Author |
Topic |
|
kerber
Senior Member
Fyro Macedonia
1723 Posts
Member since 22/03/2006 |
Posted - 24/12/2011 : 12:24:09
|
Ajmo malo u stilu na 1euro Ovako,imam ponudu za uvoz jednog slepera polovne garderobe iz svicarske,potpuni sam laik u tome,ali jedno znam za sigurno,da ako dovucem to ovde i da je tako kako mi kazu bice dosta posla i dobra zarada,ima li neko iskustvo sa takvim poslom,dva dana razmisljam oko toga,uvoz firma,carina,pa kakva bi bila ta polovna garderoba,sto bacaju svicarci,znamo za njihov visoki standard,cena je veoma povoljna 0.80 centi za 1kg.Jednostavno svaki savet bi mi bio dobrodosao,dali da se upustim u tome,posto za pocetak bi se trebalo uloziti mozda oko 15 000 eura..
|
|
kerber
Senior Member
Fyro Macedonia
1723 Posts
Posted - 24/12/2011 : 12:30:23
|
Sa jednim prijateljem donosimo ponesto sitno iz grcke i dobro prolazimo i to na dosta vecu nabavnu cenu od ovih 0.8 eura,pa sad mi je samo bitno da mi neko objasni kakva je ta garderoba,kakav je taj centar gde svicarci odlazu tu garderobu,treba li da licno idemo i biramo tamo,ili sta ti oni daju?Mozda i snekim od vas organiziramo nesto zajednicko..jednostavno dali ima logike da se upustam u sve to...
|
|
|
alen
Advanced Member
Croatia
4621 Posts
Member since 14/02/2005 |
|
1Euro
Advanced Member
12486 Posts
Member since 17/07/2008 |
Posted - 24/12/2011 : 12:46:59
|
pa ideja je super!!!!!!!!!!! Second hand shop!!!!
Pa trebaš kontaktirati nekog špeditera pa ce ti oni reci kakve papire trebaš...
Ili otvoriš neki svoj posao ono u stilu SECOND HAND SHOP, i ideš sam u nabavku i iznajmiš neki kombi, natrpaš unutra robu i voziš kuci. Na carini pokažeš papire i to ti je to...
Inace, ne trebaš baš sve kupiti, recimo dosta ljudi imaju odjecu koja im ne treba više pa bi sigurno voljeli da se riješe ovakve odjece, da naprave mesto za novu ljeto-zima kolekciju,... pa ce ti pokloniti, samo da uzmeš!