forum.stripovi.com
forum.stripovi.com
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Aukcije | Private Messages | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

 All Forums
 www.stripovi.com - svaštara - off topic diskusije
 Svaštara
 kurikularna reforma?
 New Topic New Poll New Poll
 Topic Locked
Previous Page | Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 14

Johnny Difool
Advanced Member



Croatia
13988 Posts

Member since 21/02/2010

Posted - 04/06/2016 : 09:28:29  Show Profile Show Extended Profile  Send Johnny Difool a Private Message
quote:
Originally posted by Darth Ivan

quote:
Originally posted by Johnny Difool

Opet sam sebi skačeš u usta, jer vlastitu stručbost i mjerodavnost podrazumijevaš (i na temelju stupnja obrazovanja) dok Jokiću i članovima Radne skupine iste odričeš, pa makar bili i doktori na najprestižnijim sveučilištima. Što je možda i važnije, u Radnoj je skupini možda i dvjestotinjak tvojih kolega, profesora, nastavnika i učitelja, pa tako i njima odričeš stručnost i potkovanost. Tko zna, možda i njih držiš ugljebima i parazitima.


Džoni, za početak, taj argument kako su oni "uhljebi, paraziti, postavljeni po političkoj liniji" nisam (izvorno) nigdje niti napisao, već sam samo rekao da im je cilj pokupit pare (što ne povezujem nužno s političkim vezama) i da nemaju pojma. Ono što je činjenica jest da ih ti sve ideološki braniš. A meni i mojim izjavama uporno kontriraš da ih smatram "uhljebima i parazitima", kako sam ja samo pripravnik koji sebe smatra stručnim, a njima oduzima njihovu stručnost i "otpisuje ih lijevom nogom". A sve do sada u ovoj raspravi ti nisi još ničime argumentirao što su to Jokić i ekipa tak sjajno do sada napravili u obrazovnom sustavu i po čemu su oni tako genijalni i po čemu su to oni, kak ti veliš, "ljudi koji znaju i koji su sposobni motivirati druge".

A sad da ponovno čujemo refren o postignutim doktoratima i specijalizacijama...

quote:
Ne razumijem ni pitanje zašto me ova tema zanima?!?!?!?! Zar me zbog toga što ne radim u prosvjeti tj. u sustavu obrazovanja ova stvar ne bi trebala zanimati. Pa riječ je o obrazovanju i budućnosti budućih generacija, njihovom osposobljavanju za život i snalaženje (preživljavanje) na tržištu rada, o njihovom razumijevanju socijalnih, ideoloških, političkih i inih kretanja. O tome da ne budu ovce ovisne o pastirima.

Mene recimo čudi kako ova tema bilo koga može ne zanimati. A doslovno je od vitalne važnosti za ovo nesretno društvo.



Poanta moje izjave je bila da moraš razmišljati kritički. Ne uzimati zdravo za gotovo. Ti, uostalom, i pišeš kritike pa valjda imaš (tj. trebao bi imati) razvijenu tu crtu.




Ad 1) Ti dakle nagađanje i tendenciozne (zlobne) pretpostavke da je Jokiću i ekipi iz Radne skupine "cilj pokupiti pare i da nemaju pojma" držiš kritikama, k tome i argumentiranima? Temelj za tu "argumentiranu kritiku" je dakako i tvoja stručna sprema, koja ti logično daje stručnost i upućenost, dok njima u prilog ne idu nikakve stručne kvalifikacije, pa ni doktorati s najprestižnijih sveučilišta.

Njima u prilog ne govori ni njihovo višegodišnje (nekima zacijelo i višedesetljetno) iskustvo, za koje ti nonšalantno pretpostavljaš da ni ne postoji, baš kao ni stručnost niti upućenost, dok tebi u prilog govori određeni broj sati provedenih u učionicama.

Ad 2) Ja bih morao argumentirati nevjerojatno paušalnu i olaku tvrdnju da Jokić i suradnici dosad nisu "napravili ništa genijalno", barem koliko se ti možeš sjetiti, ali ti svoje iz prsta isisane tvrdnje o nestručnosti i nekompetentnosti ne moraš argumentirati baš ničim.

Ah da, argument je i da će djeca na satovima uvijek radije prčkati po mobitelima nego slušati o antici i ne znam čemu, i da ih obrazovni kadar neće znati animirati, pa je sve već u startu osuđeno na neuspjeh.

Pa dobro, od tako stručne i upućene osobe to je svakako vrijedan argument.

Ja, međutim, tvrdim da 16 mjeseci rada za mene neospornih stručnjaka (jer neki se kriteriji i mjerila kredibiliteta ipak moraju poštovati) sastavljene čak od 400 ljudi, među kojima je i ne znam koliko stotina tvojih kolega iz obrazovnog sustava, donosi izuzetno bitne i krucijalne promjene u kurikulumu. Ono što sam čitao i slušao, najviše o književnosti i povijesti, što slažem se nije puno i nije dovoljno, me u to uvjerilo.

Za početak je ogroman korak što se konačno odstupa od desetljećima okoštalih kanona, što se obrazovni sustav počinje raditi za učenike a ne forme radi, što ćemo se zbog "čuvanja nacionalne kulture" prestati pretvarati kako svi čitaju i razumijevaju Planine i Juditu, što će matematika zahvaljujući drugačijem pristupu postati vjerujem dosta manji bauk, što će se povijest prestati svoditi na štrebanje datuma i što će se obrazovni sustav u cjelini koliko bude moguće približiti onima kojima je i namijenjen.

To sigurno neće ići ni lako ni jednostavno, moguće da će se nailaziti i na velike probleme, ali oni će se rješavati u hodu i ovisno o konkretnim situacijama. Ali barem se nešto konačno pomiče, i to golemim koracima.

Ali razumijem da je tebi lakše sve proglasiti diletantizmom neznalica i nevježa, ljudi koji nisu stručni ni kompetentni, koji nemaju iskustva ni pojma.


Edit: pismenost ti je manjkava, ne kaže se "koliko bi (ja) želio", nego "koliko bih želio". I ti ćeš dakle raditi s učenicima? Sad se počinjem brinuti.


Ja necu imati s kim ostati mlad ako svi ostarite,
i ta ce mi mladost teško pasti...

Edited by - Johnny Difool on 04/06/2016 09:38:06
Go to Top of Page

Johnny Difool
Advanced Member



Croatia
13988 Posts

Member since 21/02/2010

Posted - 04/06/2016 : 09:59:27  Show Profile Show Extended Profile  Send Johnny Difool a Private Message
quote:
Originally posted by Darth Ivan

quote:
Originally posted by Johnny Difool

Naravno da razina Ivanova obrazovanja nije ni najmanje sporna, uz to idu i odgovarajuća stručnost i upućenost, ali upravo je on onaj koji Jokića i ekipu jednostavno otpisuje s čitavim nizom floskula i predrasuda, od "uhljebi" i "pojma nemaju" do "postavljeni po političkoj liniji" i "u čemu je to njegova stručnost".


Da, a rekao sam i zašto. Zato što sam slušao u školi (sa Skypea) njegovo predstavljanje kurikularne reforme negdje tamo poslije Božića i Nove godine i na mene je ostavio dojam kao da je sve samo zna objasniti teoretski (s papira) ali da nema pojma kako to provesti u praksi. A za sam kurikulum sam rekao, sve se kreće od neke idealne crte, bez ikakvog realizma i kritičke analize stvarne situacije.

quote:
Štoviše, dotični se evo i dalje pokapa, pa s njegovih olimpskih visina nikakva mjerila ne vrijede, stručnost i obrazovanost su apstraktne kategorije koje ništa ne znače, pa onda stručnost i kompetentnost iz njegove perspektive i ne postoje. Osim što, kako se čini, sebe smatra glavnim arbitrom tuđe stručnosti i kompetentnosti.


Ne, ti pokapaš sam sebe jer unedogled ponavljaš da su ti ljudi obrazovani i stručni, a kao jedini argument toj tezi je ti je izjava da imaju doktorate na najprestižnijim svjetskim sveučilištima. Što se mene tiče, ja nisam rekao da nečije obrazovanje i stručnost ne znače apsolutno ništa, nego da nisu jedini i isključivo presudan kriterij u tome koliko je netko u nečemu kvalitetan ili ne.

A iskreno, ne znam u čemu, osim po obrazovanosti, se Jokić iskazao da je stručan. Evo, prosvijetli me.




Samo jedan detalj iz elementarne logike: ovdje tvrdiš da si nešto rekao, a nekoliko postova dalje da to nisi rekao (napisao). Daj se zbroji.


Ja necu imati s kim ostati mlad ako svi ostarite,
i ta ce mi mladost teško pasti...
Go to Top of Page

Darth Ivan
Advanced Member



Croatia
7978 Posts

Member since 21/03/2010

Posted - 04/06/2016 : 15:55:43  Show Profile Show Extended Profile  Send Darth Ivan a Private Message
quote:
Originally posted by Johnny Difool


Ad 1) Ti dakle nagađanje i tendenciozne (zlobne) pretpostavke da je Jokiću i ekipi iz Radne skupine "cilj pokupiti pare i da nemaju pojma" držiš kritikama, k tome i argumentiranima? Temelj za tu "argumentiranu kritiku" je dakako i tvoja stručna sprema, koja ti logično daje stručnost i upućenost, dok njima u prilog ne idu nikakve stručne kvalifikacije, pa ni doktorati s najprestižnijih sveučilišta.

Njima u prilog ne govori ni njihovo višegodišnje (nekima zacijelo i višedesetljetno) iskustvo, za koje ti nonšalantno pretpostavljaš da ni ne postoji, baš kao ni stručnost niti upućenost, dok tebi u prilog govori određeni broj sati provedenih u učionicama.

Ad 2) Ja bih morao argumentirati nevjerojatno paušalnu i olaku tvrdnju da Jokić i suradnici dosad nisu "napravili ništa genijalno", barem koliko se ti možeš sjetiti, ali ti svoje iz prsta isisane tvrdnje o nestručnosti i nekompetentnosti ne moraš argumentirati baš ničim.

Ja, međutim, tvrdim da 16 mjeseci rada za mene neospornih stručnjaka (jer neki se kriteriji i mjerila kredibiliteta ipak moraju poštovati) sastavljene čak od 400 ljudi, među kojima je i ne znam koliko stotina tvojih kolega iz obrazovnog sustava, donosi izuzetno bitne i krucijalne promjene u kurikulumu. Ono što sam čitao i slušao, najviše o književnosti i povijesti, što slažem se nije puno i nije dovoljno, me u to uvjerilo.

Za početak je ogroman korak što se konačno odstupa od desetljećima okoštalih kanona, što se obrazovni sustav počinje raditi za učenike a ne forme radi, što ćemo se zbog "čuvanja nacionalne kulture" prestati pretvarati kako svi čitaju i razumijevaju Planine i Juditu, što će matematika zahvaljujući drugačijem pristupu postati vjerujem dosta manji bauk, što će se povijest prestati svoditi na štrebanje datuma i što će se obrazovni sustav u cjelini koliko bude moguće približiti onima kojima je i namijenjen.

To sigurno neće ići ni lako ni jednostavno, moguće da će se nailaziti i na velike probleme, ali oni će se rješavati u hodu i ovisno o konkretnim situacijama. Ali barem se nešto konačno pomiče, i to golemim koracima.

Ali razumijem da je tebi lakše sve proglasiti diletantizmom neznalica i nevježa, ljudi koji nisu stručni ni kompetentni, koji nemaju iskustva ni pojma.



To što oni nemaju pojma i da im je cilj pokupiti pare smatram kritikama temeljenim na osobnom iskustvu. Moram li to još dodatno naglašavati?

Ali nema veze. Idemo ovako: zamisli da si ti profesor povijesti kao i ja. Ideš na stručno vijeće u neku školu u Zagrebu, gdje je predstavljen taj kurikulum i njegove smjernice. Odslušaš predavanje o tome i nakon toga im postaviš pitanje: znate li kako da ja to i to realiziram?

A njihov odgovor je nešto od ovo dvoje:
-napišite pripremu,

- neko besmisleno teoretiziranje i skretanje s teme.

Kakva bi bila tvoja reakcija na ovo? Kakvo bi bilo tvoje mišljenje o tim ljudima i kurikulumu općenito?

Ako imaš ljude koji ti ne znaju odgovoriti na takva pitanja već pokazuju da su sposobni samo teoretizirati, kako da ih ja onda ozbiljno shvatim kao osobe koji će utjecati na budućnost našeg obrazovanja?

quote:
Ah da, argument je i da će djeca na satovima uvijek radije prčkati po mobitelima nego slušati o antici i ne znam čemu, i da ih obrazovni kadar neće znati animirati, pa je sve već u startu osuđeno na neuspjeh. Pa dobro, od tako stručne i upućene osobe to je svakako vrijedan argument.


Da, djeca će danas radije prčkati o Iphoneima i Facebooku nego nešto naučiti. Znam da zvuči žalosno, ali, nažalost, tako je. Klinci (petaši) kojima sam ja predavao su bili takvi. Ne generaliziram i ne govorim da je riječ o apsolutno svim tim petašima jer ima onih koji hoće i žele raditi, ali takvi su manjina. Nažalost. Na skoro svim satovima (osim onih kad su sa razrednikom) ti je totalni rusvaj, a nastavnik mora gubit vrijeme sa smirivanjem situacije, pisanjem napomena i slanjem određenih učenika u pedagošku službu. Znaš li tko će u tome najviše ispaštat? Ja. Zato što će meni odmah doći roditelj i srati kako sam se usudio njegovom djetetu dati jedinicu ili ga istjerati van i u pedagošku jer je ometao nastavu, a državne institucije će stati na njegovu stranu. Mogu li onda tebe pitati kako postupiti u takvim slučajevima? Očito ti to znaš bolje nego ja.

quote:
Edit: pismenost ti je manjkava, ne kaže se "koliko bi (ja) želio", nego "koliko bih želio". I ti ćeš dakle raditi s učenicima? Sad se počinjem brinuti.


Džoni, drži se ti pisanja svojih filmskih kritika i poklopi se ušima.

To što je moja pismenost manjkava, manje je važnije od činjenice što si ti izuzetno arogantan i bahat. Smiri svoje komplekse i frustracije.

Nismo na natjecanju iz pravopisa ili na kontrolnom ispitu iz gramatike hrvatskog jezika da bih morao razbijati glavu sa nečim kao što je aorist pomoćnog glagola "biti". Pravopis poznajem u onim količinama koliko bih trebao, a to su elementarne - pisanje interpunkcijskih znakova, velikog i malog slova, - ije, - je, č i ć. Za mene sasvim dovoljno da bi se smatrao pismenom osobom. To što ti pridaješ pažnju ovakvim krajnje irelevantnim i nebitnim stvarima, samo pokazuješ koliki si formalist.

Nadalje, tko si ti da mene tu prozivaš i dijeliš lekcije o mom (ne)poznavanju pravopisa? Da li si (pardon: jesi li) ti profesor hrvatskog jezika pa da sebi uzimaš za pravo raditi takvo što? Nisi.

I za kraj, vidim da poznavanju pravopisa pridaješ izuzetno veliku pozornost i da sebe očito smatraš izuzetno pismenom osobom, pa evo: s obzirom da očito imaš veliku želju, hoćeš li ti možda raditi u nastavničkom zvanju umjesto mene? Rado ću ti ustupiti svoje radno mjesto.

Živio.

"Nothing lasts forever."
Go to Top of Page

Johnny Difool
Advanced Member



Croatia
13988 Posts

Member since 21/02/2010

Posted - 04/06/2016 : 19:29:37  Show Profile Show Extended Profile  Send Johnny Difool a Private Message
quote:
Originally posted by Darth Ivan

quote:
Originally posted by Johnny Difool


Ad 1) Ti dakle nagađanje i tendenciozne (zlobne) pretpostavke da je Jokiću i ekipi iz Radne skupine "cilj pokupiti pare i da nemaju pojma" držiš kritikama, k tome i argumentiranima? Temelj za tu "argumentiranu kritiku" je dakako i tvoja stručna sprema, koja ti logično daje stručnost i upućenost, dok njima u prilog ne idu nikakve stručne kvalifikacije, pa ni doktorati s najprestižnijih sveučilišta.

Njima u prilog ne govori ni njihovo višegodišnje (nekima zacijelo i višedesetljetno) iskustvo, za koje ti nonšalantno pretpostavljaš da ni ne postoji, baš kao ni stručnost niti upućenost, dok tebi u prilog govori određeni broj sati provedenih u učionicama.

Ad 2) Ja bih morao argumentirati nevjerojatno paušalnu i olaku tvrdnju da Jokić i suradnici dosad nisu "napravili ništa genijalno", barem koliko se ti možeš sjetiti, ali ti svoje iz prsta isisane tvrdnje o nestručnosti i nekompetentnosti ne moraš argumentirati baš ničim.

Ja, međutim, tvrdim da 16 mjeseci rada za mene neospornih stručnjaka (jer neki se kriteriji i mjerila kredibiliteta ipak moraju poštovati) sastavljene čak od 400 ljudi, među kojima je i ne znam koliko stotina tvojih kolega iz obrazovnog sustava, donosi izuzetno bitne i krucijalne promjene u kurikulumu. Ono što sam čitao i slušao, najviše o književnosti i povijesti, što slažem se nije puno i nije dovoljno, me u to uvjerilo.

Za početak je ogroman korak što se konačno odstupa od desetljećima okoštalih kanona, što se obrazovni sustav počinje raditi za učenike a ne forme radi, što ćemo se zbog "čuvanja nacionalne kulture" prestati pretvarati kako svi čitaju i razumijevaju Planine i Juditu, što će matematika zahvaljujući drugačijem pristupu postati vjerujem dosta manji bauk, što će se povijest prestati svoditi na štrebanje datuma i što će se obrazovni sustav u cjelini koliko bude moguće približiti onima kojima je i namijenjen.

To sigurno neće ići ni lako ni jednostavno, moguće da će se nailaziti i na velike probleme, ali oni će se rješavati u hodu i ovisno o konkretnim situacijama. Ali barem se nešto konačno pomiče, i to golemim koracima.

Ali razumijem da je tebi lakše sve proglasiti diletantizmom neznalica i nevježa, ljudi koji nisu stručni ni kompetentni, koji nemaju iskustva ni pojma.



To što oni nemaju pojma i da im je cilj pokupiti pare smatram kritikama temeljenim na osobnom iskustvu. Moram li to još dodatno naglašavati?

Ali nema veze. Idemo ovako: zamisli da si ti profesor povijesti kao i ja. Ideš na stručno vijeće u neku školu u Zagrebu, gdje je predstavljen taj kurikulum i njegove smjernice. Odslušaš predavanje o tome i nakon toga im postaviš pitanje: znate li kako da ja to i to realiziram?

A njihov odgovor je nešto od ovo dvoje:
-napišite pripremu,

- neko besmisleno teoretiziranje i skretanje s teme.

Kakva bi bila tvoja reakcija na ovo? Kakvo bi bilo tvoje mišljenje o tim ljudima i kurikulumu općenito?

Ako imaš ljude koji ti ne znaju odgovoriti na takva pitanja već pokazuju da su sposobni samo teoretizirati, kako da ih ja onda ozbiljno shvatim kao osobe koji će utjecati na budućnost našeg obrazovanja?

quote:
Ah da, argument je i da će djeca na satovima uvijek radije prčkati po mobitelima nego slušati o antici i ne znam čemu, i da ih obrazovni kadar neće znati animirati, pa je sve već u startu osuđeno na neuspjeh. Pa dobro, od tako stručne i upućene osobe to je svakako vrijedan argument.


Da, djeca će danas radije prčkati o Iphoneima i Facebooku nego nešto naučiti. Znam da zvuči žalosno, ali, nažalost, tako je. Klinci (petaši) kojima sam ja predavao su bili takvi. Ne generaliziram i ne govorim da je riječ o apsolutno svim tim petašima jer ima onih koji hoće i žele raditi, ali takvi su manjina. Nažalost. Na skoro svim satovima (osim onih kad su sa razrednikom) ti je totalni rusvaj, a nastavnik mora gubit vrijeme sa smirivanjem situacije, pisanjem napomena i slanjem određenih učenika u pedagošku službu. Znaš li tko će u tome najviše ispaštat? Ja. Zato što će meni odmah doći roditelj i srati kako sam se usudio njegovom djetetu dati jedinicu ili ga istjerati van i u pedagošku jer je ometao nastavu, a državne institucije će stati na njegovu stranu. Mogu li onda tebe pitati kako postupiti u takvim slučajevima? Očito ti to znaš bolje nego ja.

quote:
Edit: pismenost ti je manjkava, ne kaže se "koliko bi (ja) želio", nego "koliko bih želio". I ti ćeš dakle raditi s učenicima? Sad se počinjem brinuti.


Džoni, drži se ti pisanja svojih filmskih kritika i poklopi se ušima.

To što je moja pismenost manjkava, manje je važnije od činjenice što si ti izuzetno arogantan i bahat. Smiri svoje komplekse i frustracije.

Nismo na natjecanju iz pravopisa ili na kontrolnom ispitu iz gramatike hrvatskog jezika da bih morao razbijati glavu sa nečim kao što je aorist pomoćnog glagola "biti". Pravopis poznajem u onim količinama koliko bih trebao, a to su elementarne - pisanje interpunkcijskih znakova, velikog i malog slova, - ije, - je, č i ć. Za mene sasvim dovoljno da bi se smatrao pismenom osobom. To što ti pridaješ pažnju ovakvim krajnje irelevantnim i nebitnim stvarima, samo pokazuješ koliki si formalist.

Nadalje, tko si ti da mene tu prozivaš i dijeliš lekcije o mom (ne)poznavanju pravopisa? Da li si (pardon: jesi li) ti profesor hrvatskog jezika pa da sebi uzimaš za pravo raditi takvo što? Nisi.

I za kraj, vidim da poznavanju pravopisa pridaješ izuzetno veliku pozornost i da sebe očito smatraš izuzetno pismenom osobom, pa evo: s obzirom da očito imaš veliku želju, hoćeš li ti možda raditi u nastavničkom zvanju umjesto mene? Rado ću ti ustupiti svoje radno mjesto.

Živio.




Ajmo opet, kad se već mora.

Ad 1) Moraš. Jer, ako tvrdiš da stav o neznanju, nestručnosti, nekompetentnosti i nedostatku iskustva Borisa Jokića i članova Radne skupine temeljiš na osobnom iskustvu, to implicira da imaš osobnog iskustva u radu s dotičnima, pa su ti poznati njihovo neznanje, nekompetentnost, neiskustvo itd. U protivnom, odnosno ako nemaš osobnog iskustva u radu s Jokićem i njegovim suradnicima, slijedi da stavove o njihovom neznanju, nestručnosti itd. temeljiš ni na čemu, odnosno na predrasudama, pretpostavkama i nagađanjima, tj. da sve baziraš na iz prsta isisanoj generalizaciji kako "svi oni nemaju pojma", da su uhljebi, neznalice i što već.

To vidiš nije kritika nego obična predrasuda, jer ljude ne poznaješ i nemaš pojma kakvi su, ne znaš koliko je i kakvo njihovo iskustvo a nagađaš da ga nemaju (barem ne dovoljno, a možda i uopće). Kao argumente svojoj "kritici" navodiš vlastitu stručnu spremu i određene sate iskustva rada s učenicima, dok drugima isto to, pa makar se radilo i o stotinama tvojih kolega i više stručne spreme, smatraš beznačajnim, sve kad bi imali doktorate sa svih najjačih svjetskih sveučilišta. No i sam znaš da su svi oni, da bi stekli određene titule, morali odraditi hrpe sati rada u obrazovnom procesu, daleko više od tebe na trenutnom stupnju.

Tvoja svemirska samouvjerenost i beskrajna arogancija osobine su s kojima se niti želim niti imam snage nositi, samo želim ukazati na to da ne razumiješ niti osnove toga što znači kritika, i na čemu se ista temelji. Predrasuda, naime, nije isto što i osobno iskustvo, baš kao što ni na određenom iskustvu rada u razredu temeljena generalizacija "oni nemaju pojma" nije kritika, a za jednog mladog sudionika u obrazovnim procesu kakav si ti takve generalizacije su strašne.

Ad 2) Što i ako je točno da većina petaša nimalo ne mari za nastavu, već samo prčka po mobitelima i visi na fejsu? Znači li to da se nema smisla ni truditi, već unaprijed valja baciti koplje u trnje i predati se, jer se ništa ne može promijeniti? Ja vidiš smatram da može i mora, jer se treba pronaći modus kako gradivo i njegovo usvajanje približiti učenicima, kako im nezanimljive stvari učiniti zanimljivi(ji)ma te kako im potaknuti znatiželju i pretvoriti ih od pasivnih u aktivne sudionike nastave.

Nemam iskustva rada s maloljetnicima, ali zahvaljujući dugogodišnjoj suradnji na Školi medijske kulture Dr. Ante Peterlić imam iskustva rada s nastavnicima i profesorima, aktivnim i budućim. I svi su oni bez iznimke (dobro, Škola prilično košta, pa nema smisla bacati novac) na predavanjima od uže stručnih do metodičkih bili veliki entuzijasti u traženju modaliteta kako pristupiti učenicima. To što ti kako se čini ne vidiš smisao u traženju puta, jer sve smatraš unaprijed izgubljenim, barem na način i na stupnju na kojem se taj put trenutno traži, to je opet dominantno tvoj problem.

Ad 3) To što sam ja možda arogantan i bahat (gle tko to govori!) ipak ne umanjuje činjenicu da ti je pismenost manjkava. Što da ti kažem osim opet, ne kaže se "ja bi" nego "ja bih".

Ad 4) Ja sam netko tko živi od svakodnevnog pisanja i, ne bi vjerovao, smatraju me vrlo pismenim. Također, po broju sati koje sam odradio kao predavač u sustavu obrazovanja odraslih, skupilo se toga dosta. Ali ne brini, ne namjeravam ti oduzimati kruh, ipak sam primarno filmski kritičar.

No kad te se uhvati u nepismenosti, kao ja ovdje, što možeš postići time da pitaš "tko sam ja da tebi dijelim lekcije o (ne)poznavanju pravopisa"? Pa to nepoznavanje (bez zagrada) je nažalost bjelodano. Sve da sam i najbahatija i najarogantnija osoba na svijetu, to ni za dlaku ne mijenja činjenicu o tvojoj manjkavoj pismenosti.

Ta manjkava pismenost kod mene izaziva nelagodu kad se sjetim da ćeš (i već jesi) raditi s učenicima. To je simptom oskudnog znanja, i to osobe koja druge olako proziva zbog neznanja i nestručnosti, te im pripisuje neupućenost i nedostatak iskustva.

Dobro, sad više ne znam jesi li im to pripisao ili ne, jer jednom tvrdiš da si to rekao a drugi put da nisi, pa tko da se u svemu snađe.


Ja necu imati s kim ostati mlad ako svi ostarite,
i ta ce mi mladost teško pasti...
Go to Top of Page

culture vulture
Senior Member

1595 Posts

Member since 21/02/2004

Posted - 04/06/2016 : 20:18:34  Show Profile Show Extended Profile  Send culture vulture a Private Message
quote:
Originally posted by Darth Ivan
quote:
I što je problem s analiziranje izvora? To što ćeš morati raditi više?


Sinko, reći ću ti iz prve ruke, svjedočio sam intelektualnoj (i radničkoj!) regresiji generacija. Ja bi petašima, kojima predajem, trebao dati npr. Tukididovu "Povijest Peloponeskog rata" ili Herodotove "Povijesti" da ih oni sami čitaju kako bi naučili kritički razmišljati. Razmisli, koliko je pametno dati im izvore pisane u 5. st. pr. Kr. da oni samostalno analiziraju i na njima rade, s obzirom na njihovu dob i intelektualni sklop? Da me ne bi krivo shvatio, imam razvijene radne navike tak da mi radit uopće nije problem, smatram se odgovornom osobom i, iznad svega, vidim se u nastavničkom zvanju svakako, ali, zapitaj se: koliko to sve ima smisla?



quote:
Originally posted by Darth Ivan

quote:
Originally posted by Mali_Mate



Dakle, isto ko i u starom sustavu. Zato i kažem da nisi obrazovan za nastavu. Stari visokoškolski sustav jednostavno nikad nije proizvodio nastavnike, a sudeći prema onome što pišeš ne proizvodi ih ni novi. Štoćereć da si u 'blatu empirije' prepušten staroj uzrečici 'snađi se druže'


A čuj, nije baš da se nisam obrazovao za rad u nastavi. Jesam. Obrazovao sam se. Ali nedovoljno, odnosno ne onoliko koliko bi trebao.



Ajde da razgovaramo o ovome.
Ovo samostalno čitanje izvora i kritičko razmišljanje o njima je nama teško zamislivo, ali vani se čitavo obrazovanje upravo na tome bazira.
U Hrvatskoj te čak i na faksu profesor pita nešto u stilu: "Kad je bila velika ekonomska kriza u Bizantu?", ti na crtu napišeš: "Na prijelazu 5. u 6. stoljeće" i dobiješ kvačicu. Dovoljan broj kvačica i prošao si ispit. U Engleskoj dobiješ pitanje ovako postavljeno: "Je li bilo ekonomske krize u Bizantu na prijelazu iz 5. u 6. stoljeće?" i od tebe se očekuje bar stranica-dvije eseja na tu temu. I to tvojih originalnih misli, stvorenih na osnovi samih izvora, a ne samo tuđe misli preuzete iz sekundarne literature, još manje iz jednog udžbenika. I to ne samo na fakultetskoj razini, nego već i u školama.
Kod nas sat najčešće izgleda tako da profesor govori pozitivističke informacije, a učenici ih zapisuju u bilježnice, ili podvlače u udžbeniku, jer to će morati reproducirati na provjeri znanja. Neki od njih će dobiti odličnu ocjenu reproducirajući to od riječi do riječi onako kako su to učitelj i/ili udžbenik formulirali.
U Engleskoj sat izgleda više ovako: profesor je na prošlom satu jednoj grupi dao zadatak da zastupa da je, štatijaznam, Prokopijeva Tajna povijest pouzdan izvor za rekonstrukciju vladavine Justinijana, a drugoj grupi da zastupa suprotno mišljenje - da to nije pouzdan izvor. Sat počinje izlaganjem jedne skupine, zatim druga skupina iznosi svoje teze, a onda slijedi diskusija, u koju se i ostali učenici trebaju uključiti. Pitanja uvijek ima! A metoda je ista od škole do magisterija, samo su pitanja različite složenosti.
Učenici (i kasnije studenti) u Engleskoj jedino tako i žele raditi, jer žele razmišljati svojom glavom i propitivati stvari i debatirati.

Posebnog obrazovanja za znanstvenike ili profesore nema. OK, nakon B.A.-a možeš ići na ono što oni zovu PGCE (Postgraduate Certificate of Education), ali i ne moraš. Možeš ići odmah predavati na školu, ne vidjevši nijednog sata ikakve metodike, didaktike, pedagogije ili psihologije obrazovanja, i raditi za manju plaću dok polažeš taj neki certifikat sličan ovom našem stručnom ispitu.
Ne trebaju ti metodikedidaktike jer si kroz osnovnu i srednju školu i bar te 3 godine faksa radio ono što ti na nastavi treba - vidio si kako se postavlja problem i kako se o njemu raspravlja, s različitih strana.
Učenike se ne ispituje nikakve pozitivističke informacije, da oni barataju time će se vidjeti iz njihovih eseja. I to je to - idemo razmišljati, jer to je obrazovanje.
Dobar profesor je onaj koji dobro vodi diskusiju na satu, koji zna usmjeravati učenike u njihovom razgovoru, koji zna ubaciti pravo pitanje na pravom mjestu, stvoriti dobru atmosferu koja učenike potiče da se aktivno uključe. Profesor ne predaje, samo moderira i eventualno ispravlja neke teže faktualne pogreške, ali ne na docirajuć način, nego tako da i to prikaže kao pitanje za debatu ("OK, ali sad će ti doći N.N. i reći ti da to nije točno jer blablabla... Što ćeš mu odgovoriti?").

Zanima me što mislite o takvom modelu uopće i je li to nešto što se po vama trenutno uopće može implementirati u domaćem školstvu, vidite li u ovim predloženim "kurikulima" pomak u tom smjeru i koliko smatrate da su naši profesori za takav oblik nastave osposobljeni...



Edited by - culture vulture on 04/06/2016 20:19:53
Go to Top of Page

Darth Ivan
Advanced Member



Croatia
7978 Posts

Member since 21/03/2010

Posted - 05/06/2016 : 03:00:33  Show Profile Show Extended Profile  Send Darth Ivan a Private Message
quote:
Originally posted by Johnny Difool

Ajmo opet, kad se već mora.

Ad 1) Moraš. Jer, ako tvrdiš da stav o neznanju, nestručnosti, nekompetentnosti i nedostatku iskustva Borisa Jokića i članova Radne skupine temeljiš na osobnom iskustvu, to implicira da imaš osobnog iskustva u radu s dotičnima, pa su ti poznati njihovo neznanje, nekompetentnost, neiskustvo itd. U protivnom, odnosno ako nemaš osobnog iskustva u radu s Jokićem i njegovim suradnicima, slijedi da stavove o njihovom neznanju, nestručnosti itd. temeljiš ni na čemu, odnosno na predrasudama, pretpostavkama i nagađanjima, tj. da sve baziraš na iz prsta isisanoj generalizaciji kako "svi oni nemaju pojma", da su uhljebi, neznalice i što već.

To vidiš nije kritika nego obična predrasuda, jer ljude ne poznaješ i nemaš pojma kakvi su, ne znaš koliko je i kakvo njihovo iskustvo a nagađaš da ga nemaju (barem ne dovoljno, a možda i uopće).


Poznavanje? Pa što to nisi odmah rekao.

Da, neke od njih poznajem. Ne mnogo, ali neke da. Na tom puno puta spomenutom stručnom vijeću je bila sudjelovala i jedna profesorica koja na mom bivšem faksu predaje kolegije s nastavničkog smjera. Tamo je bio i Budak.

quote:
Kao argumente svojoj "kritici" navodiš vlastitu stručnu spremu i određene sate iskustva rada s učenicima, dok drugima isto to, pa makar se radilo i o stotinama tvojih kolega i više stručne spreme, smatraš beznačajnim, sve kad bi imali doktorate sa svih najjačih svjetskih sveučilišta. No i sam znaš da su svi oni, da bi stekli određene titule, morali odraditi hrpe sati rada u obrazovnom procesu, daleko više od tebe na trenutnom stupnju.


Argumente svojoj "kritici" temeljim na stručnom vijeću na kojem sam prisustvovao. A što očito još uvijek nisi skužio. I k tome si ponovno ignorirao moje pitanje koje sam ti uputio (što bi učinio ti da si se našao u toj istoj situaciji kao i ja).

quote:
Tvoja svemirska samouvjerenost i beskrajna arogancija osobine su s kojima se niti želim niti imam snage nositi, samo želim ukazati na to da ne razumiješ niti osnove toga što znači kritika, i na čemu se ista temelji. Predrasuda, naime, nije isto što i osobno iskustvo, baš kao što ni na određenom iskustvu rada u razredu temeljena generalizacija "oni nemaju pojma" nije kritika, a za jednog mladog sudionika u obrazovnim procesu kakav si ti takve generalizacije su strašne.


Ne treba čovjek imati sto godina iskustva i postići stotinu doktorata da bi shvatio nešto što je očito.

Ja samouvjeren i arogantan? Pa čekaj, ti si prvi počeo meni držati predavanja o mojoj manjkavosti pravopisa. Tko je tu onda arogantan?

Uostalom, ako se poslužim tvojom konstatacijom koju si u ovom komentaru naveo, je'l ti mene kojim slučajem poznaješ pa imaš pravo stvarati konstatacije da sam ja arogantan? Ti onda isto stvaraš predrasude.

quote:
Ad 2) Što i ako je točno da većina petaša nimalo ne mari za nastavu, već samo prčka po mobitelima i visi na fejsu? Znači li to da se nema smisla ni truditi, već unaprijed valja baciti koplje u trnje i predati se, jer se ništa ne može promijeniti?


Naravno da ne, jasno da ćeš ih nastojati animirati i učiniti im gradivo zanimljivim. Samo ti hoću ukazati koliko je interes generacija za stjecanjem znanja pao. Jer u vrijeme kad sam ja bio peti razred kao i oni, nitko tad još nije ni pomišljao o mobu, Internetu (njih sam dobio tek u sedmom razredu) i sve te informacije koje smo dobivali o profesora koji su nam prenosili svoje znanje su nam bile izuzetno zanimljive. Danas, nažalost, nije tako. Očito je jednostavno stvar roditelja i sredine iz koje učenik dolazi.

quote:
Ja vidiš smatram da može i mora, jer se treba pronaći modus kako gradivo i njegovo usvajanje približiti učenicima, kako im nezanimljive stvari učiniti zanimljivi(ji)ma te kako im potaknuti znatiželju i pretvoriti ih od pasivnih u aktivne sudionike nastave.


Eto, i tu opet dolazimo do onog temeljnog problema, na koji si se ti oglušio. Znaš li na koji način i kako to napraviti?

quote:
Nemam iskustva rada s maloljetnicima, ali zahvaljujući dugogodišnjoj suradnji na Školi medijske kulture Dr. Ante Peterlić imam iskustva rada s nastavnicima i profesorima, aktivnim i budućim. I svi su oni bez iznimke (dobro, Škola prilično košta, pa nema smisla bacati novac) na predavanjima od uže stručnih do metodičkih bili veliki entuzijasti u traženju modaliteta kako pristupiti učenicima. To što ti kako se čini ne vidiš smisao u traženju puta, jer sve smatraš unaprijed izgubljenim, barem na način i na stupnju na kojem se taj put trenutno traži, to je opet dominantno tvoj problem.


A kakvi su bili sami učenici?

quote:
Ad 3) To što sam ja možda arogantan i bahat (gle tko to govori!) ipak ne umanjuje činjenicu da ti je pismenost manjkava. Što da ti kažem osim opet, ne kaže se "ja bi" nego "ja bih".


Da, izuzetno si arogantan i bahat. Ne samo to (ispravljam se), već i prepotentan i egoističan. Tebi također ne umanjuje činjenicu da nisi profesor hrvatskog, pa predavanja o pravopisu drži negdje drugdje i nekome drugome, meni i ovdje nećeš. Liječi svoje komplekse i frustracije negdje drugdje.

quote:
Ad 4) Ja sam netko tko živi od svakodnevnog pisanja i, ne bi vjerovao, smatraju me vrlo pismenim. Također, po broju sati koje sam odradio kao predavač u sustavu obrazovanja odraslih, skupilo se toga dosta. Ali ne brini, ne namjeravam ti oduzimati kruh, ipak sam primarno filmski kritičar.


Kako si velikodušan. A mislio sam da te nastavni proces jako zanima.

Smatraju te vrlo pismenim? Aha. A smatraju li te možda i prepotentnim i egoističnim? Vidim da ti toga ne nedostaje.

quote:
No kad te se uhvati u nepismenosti, kao ja ovdje, što možeš postići time da pitaš "tko sam ja da tebi dijelim lekcije o (ne)poznavanju pravopisa"? Pa to nepoznavanje (bez zagrada) je nažalost bjelodano. Sve da sam i najbahatija i najarogantnija osoba na svijetu, to ni za dlaku ne mijenja činjenicu o tvojoj manjkavoj pismenosti.


Pa, Džoni, legendo, znaš li koliko sam ja puta na ovom forumu svjedočio tvojem nepoznavanju povijesti i filma (jedan od primjera - Charles Bronson je ikona špageti westerna, evo linka: http://forum.stripovi.com/topic.asp?TOPIC_ID=37702&whichpage=36)?

Pa opet nisam imao potrebu tebi to nabijati na nos već sam zadržao za sebe. Znaš li zašto? Zbog nečega što se naziva osobna kultura. Koje tebi očito manjka. (eto, meni pravopis, tebi ovo - nekome nešto!)

Ali nema veze, drago mi je da imaš pozitivno mišljenje o sebi, kad već nemaš o meni.

quote:
Ta manjkava pismenost kod mene izaziva nelagodu kad se sjetim da ćeš (i već jesi) raditi s učenicima. To je simptom oskudnog znanja, i to osobe koja druge olako proziva zbog neznanja i nestručnosti, te im pripisuje neupućenost i nedostatak iskustva.


A znaš li što kod mene izaziva nelagodu? Kada neki tamo iskompleksirani i nadasve narcisoidni forumaš poput tebe zabada nos u stvari koje ga se ne tiču. Drži se pisanja svojih "filmskih kritika" i poklopi se ušima.

Živio.

"Nothing lasts forever."

Edited by - Darth Ivan on 05/06/2016 03:17:52
Go to Top of Page

lwood
Advanced Member



Colombia
47575 Posts

Member since 09/12/2005

Posted - 05/06/2016 : 08:29:08  Show Profile Show Extended Profile  Send lwood a Private Message
ma šta ste se toliko uvatili klat,ionako če večina te dice otič u švabiju ili koju drugu državu eu-a.

You stared at the abyss, you'll never rest in peace
Go to Top of Page

Johnny Difool
Advanced Member



Croatia
13988 Posts

Member since 21/02/2010

Posted - 05/06/2016 : 09:12:54  Show Profile Show Extended Profile  Send Johnny Difool a Private Message
quote:
Originally posted by Darth Ivan

quote:
Originally posted by Johnny Difool

Ajmo opet, kad se već mora.

Ad 1) Moraš. Jer, ako tvrdiš da stav o neznanju, nestručnosti, nekompetentnosti i nedostatku iskustva Borisa Jokića i članova Radne skupine temeljiš na osobnom iskustvu, to implicira da imaš osobnog iskustva u radu s dotičnima, pa su ti poznati njihovo neznanje, nekompetentnost, neiskustvo itd. U protivnom, odnosno ako nemaš osobnog iskustva u radu s Jokićem i njegovim suradnicima, slijedi da stavove o njihovom neznanju, nestručnosti itd. temeljiš ni na čemu, odnosno na predrasudama, pretpostavkama i nagađanjima, tj. da sve baziraš na iz prsta isisanoj generalizaciji kako "svi oni nemaju pojma", da su uhljebi, neznalice i što već.

To vidiš nije kritika nego obična predrasuda, jer ljude ne poznaješ i nemaš pojma kakvi su, ne znaš koliko je i kakvo njihovo iskustvo a nagađaš da ga nemaju (barem ne dovoljno, a možda i uopće).


Poznavanje? Pa što to nisi odmah rekao.

Da, neke od njih poznajem. Ne mnogo, ali neke da. Na tom puno puta spomenutom stručnom vijeću je bila sudjelovala i jedna profesorica koja na mom bivšem faksu predaje kolegije s nastavničkog smjera. Tamo je bio i Budak.

quote:
Kao argumente svojoj "kritici" navodiš vlastitu stručnu spremu i određene sate iskustva rada s učenicima, dok drugima isto to, pa makar se radilo i o stotinama tvojih kolega i više stručne spreme, smatraš beznačajnim, sve kad bi imali doktorate sa svih najjačih svjetskih sveučilišta. No i sam znaš da su svi oni, da bi stekli određene titule, morali odraditi hrpe sati rada u obrazovnom procesu, daleko više od tebe na trenutnom stupnju.


Argumente svojoj "kritici" temeljim na stručnom vijeću na kojem sam prisustvovao. A što očito još uvijek nisi skužio. I k tome si ponovno ignorirao moje pitanje koje sam ti uputio (što bi učinio ti da si se našao u toj istoj situaciji kao i ja).

quote:
Tvoja svemirska samouvjerenost i beskrajna arogancija osobine su s kojima se niti želim niti imam snage nositi, samo želim ukazati na to da ne razumiješ niti osnove toga što znači kritika, i na čemu se ista temelji. Predrasuda, naime, nije isto što i osobno iskustvo, baš kao što ni na određenom iskustvu rada u razredu temeljena generalizacija "oni nemaju pojma" nije kritika, a za jednog mladog sudionika u obrazovnim procesu kakav si ti takve generalizacije su strašne.


Ne treba čovjek imati sto godina iskustva i postići stotinu doktorata da bi shvatio nešto što je očito.

Ja samouvjeren i arogantan? Pa čekaj, ti si prvi počeo meni držati predavanja o mojoj manjkavosti pravopisa. Tko je tu onda arogantan?

Uostalom, ako se poslužim tvojom konstatacijom koju si u ovom komentaru naveo, je'l ti mene kojim slučajem poznaješ pa imaš pravo stvarati konstatacije da sam ja arogantan? Ti onda isto stvaraš predrasude.

quote:
Ad 2) Što i ako je točno da većina petaša nimalo ne mari za nastavu, već samo prčka po mobitelima i visi na fejsu? Znači li to da se nema smisla ni truditi, već unaprijed valja baciti koplje u trnje i predati se, jer se ništa ne može promijeniti?


Naravno da ne, jasno da ćeš ih nastojati animirati i učiniti im gradivo zanimljivim. Samo ti hoću ukazati koliko je interes generacija za stjecanjem znanja pao. Jer u vrijeme kad sam ja bio peti razred kao i oni, nitko tad još nije ni pomišljao o mobu, Internetu (njih sam dobio tek u sedmom razredu) i sve te informacije koje smo dobivali o profesora koji su nam prenosili svoje znanje su nam bile izuzetno zanimljive. Danas, nažalost, nije tako. Očito je jednostavno stvar roditelja i sredine iz koje učenik dolazi.

quote:
Ja vidiš smatram da može i mora, jer se treba pronaći modus kako gradivo i njegovo usvajanje približiti učenicima, kako im nezanimljive stvari učiniti zanimljivi(ji)ma te kako im potaknuti znatiželju i pretvoriti ih od pasivnih u aktivne sudionike nastave.


Eto, i tu opet dolazimo do onog temeljnog problema, na koji si se ti oglušio. Znaš li na koji način i kako to napraviti?

quote:
Nemam iskustva rada s maloljetnicima, ali zahvaljujući dugogodišnjoj suradnji na Školi medijske kulture Dr. Ante Peterlić imam iskustva rada s nastavnicima i profesorima, aktivnim i budućim. I svi su oni bez iznimke (dobro, Škola prilično košta, pa nema smisla bacati novac) na predavanjima od uže stručnih do metodičkih bili veliki entuzijasti u traženju modaliteta kako pristupiti učenicima. To što ti kako se čini ne vidiš smisao u traženju puta, jer sve smatraš unaprijed izgubljenim, barem na način i na stupnju na kojem se taj put trenutno traži, to je opet dominantno tvoj problem.


A kakvi su bili sami učenici?

quote:
Ad 3) To što sam ja možda arogantan i bahat (gle tko to govori!) ipak ne umanjuje činjenicu da ti je pismenost manjkava. Što da ti kažem osim opet, ne kaže se "ja bi" nego "ja bih".


Da, izuzetno si arogantan i bahat. Ne samo to (ispravljam se), već i prepotentan i egoističan. Tebi također ne umanjuje činjenicu da nisi profesor hrvatskog, pa predavanja o pravopisu drži negdje drugdje i nekome drugome, meni i ovdje nećeš. Liječi svoje komplekse i frustracije negdje drugdje.

quote:
Ad 4) Ja sam netko tko živi od svakodnevnog pisanja i, ne bi vjerovao, smatraju me vrlo pismenim. Također, po broju sati koje sam odradio kao predavač u sustavu obrazovanja odraslih, skupilo se toga dosta. Ali ne brini, ne namjeravam ti oduzimati kruh, ipak sam primarno filmski kritičar.


Kako si velikodušan. A mislio sam da te nastavni proces jako zanima.

Smatraju te vrlo pismenim? Aha. A smatraju li te možda i prepotentnim i egoističnim? Vidim da ti toga ne nedostaje.

quote:
No kad te se uhvati u nepismenosti, kao ja ovdje, što možeš postići time da pitaš "tko sam ja da tebi dijelim lekcije o (ne)poznavanju pravopisa"? Pa to nepoznavanje (bez zagrada) je nažalost bjelodano. Sve da sam i najbahatija i najarogantnija osoba na svijetu, to ni za dlaku ne mijenja činjenicu o tvojoj manjkavoj pismenosti.


Pa, Džoni, legendo, znaš li koliko sam ja puta na ovom forumu svjedočio tvojem nepoznavanju povijesti i filma (jedan od primjera - Charles Bronson je ikona špageti westerna, evo linka: http://forum.stripovi.com/topic.asp?TOPIC_ID=37702&whichpage=36)?

Pa opet nisam imao potrebu tebi to nabijati na nos već sam zadržao za sebe. Znaš li zašto? Zbog nečega što se naziva osobna kultura. Koje tebi očito manjka. (eto, meni pravopis, tebi ovo - nekome nešto!)

Ali nema veze, drago mi je da imaš pozitivno mišljenje o sebi, kad već nemaš o meni.

quote:
Ta manjkava pismenost kod mene izaziva nelagodu kad se sjetim da ćeš (i već jesi) raditi s učenicima. To je simptom oskudnog znanja, i to osobe koja druge olako proziva zbog neznanja i nestručnosti, te im pripisuje neupućenost i nedostatak iskustva.


A znaš li što kod mene izaziva nelagodu? Kada neki tamo iskompleksirani i nadasve narcisoidni forumaš poput tebe zabada nos u stvari koje ga se ne tiču. Drži se pisanja svojih "filmskih kritika" i poklopi se ušima.

Živio.




Dakle, sva ova žuč i konstatacije o mojoj aroganciji, bahatosti, prepotenciji i egoističnosti proizlaze temeljno iz toga što sam uočio tvoju manjkavu pismenost, pa sam se još usudio istu i notirati. Ali ja ti tu nisam kriv, i smatram simptomom možda i ozbiljnijih problema kad netko tko ne zna da se kaže "ja bih" radi s djecom, pa k tome s olimpskih visina na koje si se popeo stotine ljudi, koji su štoviše i tvoji (budući) kolege proglašava nestručnima, nekompetentnima, neiskusnima i kakvima sve ne.

Aha, kažeš da je na stručnom vijeću sudjelovala i profesorica na tvom bivšem faksu (ne kažeš tvoja profesorica), a tu je bio i Neven Budak, pa su ti to dostatni argumenti za generalizacije o neznanju, u najmanju ruku dvojbenoj stručnosti i svemu ostalom svih njih, koji su čak i uhljebi, imenovani po političkoj liniji i što sve ne. I svima njima ništa ne znače ni stručne spreme (i s najprestižnijih svjetskih sveučilišta), ni desetljeća iskustva i u radu s učenicima, ni organizacijske sposobnosti, jer to kažeš ti s određenim brojem sati rada u učionici s petašima.

Ja sam, pak, godinama predavao (i) njihovim profesorima, mahom ljudima mlađe i srednje životne dobi a bilo je i profesor(ic)a pred mirovinom, koji/e su se barem na području medijske kulture i u teoretskom dijelu i na metodičkim predavanjima i radionicama itekako trudili/e približiti se učenicima, naći s njima zajednički jezik, gradivo koje im predaju učiniti im zanimljivijim i atraktivnijim te ih motivirati za stjecanje znanja i razvijanje kritičko-analitičkog aparata.

Istina, nisu tu bili ni Boris Jokić ni Neven Budak, ali je bio profesorski i nastavnički kadar iz čitave Hrvatske koji bi tijekom dva tjedna, neki i svakog ljeta, vrlo intenzivno radili i na svemu navedenom. I ako je bilo tko od njih bio ili jest među onih 400 ljudi od kojih je više stotina stručnjaka (da, stručnjaka, jer ni u ludilu poput tebe ne omalovažavam niti otpisujem bilo čiju stručnu spremu, budući znam kako su do nje stiže) koji su sudjelovali u izradi kurikuluma, već mi je to dostatno da budem prezadovoljan smjerom i načinom na koji se reforma odvija.

Opet kažem, dakako da će u njenom cjelovitom osmišljavanju i konkretnoj provedbi, kad god ista započne, iskrsavati brojni problemi, pa i to kako petaše s mobitela i fejsa zainteresirati za gradivo i njegovo aktivno usvajanje, ali oni će se rješavati u hodu, a ne nevjerojatno olakim otpisivanjima i omalovažavanjima uz populističke generalizacije kako svi oni nemaju pojma, nisu stručni ni kompetentni, ne znaju itd.

Da, nastavni me proces itekako zanima i u njemu sudjelujem i sudjelovao sam koliko god je (bilo) moguće, dominantno s odraslima, makar je tijekom godina bilo i nešto studenata, tvojih kolega.

A glede tvoje manjkave psimenosti, ja ti tu ne mogu pomoći, a neće ti pomoći ni da me još u petnaest postova proglašavaš egoističnim, arogantnim, bahatim i kakvim god što sam na to ukazao. Stvari s tvojom pismenošću stoje tako kako stoje, nemaju nikakve veze s mojim mogućim osobinama. Ja, međutim, upravo tvoje generalizacije o nestručnosti, nekompetentnosti itd. golemog broja ljudi koji su ti kolege držim znakom izuzetne arogancije i bahatosti, prepotencije i egocentričnosti. Štoviše, nepojmljivo mi je da netko može na temelju realno nedostatnog iskustva druge samo tako otpisivati kao neznalice i uhljebe. Meni takvo što nikad ne bi palo niti na rub pameti, pa da imam i 40 godina iskustva rada u ne znam kojoj struci i s ne znam kolikim ljudima.

Također, taj tvoj patronizirajući i nesuvislo ironični ton od nekidan i danas, to "moj Džoni" (eto opet nepismenosti - ja sam Johnny, tako u hrvatskom pišemo strana imena, a i ima jedan forumaš Džoni pa može doći do zabune), "legendo" i tome slično, također su simptomi bahatosti i arogancije. To što ti to ne znaš ili nisi toga svjestan, opet je tvoj problem. Ne samo što nisam "Džoni" nego nisam ni tvoj, ne poznajemo se i nikad se nećemo upoznati, pa čemu takva besmislena intimiziranja, koja k tome drastično odskaču od tona tvojih postova i njihova ostatka. Postoji nešto što se zove stil, u svemu pa i u komunikaciji, no ti ga nažalost nemaš.

Eh da, kako rekoh i onomad (vidim da te neke stvari gadno peku, i to godinama) meni je Charles Bronson praktički istoznačnica za špageti vestern, jer kad izgovorim sam naziv podžanra njegovo lice mi se pred očima pojavi u istom trenutku kad i ona Eastwooda, Leeja Van Cliefa i Gian Marie Volontéa. Za tvoju informaciju, takvim ga je smatrao i Sergio Leone, koji ga je želio angažirati u Za šaku dolara, nakon čega bi slijedio i ostatak dolarske trilogije, i koji ga je zvao "najvećim glumcem s kojim je ikad radio".

I još nešto, nemoj se toliko ponavljati s tim patronizirajućim obraćanjima i sa "Živio", jer postaješ dosadan i tamo gdje ne bi trebao biti.


Ja necu imati s kim ostati mlad ako svi ostarite,
i ta ce mi mladost teško pasti...

Edited by - Johnny Difool on 05/06/2016 09:27:36
Go to Top of Page

culture vulture
Senior Member

1595 Posts

Member since 21/02/2004

Posted - 05/06/2016 : 09:52:06  Show Profile Show Extended Profile  Send culture vulture a Private Message
Ljudi koji se bez relevantnoga obrazovanja nekako ubace u neki svijet te u njemu perzistiraju kao vječni bleferi i wannabeji nemaju ironijskog odmaka prema tom svijetu i ne mogu prihvatiti da ga netko ima. A pogotovo ne mogu prihvatiti da ga ima netko koga oni doživljavaju kao početnika, jer takav ikonoklast prijeti da sruši čitav taj njihov svijet. Onima koje doživljavaju kao etablirane pripadnike toga svijeta ti Delboyji dopuštaju povremene ikonoklastične ispade, djelomice zato što ih se boje, a djelomice zato što etablirane veličine rijetko stvarno i istupaju iz svog svijeta - predaleko su došli da bi ga napustili, ma kako apsurdan bio, pa u njihovim ispuštanjima pare nema pravoga ikonoklazma. Ali onaj koga oni doživljavaju kao početnika, a koji propituje čitav taj njihov svijet građen od krhkoga stakla, taj im je neprijatelj čim progovori, jer je svaka njegova riječ bačen kamen. I posve je irelevantno što kamen nije bačen na njih osobno, ljudi koji žive u kućama od stakla ne vole ljude koji bacaju kamenje i gotovo.
Go to Top of Page

Darth Ivan
Advanced Member



Croatia
7978 Posts

Member since 21/03/2010

Posted - 05/06/2016 : 15:46:02  Show Profile Show Extended Profile  Send Darth Ivan a Private Message
quote:
Originally posted by Johnny Difool

Dakle, sva ova žuč i konstatacije o mojoj aroganciji, bahatosti, prepotenciji i egoističnosti proizlaze temeljno iz toga što sam uočio tvoju manjkavu pismenost, pa sam se još usudio istu i notirati. Ali ja ti tu nisam kriv, i smatram simptomom možda i ozbiljnijih problema kad netko tko ne zna da se kaže "ja bih" radi s djecom, pa k tome s olimpskih visina na koje si se popeo stotine ljudi, koji su štoviše i tvoji (budući) kolege proglašava nestručnima, nekompetentnima, neiskusnima i kakvima sve ne.


Rekao sam ti da pravopis poznajem u onolikom omjeru koliko bi trebao. Sa stvarima kao što su aorist, imperfekt i pluskvamperfekt glagola biti nemam namjeru ni želju gubiti glavu jer nismo na natjecanju iz hrvatskog, niti je ovo neki pravopisni forum, gdje se takva rasprava može voditi.

Što se tebe tiče, da, izuzetno si arogantan, bahat, egoističan i prepotentan. Znaš li zašto? Pa je li apsolutno nužno s tvoje strane da ističeš i meni nabijaš na nos takve stvari? Ne možeš to zadržati za sebe? I to još na ovom forumu, gdje nije ni mjesto ni vrijeme?

Znaš li koliko sam ja puta u životu svjedočio tome da netko nešto ne zna (iz npr. povijesti) ili mu nije na vrhunskoj razini? Puno puta. A opet mi nije palo na pamet da se spuštam na takve grane i da ga javno zbog toga prozivam izjavama tipa: "kako to ne znaš?" ili "tvoje poznavanje povijesti je manjkavo." Ako se ti ne možeš suzdržati i smatraš apsolutno normalnim raditi takve stvari, onda ti samo mogu reći da bi trebao preispitati temeljne vrijednosti u svom životu, ili eventualno diplomirati hrvatski jezik. Ali nema veze, kao što veliš, nisi ti za to kriv (kriva je majka priroda!).

quote:
Aha, kažeš da je na stručnom vijeću sudjelovala i profesorica na tvom bivšem faksu (ne kažeš tvoja profesorica), a tu je bio i Neven Budak, pa su ti to dostatni argumenti za generalizacije o neznanju, u najmanju ruku dvojbenoj stručnosti i svemu ostalom svih njih, koji su čak i uhljebi, imenovani po političkoj liniji i što sve ne. I svima njima ništa ne znače ni stručne spreme (i s najprestižnijih svjetskih sveučilišta), ni desetljeća iskustva i u radu s učenicima, ni organizacijske sposobnosti, jer to kažeš ti s određenim brojem sati rada u učionici s petašima.


Moje iskustvo rada s djecom, kakvo god maleno bilo, je još uvijek veće od tvojeg jer (po tvojim riječima) ga ti nemaš nimalo. I opet si ignorirao odgovoriti na pitanje kako bi ti postupio da si se našao na istom stručnom vijeću kao i ja.

quote:
Ja sam, pak, godinama predavao (i) njihovim profesorima, mahom ljudima mlađe i srednje životne dobi a bilo je i profesor(ic)a pred mirovinom, koji/e su se barem na području medijske kulture i u teoretskom dijelu i na metodičkim predavanjima i radionicama itekako trudili/e približiti se učenicima, naći s njima zajednički jezik, gradivo koje im predaju učiniti im zanimljivijim i atraktivnijim te ih motivirati za stjecanje znanja i razvijanje kritičko-analitičkog aparata.


I eto, opet dolazimo do istog. Nisu svi učenici isti, nemaju svi iste karakteristike ili možda poteškoće, ne dolaze svi iz istih sredina. Ovo što si rekao upravo me i podsjeća na sve to teoretiziranje i idealiziranje koje sam čitao. Apsolutno ne poričem da se ne radi o trudu, ali nigdje nisi istaknuo kako su i na koji način točno to ostvarili. U tome je problem.


quote:
Istina, nisu tu bili ni Boris Jokić ni Neven Budak, ali je bio profesorski i nastavnički kadar iz čitave Hrvatske koji bi tijekom dva tjedna, neki i svakog ljeta, vrlo intenzivno radili i na svemu navedenom. I ako je bilo tko od njih bio ili jest među onih 400 ljudi od kojih je više stotina stručnjaka (da, stručnjaka, jer ni u ludilu poput tebe ne omalovažavam niti otpisujem bilo čiju stručnu spremu, budući znam kako su do nje stiže) koji su sudjelovali u izradi kurikuluma, već mi je to dostatno da budem prezadovoljan smjerom i načinom na koji se reforma odvija.

Opet kažem, dakako da će u njenom cjelovitom osmišljavanju i konkretnoj provedbi, kad god ista započne, iskrsavati brojni problemi, pa i to kako petaše s mobitela i fejsa zainteresirati za gradivo i njegovo aktivno usvajanje, ali oni će se rješavati u hodu, a ne nevjerojatno olakim otpisivanjima i omalovažavanjima uz populističke generalizacije kako svi oni nemaju pojma, nisu stručni ni kompetentni, ne znaju itd.


Da, sve to lijepo i krasno zvuči. Znači li to onda da bi mi svi automatski trebali biti zadovoljni jer su, eto, gospoda reformatori intenzivno cijelo ljeto radili na dotičnom kurikulumu?

A jesi li pročitao taj kurikulum i kako bi ocijenio konačan rezultat, tj. njegove temeljne smjernice?

quote:
...ni u ludilu poput tebe ne omalovažavam niti otpisujem bilo čiju stručnu spremu, budući znam kako...


P.S. kada imaš izraz budući, pored njega se uvijek piše "da" - "budući da", zato što je to uzročni veznik, a ne pridjev. I onda dođe netko "pismen" poput tebe i proziva me zbog manjkavog pravopisa. Najprije počisti u svom dvorištu, pa pogledaj u tuđe.

quote:
A glede tvoje manjkave psimenosti, ja ti tu ne mogu pomoći, a neće ti pomoći ni da me još u petnaest postova proglašavaš egoističnim, arogantnim, bahatim i kakvim god što sam na to ukazao. Stvari s tvojom pismenošću stoje tako kako stoje, nemaju nikakve veze s mojim mogućim osobinama. Ja, međutim, upravo tvoje generalizacije o nestručnosti, nekompetentnosti itd. golemog broja ljudi koji su ti kolege držim znakom izuzetne arogancije i bahatosti, prepotencije i egocentričnosti. Štoviše, nepojmljivo mi je da netko može na temelju realno nedostatnog iskustva druge samo tako otpisivati kao neznalice i uhljebe. Meni takvo što nikad ne bi palo niti na rub pameti, pa da imam i 40 godina iskustva rada u ne znam kojoj struci i s ne znam kolikim ljudima.


Ako mi ne možeš pomoći, zašto onda imaš potrebu to javno isticati i komentirati?

P.S. prozivaš me zbog manjkave pismenosti, a na početku rečenice napišeš:

quote:
A glede tvoje manjkave psimenosti


Psimenosti? Neki novi izraz

quote:
Također, taj tvoj patronizirajući i nesuvislo ironični ton od nekidan i danas, to "moj Džoni" (eto opet nepismenosti - ja sam Johnny, tako u hrvatskom pišemo strana imena, a i ima jedan forumaš Džoni pa može doći do zabune), "legendo" i tome slično, također su simptomi bahatosti i arogancije. To što ti to ne znaš ili nisi toga svjestan, opet je tvoj problem.


Vrlo jednostavno, odgovaram slično kao i ti meni, samo u drugom smjeru. A tvoj nick me asocirao na Džonija Štulića.

quote:
Ne samo što nisam "Džoni" nego nisam ni tvoj, ne poznajemo se i nikad se nećemo upoznati, pa čemu takva besmislena intimiziranja, koja k tome drastično odskaču od tona tvojih postova i njihova ostatka. Postoji nešto što se zove stil, u svemu pa i u komunikaciji, no ti ga nažalost nemaš.


Svatko ima svoj stil koji je stvorio i kojeg se drži, samo je stvar u tome hoće li ga drugi uvažiti ili ne. Ti očito ne uvažavaš. Uostalom, najlakše je nekoga uspoređivati sa sobom.

P.S. ako se ne poznajemo, zašto onda imaš potrebu prozivati me?

quote:
Eh da, kako rekoh i onomad (vidim da te neke stvari gadno peku, i to godinama) meni je Charles Bronson praktički istoznačnica za špageti vestern, jer kad izgovorim sam naziv podžanra njegovo lice mi se pred očima pojavi u istom trenutku kad i ona Eastwooda, Leeja Van Cliefa i Gian Marie Volontéa. Za tvoju informaciju, takvim ga je smatrao i Sergio Leone, koji ga je želio angažirati u Za šaku dolara, nakon čega bi slijedio i ostatak dolarske trilogije, i koji ga je zvao "najvećim glumcem s kojim je ikad radio".


Ako tebe toliko peče moj manjak pravopisa, zašto mene ne bi moglo ovo?

Što se Bronsona tiče, on nije ikona špageti westerna niti to može biti, jer, osim tog jednog Leoneovog, u njima nikada nije ni glumio.

"Nothing lasts forever."

Edited by - Darth Ivan on 05/06/2016 15:47:53
Go to Top of Page

Johnny Difool
Advanced Member



Croatia
13988 Posts

Member since 21/02/2010

Posted - 05/06/2016 : 16:05:18  Show Profile Show Extended Profile  Send Johnny Difool a Private Message
quote:
Originally posted by Darth Ivan

quote:
Originally posted by Johnny Difool

Dakle, sva ova žuč i konstatacije o mojoj aroganciji, bahatosti, prepotenciji i egoističnosti proizlaze temeljno iz toga što sam uočio tvoju manjkavu pismenost, pa sam se još usudio istu i notirati. Ali ja ti tu nisam kriv, i smatram simptomom možda i ozbiljnijih problema kad netko tko ne zna da se kaže "ja bih" radi s djecom, pa k tome s olimpskih visina na koje si se popeo stotine ljudi, koji su štoviše i tvoji (budući) kolege proglašava nestručnima, nekompetentnima, neiskusnima i kakvima sve ne.


Rekao sam ti da pravopis poznajem u onolikom omjeru koliko bi trebao. Sa stvarima kao što su aorist, imperfekt i pluskvamperfekt glagola biti nemam namjeru ni želju gubiti glavu jer nismo na natjecanju iz hrvatskog, niti je ovo neki pravopisni forum, gdje se takva rasprava može voditi.

Što se tebe tiče, da, izuzetno si arogantan, bahat, egoističan i prepotentan. Znaš li zašto? Pa je li apsolutno nužno s tvoje strane da ističeš i meni nabijaš na nos takve stvari? Ne možeš to zadržati za sebe? I to još na ovom forumu, gdje nije ni mjesto ni vrijeme?

Znaš li koliko sam ja puta u životu svjedočio tome da netko nešto ne zna (iz npr. povijesti) ili mu nije na vrhunskoj razini? Puno puta. A opet mi nije palo na pamet da se spuštam na takve grane i da ga javno zbog toga prozivam izjavama tipa: "kako to ne znaš?" ili "tvoje poznavanje povijesti je manjkavo." Ako se ti ne možeš suzdržati i smatraš apsolutno normalnim raditi takve stvari, onda ti samo mogu reći da bi trebao preispitati temeljne vrijednosti u svom životu, ili eventualno diplomirati hrvatski jezik. Ali nema veze, kao što veliš, nisi ti za to kriv (kriva je majka priroda!).

quote:
Aha, kažeš da je na stručnom vijeću sudjelovala i profesorica na tvom bivšem faksu (ne kažeš tvoja profesorica), a tu je bio i Neven Budak, pa su ti to dostatni argumenti za generalizacije o neznanju, u najmanju ruku dvojbenoj stručnosti i svemu ostalom svih njih, koji su čak i uhljebi, imenovani po političkoj liniji i što sve ne. I svima njima ništa ne znače ni stručne spreme (i s najprestižnijih svjetskih sveučilišta), ni desetljeća iskustva i u radu s učenicima, ni organizacijske sposobnosti, jer to kažeš ti s određenim brojem sati rada u učionici s petašima.


Moje iskustvo rada s djecom, kakvo god maleno bilo, je još uvijek veće od tvojeg jer (po tvojim riječima) ga ti nemaš nimalo. I opet si ignorirao odgovoriti na pitanje kako bi ti postupio da si se našao na istom stručnom vijeću kao i ja.

quote:
Ja sam, pak, godinama predavao (i) njihovim profesorima, mahom ljudima mlađe i srednje životne dobi a bilo je i profesor(ic)a pred mirovinom, koji/e su se barem na području medijske kulture i u teoretskom dijelu i na metodičkim predavanjima i radionicama itekako trudili/e približiti se učenicima, naći s njima zajednički jezik, gradivo koje im predaju učiniti im zanimljivijim i atraktivnijim te ih motivirati za stjecanje znanja i razvijanje kritičko-analitičkog aparata.


I eto, opet dolazimo do istog. Nisu svi učenici isti, nemaju svi iste karakteristike ili možda poteškoće, ne dolaze svi iz istih sredina. Ovo što si rekao upravo me i podsjeća na sve to teoretiziranje i idealiziranje koje sam čitao. Apsolutno ne poričem da se ne radi o trudu, ali nigdje nisi istaknuo kako su i na koji način točno to ostvarili. U tome je problem.


quote:
Istina, nisu tu bili ni Boris Jokić ni Neven Budak, ali je bio profesorski i nastavnički kadar iz čitave Hrvatske koji bi tijekom dva tjedna, neki i svakog ljeta, vrlo intenzivno radili i na svemu navedenom. I ako je bilo tko od njih bio ili jest među onih 400 ljudi od kojih je više stotina stručnjaka (da, stručnjaka, jer ni u ludilu poput tebe ne omalovažavam niti otpisujem bilo čiju stručnu spremu, budući znam kako su do nje stiže) koji su sudjelovali u izradi kurikuluma, već mi je to dostatno da budem prezadovoljan smjerom i načinom na koji se reforma odvija.

Opet kažem, dakako da će u njenom cjelovitom osmišljavanju i konkretnoj provedbi, kad god ista započne, iskrsavati brojni problemi, pa i to kako petaše s mobitela i fejsa zainteresirati za gradivo i njegovo aktivno usvajanje, ali oni će se rješavati u hodu, a ne nevjerojatno olakim otpisivanjima i omalovažavanjima uz populističke generalizacije kako svi oni nemaju pojma, nisu stručni ni kompetentni, ne znaju itd.


Da, sve to lijepo i krasno zvuči. Znači li to onda da bi mi svi automatski trebali biti zadovoljni jer su, eto, gospoda reformatori intenzivno cijelo ljeto radili na dotičnom kurikulumu?

A jesi li pročitao taj kurikulum i kako bi ocijenio konačan rezultat, tj. njegove temeljne smjernice?

quote:
...ni u ludilu poput tebe ne omalovažavam niti otpisujem bilo čiju stručnu spremu, budući znam kako...


P.S. kada imaš izraz budući, pored njega se uvijek piše "da" - "budući da", zato što je to uzročni veznik, a ne pridjev. I onda dođe netko "pismen" poput tebe i proziva me zbog manjkavog pravopisa. Najprije počisti u svom dvorištu, pa pogledaj u tuđe.

quote:
A glede tvoje manjkave psimenosti, ja ti tu ne mogu pomoći, a neće ti pomoći ni da me još u petnaest postova proglašavaš egoističnim, arogantnim, bahatim i kakvim god što sam na to ukazao. Stvari s tvojom pismenošću stoje tako kako stoje, nemaju nikakve veze s mojim mogućim osobinama. Ja, međutim, upravo tvoje generalizacije o nestručnosti, nekompetentnosti itd. golemog broja ljudi koji su ti kolege držim znakom izuzetne arogancije i bahatosti, prepotencije i egocentričnosti. Štoviše, nepojmljivo mi je da netko može na temelju realno nedostatnog iskustva druge samo tako otpisivati kao neznalice i uhljebe. Meni takvo što nikad ne bi palo niti na rub pameti, pa da imam i 40 godina iskustva rada u ne znam kojoj struci i s ne znam kolikim ljudima.


Ako mi ne možeš pomoći, zašto onda imaš potrebu to javno isticati i komentirati?

P.S. prozivaš me zbog manjkave pismenosti, a na početku rečenice napišeš:

quote:
A glede tvoje manjkave psimenosti


Psimenosti? Neki novi izraz

quote:
Također, taj tvoj patronizirajući i nesuvislo ironični ton od nekidan i danas, to "moj Džoni" (eto opet nepismenosti - ja sam Johnny, tako u hrvatskom pišemo strana imena, a i ima jedan forumaš Džoni pa može doći do zabune), "legendo" i tome slično, također su simptomi bahatosti i arogancije. To što ti to ne znaš ili nisi toga svjestan, opet je tvoj problem.


Vrlo jednostavno, odgovaram slično kao i ti meni, samo u drugom smjeru. A tvoj nick me asocirao na Džonija Štulića.

quote:
Ne samo što nisam "Džoni" nego nisam ni tvoj, ne poznajemo se i nikad se nećemo upoznati, pa čemu takva besmislena intimiziranja, koja k tome drastično odskaču od tona tvojih postova i njihova ostatka. Postoji nešto što se zove stil, u svemu pa i u komunikaciji, no ti ga nažalost nemaš.


Svatko ima svoj stil koji je stvorio i kojeg se drži, samo je stvar u tome hoće li ga drugi uvažiti ili ne. Ti očito ne uvažavaš. Uostalom, najlakše je nekoga uspoređivati sa sobom.

P.S. ako se ne poznajemo, zašto onda imaš potrebu prozivati me?

quote:
Eh da, kako rekoh i onomad (vidim da te neke stvari gadno peku, i to godinama) meni je Charles Bronson praktički istoznačnica za špageti vestern, jer kad izgovorim sam naziv podžanra njegovo lice mi se pred očima pojavi u istom trenutku kad i ona Eastwooda, Leeja Van Cliefa i Gian Marie Volontéa. Za tvoju informaciju, takvim ga je smatrao i Sergio Leone, koji ga je želio angažirati u Za šaku dolara, nakon čega bi slijedio i ostatak dolarske trilogije, i koji ga je zvao "najvećim glumcem s kojim je ikad radio".


Ako tebe toliko peče moj manjak pravopisa, zašto mene ne bi moglo ovo?

Što se Bronsona tiče, on nije ikona špageti westerna niti to može biti, jer, osim tog jednog Leoneovog, u njima nikada nije ni glumio.




Samo ovaj detalj, jer mi se dalje ne da ni čitati: ne poznaješ, jer nije "koliko bi trebao" nego "koliko bih trebao", i nije "u onolikom omjeru" nego "u onolikoj mjeri", jer omjer je odnos a mjera količina, nije Džoni nego Johnny jer je moj nick Johnny a i u hrvatskom jeziku se strana imena pišu u izvornom obliku, plus što se zbog toga što na forumu postoji forumaš Džoni ne obraćaš meni nego njemu.

Eto, nisi samo ograničeno pismen nego i oskudno obrazovan, pa mi je sasvim jasno što si i zbog čega si protiv reforme kurikuluma i kvalitetnijeg obrazovnog procesa, budući te sasvim logično strah za vlastito mjesto i budućnost u njemu.

Dalje nemam volje niti vremena čitati, svoje komplekse i frustraciju liječi na nekom drugom, po mogućnosti nekom pismenom, s doktoratom s Oxforda ili Stanforda, u svakom slučaju nekom neznalici, nestručnjaku, nekompetentnoj osobi koja je k tome i uhljeb.

Meni je dosta besplodne i besmislene komunikacije s nekim tko se još i hvali svojim neznanjem, tko se prema drugima odnosi "von oben" s budalastim intimiziranjima i pogrešnim oslovljavanjima, tko hrpu ordinarnih floskula i predrasuda smatra kritikom, tko ne priznaje tuđe obrazovanje i iskustvo, te tko u jednom postu ustvrdi nešto da bi par postova dalje jednako vehementno tvrdio da to nije rekao.

Ukratko, ne "živio" nego zbogom.


Ja necu imati s kim ostati mlad ako svi ostarite,
i ta ce mi mladost teško pasti...
Go to Top of Page

Darth Ivan
Advanced Member



Croatia
7978 Posts

Member since 21/03/2010

Posted - 05/06/2016 : 16:13:38  Show Profile Show Extended Profile  Send Darth Ivan a Private Message
quote:
Originally posted by Johnny Difool

Samo ovaj detalj, jer mi se dalje ne da ni čitati: ne poznaješ, jer nije "koliko bi trebao" nego "koliko bih trebao", i nije "u onolikom omjeru" nego "u onolikoj mjeri", jer omjer je odnos a mjera količina, nije Džoni nego Johnny jer je moj nick Johnny a i u hrvatskom jeziku se strana imena pišu u izvornom obliku, plus što se zbog toga što na forumu postoji forumaš Džoni ne obraćaš meni nego njemu.

Eto, nisi samo ograničeno pismen nego i oskudno obrazovan, pa mi je sasvim jasno što si i zbog čega si protiv reforme kurikuluma i kvalitetnijeg obrazovnog procesa, budući te sasvim logično strah za vlastito mjesto i budućnost u njemu.


Samo ovaj detalj: ti ni ne znaš čitati. U prethodnom komentaru si napisao:

quote:
...ni u ludilu poput tebe ne omalovažavam niti otpisujem bilo čiju stručnu spremu, budući znam kako...



Kada imaš izraz budući, pored njega se uvijek piše "da" - "budući da", zato što je to uzročni veznik, a ne pridjev. I onda dođe netko "pismen" poput tebe i proziva me zbog manjkavog pravopisa. Najprije počisti u svom dvorištu, pa pogledaj u tuđe.

Za moje obrazovanje ima vremena jer sam još uvijek mlad. Ti baš i ne.

quote:
Dalje nemam volje niti vremena čitati, svoje komplekse i frustraciju liječi na nekom drugom, po mogućnosti nekom pismenom, s doktoratom s Oxforda ili Stanforda, u svakom slučaju nekom neznalici, nestručnjaku, nekompetentnoj osobi koja je k tome i uhljeb.


Ne da nemaš volje niti vremena, nego ne znaš. Komplekse i frustracije? Pa tko je koga počeo prvi prozivati? Ti, koji si ovim pokazao da si i nekorektan i licemjeran, svoje prepotentne misli o svojoj velikoj "pismenosti" prodaj nekom drugom.

quote:
Meni je dosta besplodne i besmislene komunikacije s nekim tko se još i hvali svojim neznanjem, tko se prema drugima odnosi "von oben" s budalastim intimiziranjima i pogrešnim oslovljavanjima, tko hrpu ordinarnih floskula i predrasuda smatra kritikom, tko ne priznaje tuđe obrazovanje i iskustvo, te tko u jednom postu ustvrdi nešto da bi par postova dalje jednako vehementno tvrdio da to nije rekao.


Kako se ono kaže: bolje velika neznalica, nego napuhani tovar.

"Nothing lasts forever."

Edited by - Darth Ivan on 05/06/2016 16:43:11
Go to Top of Page

nagor
Advanced Member



Croatia
12553 Posts

Member since 21/02/2012

Posted - 05/06/2016 : 16:19:22  Show Profile Show Extended Profile  Send nagor a Private Message
Daj dečki, ajmo radije o ustašama i partizanima nego ovako se svađati.
Go to Top of Page

Darth Ivan
Advanced Member



Croatia
7978 Posts

Member since 21/03/2010

Posted - 05/06/2016 : 16:20:03  Show Profile Show Extended Profile  Send Darth Ivan a Private Message
Pa on je došao na moj komentar

EDIT: pričati o ustašama i partizanima?

Znači da se svađamo zbog nečeg drugog?

"Nothing lasts forever."

Edited by - Darth Ivan on 05/06/2016 16:26:34
Go to Top of Page

Johnny Difool
Advanced Member



Croatia
13988 Posts

Member since 21/02/2010

Posted - 05/06/2016 : 17:03:33  Show Profile Show Extended Profile  Send Johnny Difool a Private Message
Kad nekome ukažeš na manjkavosti u obrazovanju, pismenosti, logici, zaključivanju i komentiranju, dobiješ etiketu "napuhanog tovara", pri čemu je ono tovar uvreda mene kao Dalmatinca.

Da je mladjo još uvijek aktivan moderator, a ne da navrati na par sati u dva tjedna, ovdje bi bilo mjesta i za ban.

Koja prizemnost i koji primitivizam od nekoga tko nažalost već sudjeluje u obrazovnom sustavu, a što je još tužnije pred njim je čitava karijera.

Najviše što mogu napraviti je da oskudno pismenog i podjednako manjkavo obrazovanog, ali baš zato arogantnog, bahatog i vulgarnog Ivana stavim na ignore.


Ja necu imati s kim ostati mlad ako svi ostarite,
i ta ce mi mladost teško pasti...

Edited by - Johnny Difool on 05/06/2016 17:11:51
Go to Top of Page

Darth Ivan
Advanced Member



Croatia
7978 Posts

Member since 21/03/2010

Posted - 05/06/2016 : 17:28:30  Show Profile Show Extended Profile  Send Darth Ivan a Private Message
quote:
Originally posted by Johnny Difool

Kad nekome ukažeš na manjkavosti u obrazovanju, pismenosti, logici, zaključivanju i komentiranju, dobiješ etiketu "napuhanog tovara", pri čemu je ono tovar uvreda mene kao Dalmatinca. Da je mladjo još uvijek aktivan moderator, a ne da navrati na par sati u dva tjedna, ovdje bi bilo mjesta i za ban. Koja prizemnost i koji primitivizam od nekoga tko nažalost već sudjeluje u obrazovnom sustavu, a što je još tužnije pred njim je čitava karijera. Najviše što mogu napraviti je da oskudno pismenog i podjednako manjkavo obrazovanog, ali baš zato arogantnog i bahatog Ivana stavim na ignore.


Prva stvar, samo sam išao tvojim principom i replicirao sam ti na isti način. Nisam imao namjeru ni želju te uvrijediti jer je to ispod mog nivoa. Tako da iznosim ispriku s moje strane. Ono što je činjenica jest to da si ti meni "ukazivao na manjkavosti u obrazovanju, pismenosti, logici, zaključivanju i komentiranju" vrlo neugodnim i neprijateljski rapoloženim tonom, s ciljem nabijanja na nos. Što je najzanimljivije, počeo si mi držati predavanja o pravopisu koji nije niti tvoja struka, pa onda još onako umišljeno istaknuo kako sebe smatraš pismenom osobom, i na kraju upotrijebio moje riječi i jednako me nazvao iskompleksiranim i isfrustriranim, k tome i nepismenim. Pitam te: je li to, s tvoje strane, korektno i u redu pisati? Ne možeš li to zadržati za sebe? Prema tvojim komentarima jedino mogu iščitati da sam se samo trebao praviti kao da se ništa nije dogodilo.

quote:
"Koja prizemnost i koji primitivizam od nekoga tko nažalost već sudjeluje u obrazovnom sustavu, a što je još tužnije pred njim je čitava karijera."


S obzirom da sam ja akademski obrazovan građanin koji je završio fakultet, isto kao i ti, i smatram se kulturnom osobom, mene nazvati prizemnim i primitivnim krajnje je nekorektna izjava prema meni kao osobi i mom obrazovnom stupnju. Ovime si ti također i mene uvrijedio. Tim više što si time pokazao koliko ti je stalo i koliko želiš dati podršku mladima poput mene, "pred kojima je čitava karijera", kako ti kažeš.

Što se Mlađe tiče, ako on odluči da nekoga od nas, bilo mene, bilo tebe ili obojicu, treba udaljiti, onda ok. Priznajem odgovornost - neka on odluči na kome je. Samo se nadam da će pročitati sve od početka do kraja i postupiti pravilno i korektno.

Što se ignore opcije tiče, stavljati nekoga na tu listu je kao kada se dijete u vrtiću naljuti i začepi uši nakon što mu je odgajateljica rekla nešto što mu se ne sviđa. Prema tome, za mene je to apsolutna smijurija i ne vidim njenu svrhu, iako ima mnogo forumaša s kojima se ne slažem i s kojima sam se puno puta zakačio.

"Nothing lasts forever."

Edited by - Darth Ivan on 05/06/2016 18:27:26
Go to Top of Page

ivi skoj
Senior Member



Croatia
2121 Posts

Member since 07/12/2015

Posted - 05/06/2016 : 21:42:24  Show Profile Show Extended Profile  Send ivi skoj a Private Message
Cv drago mi je što ipak nisi napustio forum.
Još da se vrate neki iz zadnjeg Texaškog masakra moderatorskom pilom, bilo bi mi još i draže.
Temu sam pročitao u potpunosti i nije se baš osim pravopisnog naguravanja čiji je veći baš razvila.
Puno teoretiziranja, a svi koji imamo djecu koja su pri kraju ili kreću na fax znaju šta su prošli i da je u praksi na terenu puno više toga u igri od pustih slova na papiru.
BJ i njegovih 400 jahača su započeli, što je po meni važno, jer mora se od nekuda krenuti, pa dokle i kako budemo vidjeli.
Malo mi se pričinilo da je više naglasak na lektiri, a manje na tome u kojem smjeru treba krenuti.
Nakon škole djeca moraju od nečega živjeti, a to nekako ispada neki posao, a ne pročitana lektira i kritičko mišljenje.
Osim toga uz sve obaveze koje imaju, naravno i hrpu predmeta uz koje ide neizostavna zadaća, plus neke slobodne aktivnosti ne ostaje baš koncetracije i volje za puno čitanja nametnutih knjiga.
Ja zbilja nisam pročitao puno lektire jer me nervirala, ali zato dan danas pokušavam uloviti vremena za čitanje, što mi nekako govori da se možda i drugačije može razviti voljni momenat za knjigu i pisanu riječ.
Klinci mi nisu loši učenici, ali ni kod njih nisam vidio posebnu volju za lektirom, nego samo odrađivanje zadanog.
Od same promjene u pristupu učenju, moralo bi biti puno povezanije i zanimljivije.
Nešto na tragu od cv-a, na način da kako je to Yuja Wang (pročitao na njenom cd-u) opisala.
U Kini je beskonačno ponavljala da dođe do savršenstva, a na zapadu je išla u muzeje i čitala knjige iz tog razdoblja da shvati i osjeti atmosferu iz tog doba.
Meni se čini da bi i naše školstvo trebalo zapadnim putem, za razliku istočnjačkog, gdje je ogroman pritisak na djecu da moraju uspijeti, pa kako ste čitali i sami bude svega i svačega.
Toliko za sada moram pasa izbedinati.

samo još vjeverice, Pola i Slatea cekam
Go to Top of Page

mladjo
Advanced Member



Croatia
20013 Posts

Member since 15/04/2007

Posted - 05/06/2016 : 22:03:33  Show Profile Show Extended Profile  Send mladjo a Private Message
quote:
Originally posted by Johnny Difool

Kad nekome ukažeš na manjkavosti u obrazovanju, pismenosti, logici, zaključivanju i komentiranju, dobiješ etiketu "napuhanog tovara", pri čemu je ono tovar uvreda mene kao Dalmatinca.

Da je mladjo još uvijek aktivan moderator, a ne da navrati na par sati u dva tjedna, ovdje bi bilo mjesta i za ban.

Koja prizemnost i koji primitivizam od nekoga tko nažalost već sudjeluje u obrazovnom sustavu, a što je još tužnije pred njim je čitava karijera.

Najviše što mogu napraviti je da oskudno pismenog i podjednako manjkavo obrazovanog, ali baš zato arogantnog, bahatog i vulgarnog Ivana stavim na ignore.





Aktivan sam ja neprestano te sam samim time morao pročitati apsolutno sve što ste ovdje napisali, stoga dajte malo stanite na loptu. Nema smisla da se toliko prepirete.

COUNT ZERO INTERRUPT
an interrupt of a process decrements a counter to zero

Go to Top of Page

lwood
Advanced Member



Colombia
47575 Posts

Member since 09/12/2005

Posted - 05/06/2016 : 22:21:07  Show Profile Show Extended Profile  Send lwood a Private Message
quote:
Originally posted by mladjo

quote:
Originally posted by Johnny Difool

Kad nekome ukažeš na manjkavosti u obrazovanju, pismenosti, logici, zaključivanju i komentiranju, dobiješ etiketu "napuhanog tovara", pri čemu je ono tovar uvreda mene kao Dalmatinca.

Da je mladjo još uvijek aktivan moderator, a ne da navrati na par sati u dva tjedna, ovdje bi bilo mjesta i za ban.

Koja prizemnost i koji primitivizam od nekoga tko nažalost već sudjeluje u obrazovnom sustavu, a što je još tužnije pred njim je čitava karijera.

Najviše što mogu napraviti je da oskudno pismenog i podjednako manjkavo obrazovanog, ali baš zato arogantnog, bahatog i vulgarnog Ivana stavim na ignore.





Aktivan sam ja neprestano te sam samim time morao pročitati apsolutno sve što ste ovdje napisali, stoga dajte malo stanite na loptu. Nema smisla da se toliko prepirete.



iss,al markos ne plača prikovrimene?

You stared at the abyss, you'll never rest in peace
Go to Top of Page

Johnny Difool
Advanced Member



Croatia
13988 Posts

Member since 21/02/2010

Posted - 05/06/2016 : 22:40:59  Show Profile Show Extended Profile  Send Johnny Difool a Private Message
quote:
Originally posted by mladjo

quote:
Originally posted by Johnny Difool

Kad nekome ukažeš na manjkavosti u obrazovanju, pismenosti, logici, zaključivanju i komentiranju, dobiješ etiketu "napuhanog tovara", pri čemu je ono tovar uvreda mene kao Dalmatinca.

Da je mladjo još uvijek aktivan moderator, a ne da navrati na par sati u dva tjedna, ovdje bi bilo mjesta i za ban.

Koja prizemnost i koji primitivizam od nekoga tko nažalost već sudjeluje u obrazovnom sustavu, a što je još tužnije pred njim je čitava karijera.

Najviše što mogu napraviti je da oskudno pismenog i podjednako manjkavo obrazovanog, ali baš zato arogantnog, bahatog i vulgarnog Ivana stavim na ignore.





Aktivan sam ja neprestano te sam samim time morao pročitati apsolutno sve što ste ovdje napisali, stoga dajte malo stanite na loptu. Nema smisla da se toliko prepirete.




I što ćemo sad? Tip me nazvao tovarom zbog toga što sam Dalmatinac, i nikom ništa?


Ja necu imati s kim ostati mlad ako svi ostarite,
i ta ce mi mladost teško pasti...
Go to Top of Page

mladjo
Advanced Member



Croatia
20013 Posts

Member since 15/04/2007

Posted - 05/06/2016 : 23:13:46  Show Profile Show Extended Profile  Send mladjo a Private Message
Dobro, to nije u edu ali hajmo sad stati na loptu i ne rapravljati više tako žučno jer ste zapravo vas dvoje počeli raspravu u raspravi.
mir, mir, mir...

COUNT ZERO INTERRUPT
an interrupt of a process decrements a counter to zero

Go to Top of Page

mladjo
Advanced Member



Croatia
20013 Posts

Member since 15/04/2007

Posted - 05/06/2016 : 23:14:22  Show Profile Show Extended Profile  Send mladjo a Private Message
quote:
Originally posted by lwood

quote:
Originally posted by mladjo

quote:
Originally posted by Johnny Difool

Kad nekome ukažeš na manjkavosti u obrazovanju, pismenosti, logici, zaključivanju i komentiranju, dobiješ etiketu "napuhanog tovara", pri čemu je ono tovar uvreda mene kao Dalmatinca.

Da je mladjo još uvijek aktivan moderator, a ne da navrati na par sati u dva tjedna, ovdje bi bilo mjesta i za ban.

Koja prizemnost i koji primitivizam od nekoga tko nažalost već sudjeluje u obrazovnom sustavu, a što je još tužnije pred njim je čitava karijera.

Najviše što mogu napraviti je da oskudno pismenog i podjednako manjkavo obrazovanog, ali baš zato arogantnog, bahatog i vulgarnog Ivana stavim na ignore.





Aktivan sam ja neprestano te sam samim time morao pročitati apsolutno sve što ste ovdje napisali, stoga dajte malo stanite na loptu. Nema smisla da se toliko prepirete.



iss,al markos ne plača prikovrimene?



Ne plaća ni redovne, a kamoli prekovremene :D

COUNT ZERO INTERRUPT
an interrupt of a process decrements a counter to zero

Go to Top of Page

lwood
Advanced Member



Colombia
47575 Posts

Member since 09/12/2005

Posted - 05/06/2016 : 23:30:15  Show Profile Show Extended Profile  Send lwood a Private Message
ma da jadan. a koliko si tona fibri odnija markosu zbog moderiranja? cc

You stared at the abyss, you'll never rest in peace
Go to Top of Page

Cromwell
Advanced Member



Croatia
4512 Posts

Member since 10/09/2011

Posted - 05/06/2016 : 23:53:29  Show Profile Show Extended Profile  Send Cromwell a Private Message
Ajmo malo o drakuli i stargateu koji nije realan!
Darth daj neku analizu nebitnih filmova s televizije koje si nesrećom pogledao.
JOHNNY nakon 5-6 godina forumašskog ide raspravljatz s Darth ivanom hahahha - gušter
Cromwell odi crkni

Bok, kako si.
Go to Top of Page

Johnny Difool
Advanced Member



Croatia
13988 Posts

Member since 21/02/2010

Posted - 06/06/2016 : 00:10:17  Show Profile Show Extended Profile  Send Johnny Difool a Private Message
Stvar je u tome što ga neko duže vrijeme nisam primjećivao na forumu, možda i godinama, pa se ponadah da su se neke stvari promijenile, nešto kao zrelost, ukus, naobrazba, neka recimo širina, ali sam na koncu tek dobio uvredu i to na račun podrijetla.
Tako mi i treba.


Ja necu imati s kim ostati mlad ako svi ostarite,
i ta ce mi mladost teško pasti...
Go to Top of Page
Page: of 14 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page | Next Page
 New Topic New Poll New Poll
 Topic Locked
Jump To:
forum.stripovi.com © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
This page was generated in 0.41 seconds. Snitz Forums 2000