forum.stripovi.com
forum.stripovi.com
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Aukcije | Private Messages | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

 All Forums
 Stripovi
 Stripovi
 Neka pitanja pokrenuta sinoc u Booksi...
 New Topic New Poll New Poll
 Reply to Topic
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 3

mogorovic
Advanced Member

3012 Posts

Member since 02/08/2013

Posted - 20/02/2015 : 14:15:20  Show Profile Show Extended Profile  Send mogorovic a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by mladjo

Treba definirati i sam amaterizam. Znači, amater bi bio onaj koji nije školovan za crtača. zanima me jedan podatak - koliko je profesionalnih crtača stripa, kod nas i u svijetu, završilo likovnu akademiju? Dobro, govorimo uopćeno, ali stvarno me zanima da li je npr. 99.99& ljudi završilo potrebnu strukovnu naobrazbu ili je riječ o puno manjem broju? Ovdje je bitno reći da, barem meni, riječ amater ne označava nužno nekog lošeg jer puno puta smo vidjeli da samouki ljudi rade izvrsna remek-djela.