj se uvrijediti ala si se nagledao gluposti ove godine
Nema uvrede, svatko gleda ono što želi i voli. Meni su naiščekivaniji filmovi ove godine bili Power Rangers, Justice League i Star Wars i dok neki ne bi dali ni kunu da pogledaju neki od tih filmova ja bi za premijeru dao i peterostruku cijenu ulaznice... |
Filmovi, serije, super-heroji, stripovi - moj youtube kanal: https://www.youtube.com/c/kanal301 |
Edited by - Spectre on 31/12/2017 00:37:33 |
|
|
vukozec
Advanced Member
4848 Posts
Member since 17/08/2013 |
Posted - 03/01/2018 : 10:55:13
|
Svake godine gledam sve manje filmova iz aktualne godine (polovim ključne naslove u narednim godinama), a ove godine sam ih pogledao vjerojatno manje no ikad. Glavni razlog za to je što ove godine, zbog objektivnih razloga nisam imao prilike otići češće u kino (zbog istih razloga je 2017. moja daleko najaktivnija godina na forumu).
Pa ću, sad kad ste iscrpili temu, te da ne otvaram drugi topic, napraviti malo drugačiji pregled moje filmske 2017.
Dakle u 2017. sam pogledao 151 dugomentražni film (računajući i animirane i dokumentarce), što je 7 više nego 2016. i 22 manje nego 2015.
Po odabranim žanrovima to izgleda ovako: - western = 14 - comedy = 24 - animation = 3 - horror = 61 - music = 5 - SF = 15 - thriller = 67 - war = 4
Triler je redovni pobjednik, no ove godine (zbog onog oktobarskog maratona) mu se horor opasno probližio.
Pogledao sam ukupno 6 filmova iz 2017., a od njih je najbolji LOGAN LUCKY. Pomalo je taj film samo novi, rebootani nastavak Oceanovih 11, dakle i to je već viđeno od Soderbergha, no film je vrlo zabavan, a i dosta bolji od Oceanovih 12 i 13, što je bilo dovoljno da mi u malobrojnoj konkurenciji bude najbolji.
Na vrhu liste filmova iz 2017. koje želim pogledati su: - mother! - Brawl in Cell Block 99 - Wind River - Paterson - Raw - Kratki izlet
5 najboljih filmova koje sam u 2017. pogledao po prvi put su: - Black Swan - Green Room - Mulholland Drive - Incendies - Ulzana's Raid
|
|
|
vice
stripovi.com suradnik
7264 Posts
Member since 29/06/2005 |
|
Golub
Average Member
Croatia
568 Posts
Member since 01/02/2017 |
Posted - 03/01/2018 : 14:11:39
|
quote: Evo cetiri filma koja su me bas odusevila ove godine(neki su snimljeni 2016te ali ja sam ih gleda ove):Wind river,Hell or high water,La la land i Logan.Steta sta redatelj od Logana nije rezira Blade Runnera.Covik zna pogodit pravu kolicinu emocija.Ni premalo poput Vileneueva ni previse poput recimo Spielberga čiji su filmovi u pravilu placipizdasti.
BR2049 je namjerno hladan film, time stvara atmosferu isprazne i sive budućnosti kakvu priča prikazuje. Za Logana se slažem, kao što je već netko rekao, Titanic za muškarce. |
|
|
Golub
Average Member
Croatia
568 Posts
Member since 01/02/2017 |
Posted - 03/01/2018 : 14:23:14
|
quote: Originally posted by nagor
Da, Atomic Blonde dosta precjenjen film. Nije potrebno dati 10ku samo zato što krhka lezbo plavuša prebija deset puta snažnije tipove. Prije je za povjerovati u SW silu nego u takve nerealizme.
A što očekuješ od akcijskog filma? Nemoj sada molim te opet početi o političkoj korektnosti . Najjača karika Atomic Blonde je kamera i stiliziranost, a da ne pričam o onoj Daredevil-style sceni u jednom kadru koja traje 13 minuta, ono je bilo genijalno. Što se radnje tiče, akcić k'o akcić, prosječan špijunski film.
quote: Eh da, s obzirom na pohvale i kvalitet filma, Dunkirk mi je najprecjenjeniji film ove godine.
Dunkirk je, tehnički rečeno - režija, zvuk, kamera, mamojebno dobar film.
Meni je, recimo, Baby Driver vrlo precijenjen film.
quote: Loganu si dao samo 4?! Golub će biti šokiran. Kad vidi tvoju ocjenu zaletjeti će se direktno u staklo i polomiti krila.
Nikako! To što je meni film jedan od najboljih ove godine ne znači da nekome drugome ne može biti sranje.
quote: ali ovaj Get Out je neviđeno smeće i crnačko kvazi-filozofiranje
Get Out je parodija na lažno politički korektne američke liberale i film će zato biti još bolji nego što jest ako pokupi nominacije za Oscare.
|
|
|
nagor
Advanced Member
Croatia
12553 Posts
Member since 21/02/2012 |
|
Shaner
Advanced Member
Croatia
6915 Posts
Member since 24/09/2012 |
Posted - 03/01/2018 : 16:14:46
|
quote: Originally posted by vukozec
Na vrhu liste filmova iz 2017. koje želim pogledati su: - mother! - Apsolutna preporuka. Filmu se moze svasta prigovoriti, ali je nedvojbeno rijec o jednom od najludjih filmova ovoga stoljeca. - Brawl in Cell Block 99 - Wind River - Paterson - Ovaj je iz 2016. ali nema veze. Jako dobar i poseban film. Difool i ja smo svojedobno razmijenili neke zanimljive teorije o njemu negdje na ovom podforumu. Javi kad ga pogledas, bas me zanima kako ces ga ti dozivjeti. - Raw - Od ovog sam imao velika ocekivanja i na kraju mi je ispao nekako mlak. Zanimljivo je to za pogledati, ali ne bih rekao da je obavezno stivo. - Kratki izlet - Slicno kao i s prethodnim filmom, s tim da je u kontekstu domace produkcije ovo stvarno poseban film pa ga vrijedi pogledati makar zbog toga.
Sto se 2017. tice, svakako bih ti preporucio A Ghost Story i Good Time ako ih vec nisi pogledao. Ako jesi onda me zanima zasto ti nisu na vrhu liste.
|
http://onlineimpressions.blogspot.com/ |
|
|
vukozec
Advanced Member
4848 Posts
Member since 17/08/2013 |
Posted - 03/01/2018 : 16:15:29
|
quote: Originally posted by vice
Vukozec, može li se znat koje si godište, čisto me zanima jesmo li generacija? :)
Ako je točan broj koji ti piše u profilu, nismo. Ja sam Blade Runnerova generacija ;) |
|
|
vice
stripovi.com suradnik
7264 Posts
Member since 29/06/2005 |
Posted - 03/01/2018 : 16:28:54
|
quote: Originally posted by vukozec
quote: Originally posted by vice
Vukozec, može li se znat koje si godište, čisto me zanima jesmo li generacija? :)
Ako je točan broj koji ti piše u profilu, nismo. Ja sam Blade Runnerova generacija ;)
O jebemu miša, a ja mislija ti oko 27, 28. :D Al ajd, nisi puno stariji. |
And like that... he's gone. |
|
|
wele
Advanced Member
Montenegro
3727 Posts
Member since 21/12/2009 |
Posted - 03/01/2018 : 16:57:34
|
quote: Originally posted by Golub
Dunkirk je, tehnički rečeno - režija, zvuk, kamera, mamojebno dobar film.
Meni je, recimo, Baby Driver vrlo precijenjen film.
Oba su jako precijenjeni
moja lista najboljih iz 2017. će izaći na vidjelo vjerovatno početkom februara
ako koga zanimaju moji favoriti iz prošle godine, evo ih tu
|
|
|
Torghal
Senior Member
Croatia
1954 Posts
Member since 27/09/2004 |
Posted - 03/01/2018 : 21:23:28
|
quote: Originally posted by Golub
quote: Evo cetiri filma koja su me bas odusevila ove godine(neki su snimljeni 2016te ali ja sam ih gleda ove):Wind river,Hell or high water,La la land i Logan.Steta sta redatelj od Logana nije rezira Blade Runnera.Covik zna pogodit pravu kolicinu emocija.Ni premalo poput Vileneueva ni previse poput recimo Spielberga čiji su filmovi u pravilu placipizdasti.
BR2049 je namjerno hladan film, time stvara atmosferu isprazne i sive budućnosti kakvu priča prikazuje. Za Logana se slažem, kao što je već netko rekao, Titanic za muškarce.
Ne govorim o svijetu u kojem se odvija film nego o scenama koje su snimljene s ciljem da kod gledatelja probude emocije ali im to ne uspijeva.Kao npr.ona scena na kraju filma kad K legne na stepenice. |
|
|
Windwalker
Advanced Member
Croatia
4530 Posts
Member since 08/03/2008 |
Posted - 03/01/2018 : 22:04:43
|
Ja nisam BR2049 doživio hladnim. Bilo je tu emocija.
A pogledajte npr. Arrival. Taj mi je čak bio i malo prepatetičan pred kraj. |
|
|
Topic |
|
|
|