Author |
Topic  |
SnotMan
Advanced Member

Saint Croix
6389 Posts
Member since 21/07/2003 |
Posted - 01/03/2006 : 13:27:39
|
quote: Originally posted by nedim
quote: Originally posted by SnotMan
Bez... love stripova nema pa prvo se lova !!!dakle nadam:)))))
To think for yourself you must question authority and learn how to put yourself in a state of vulnerable, open-mindedness; chaotic, confused, vulnerability to inform yourself...
ma mozes i sam ocjeniti kome kako slati. ako je neko stalan na forumu i ako je dugogodisnji clan, nema brige. mozete se i dogovoriti ko sta da prvi salje. u mom slucaju je stvar da sam student (citaj stalno na ivici kokuzluka) pa trebam pricekati novac da bi platio stripove koje saljem!
ZAGOR PRIČA...
Zbog svega toga postoji crna i bijela lista,odnosno,s kime poslovati bez ikakvog straha,a s kime ne....
To think for yourself you must question authority and learn how to put yourself in a state of vulnerable, open-mindedness; chaotic, confused, vulnerability to inform yourself...
|
 |
|
srdjandj
Advanced Member

Serbia
22436 Posts
Member since 02/05/2005 |
Posted - 03/03/2006 : 09:52:25
|
Treba se steći poverenje oko ovog slanja stripova, ja sam x puta prvi slao stripove kad je u pitanju bila razmena i niko me nije prevario, takođe sam i mnogo puta prvi dobijao stripove i uvek sam svima slao, ništa nema gore od toga prevariti nekoga za bednih par stripova, naravno ne treba nikad nikog za bilo šta prevariti, meni je uvek drago kad čujem da je taj kome sam poslao dobio stripove i živ se pojedem dokle god ne stignu stripovi. A evo da se i na nešto požalim, prošle godine i sad ove nestajalo mi je novaca iz pisama, dva puta, jednom iz Slovenije 5 evra i jednom iz Hrvatske , ne znam tačno koliko je bolo, trebalo je biti 5 evra i 20 kn, e to mi je neko otvorio pismo i onda sa strane zalepio oho lepkom i kad sam otvorio pismo - šipak, to su jedina loša iskustva, ostalo je sve ok bilo !!!!