Author |
Topic |
Za-gor-te-nay
Starting Member
10 Posts
Member since 02/05/2005 |
Posted - 09/04/2006 : 11:43:18
|
Kako nešto skinit s glupog rapidsherea??? Sve naparavim i onda dodem u slijepu ulicu u kojoj piše: "Host your files with RapidShare FOR FREE! 1. Select your file and press upload 2. Receive download-link and share it" ŠTA IM TO ZNACI???? P.S. Imajte strpljenja ja sam pocetnik na ovom forumu. |
|
|
jasa
Advanced Member
Bosnia and Herzegovina
3490 Posts
Member since 26/08/2005 |
Posted - 09/04/2006 : 12:42:14
|
nešto gledam ovo rapidshare i šta trebam kliknuti da bih ga besplatno downloadavao jel free al onda se ne može mjesec skidati il vec
homos homini lupus |
|
|
mladen13
Senior Member
Croatia
1145 Posts
Member since 22/09/2005 |
|
lazarus
New Member
USA
177 Posts
Member since 26/11/2005 |
|
Profesor
Average Member
Serbia
653 Posts
Member since 24/06/2005 |
Posted - 10/04/2006 : 13:14:07
|
quote: Originally posted by Za-gor-te-nay
Kako nešto skinit s glupog rapidsherea??? Sve naparavim i onda dodem u slijepu ulicu u kojoj piše: "Host your files with RapidShare FOR FREE! 1. Select your file and press upload 2. Receive download-link and share it" ŠTA IM TO ZNACI???? P.S. Imajte strpljenja ja sam pocetnik na ovom forumu.