forum.stripovi.com
forum.stripovi.com
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Aukcije | Private Messages | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 Stripovi
 Stripovi
 Strip-knjige
 New Topic New Poll New Poll
 Topic Locked
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 3

alanmaras
Advanced Member

Croatia
3787 Posts

Member since 06/03/2005

Posted - 19/02/2008 : 11:53:36  Show Profile Show Extended Profile  Send alanmaras an ICQ Message  Send alanmaras a Private Message
quote:
Originally posted by diderot2

u nas je izašla samo jedna epizoda u crtanim romanima

znaš li u kojem broju?

"I sat before the wise man in the autumn of my youth, and I told him all the things I had to know.
He said you have the future if you need to find the truth, and in his eyes I saw that it was so."
Go to Top of Page

diderot2

467 Posts

Member since 07/07/2006

Posted - 19/02/2008 : 11:58:11  Show Profile Show Extended Profile  Send diderot2 a Private Message
crtani romani

128.pljackaši(bili kid) don lawrence
-begunci(bili kid)

Edited by - diderot2 on 19/02/2008 12:01:24
Go to Top of Page

wiskey

Croatia
1250 Posts

Member since 11/12/2006

Posted - 19/02/2008 : 15:21:34  Show Profile Show Extended Profile  Send wiskey a Private Message
quote:
Originally posted by alanmaras
tako je i jedva se ceka pretplatio sam se vec davno i sad samo slinim

Pa dobro, alanmarase, zar nisi vidio moju molbu diderotu2: GDJE, KADA, KAKO i KOLIKO. Možeš i ti na to odgovoriti kada si se pretplatio. Please.
Go to Top of Page

rommel
stripovi.com suradnik

Croatia
7436 Posts

Member since 26/11/2001

Posted - 19/02/2008 : 15:29:35  Show Profile Show Extended Profile  Send rommel a Private Message
Integral publication of Karl the Viking. All 18 episodes that were published in the weekly Lion between 1960 and 1965 are collected in 4 luxery volumes. Beautiful reproductions by use of the original artwork. New (cover)colorings by Jorg de Vos.

Special subscription offer of eur 149,95 + shipping (general price eur 175,00 + shipping).
Subscription to the integral edition of Karl the Viking by payment of the non-refundable advance of eur 25,00.

4 luxery bounded hardcovers with partial leatherbounded cover and full-color print. Size 24 - 34 cm. The books are printed in full-color/black and white and count 110 pages.

The books come collected in a nice slipcase.

Price: € 25,00
Member price: € 25,00

http://www.donlawrence.co.uk/shop/index.php?hg=2&sg=35

inace imas mogucnost i na www.bookpalace.com ali ovo je povoljnije

In English
Go to Top of Page

alanmaras
Advanced Member

Croatia
3787 Posts

Member since 06/03/2005

Posted - 19/02/2008 : 18:05:13  Show Profile Show Extended Profile  Send alanmaras an ICQ Message  Send alanmaras a Private Message
quote:
Originally posted by wiskey

quote:
tako je i jedva se ceka pretplatio sam se vec davno i sad samo slinim

Pa dobro, alanmarase, zar nisi vidio moju molbu diderotu2: GDJE, KADA, KAKO i KOLIKO. Možeš i ti na to odgovoriti kada si se pretplatio. Please.

poslao sam ti pm...www.donlawrence.co.uk...ja uzimam daleku planetu...knjiga te košta 72 eura s poštarinom...12 komada...trebaju izaci još 3 knjige...za storma se još uvijek nadam da ce ga netko izdati u Hrvatskoj...ako ne onda cu uzeti od njih

"I sat before the wise man in the autumn of my youth, and I told him all the things I had to know.
He said you have the future if you need to find the truth, and in his eyes I saw that it was so."
Go to Top of Page

Tex Willer
Advanced Member

Burkina Faso (Upper Volta)
14077 Posts

Member since 17/09/2005

Posted - 20/02/2008 : 12:36:02  Show Profile Show Extended Profile  Send Tex Willer a Private Message
Modesti i Kirbija odavno cekam
Go to Top of Page

VALTER
Advanced Member

Croatia
6402 Posts

Member since 21/07/2002

Posted - 20/02/2008 : 14:31:40  Show Profile Show Extended Profile  Send VALTER a Private Message
Ja bih volio vidjeti Carla Barksa i njegove patke, s cime je zapoceo Egmont 1997., ali ostadoše na dva albuma.
Go to Top of Page

DeeCay
stripovi.com suradnik

Croatia
21661 Posts

Member since 24/09/2002

Posted - 20/02/2008 : 16:50:48  Show Profile Show Extended Profile  Send DeeCay a Private Message
Ja to ne bih volio... Na stranu kolekcionarstva, no te price me baš i ne zanimaju. Posudio u knjižnici stare trejdove avantura Flash Gordona i Tarzana, i ne znam, ne mogu to citati.

“A reader lives a thousand lives before he dies; the man who never reads lives only one."
Go to Top of Page

akarneluti
Starting Member

Croatia
4 Posts

Member since 11/12/2006

Posted - 20/02/2008 : 23:46:42  Show Profile Show Extended Profile  Send akarneluti a Private Message
Ja sam ZA ! Bilo bi lijepo imati i domacu verziju serije "Dan Dare: Pilot of the future" koja se sada reprinta na engleskom
Go to Top of Page

Dok Lester
Advanced Member

5078 Posts

Member since 15/11/2001

Posted - 21/02/2008 : 00:22:20  Show Profile Show Extended Profile  Send Dok Lester a Private Message
quote:
Originally posted by Renky

@ Doc
Morta je Marko najavija.

Uff... ne znam kako mi je promaklo

ali, uljepsao si mi dan
Go to Top of Page

Caldera

Croatia
250 Posts

Member since 12/09/2007

Posted - 19/03/2008 : 10:23:21  Show Profile Show Extended Profile  Visit Caldera's Homepage  Send Caldera an AOL message  Send Caldera an ICQ Message  Send Caldera a Yahoo! Message  Send Caldera a Private Message
quote:

poslao sam ti pm...www.donlawrence.co.uk...ja uzimam daleku planetu...knjiga te košta 72 eura s poštarinom...12 komada...trebaju izaci još 3 knjige...za storma se još uvijek nadam da ce ga netko izdati u Hrvatskoj...ako ne onda cu uzeti od njih

quote:
Originally posted by rommel

Integral publication of Karl the Viking. All 18 episodes that were published in the weekly Lion between 1960 and 1965 are collected in 4 luxery volumes. Beautiful reproductions by use of the original artwork. New (cover)colorings by Jorg de Vos.

Special subscription offer of eur 149,95 + shipping (general price eur 175,00 + shipping).
Subscription to the integral edition of Karl the Viking by payment of the non-refundable advance of eur 25,00.

4 luxery bounded hardcovers with partial leatherbounded cover and full-color print. Size 24 - 34 cm. The books are printed in full-color/black and white and count 110 pages.

The books come collected in a nice slipcase.

Price: € 25,00
Member price: € 25,00

http://www.donlawrence.co.uk/shop/index.php?hg=2&sg=35

In English

Da li može savjet oko kupovine preko www.donlawrence.co.uk, pogotovo

@ alanmaras koliko vidim tu ima pretplata na 12 knjiga koja košta 99€ (bez cijene samih knjiga). A može se i uzimati i knjiga po knjiga pojedinacno? Da li tih 99€ garantira da ce se dobiti cijela kolekcija ili nešto drugo? Koliko vidim dobije se isto uzme li se pojedinacno ili kolekcija, a plati se više? Ili sam zabrijao, pa se mora preko pretplate za cijelu kolekciju?

Kao što si rekao knjiga dode s poštarinom 72€ i tako puta 12. Da li ima još dodatnih troškova?

@ rommel To slicno me i zanima za Karl the Viking. 25€ je osiguranje da ce se knjige uzeti i to je nepovratno?

Hvala.

PS Ako nije problem još samo pomoc oko nacina placanja.
Kako(preko paypala?)i da li ima kakvih problema?

----Mjesto za oglas----
Go to Top of Page

rommel
stripovi.com suradnik

Croatia
7436 Posts

Member since 26/11/2001

Posted - 19/03/2008 : 10:45:05  Show Profile Show Extended Profile  Send rommel a Private Message
@caldera - tocno tako - to je osiguranje da ce se uzeti knjige ali i tebi osiguranje da neceš ostati bez istih - placanje vršiš po dogovoru s njima - možeš odjednom možeš u ratama -
za ovih 99 E za daleku planetu - isti princip samo što po uplati jednu dobiješ odmah - ostalo kako placaš - ja sam se dogovorio s njima da mi pošalju tek kada sve izide (i kad ja sve platim jel'te:) )
jer im prve knjige izlaze medju zadnjima...
sa paypalom nema nikakvih problema - registriraš se normalno - a nakon prve dve tri uplate preko njega tražiti ce te da se verificiraš - tj. da uplatiš 1,5$ na njihov account koji ti onda oni vrate na iducem placanju
Go to Top of Page

Caldera

Croatia
250 Posts

Member since 12/09/2007

Posted - 28/03/2008 : 12:33:13  Show Profile Show Extended Profile  Visit Caldera's Homepage  Send Caldera an AOL message  Send Caldera an ICQ Message  Send Caldera a Yahoo! Message  Send Caldera a Private Message
quote:
Originally posted by rommel

za ovih 99 E za daleku planetu - isti princip samo što po uplati jednu dobiješ odmah - ostalo kako placaš - ja sam se dogovorio s njima da mi pošalju tek kada sve izide (i kad ja sve platim jel'te:) )
jer im prve knjige izlaze medju zadnjima...

Rommel hvala na odgovoru. Ako mi možeš samo odgovoriti još na jedno pitanje (tek sam sad dobio odgovor
od donlawrence). Kažeš da ce ti oni slati sve odjedanput zajedno, kad sve izade. E sad s obzirom da sam
dobio odgovor da bi paket bio težak do 16kg, da li ima ikakve šanse da se to ne carini i oporezuje s
obzirom na masu i vrijednost? Nemam pojma kako to funkcionira s knjigama izvana.

----Mjesto za oglas----
Go to Top of Page
Page: of 3 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic New Poll New Poll
 Topic Locked
Jump To:
forum.stripovi.com © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
This page was generated in 0.14 seconds. Snitz Forums 2000