forum.stripovi.com
forum.stripovi.com
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Aukcije | Private Messages | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 Stripovi
 Stripovi
 Svaki petak izuzetak-Ovaj petak: Škorpija
 New Topic New Poll New Poll
 Reply to Topic
Previous Page | Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 106

fandango

1550 Posts

Member since 10/06/2004

Posted - 23/01/2023 : 08:00:19  Show Profile Show Extended Profile  Send fandango a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by ned_lynx

quote:

...Pa sigurno nije veći užas od onog raznoraznog engleskog smeća...

kada već pominješ englesko smeće, da li je ovo izlazilo u pz ili ko zna gde, a upitno je i da li je englesko, jer, o čemu se radi:

dečak manjkavih fudbalerskih sposobnosti, pojede radioaktivnu kelerabu, rotkvicu, kelj ili nešto slično. da bi se sve zamrsilo, iz obližnjeg nuklearnog pogona procuri cev baš u bakču, iz koje ova srećara klopa, i dobija vanserijske snage!

da li je to englesko, i šta je to bilo, a da je smeće, da, ali sam uživao kao krmak u blatu čitajući to, a zašto pitam ovde, pa, zato što mi sve nešto zvoni da jeste englesko.

Atomski nogometas, ZOV strip broj 1:

Go to Top of Page

Jozzinelli

1592 Posts

Member since 10/04/2011

Posted - 23/01/2023 : 17:32:01  Show Profile Show Extended Profile  Send Jozzinelli a Private Message  Reply with Quote
@fandango, nisi do kraja odgovorio, da li je taj strip englesko smeće ili nije?

Čim je strip o nogometu/fudbalu, nešto mi govori da jeste, kao i veliki broj takvih stripova,
čast izuzecima, poput Aleka Brodija, koji je, po mom mišljenju, dobar strip.

Kako izgleda taj "Atomski nogometaš", koji je originalni naziv?

Mek Koj nema alternativu
Go to Top of Page

fandango

1550 Posts

Member since 10/06/2004

Posted - 24/01/2023 : 09:04:38  Show Profile Show Extended Profile  Send fandango a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Jozzinelli

@fandango, nisi do kraja odgovorio, da li je taj strip englesko smeće ili nije?

Čim je strip o nogometu/fudbalu, nešto mi govori da jeste, kao i veliki broj takvih stripova,
čast izuzecima, poput Aleka Brodija, koji je, po mom mišljenju, dobar strip.

Kako izgleda taj "Atomski nogometaš", koji je originalni naziv?

Jeste, englesko je smece:

http://forum.stripovi.com/topic.asp?TOPIC_ID=12621

https://britishcomics.fandom.com/wiki/Cannonball_Craig

Go to Top of Page

alexts
Advanced Member

Serbia
6872 Posts

Member since 25/09/2005

Posted - 24/01/2023 : 09:47:53  Show Profile Show Extended Profile  Send alexts a Private Message  Reply with Quote
Sjajni su bili ti britanski stripovi za klince.
Go to Top of Page

Jozzinelli

1592 Posts

Member since 10/04/2011

Posted - 24/01/2023 : 10:41:47  Show Profile Show Extended Profile  Send Jozzinelli a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by alexts

Sjajni su bili ti britanski stripovi za klince.

Ma naravno, današnje izdavaštvo plače za tim starim britanskim stripovima...

Zato će Komiko sad da objavi Pauka i Čeličnu Kandžu,
a nakon njihovog vratolomnog uspeha možda dođe na red i Džoni Panter,
pa bi onda mogla i jedna "najbolje od najgoreg" - ultimativna kolekcija sa ovim dečjim junacima...

Mek Koj nema alternativu
Go to Top of Page

alexts
Advanced Member

Serbia
6872 Posts

Member since 25/09/2005

Posted - 24/01/2023 : 11:39:22  Show Profile Show Extended Profile  Send alexts a Private Message  Reply with Quote
Ako su loši za tebe, nisu za svakog drugog. Nisi centar sveta i merilo svega. Čak ovde neprikriveno subjektivan.

Edited by - alexts on 24/01/2023 11:39:40
Go to Top of Page

Jozzinelli

1592 Posts

Member since 10/04/2011

Posted - 24/01/2023 : 19:40:42  Show Profile Show Extended Profile  Send Jozzinelli a Private Message  Reply with Quote
quote:

Nisi centar sveta i merilo svega. Čak ovde neprikriveno subjektivan.

A dobro, ne moraš da nam prenosiš na forumu šta govoriš sebi dok se posmatraš u ogledalu.

Nego, koliko god se trudio da se kontrolišeš i budeš samokritičan, izgleda da si mahinalno stisnuo "enter" kad si pročitao naslov topika.

Mek Koj nema alternativu
Go to Top of Page

delboj
stripovi.com suradnik

Bosnia and Herzegovina
16372 Posts

Member since 01/03/2004

Posted - 27/01/2023 : 13:56:18  Show Profile Show Extended Profile  Send delboj a Private Message  Reply with Quote
U broju 3703 Čuvar zlatnih ribica II deo. Valjda je tu kraj Džonija Brava.
Go to Top of Page

alexts
Advanced Member

Serbia
6872 Posts

Member since 25/09/2005

Posted - 27/01/2023 : 15:23:43  Show Profile Show Extended Profile  Send alexts a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by delboj

Kako sad drugi deo, kad si rekao da su u prethodnom broju bile 3 kompletne kratke pričle?
Go to Top of Page

delboj
stripovi.com suradnik

Bosnia and Herzegovina
16372 Posts

Member since 01/03/2004

Posted - 27/01/2023 : 15:50:54  Show Profile Show Extended Profile  Send delboj a Private Message  Reply with Quote
quote:

quote:

Kako sad drugi deo, kad si rekao da su u prethodnom broju bile 3 kompletne kratke priče?

Tako piše. I u ovom broju su kratke priče.
Go to Top of Page

fandango

1550 Posts

Member since 10/06/2004

Posted - 02/02/2023 : 08:11:12  Show Profile Show Extended Profile  Send fandango a Private Message  Reply with Quote

Sad da ja pitam nesto, strip Agent u bekstvu, zna li netko nesto vise o njemu, da li je isto engleski/britanski, kako se zove u originalu, koji link i slicno? Thx.
Go to Top of Page

Peyo
Advanced Member

Croatia
10060 Posts

Member since 28/10/2005

Posted - 02/02/2023 : 08:47:33  Show Profile Show Extended Profile  Send Peyo a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by fandango

Sad da ja pitam nesto, strip Agent u bekstvu, zna li netko nesto vise o njemu, da li je isto engleski/britanski, kako se zove u originalu, koji link i slicno? Thx.

https://ausreprints.net/creator/968

https://www.tebeosfera.com/sagas/geminis_1974_echevarria_font.html

Google translate:
Geminis is a spy work to use. Set in World War I Europe (part of July 1914), it is about the misadventures of British secret agent Phil Jackson, thin, wiry and with long blond sideburns, who has to do with German, Soviet military and spies. and even British, since from the first story he is also persecuted by the agents of his country. In terms of the plot, the series meets the entertainment requirements set for this type of comic, mixing archetypal villains whose sole objective is crime with ultimate solutions, resolved by Gemini with resounding actions.

The work of the cartoonist, Font, is one of youth. Narratively it is growing because although it plans correctly and is documented profusely (especially in details of the furniture, such as telephones, lamps, weapons, vehicles), its figures show rigidity and abuse of mechanical plots, yielding a cold result in the first installments. . Besides, there is the fact that the first chapters of the series reveal a major influence of the Argentine author Alberto Breccia, with graphic, compositional and finishing solutions that go beyond the homage (there are cartoons in which Jackson is almost Mort Cinder). Towards the end of the series, Font had amazingly stylized his lines, marking the path that this Barcelona cartoonist would follow in the future, much more agile and with a much more effective distribution of lights.

According to statements by A. Font (in an interview carried out by Carlos Giménez in 1979), Font left Géminis exhausted by the pace of work and bored by a character who did not coincide, in principle, with the message he wanted to convey with the works of he. Font, partly committed to his evolution as a complete author and also committed to the ideological transcendence of his comics, did not want to work anymore with a "hero" who resorted to torture or directly to murder to solve the problems that confronted him. they went out of the way

Edited by - Peyo on 02/02/2023 09:02:51
Go to Top of Page

cerichus

Bosnia and Herzegovina
1587 Posts

Member since 01/02/2007

Posted - 02/02/2023 : 08:52:53  Show Profile Show Extended Profile  Send cerichus a Private Message  Reply with Quote
Baš sam nedavno pročitao par epizoda Agenta u bjekstvu iz starih PZ. Dobar strip u svakom aspektu. Majstor Font se tada malo ložio na Breću :)

Elvis has just left the building!
Go to Top of Page

fandango

1550 Posts

Member since 10/06/2004

Posted - 02/02/2023 : 12:52:38  Show Profile Show Extended Profile  Send fandango a Private Message  Reply with Quote

Hvala, Peyo! Mislio sam da je Font, ali nisam bio skroz siguran. Vidim na linkovima da je 8 epizoda i sve u objavljene u PZ. Super, hvala jos jednom.

Go to Top of Page

wesskowaz
Advanced Member

Serbia
11206 Posts

Member since 10/07/2007

Posted - 02/02/2023 : 18:55:32  Show Profile Show Extended Profile  Send wesskowaz a Private Message  Reply with Quote

https://striposlavija.blogspot.com/
Go to Top of Page

alexts
Advanced Member

Serbia
6872 Posts

Member since 25/09/2005

Posted - 02/02/2023 : 19:35:48  Show Profile Show Extended Profile  Send alexts a Private Message  Reply with Quote
Wesskowaz uvek izostavi glavno.
Go to Top of Page

delboj
stripovi.com suradnik

Bosnia and Herzegovina
16372 Posts

Member since 01/03/2004

Posted - 03/02/2023 : 14:59:21  Show Profile Show Extended Profile  Send delboj a Private Message  Reply with Quote
U broju 3704 nešto slično kao u broju 2865 - 12 stranica Hogara, stare table.

I cijena za Hrvatsku je sad 4,40 umjesto 4,38 evra (33,20 umjesto 33 kune).
Go to Top of Page

matori paraliticar

1230 Posts

Member since 23/12/2022

Posted - 03/02/2023 : 16:31:44  Show Profile Show Extended Profile  Send matori paraliticar a Private Message  Reply with Quote
Cek od ovog broja krecu ti magneti i bice ih ukupno tri u tri broja?? Ili su magneti samo u ovom broju a ima ih tri razlicitih pa kako koji ko dobije?

Under construction.
Go to Top of Page

alexts
Advanced Member

Serbia
6872 Posts

Member since 25/09/2005

Posted - 03/02/2023 : 17:23:34  Show Profile Show Extended Profile  Send alexts a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by jaki

Kupio danas.tisak super,dobar kao u Bernijevim albumima,samo je malo tanji.Kompletna epizoda đeremije za 24 kn.Ovo nisak očekivao da ću ikad
reći-djeco učite ćirilicu!Također svidjela mi se ilustracija rimskih legionara na stranici 8 od Predraga Ginevskog.Znate li da li taj tip radi stripove??

Koji odnos cena imamo danas?

Kompletna epizoda bila bi u 4 broja, dakle 132 kune.

Poskupeo je strip iz PZ za 450%, ali pošto je inflacija u Hrvatskoj za period oko 50%, realno je skuplje oko 270% (3,7 puta).

Go to Top of Page

delboj
stripovi.com suradnik

Bosnia and Herzegovina
16372 Posts

Member since 01/03/2004

Posted - 03/02/2023 : 17:54:00  Show Profile Show Extended Profile  Send delboj a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by matori paraliticar

Cek od ovog broja krecu ti magneti i bice ih ukupno tri u tri broja?? Ili su magneti samo u ovom broju a ima ih tri razlicitih pa kako koji ko dobije?

Ja nisam vidio nikakav magnet. Možda je tog bilo u Srbiji. Ovaj dodatak je ubačen unutra, a sve je u celofanu.
Go to Top of Page

tex ciller

213 Posts

Member since 15/06/2012

Posted - 03/02/2023 : 18:22:54  Show Profile Show Extended Profile  Send tex ciller a Private Message  Reply with Quote
Magneti sa Hogarom su samo uz PZ u Srbiji.
Go to Top of Page

wesskowaz
Advanced Member

Serbia
11206 Posts

Member since 10/07/2007

Posted - 03/02/2023 : 22:06:19  Show Profile Show Extended Profile  Send wesskowaz a Private Message  Reply with Quote
quote:

Wesskowaz uvek izostavi glavno.

Jbg, naleteo juče na ovo pa podelio.

https://striposlavija.blogspot.com/
Go to Top of Page

Jozzinelli

1592 Posts

Member since 10/04/2011

Posted - 03/02/2023 : 22:51:53  Show Profile Show Extended Profile  Send Jozzinelli a Private Message  Reply with Quote
A šta je taj dodatak u Zabavniku?

Mek Koj nema alternativu
Go to Top of Page

nikotin

Bosnia and Herzegovina
2062 Posts

Member since 12/12/2016

Posted - 03/02/2023 : 23:02:55  Show Profile Show Extended Profile  Send nikotin a Private Message  Reply with Quote
quote:

Delboy, znaš li možda još koji politikin zabavnik koji ima više od jedne stranice Hogara?

Spisak Alan Forda - MEGA
Spisak Alan Forda - MediaFire
Spisak Alan Forda - Google
Go to Top of Page

delboj
stripovi.com suradnik

Bosnia and Herzegovina
16372 Posts

Member since 01/03/2004

Posted - 03/02/2023 : 23:19:18  Show Profile Show Extended Profile  Send delboj a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Jozzinelli

A šta je taj dodatak u Zabavniku?

Nešto o Hogaru, neki crteži domaćih autora, šta li već.

quote:
Originally posted by nikotin

quote:

Delboy, znaš li možda još koji politikin zabavnik koji ima više od jedne stranice Hogara?

Valjda osim 2865 i 2235-2237.
Go to Top of Page
Page: of 106 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page | Next Page
 New Topic New Poll New Poll
 Reply to Topic
Jump To:
forum.stripovi.com © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000