forum.stripovi.com
forum.stripovi.com
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Aukcije | Private Messages | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 Stripovi
 Americki strip
 Batman
 New Topic New Poll New Poll
 Reply to Topic
Previous Page | Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 66

Shaner
Advanced Member

Croatia
6929 Posts

Member since 24/09/2012

Posted - 30/03/2022 : 19:00:24  Show Profile Show Extended Profile  Send Shaner a Private Message  Reply with Quote
Izvrsno!

http://onlineimpressions.blogspot.com/
Go to Top of Page

going going
Advanced Member

Serbia
11345 Posts

Member since 24/04/2012

Posted - 04/04/2022 : 18:31:09  Show Profile Show Extended Profile  Send going going a Private Message  Reply with Quote
Nakon solidnog prvog dela Beli vitez, usledio je meni (scenarijem) jako razocaravajuc drugi deo Prokletstvo Belog viteza (crtez i kolor su jos uvek top), a evo upravo u SADu je pre neki dan izasla prva sveska treceg dela Sean Murphyevog takozvanog Murphyversea - Beyond the White Knight!
Ovaj mi deluje jako interesantno jer je prica smestena 10 godina nakon zbivanja iz Prokletstva i oslanja se i crpi inspiraciju iz meni izuzetno drage i kvalitetne crtane serije Batman Beyond.

Evo sinopsisa (PAZNJA, ima spojlera iz Prokletstva Belog viteza):
Batman: Beyond the White Knight takes place 10 years after the events which are described in the previous volume Batman: Curse of the White Knight, which ended with Bruce Wayne exposed as Batman to the general public and donating his entire fortune to the people of Gotham City, and then turning himself in to the police. Since that, the city has evolved into a futuristic megalopolis known as "Neo-Gotham". Following his father's murder involving corrupt CEO Derek Powers, young Terry McGinnis steals a technologically advanced Batsuit to become the new Batman and avenge his father's death at the same time a middle-aged Bruce escapes from prison in an attempt to rid Neo-Gotham of Batman for good, all while a civil war slowly rages through the city and Powers transforms into the supervillain Blight.

Iz Murphyversea imamo vec objavljen spinof o Harli Kvin koji su zajedno radili Katana Collins i Matteo Scalera sa Seanom Murphyem. Nadam se da cemo i taj strip videti u izdanju Fibre ili CK.
Najavljen je i spin-of Red Hood. A ocekuje nas i Justice League negde u buducnosti.

I evo sest pravila Murphyversea: Murphy laid out six rules that all writers and illustrators must follow when creating series for the Murphyverse: the first rule says that any character that dies cannot be revived; the second rule is that there can be no internal monologues; the third rule states that no series can be rushed; the fourth rule declares that the authors of the books must have as their primary focus the goal of pleasing their readers; the fifth rule expresses that there must be at least one vehicle—such as the Batmobile—in each comic; and the sixth and final rule establishes that no series may crossover with another, despite taking place in the same shared universe.
Go to Top of Page

emirem
Advanced Member

10755 Posts

Member since 18/01/2010

Posted - 04/04/2022 : 18:51:33  Show Profile Show Extended Profile  Send emirem a Private Message  Reply with Quote
Sean Murphy?
😁
Bas gledam "Good Doctor"…

Ove godine moram pohvatati dosta Batmana sta sam propustio.

Izasao neki dan "Gotham Central" omnibus za info.

"Kompromisi u kolekcionarstvu su one stvari koje ce ti omoguciti da dozivis starost sa pozamasnom ustedjevinom!"
Go to Top of Page

jaki
Advanced Member

Croatia
25891 Posts

Member since 13/03/2004

Posted - 08/04/2022 : 17:31:44  Show Profile Show Extended Profile  Send jaki a Private Message  Reply with Quote
Caught in the act!

Ja sam fetišist papira!
Go to Top of Page

jaki
Advanced Member

Croatia
25891 Posts

Member since 13/03/2004

Posted - 10/04/2022 : 00:38:38  Show Profile Show Extended Profile  Send jaki a Private Message  Reply with Quote

Ja sam fetišist papira!

Edited by - jaki on 10/04/2022 00:39:06
Go to Top of Page

jaki
Advanced Member

Croatia
25891 Posts

Member since 13/03/2004

Posted - 13/04/2022 : 13:31:48  Show Profile Show Extended Profile  Send jaki a Private Message  Reply with Quote

Ja sam fetišist papira!
Go to Top of Page

supermark
stripovi.com suradnik

Croatia
29543 Posts

Member since 06/02/2007

Posted - 13/04/2022 : 13:35:52  Show Profile Show Extended Profile  Visit supermark's Homepage  Send supermark a Private Message  Reply with Quote
"Ne spominji moju ženu!"
Go to Top of Page

alexts
Advanced Member

Serbia
6838 Posts

Member since 25/09/2005

Posted - 22/04/2022 : 15:09:20  Show Profile Show Extended Profile  Send alexts a Private Message  Reply with Quote
Betmen: Tri Džokera

(Čarobna knjiga)

Geoff Johns & Jason Fabok

Tri Džokera podseća na novije slabije holivudske blokbastere - drži pažnju, konzumira se lako, ali se ekspresno zaboravlja. Sumnjivu ideju o tri Džokera, Džef Džons nije uspeo da realizuje sa posebno memorabilnim rezultatom, nema upečatljivih scena ni dešavanja, uprkos uobičajenoj (za moderan DC/Betmen) dozi mračnjaštva i "teške" psihologije. Crtež Džejsona Faboka je pedantan, ali sterilan i nekako ne može da se razmahne. Povremeno korišćenje 3x3 rešetke kadrova na strani, koje je u Doomsday Clock (crtao Gary Frank) delovalo kao odgovarajući omaž Watchmen-ima i Gibbonsu, ovde više deluje zloupotrebljeno. Moguće da je to nešto na čemu scenarista insistira.

**(*)
Go to Top of Page

jagodanbg

2451 Posts

Member since 17/07/2019

Posted - 28/04/2022 : 22:32:46  Show Profile Show Extended Profile  Send jagodanbg a Private Message  Reply with Quote
Go to Top of Page

KuntaKinte

Serbia
1680 Posts

Member since 25/09/2007

Posted - 05/05/2022 : 01:32:20  Show Profile Show Extended Profile  Send KuntaKinte a Private Message  Reply with Quote
Brate mili, kakvo govno od filma novi Betmen, ne mogu da verujem da sam potrošio tri sata svog života na to sranje…

Svih mi helanki Fredija Merkjurija!
Go to Top of Page

jagodanbg

2451 Posts

Member since 17/07/2019

Posted - 05/05/2022 : 10:50:16  Show Profile Show Extended Profile  Send jagodanbg a Private Message  Reply with Quote
Isto misljenje
Go to Top of Page

zveles
Advanced Member

Croatia
3940 Posts

Member since 28/03/2003

Posted - 05/05/2022 : 13:14:36  Show Profile Show Extended Profile  Send zveles a Private Message  Reply with Quote
+1 za film. Očajno.
Go to Top of Page

verab

Croatia
2522 Posts

Member since 22/01/2015

Posted - 05/05/2022 : 13:33:25  Show Profile Show Extended Profile  Send verab a Private Message  Reply with Quote
Najbolji dio filma je onaj izbrisani sa Jokerom.

Nego, je li netko čitao Batman: The Imposter?

Sorrentino (Gideon Falls) je izgleda odlično odradio svoj dio posla

Go to Top of Page

jagodanbg

2451 Posts

Member since 17/07/2019

Posted - 05/05/2022 : 15:13:05  Show Profile Show Extended Profile  Send jagodanbg a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by jaki

hvala za ovu fotku, taman planiram da istetoviram Betmen logo, sad samo da odlucim od ovih 75 koji cu :)
Go to Top of Page

Vlaadisha
Advanced Member

USA
3302 Posts

Member since 21/07/2004

Posted - 05/05/2022 : 15:14:57  Show Profile Show Extended Profile  Send Vlaadisha a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by verab

Nego, je li netko čitao Batman: The Imposter?

Sorrentino (Gideon Falls) je izgleda odlično odradio svoj dio posla

quote:
Originally posted by Vlaadisha

prati neko "imposter"? prica je vec vidjena ali ova detektivka je kjut

meni se svidelo, mada je prerazvučeno i preskupo. tri puta po $6 za nešto što je trebalo da bude annual. crtež je selling point, kome ne smeta stil (meni ne, naprotiv).

Edited by - Vlaadisha on 05/05/2022 15:16:19
Go to Top of Page

verab

Croatia
2522 Posts

Member since 22/01/2015

Posted - 05/05/2022 : 15:48:26  Show Profile Show Extended Profile  Send verab a Private Message  Reply with Quote
tnx

evo, ako nekog zanima, na bookdepositoryju je imposter trenutno popustu od 20%
Go to Top of Page

emirem
Advanced Member

10755 Posts

Member since 18/01/2010

Posted - 09/06/2022 : 19:27:27  Show Profile Show Extended Profile  Send emirem a Private Message  Reply with Quote
Trazim informaciju o pojavi Batmana u stripovima sa Swamp Thingom.
Nedavno sam tu na forumu citao recke o curi mislim "crna orhideja" ili nesto slicno se tako zove i spominju se cameo uloge Batmana, a ja se sjetio iz "Eks"-a da je bio neki strip sa Swampyjem i Batmanom. A te price bih volio kupiti u nekim omnibusima ili epic collectionima.
Zahvaljujem unaprijed! 🦇

"Kompromisi u kolekcionarstvu su one stvari koje ce ti omoguciti da dozivis starost sa pozamasnom ustedjevinom!"

Edited by - emirem on 09/06/2022 19:27:56
Go to Top of Page

Paka01
stripovi.com suradnik

Croatia
11442 Posts

Member since 14/02/2009

Posted - 09/06/2022 : 19:43:41  Show Profile Show Extended Profile  Send Paka01 a Private Message  Reply with Quote
U Mooreovom Swamp Thingu ima dio priče koji se odvija u Gothamu i pojavljuje se Batman. Modža si na to mislio?

Would a new flood please finally come? A real rain and an assortment of plagues
And when all is said and done, even the Devil won't care enough to spit in the mud

https://www.last.fm/user/Pakaa
Go to Top of Page

emirem
Advanced Member

10755 Posts

Member since 18/01/2010

Posted - 09/06/2022 : 19:49:20  Show Profile Show Extended Profile  Send emirem a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Paka01

U Mooreovom Swamp Thingu ima dio priče koji se odvija u Gothamu i pojavljuje se Batman. Modža si na to mislio?

Ej, moze biti, nemam taj strip, ali imam ga na wishlisti komplet sa slipcaseom, valjda je isti u sadrzaju.
Tnx.

Go to Top of Page

jaki
Advanced Member

Croatia
25891 Posts

Member since 13/03/2004

Posted - 09/06/2022 : 21:42:18  Show Profile Show Extended Profile  Send jaki a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by jagodanbg
hvala za ovu fotku, taman planiram da istetoviram Betmen logo, sad samo da odlucim od ovih 75 koji cu :)

I jesi li se?
Pokaži sliku!

Ja sam fetišist papira!
Go to Top of Page

alexts
Advanced Member

Serbia
6838 Posts

Member since 25/09/2005

Posted - 09/06/2022 : 23:21:59  Show Profile Show Extended Profile  Send alexts a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by emirem

Na topiku "Stiglo je i nabavija sam!!!", na poslednjoj (5-oj) strani, u mom postu, imaš trejd Swamp Thinga, u kome su dve epizode sa Batmenom (Brave and the Bold).
Go to Top of Page

jagodanbg

2451 Posts

Member since 17/07/2019

Posted - 10/06/2022 : 00:21:59  Show Profile Show Extended Profile  Send jagodanbg a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by jaki

quote:
Originally posted by jagodanbg

I jesi li se?
Pokaži sliku!

E pa nije jos dosao na red Tek sam poceo da se saram :)
Evo da vidis sta sam do sad uradio:

A pre Betmena prvo ce Zerocalcare (ovo su sledece dve tetovaze):

Edited by - jagodanbg on 10/06/2022 00:26:02
Go to Top of Page

alexts
Advanced Member

Serbia
6838 Posts

Member since 25/09/2005

Posted - 10/06/2022 : 00:24:31  Show Profile Show Extended Profile  Send alexts a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by emirem

Nedavno sam tu na forumu citao recke o curi mislim "crna orhideja" ili nesto slicno se tako zove i spominju se cameo uloge Batmana, a ja se sjetio iz "Eks"-a da je bio neki strip sa Swampyjem i Batmanom. A te price bih volio kupiti u nekim omnibusima ili epic collectionima.
Zahvaljujem unaprijed! 🦇

To iz Eksa je jedna od početnih epizoda ST, dok je Rajtson crtao, valjda sedma.
Go to Top of Page

panzer
Advanced Member

12514 Posts

Member since 18/05/2005

Posted - 21/07/2022 : 21:47:29  Show Profile Show Extended Profile  Send panzer a Private Message  Reply with Quote
https://aiptcomics.com/2022/07/21/comics-writer-alan-grant-dead-73/

Ich bin kein Mensch, ich bin kein Tier, ich bin ein Panzer-Grenadier!
Go to Top of Page

emirem
Advanced Member

10755 Posts

Member since 18/01/2010

Posted - 22/07/2022 : 11:24:36  Show Profile Show Extended Profile  Send emirem a Private Message  Reply with Quote
RiP.
Imam Dredda od njega.

Go to Top of Page
Page: of 66 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page | Next Page
 New Topic New Poll New Poll
 Reply to Topic
Jump To:
forum.stripovi.com © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
This page was generated in 0.47 seconds. Snitz Forums 2000