forum.stripovi.com
forum.stripovi.com
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Aukcije | Private Messages | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

 All Forums
 Stripovi
 Stripovi
 Nathan Never??
 New Topic New Poll New Poll
 Topic Locked
Previous Page | Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 4

jang
Advanced Member

Slovenia
10970 Posts

Member since 01/11/2002

Posted - 23/02/2005 : 16:19:00  Show Profile Show Extended Profile  Send jang a Private Message
quote:
Originally posted by Markos

Sve se rasprave cuvaju. Dakle, trebao bi postojati na searchu topic...
Eto, vec kad spominjes 40 000 kuna troskova za jedan strip, kako 2500 prodanih primjeraka moze biti dovoljno da se pokriju troskovi? Treba ti minimalno 4000. Itd, itd... nemam vremena za daljnje rasprave, posla preko glave
Sto se mene tice, tesko da me se moze promatrati isto kao i Marketprint/Ludens/LMI... Ja sam izdavac amater, prije fan nego izdavac, i bavim se tim iz gusta ne iz profita, tako da meni te brojke nista ne znace, nemam ih sto skrivati...

Kicking Squeeling Gucci Little Piggy


da, sad je pitanje dali su u brojci 40000 ukljuceni i troškovi distribucije i prodaje na kioscima.
Pa rasprava je i pri kraju, na žalost fali nam previše podataka da bi još detaljnije raspravljali.
ne vidim ni razloga kod njih da bi tako skrivali podatke, osim ako se boje konkurencije ili davkarije. Ali to je vec problem širih dimenzija. na ovim prostorima su i npr. pogodbe sa sportašima sve tajne dok na zapadu nema takvih problema.
mali ili veliki izadavac, to ti je relativno. KP nije strip za mase, pa ste svejedno uspjeli
Go to Top of Page

Markos
Webmaster



Croatia
29208 Posts

Member since 27/08/2001

Posted - 23/02/2005 : 16:29:04  Show Profile Show Extended Profile  Visit Markos's Homepage  Send Markos a Private Message
Naravno da nisu ukljuceni troskovi distribucije, nego prava,prijevod priprema i tiskanje.