forum.stripovi.com
forum.stripovi.com
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Aukcije | Private Messages | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 www.stripovi.com - site
 Prijedlozi, komentari, kritike
 Dizanje svoje cijene na aukcijama
 New Topic New Poll New Poll
 Reply to Topic
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Vid

Slovenia
1249 Posts

Member since 07/10/2004

Posted - 01/02/2006 : 20:39:57  Show Profile Show Extended Profile  Send Vid a Private Message  Reply with Quote
Imam jedno pitanje. Ako sam za neki strip več ostavio ponudu, koja je u nekom trenutku največa, a imam još nešto rezerve, recimo, da sam stavio 30 kuna, a neko drugi 15 kuna, pa je onda u tom trenutku cijena 16 kuna, pa se onda odlučim, da ta strip ipak jako želim, te da je bolje staviti nešto više, pa onda upišem 60 kuna, kakva če biti cijena, ako nitko drugi ne ostavi ponudu. 16 ili 31 kunu ?

manhunter

Switzerland
24662 Posts

Member since 17/09/2004

Posted - 01/02/2006 : 20:55:56  Show Profile Show Extended Profile  Send manhunter a Private Message  Reply with Quote
Šta reče?? ;-)

ne volem glancere..
http://geminix.theblog.net
Go to Top of Page

Renky
stripovi.com suradnik

Croatia
11085 Posts

Member since 15/11/2002

Posted - 01/02/2006 : 21:20:57  Show Profile Show Extended Profile  Visit Renky's Homepage  Send Renky a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by lwood

Tocno tako, 16 kn. Ništa se ne minja dok netko ne premaši tvoju ponudu a ti svoju možeš mijenjati ( povećavati ) ali na aukciji stoji tvoja trenutno najpovoljnija ( iako si ponudio i više od toga ).

www.sd-gradac.hr ( nogomet )
www.gradac.hr
Go to Top of Page

Vid

Slovenia
1249 Posts

Member since 07/10/2004

Posted - 01/02/2006 : 22:49:06  Show Profile Show Extended Profile  Send Vid a Private Message  Reply with Quote
OK, hvala.
Go to Top of Page

Prodigy

Croatia
1801 Posts

Member since 01/12/2003

Posted - 02/02/2006 : 08:40:33  Show Profile Show Extended Profile  Send Prodigy a Private Message  Reply with Quote
Da se moze povecavati je jasno,al bi bilo zgodno da se moze i smanjivati.
Pitate se zasto? Evo ja sam izbidao jednog i ponudio dosta pa naknadno skuzio da bidam duplog,i sad bi smanjio a nejde!

I'm not O.K.,you're not O.K. and that is O.K.!!!
Go to Top of Page

alanmaras
Advanced Member

Croatia
3787 Posts

Member since 06/03/2005

Posted - 02/02/2006 : 11:24:46  Show Profile Show Extended Profile  Send alanmaras an ICQ Message  Send alanmaras a Private Message  Reply with Quote
nemoj cugat prije bidanja

"I sat before the wise man in the autumn of my youth, and I told him all the things I had to know. He said you have the future if you need to find the truth, and in his eyes I saw that it was so."
Go to Top of Page

Prodigy

Croatia
1801 Posts

Member since 01/12/2003

Posted - 03/02/2006 : 08:09:11  Show Profile Show Extended Profile  Send Prodigy a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by alanmaras

"I sat before the wise man in the autumn of my youth, and I told him all the things I had to know. He said you have the future if you need to find the truth, and in his eyes I saw that it was so."

Ili obratno,nemoj bidat posle cuganja!
Kaj je najgore,grijesim kad sam mrtav-trezan,previse je to stripova a da se nebi podkrala greska!

I'm not O.K.,you're not O.K. and that is O.K.!!!
Go to Top of Page

ken2
stripovi.com suradnik

Croatia
7887 Posts

Member since 30/07/2002

Posted - 12/02/2006 : 10:30:25  Show Profile Show Extended Profile  Send ken2 a Private Message  Reply with Quote
a mene zanima da li prodavaè može otkriti koliko rezerve ima najbolji ponuðaè, ono nazove prijatelja da postavi kunu ispod i zajebe kupca za rezervu
Go to Top of Page

Dado
Advanced Member

Switzerland
21068 Posts

Member since 02/08/2002

Posted - 21/02/2006 : 15:51:58  Show Profile Show Extended Profile  Send Dado a Private Message  Reply with Quote
Normalno ne moze, moze samo spekulirati i riskirati...

Ovaj naš beskrajni razvoj pretvara nas u nešto beskrajno drugo...oslobodi me Bože slobode bezGranične
Go to Top of Page

risbozg
Advanced Member

Croatia
15040 Posts

Member since 10/08/2003

Posted - 25/02/2006 : 01:35:07  Show Profile Show Extended Profile  Send risbozg a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by alanmaras

ko ja n.p.r.

- --ak ti je slaba pamet moraš imat jaka leđa --
Go to Top of Page

srdjandj
Advanced Member

Serbia
22420 Posts

Member since 02/05/2005

Posted - 04/03/2006 : 16:47:56  Show Profile Show Extended Profile  Send srdjandj a Private Message  Reply with Quote
Onda prestani da piješ ; hm...

Prelaze miš i slon preko mosta. Miš kaže:" Al' tutnjimo!" A kad se most srušio miš reče slonu : " Trebali smo ići , jedan po jedan !"
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic New Poll New Poll
 Reply to Topic
Jump To:
forum.stripovi.com © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
This page was generated in 0.09 seconds. Snitz Forums 2000