Author |
Topic  |
King Warrior
stripovi.com suradnik

.jpg)
22368 Posts
Member since 10/11/2007 |
|
sergio gardini
New Member

Serbia
226 Posts
Member since 18/07/2009 |
|
Sloba
stripovi.com suradnik

Serbia
490 Posts
Member since 22/11/2007 |
Posted - 01/09/2011 : 21:24:00
|
quote: Originally posted by Poli
1. Danas zavrsio sa jedinicom. Bokte, vec dugo vremena nisam toliko uzivao u nekom stripu, izdanju opcenito da budem konkretniji. 
2. Posto sam vise laik sto se Konana tice (mislim da imam neke stare stvari iz ex-Yu), te kad sam vidio koliko tih izdanja ima pa malo toga se reprintovalo ovdje malo toga ondje, ...pa trazio informacije naokolo... stvarno sam se addictirao i kupujem dalje bez razmisljanja. 
3. Jos me nesto zanima - da li je tu greska u 1. poglavlju Hiborijanskog doba gdje stoji 10.000 godina BC (pre kataklizme), a onda u 2. poglavlju stoji oko 17.000-15.000 godina BC (poslije kataklizme)?
4.I naravno, sto brze drugi broj!! 
1. Drago mi je da ti se dopada 
2. U drugoj knjizi ti je popis gde je sta izlazilo u Americi, kao i kod nas. Sta od toga planiramo da objavimo, pa ces se pomocu toga nadam se snaci sa lakocom kako je i kojim redom objavljivano, sta su reprinti, gde su reprinti, koje su edicije... Moguce da sam na kraju negde i pogresio, jer to je bila agonija da se sve sto preglednije uradi, ali sam se trudio da sve bude na jednom mestu bas za one koje to zanima.
3. Tako je u originalnom izdanju. Logicno je da je umesto jedinice dvojka, ali kako za svaku izmenu trebaju odobrenja i kako ispada da i ono sto ne bi trebalo da bude problem, na kraju jeste problem, onda ostade tako.
4. Ceka se dizajn i onda stammparija. Nadam se sto pre, jer je knjiga spremna, a cak je i trojka pri kraju.
|
 |
|
cerichus
Senior Member

Bosnia and Herzegovina
1681 Posts
Member since 01/02/2007 |
Posted - 01/09/2011 : 21:32:44
|
quote: Originally posted by Sloba
quote: Originally posted by Poli