forum.stripovi.com
forum.stripovi.com
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Aukcije | Private Messages | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 Stripovi
 Americki strip
 Marvel
 New Topic New Poll New Poll
 Reply to Topic
Previous Page | Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 7

Rada13

Croatia
259 Posts

Member since 28/03/2010

Posted - 06/07/2012 : 14:27:40  Show Profile Show Extended Profile  Send Rada13 a Private Message  Reply with Quote
mislin da je rouge ova u zeleno, a ovi mi baca na bullseyea
Go to Top of Page

Mr. Bushido
stripovi.com suradnik

Croatia
12766 Posts

Member since 23/09/2005

Posted - 06/07/2012 : 14:29:57  Show Profile Show Extended Profile  Send Mr. Bushido a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Rada13

Rogue.

A drugi je Havok.

Comics is any art you can read. -- Sean T. Collins
Go to Top of Page

Rada13

Croatia
259 Posts

Member since 28/03/2010

Posted - 06/07/2012 : 14:36:11  Show Profile Show Extended Profile  Send Rada13 a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Mr. Bushido

quote:
Originally posted by Rada13

Rogue.

A drugi je Havok.

je, zaboravih na njega skroz
Go to Top of Page

Lord Vader89
stripovi.com suradnik

France
9532 Posts

Member since 05/07/2007

Posted - 06/07/2012 : 14:41:50  Show Profile Show Extended Profile  Send Lord Vader89 a Private Message  Reply with Quote
drugim recima
od Avengersa ostali samo plavokosi arijevci :D

Potpis u dva reda, prema pravilniku:
Vader je, kao i uvek, u pravu. ; john connor ; 2022 A.D.
Go to Top of Page

Mr. Bushido
stripovi.com suradnik

Croatia
12766 Posts

Member since 23/09/2005

Posted - 06/07/2012 : 14:46:51  Show Profile Show Extended Profile  Send Mr. Bushido a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Lord Vader89

drugim recima

A crvenokosa Crvena Vještica i crnokosi Wolverine?

Go to Top of Page

Zlix

Serbia
1734 Posts

Member since 20/03/2006

Posted - 06/07/2012 : 14:55:06  Show Profile Show Extended Profile  Send Zlix a Private Message  Reply with Quote
Nešto mi čudno nacrtane njihove glave. Pogotovo od Rogue, kao da ta kapuljača ne stoji kako treba.

IG: @bricktoygrapher
Go to Top of Page

Lord Vader89
stripovi.com suradnik

France
9532 Posts

Member since 05/07/2007

Posted - 06/07/2012 : 16:16:50  Show Profile Show Extended Profile  Send Lord Vader89 a Private Message  Reply with Quote
quote:

quote:

drugim recima

zna se, oni su X-ekipa

Go to Top of Page

Mr. Bushido
stripovi.com suradnik

Croatia
12766 Posts

Member since 23/09/2005

Posted - 06/07/2012 : 16:31:40  Show Profile Show Extended Profile  Send Mr. Bushido a Private Message  Reply with Quote
quote:

quote:

quote:

drugim recima

zna se, oni su X-ekipa

Au, otkad je Crvena Vještica X-ekipa? De pročitaj još malo ona svoja voljena Essential izdanja.

Go to Top of Page

Lord Vader89
stripovi.com suradnik

France
9532 Posts

Member since 05/07/2007

Posted - 06/07/2012 : 16:40:12  Show Profile Show Extended Profile  Send Lord Vader89 a Private Message  Reply with Quote
ama bre, nemo mi tu teras mak na konac XD
X-univerzum, serijali....ne X-men :P :D

missim, mislio sam da je ocigledno da se prica o "originalnim" pripadnostima ekipama/serijalima
sledeci put cu da podvucem

Edited by - Lord Vader89 on 06/07/2012 16:40:53
Go to Top of Page

Mr. Bushido
stripovi.com suradnik

Croatia
12766 Posts

Member since 23/09/2005

Posted - 06/07/2012 : 17:12:07  Show Profile Show Extended Profile  Send Mr. Bushido a Private Message  Reply with Quote
quote:

ama bre, nemo mi tu teras mak na konac XD
X-univerzum, serijali....ne X-men :P :D

missim, mislio sam da je ocigledno da se prica o "originalnim" pripadnostima ekipama/serijalima
sledeci put cu da podvucem

Pa da, Vještica je u X-univerzumu bila samo negativac, i to kratko.

Go to Top of Page

Lord Vader89
stripovi.com suradnik

France
9532 Posts

Member since 05/07/2007

Posted - 06/07/2012 : 17:13:43  Show Profile Show Extended Profile  Send Lord Vader89 a Private Message  Reply with Quote
necu vise da pricam sa tobom :D

Go to Top of Page

Mr. Bushido
stripovi.com suradnik

Croatia
12766 Posts

Member since 23/09/2005

Posted - 06/07/2012 : 17:18:09  Show Profile Show Extended Profile  Send Mr. Bushido a Private Message  Reply with Quote
quote:

necu vise da pricam sa tobom :D

Šta, ja sam sad tu ko neki Sheldon Cooper?

Go to Top of Page

Paka01
stripovi.com suradnik

Croatia
11442 Posts

Member since 14/02/2009

Posted - 08/07/2012 : 19:28:14  Show Profile Show Extended Profile  Send Paka01 a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by The Kid #9

Ko nije do sad, neka baci pogled na Journey into Mystery, Gillen je stvarno oživio taj naslov, osim što radi odličan posao sa Uncanny X-Men.
Nadam se da se njegovo preuzimanje Iron Mana neće odraziti Uncanny X-Men, ipak je to previše posla za jednog relativno novog tipa.

Da da da, Journey Into Mystery je odličan i šta se tiče scenarija i crteža! Preporuka skroz.

Would a new flood please finally come? A real rain and an assortment of plagues
And when all is said and done, even the Devil won't care enough to spit in the mud

https://www.last.fm/user/Pakaa
Go to Top of Page

Born To Run
Average Member

901 Posts

Member since 05/01/2009

Posted - 09/07/2012 : 22:50:24  Show Profile Show Extended Profile  Send Born To Run a Private Message  Reply with Quote
Sales and Communications Coordinator James Viscardi began the call by introducing Bendis, Mack, Janson and Sienkiewicz and asked for an overview of the upcoming "Daredevil" series entitled "End of Days."

"It takes place in the not-so-distant future. We get a glimpse of what the Marvel Universe could look like if everything goes to hell," said Bendis. "Very specifically, how the world of Daredevil has changed … including Daredevil's very public murder," which takes place at the very beginning of the series.

Bendis also said the creative team had been working on the book "for many years." "Everyone who works on this book is working on several major comic book situations for Marvel and for other companies. So we decided to go this route," he said. "What we would like to see is this 'Daredevil' all-star team, but to do that, you have to sit back and wait for everyone to [come together]."

Bendis agreed with this being the last "Daredevil" story and that he and Mack had agreed on the concept since the inception. "Our book is dark and violent and shocking to those who are used to our runs on Daredevil," said Bendis. "For those who are used to 'Daredevil' right now, I think it's going to be doubly shocking." Bendis also brought attention to Mark Waid and Chris Samnee's current series, saying Waid's series was a lighter tone.

http://www.comicbookresources.com/?page=article&id=39633

Please allow me to introduce myself
I'm a man of wealth and taste
Go to Top of Page

Billy_the_Kid

1517 Posts

Member since 02/06/2005

Posted - 09/07/2012 : 23:21:36  Show Profile Show Extended Profile  Visit Billy_the_Kid's Homepage  Send Billy_the_Kid a Private Message  Reply with Quote
koliko puta cemo vidjeti Marvel Universe where everything goes to hell...
s druge strane obozavam Bendisa

Seeing things differently can open new paths.
Go to Top of Page

The Kid #9
Starting Member

35 Posts

Member since 06/05/2012

Posted - 10/07/2012 : 12:00:59  Show Profile Show Extended Profile  Send The Kid #9 a Private Message  Reply with Quote
Moram priznat da sam tek nedavno, nakon najave da Rick Remender preuzima Captain America i Uncanny Avengers stripove, počeo da pratim njegovog Venoma, i ... WOW.
Ako Captain America bude jednako dobar, onda stvarno odlazak Brubakera i nije najgora stvar koja je mogla da se desi.

Edited by - The Kid #9 on 10/07/2012 12:55:20
Go to Top of Page

Mr. Bushido
stripovi.com suradnik

Croatia
12766 Posts

Member since 23/09/2005

Posted - 11/07/2012 : 22:58:46  Show Profile Show Extended Profile  Send Mr. Bushido a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Billy_the_Kid

koliko puta cemo vidjeti Marvel Universe where everything goes to hell...

To je jedan u nizu The End stripova koje Marvel objavi s vremena na vrijeme. Riječ je o nizu stripova, od kojih je svaki posvećen pojedinom junaku, koji bi trebao funkcionirati kao posljednja priča o tomu junaku. Tendencija je da stripove rade autori koji su ostavili poseban pečat na pojedinom junaku. Na primjer, Incredible Hulk: The End je djelo Petera Davida i Dalea Keowna, Iron Man: The End je djelo Boba Laytona i Davida Michelinieja, Punisher: The End je djelo Gartha Ennisa, itd. Zato ovaj mini-serijal rade Bendis i Klaus Janson, između ostalih.

Daredevil: End of Days je već dugo u nastanku, i baš mi je drago da će napokon ugledati svjetlost dana.

Go to Top of Page

Billy_the_Kid

1517 Posts

Member since 02/06/2005

Posted - 12/07/2012 : 00:39:09  Show Profile Show Extended Profile  Visit Billy_the_Kid's Homepage  Send Billy_the_Kid a Private Message  Reply with Quote
znaci jos jedan the end... od nabrojanih citao sam Punisher The End i kao sve Ennisovo dopao mi se jako... al prisjetih se Ruins od Ellis-a, Old man Logan, Punisher vs Marvel kad su svi dobili neko bjesnilo, Marvel Zombies i nastavci... mislim da je isfurana tema vise

Go to Top of Page

sandyboy
Average Member

628 Posts

Member since 09/09/2010

Posted - 15/07/2012 : 14:38:32  Show Profile Show Extended Profile  Send sandyboy a Private Message  Reply with Quote
Bushidooooooo!

Spremam se čitati Abnettov Guardians of the Galaxy, pa sad vidim da je serijal imao svojevrsni setup kroz Annihilation: Conquest i ima crossover s Abnettovim Nova vol.4 koji je također bio i dio Annihilation: Conquest set-upa...i sad mene zanima jel potrebno pročitati sve to prije nego se bacim na GotG ili možda JOŠ NEŠTO treba pročitati uz to?(samo da napomenem da nije ni najmanje problem čitati razgranatu priču, tako sam prošle godine krenuo s Green Lantern pa sam kad sam do Blackest Night i Brightest Day došao čitao i deset drugih serijala da pohvatam cijelu priču :D)
Go to Top of Page

Mr. Bushido
stripovi.com suradnik

Croatia
12766 Posts

Member since 23/09/2005

Posted - 15/07/2012 : 21:48:07  Show Profile Show Extended Profile  Send Mr. Bushido a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by sandyboy

Bushidooooooo!

Spremam se čitati Abnettov Guardians of the Galaxy, pa sad vidim da je serijal imao svojevrsni setup kroz Annihilation: Conquest i ima crossover s Abnettovim Nova vol.4 koji je također bio i dio Annihilation: Conquest set-upa...i sad mene zanima jel potrebno pročitati sve to prije nego se bacim na GotG ili možda JOŠ NEŠTO treba pročitati uz to?(samo da napomenem da nije ni najmanje problem čitati razgranatu priču, tako sam prošle godine krenuo s Green Lantern pa sam kad sam do Blackest Night i Brightest Day došao čitao i deset drugih serijala da pohvatam cijelu priču :D)

Pa da, mislim da svakako prije glavnog serijala vrijedi pročitati crossover Annihilation: Conquest. To ti dođe kao nekakav uvod u priču.

Go to Top of Page

sandyboy
Average Member

628 Posts

Member since 09/09/2010

Posted - 15/07/2012 : 21:57:53  Show Profile Show Extended Profile  Send sandyboy a Private Message  Reply with Quote
K, many thanks. Javim se uskoro s dojmovima.
Go to Top of Page

Paka01
stripovi.com suradnik

Croatia
11442 Posts

Member since 14/02/2009

Posted - 16/07/2012 : 12:30:33  Show Profile Show Extended Profile  Send Paka01 a Private Message  Reply with Quote
Pazite ovo Maske Guya Fawkesa iz Vendette su našle misto i u marvelovom Journey Into Mystery:
http://www.comicbookresources.com/?page=preview&id=12975

Would a new flood please finally come? A real rain and an assortment of plagues
And when all is said and done, even the Devil won't care enough to spit in the mud

https://www.last.fm/user/Pakaa
Go to Top of Page

Billy_the_Kid

1517 Posts

Member since 02/06/2005

Posted - 03/08/2012 : 10:36:13  Show Profile Show Extended Profile  Visit Billy_the_Kid's Homepage  Send Billy_the_Kid a Private Message  Reply with Quote
X Men question
Moze mi neko ukratko objasniti zasto Xavier nije vise vodja i uopste ga nema u onoj njihovoj skoli?

Go to Top of Page

Krscho

Croatia
377 Posts

Member since 19/06/2011

Posted - 03/08/2012 : 11:15:26  Show Profile Show Extended Profile  Send Krscho a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Billy_the_Kid

X Men question
Moze mi neko ukratko objasniti zasto Xavier nije vise vodja i uopste ga nema u onoj njihovoj skoli?

Koliko se ja sjecam on je umro u stripu i onda je magneto vodio skolu neko vrijeme
Go to Top of Page

sloppy
Average Member

703 Posts

Member since 23/07/2002

Posted - 03/08/2012 : 17:33:09  Show Profile Show Extended Profile  Visit sloppy's Homepage  Send sloppy a Private Message  Reply with Quote
izbacili su ga iz škole astonishin x-men danger story arc. toliko na kratko :)

http://tdksonomatopeia.blogspot.com/
Go to Top of Page
Page: of 7 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page | Next Page
 New Topic New Poll New Poll
 Reply to Topic
Jump To:
forum.stripovi.com © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
This page was generated in 0.27 seconds. Snitz Forums 2000