forum.stripovi.com
forum.stripovi.com
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Aukcije | Private Messages | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 Stripovi
 Americki strip
 DC
 New Topic New Poll New Poll
 Reply to Topic
Previous Page | Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 36

supermark
stripovi.com suradnik

Croatia
29529 Posts

Member since 06/02/2007

Posted - 10/09/2014 : 23:00:57  Show Profile Show Extended Profile  Visit supermark's Homepage  Send supermark a Private Message  Reply with Quote
lijen sam čitati sve
zašto je zanimljiv?
Go to Top of Page

brni
Advanced Member

Croatia
10434 Posts

Member since 18/06/2009

Posted - 11/09/2014 : 10:09:36  Show Profile Show Extended Profile  Send brni a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by supermark

lijen sam čitati sve
zašto je zanimljiv?

Pa referira se je na dosta toga iz Forever Evil serijala, posebno na novu ulogu Lexa Luthora koju ima trenutno u Justice League sto je posljedica te price, opcenito koliko Johns pridaje pozornosti razvijanju likova koji su villiani poput Lexa, Capt. Colda, Sinestra i Black Adama, sve likovi na kojima je radia u proteklim godinama, dolazak Jasona Faboka na Justice League naslov, najava price Amazo Virus itd itd..

Puno toga zanimljivog je najavia GJ..

"Clark Kent je Supermanova kritika covjecanstva"

Edited by - brni on 11/09/2014 10:10:20
Go to Top of Page

brni
Advanced Member

Croatia
10434 Posts

Member since 18/06/2009

Posted - 12/09/2014 : 11:18:51  Show Profile Show Extended Profile  Send brni a Private Message  Reply with Quote
Evo vec kad sam spomenia dolazak Jasona Faboka na JL serijal izasa je intervju sa njim na CBR-u..

http://www.comicbookresources.com/?page=article&id=55455

Njegova prva naslovnica na Justice League serijalu..

Go to Top of Page

brni
Advanced Member

Croatia
10434 Posts

Member since 18/06/2009

Posted - 12/09/2014 : 11:32:24  Show Profile Show Extended Profile  Send brni a Private Message  Reply with Quote
Jucerasnji intervju Geoffa Johnsa sa IGN-om kojeg mozemo nadovezat na clanak sa CBR-a:

In a new interview with IGN, superstar writer and DCE CCO Geoff Johns talks about the future of the Justice League, including the big 2015 story arc The Darkseid War, which will be contained in the pages of the monthly title and not a line-wide event like Forever Evil.

First up is “The Amazo Virus,” the October-launching story arc that finds Justice Leaguer Lex Luthor trying to put his past behind him and finding you just can’t escape it because you join Superman and Batman’s team. The Amazo Virus – which attacks Metahumans - is a skeleton in Luthor's closet that gets out.

The story arc also finds the team preparing for the arrival/invasion of whatever destroyed the Crime Syndicate’s Earth 3 in Forever Evil.

“We know that Darkseid's returning to the Justice League too, and those two are set on a collision course,” Johns tells IGN. “So we're essentially building up to a big storyline next year called The Darkseid War that will kind of be the end cap to the first big chapter of the New 52 Justice League. Out of that will be -- that's going to be a pretty massive storyline, and that's Darkseid versus the Anti-Monitor with the Justice League caught in between, which is a pretty big story.”

In other Justice League news, Johns confirms that Power Ring will indeed “be brought into the Justice League” as seen on new series artist Jason Fabook’s cover to Justice league #36, but that a “Green Lantern proper” will also “eventually” return to the League, but Johns wouldn’t say when or which one.

That said, Johns also told IGN the new Green Lantern he created Simon Baz will continue to have a place in the New 52 DCU.

“Yes, there are plans for Simon,” he said. “He's a great character, and I have a lot of plans for him moving forward. I hinted at Jessica and Simon's relationship in Green Lantern #20 a long time ago, and that will develop into something with Justice League as Simon comes into his own a bit more as Earth's Green Lantern. I don't want to spoil what happens, but, yes, he'll be a very prominent character in the book.”

Edited by - brni on 12/09/2014 11:33:23
Go to Top of Page

mr murdoc
Advanced Member

Switzerland
14557 Posts

Member since 02/01/2006

Posted - 14/09/2014 : 19:43:01  Show Profile Show Extended Profile  Send mr murdoc a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by brni

Evo vec kad sam spomenia dolazak Jasona Faboka na JL serijal izasa je intervju sa njim na CBR-u..

http://www.comicbookresources.com/?page=article&id=55455

Njegova prva naslovnica na Justice League serijalu..

tko je ovaj lik iza S?

“To live is the rarest thing in the world. Most people exist, that is all.”? Oscar Wilde
Go to Top of Page

Mr. Bushido
stripovi.com suradnik

Croatia
12765 Posts

Member since 23/09/2005

Posted - 14/09/2014 : 20:15:36  Show Profile Show Extended Profile  Send Mr. Bushido a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by mr murdoc

tko je ovaj lik iza S?

Captain Cold.

http://en.wikipedia.org/wiki/Captain_Cold

Comics is any art you can read. -- Sean T. Collins
Go to Top of Page

mr murdoc
Advanced Member

Switzerland
14557 Posts

Member since 02/01/2006

Posted - 14/09/2014 : 20:54:53  Show Profile Show Extended Profile  Send mr murdoc a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Mr. Bushido

quote:

tko je ovaj lik iza S?

Captain Cold.

Flashov stari neprijatelj?
A onaj celavi?..luthor?

“To live is the rarest thing in the world. Most people exist, that is all.”? Oscar Wilde
Go to Top of Page

brni
Advanced Member

Croatia
10434 Posts

Member since 18/06/2009

Posted - 14/09/2014 : 21:02:17  Show Profile Show Extended Profile  Send brni a Private Message  Reply with Quote
quote:

quote:

quote:

tko je ovaj lik iza S?

Captain Cold.

A onaj celavi?..luthor?

Da na oba pitanja..slika je vezana uz ovo novo sta se pise na tom serijalu nakon eventa Forever Evil, uglavnom Luthor se ucjenama ugura u JL a Cold se krpa uz njega..

Go to Top of Page

mr murdoc
Advanced Member

Switzerland
14557 Posts

Member since 02/01/2006

Posted - 15/09/2014 : 11:05:32  Show Profile Show Extended Profile  Send mr murdoc a Private Message  Reply with Quote
quote:

quote:

quote:

quote:

tko je ovaj lik iza S?

Captain Cold.

A onaj celavi?..luthor?

Da na oba pitanja..slika je vezana uz ovo novo sta se pise na tom serijalu nakon eventa Forever Evil, uglavnom Luthor se ucjenama ugura u JL a Cold se krpa uz njega..

Sad si me zaintegrirao..moram to procitati:)

Go to Top of Page

DeeCay
stripovi.com suradnik

Croatia
21661 Posts

Member since 24/09/2002

Posted - 15/09/2014 : 21:02:09  Show Profile Show Extended Profile  Send DeeCay a Private Message  Reply with Quote
quote:
zatim novi tim na Green Arrowu koji ako se ne varam pocinje sljedeci misec raditi na serijalu..Lemire mi je jednostavno da preozbiljnu notu tom junaku i previse me podsjeca na Hawkeye, nadam se da ce Kreisberg napravti zaokret prema onom poznatom..

Meni je Lemire bio super na Arrowu, onih 15-epizoda s početka New 52 su bile čisto sranje i ovaj je konačno počeo raditi serijal kako treba. Izradio im je cijelu mitologiju u pozadini, frakcije, sredio origin. Što se mene tiče njegov run je prekratak. Osjećam da će Arrow opet pasti.

“A reader lives a thousand lives before he dies; the man who never reads lives only one."
Go to Top of Page

DeeCay
stripovi.com suradnik

Croatia
21661 Posts

Member since 24/09/2002

Posted - 15/09/2014 : 21:09:25  Show Profile Show Extended Profile  Send DeeCay a Private Message  Reply with Quote
Ja pratim sve od GL edicija; lud je serijal, posebno kad ga Johns pisao - Gl, GLC, Red lanterns, GL New guardians, Sinestro; zatim Green Arrow, Batmana došao do Year zero, Superman/ActionComics do Doomsdaya, Supergirl, JL, Secret origins; i etc, što se zalomi...

“A reader lives a thousand lives before he dies; the man who never reads lives only one."
Go to Top of Page

brni
Advanced Member

Croatia
10434 Posts

Member since 18/06/2009

Posted - 15/09/2014 : 21:42:51  Show Profile Show Extended Profile  Send brni a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by DeeCay

quote:
zatim novi tim na Green Arrowu koji ako se ne varam pocinje sljedeci misec raditi na serijalu..Lemire mi je jednostavno da preozbiljnu notu tom junaku i previse me podsjeca na Hawkeye, nadam se da ce Kreisberg napravti zaokret prema onom poznatom..

Meni je Lemire bio super na Arrowu, onih 15-epizoda s početka New 52 su bile čisto sranje i ovaj je konačno počeo raditi serijal kako treba. Izradio im je cijelu mitologiju u pozadini, frakcije, sredio origin. Što se mene tiče njegov run je prekratak. Osjećam da će Arrow opet pasti.

Ma nisam ja reka da je on los, Lemire je super pisac, njegov Superboy mi je recimo vrhunski strip..ali ja sam ipak veliki fan starog GA, a Lemire mi ga je ode previse uozbiljia, baca mi na Batmana..i ne virujem da ce pasti, bude li Kreisberg radia ko na seriji onda ce to biti dobro..

Go to Top of Page

King Warrior
stripovi.com suradnik

22107 Posts

Member since 10/11/2007

Posted - 15/09/2014 : 22:34:34  Show Profile Show Extended Profile  Send King Warrior a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by DeeCay

Ja pratim sve od GL edicija; lud je serijal, posebno kad ga Johns pisao - Gl, GLC, Red lanterns, GL New guardians, Sinestro; zatim Green Arrow, Batmana došao do Year zero, Superman/ActionComics do Doomsdaya, Supergirl, JL, Secret origins; i etc, što se zalomi...

eh, lijepi Parallax, nikada prezaljen...
Go to Top of Page

Josip2000
Average Member

712 Posts

Member since 20/08/2014

Posted - 16/09/2014 : 00:14:00  Show Profile Show Extended Profile  Visit Josip2000's Homepage  Send Josip2000 a Private Message  Reply with Quote
Dali ima kod nas u HR nešto od Marvela ili DCa što izlazi redovito na kioscima? Ili makar samo u striparnicama? Ljubitelj sam od DCa Batmana, a od Marvela Avengerse volim te Spidermana i IronMana, da li ima što od toga trenutno kod nas na kioscima?
Go to Top of Page

Mr. Bushido
stripovi.com suradnik

Croatia
12765 Posts

Member since 23/09/2005

Posted - 17/09/2014 : 01:02:27  Show Profile Show Extended Profile  Send Mr. Bushido a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Josip2000

Dali ima kod nas u HR nešto od Marvela ili DCa što izlazi redovito na kioscima? Ili makar samo u striparnicama? Ljubitelj sam od DCa Batmana, a od Marvela Avengerse volim te Spidermana i IronMana, da li ima što od toga trenutno kod nas na kioscima?

Koliko je meni poznato, ništa od toga ne izlazi na kioscima.

Svojedobno ih je bilo, ali su pogašena zbog ovih ili onih razloga.

Go to Top of Page

Josip2000
Average Member

712 Posts

Member since 20/08/2014

Posted - 17/09/2014 : 01:49:52  Show Profile Show Extended Profile  Visit Josip2000's Homepage  Send Josip2000 a Private Message  Reply with Quote
Naručio Avengers World Volume 1 sa BookDepositorya, pa da vidimo na šta to liči
Go to Top of Page

Mr. Bushido
stripovi.com suradnik

Croatia
12765 Posts

Member since 23/09/2005

Posted - 17/09/2014 : 19:22:14  Show Profile Show Extended Profile  Send Mr. Bushido a Private Message  Reply with Quote
quote:

Hm, možeš li staviti link na Book Depositoryju za to što si naručio?

Go to Top of Page

Josip2000
Average Member

712 Posts

Member since 20/08/2014

Posted - 17/09/2014 : 20:16:42  Show Profile Show Extended Profile  Visit Josip2000's Homepage  Send Josip2000 a Private Message  Reply with Quote
quote:

quote:

Hm, možeš li staviti link na Book Depositoryju za to što si naručio?

http://www.bookdepository.com/Avengers-Avengers-World-Marvel-Now-1-Jonathan-Hickman/9780785168232

planiram idući mjesec uzeti ovo

http://www.bookdepository.com/Batman-Court-Owls-New-52-1-Scott-Snyder/9781401235420

Edited by - Josip2000 on 17/09/2014 20:19:29
Go to Top of Page

Friki

Croatia
477 Posts

Member since 23/12/2010

Posted - 17/02/2015 : 13:56:05  Show Profile Show Extended Profile  Send Friki a Private Message  Reply with Quote
Evo, koliko čitam , DC na ljeto gasi The New 52. Prelaze s 52 na 49 mjesečnih izdanja. 25 dosadašnjih naslova ostaje dok na tržište dolaze nova 24 naslova. Meni je najviše žao Swampija koji se gasi.

----------
Moje aukcije - 14 stripova za samo 2 kune
Go to Top of Page

Mr. Bushido
stripovi.com suradnik

Croatia
12765 Posts

Member since 23/09/2005

Posted - 18/02/2015 : 10:16:40  Show Profile Show Extended Profile  Send Mr. Bushido a Private Message  Reply with Quote
Meni je drago što je kod DC-ja kreativnost napokon pobijedila potrebu za uniformnošću. Većina najavljenih naslova izgleda mi jako zanimljivo.

Go to Top of Page

Josip2000
Average Member

712 Posts

Member since 20/08/2014

Posted - 18/02/2015 : 21:48:36  Show Profile Show Extended Profile  Visit Josip2000's Homepage  Send Josip2000 a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Friki

Evo, koliko čitam , DC na ljeto gasi The New 52. Prelaze s 52 na 49 mjesečnih izdanja. 25 dosadašnjih naslova ostaje dok na tržište dolaze nova 24 naslova. Meni je najviše žao Swampija koji se gasi.

----------
Moje aukcije - 14 stripova za samo 2 kune

Ma samo više neće biti onog naslova The New 52 na stripovima ali kontinuitet se i dalje nastavlja i brojevi i dalje idu, ništa se ne resetira. Inače ja sam se baš zapalio za TN52

Evo moja kolekcija

Batman mi se dosad najviše sviđa, i dalje ću naručivati sve što imaju od Batmana, iduće zapravo namjeravam Justice League

Edited by - Josip2000 on 18/02/2015 22:30:11
Go to Top of Page

supermark
stripovi.com suradnik

Croatia
29529 Posts

Member since 06/02/2007

Posted - 19/02/2015 : 08:01:41  Show Profile Show Extended Profile  Visit supermark's Homepage  Send supermark a Private Message  Reply with Quote
batmanove naslovnice u postu iznad:
odlične, a uništene sa previše teksta...
Go to Top of Page

Josip2000
Average Member

712 Posts

Member since 20/08/2014

Posted - 20/02/2015 : 13:44:58  Show Profile Show Extended Profile  Visit Josip2000's Homepage  Send Josip2000 a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by supermark

batmanove naslovnice u postu iznad:
odlične, a uništene sa previše teksta...

Kog briga za naslovnice kad je priča vrhunska, kao i art unutra
Go to Top of Page

King Warrior
stripovi.com suradnik

22107 Posts

Member since 10/11/2007

Posted - 21/02/2015 : 16:12:22  Show Profile Show Extended Profile  Send King Warrior a Private Message  Reply with Quote
Kad vec volis Batmana, trebao si uzeti trejdove Batman & Robin.
Meni je taj serijal najkvalitetniji od svih Batmanovih iz Novih 52.
Go to Top of Page

Josip2000
Average Member

712 Posts

Member since 20/08/2014

Posted - 21/02/2015 : 16:25:51  Show Profile Show Extended Profile  Visit Josip2000's Homepage  Send Josip2000 a Private Message  Reply with Quote
od svih koji su preporučivali nešto od Batmana iz TN52, 99 % je preporučavalo Snyderovog i Capullovog, zato sam i uzeo i nisam se razočarao. Fenomenalna priča. No ne isključujem da ću možda uskoro probati i B&R. Trenutno čekam Justice League 1 i 2 trejdove da dođu.
Go to Top of Page
Page: of 36 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page | Next Page
 New Topic New Poll New Poll
 Reply to Topic
Jump To:
forum.stripovi.com © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
This page was generated in 0.39 seconds. Snitz Forums 2000