Author |
Topic |
vice
stripovi.com suradnik
7268 Posts
Member since 29/06/2005 |
Posted - 04/03/2019 : 15:05:36
|
quote: Originally posted by vukozec
quote: Originally posted by nagor
Ahaaaaa, pričate o stranim filmovima. A ja mislio da je Shaner zaspao na tipkovnici.
A ti pričaš o hrvatskim, ili?
Jel ovo ka baza il? |
And like that... he's gone. |
|
|
vukozec
Advanced Member
4868 Posts
Member since 17/08/2013 |
Posted - 04/03/2019 : 15:28:24
|
To je moj Vice, hvatanje za jezik kako bi se malo bocnulo one koji su se u toj mjeri pokorili američkoj kulturnoj dominaciji da sve što je američko (ili općenito anglosaksonsko, no najviše američko) doživljavaju kao domaće, a sve iz neke druge kulture kao strano.
Ne tvrdim da sam ja imun na tu dominaciju, odnosno, nisam, ali eto, boc. |
|
|
nagor
Advanced Member
Croatia
12553 Posts
Member since 21/02/2012 |
|
vice
stripovi.com suradnik
7268 Posts
Member since 29/06/2005 |
Posted - 04/03/2019 : 16:00:39
|
quote: Originally posted by vukozec
To je moj Vice, hvatanje za jezik kako bi se malo bocnulo one koji su se u toj mjeri pokorili američkoj kulturnoj dominaciji da sve što je američko (ili općenito anglosaksonsko, no najviše američko) doživljavaju kao domaće, a sve iz neke druge kulture kao strano.
Ne tvrdim da sam ja imun na tu dominaciju, odnosno, nisam, ali eto, boc.
Taj ti je "boc" otprilike na razini opcije "poke" na fejsu. Zapravo, "poke" je čak i svrsishodniji, jer ima potencijal romanse/seksa uz obostrani pristanak. |
And like that... he's gone. |
|
|
nagor
Advanced Member
Croatia
12553 Posts
Member since 21/02/2012 |
|
stripofil
Senior Member
Croatia
1687 Posts
Member since 15/10/2010 |
Posted - 04/03/2019 : 16:31:17
|
quote: Originally posted by fandango
Zelena knjiga... Meni je film dobro napravljen, simpatican je, gledljiv, i to je to. Vec vidjeno. Onako, lijep film za pogledati u nedjeljno popodne, nit smrdi, nit mirise. Takav mi je i Bohemian Rhapsody, lijep i gledljiv, ali nista vise od toga. Nekako sam i ocekivao da ce mi nabolje sjesti Roma i Jorgos Lantimos. Jos moram pogledat Kore-edu.
Baš sam pogledao zelenu knjigu preko vikenda i na mene je ostavio isti dojam. Viggo je odlično odradio svoju ulogu, ali najveći problem je u režiji. Film je previše romantičarsko-utopistički, ne ostavlja nekakav dublji trag na gledatelja. U startu nisam ni znao da je temeljen na istinitim događajima, tako da mu je to određeni plus.
Paralele između imigranata i različitih nacija su solidno prikazane. Ima film dobrih detalja, ali jednostavno kompletno pakiranje je previše njonjavo. |
|
|
vukozec
Advanced Member
4868 Posts
Member since 17/08/2013 |
Posted - 04/03/2019 : 16:39:28
|
Znam da je teško to razumijeti, ali neki "gay" i slične izraze ne doživljavaju kao tešku uvredu. Pa čak ni kao uvredu na razini bockanja.
@vice: A tvoja replika na moju repliku na nagorov post u kojem je bocnuo shanera i ekipu je bio boc ili poke? |
|
|
vice
stripovi.com suradnik
7268 Posts
Member since 29/06/2005 |
Posted - 04/03/2019 : 19:21:42
|
Ja to njegovo nisan ni doživija ka "boc". Žargon "strani" u topicu u kojem se priča o Oscarima jasno pokazuje da se radi o kategoriji stranih filmova. Nagor pak navodi kako ipak jest prca. Onda ćemo se lipo svi prcat u jednom boc/prc/poke-bangu dostojnom parafiličnih kategorija sajtova za odrasle. Ili ipak ne. |
And like that... he's gone. |
|
|
nagor
Advanced Member
Croatia
12553 Posts
Member since 21/02/2012 |
|
swamp thing
Advanced Member
Bosnia and Herzegovina
4078 Posts
Member since 05/08/2009 |
Posted - 07/03/2019 : 22:13:01
|
Jbt, gledam sad na imdb filmovi koji pune 25 godina, Iskupljenje u Šošenku, Petparačke priče, Forest Gamp, Leon, Glup i gluplji, Kralj lavova, Ed Vud, Vrana, Prodavci, Intervju s vampirom, 4 vjenčanja i sahrana,... kad će se ponovo dešavati ovakve godine, sa ovolikim brojem prestrašnih filmova? Ne bih da zvučim kao đed neki, ali vjerovatno nikad više. |
|
|
nagor
Advanced Member
Croatia
12553 Posts
Member since 21/02/2012 |
Posted - 07/03/2019 : 22:25:16
|
Petparačke priče je prijevod Pulp Fictiona? Nisam znao. Kul prijevod. Bolje paše nego Pakleni šund.
Da, ta 94a je bila stvarno jebena godina. Teško ponovljiva. |
Edited by - nagor on 07/03/2019 22:26:04 |
|
|
swamp thing
Advanced Member
Bosnia and Herzegovina
4078 Posts
Member since 05/08/2009 |
|
Mr. Bushido
stripovi.com suradnik
Croatia
12785 Posts
Member since 23/09/2005 |
|
Shaner
Advanced Member
Croatia
6943 Posts
Member since 24/09/2012 |
|
paro
stripovi.com suradnik
Croatia
8389 Posts
Member since 30/03/2005 |
Posted - 15/03/2021 : 18:11:19
|
Sacha Baron Cohen za sporednu mušku i Maria Bakalova za sporednu žensku (iako mi nije jasno po čemu je to sporedna, al ok). |
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
|
|
|
Red Marquis
Advanced Member
Serbia
3134 Posts
Member since 06/11/2017 |
Posted - 15/03/2021 : 18:11:26
|
Another Round će se ovde prošetati. Za najbolji film, 3 vrlo dobra, Trial of Chicago 7, Sound of Metal, Promising young woman, ostali prosek. Naravno nijedan od ta 3 neće pobediti. Jedino The Father nisam još gledao. On bi mogao biti dobar, Zeller kao pisac mi je dobar, videćemo kako se snalazi kao režiser. |
|
|
Stark
Average Member
Bosnia and Herzegovina
504 Posts
Member since 22/05/2018 |
|
Shaner
Advanced Member
Croatia
6943 Posts
Member since 24/09/2012 |
Posted - 15/03/2021 : 18:56:30
|
Slažem se za Trial of the Chicago 7 i Promising Young Woman, vrlo dobri filmovi, ali ne i vanserijski. Polažem nade još u The Father, Druk i Nomadland, ali sve mi se čini da bi 2020. mogla biti prva godina u dugo vremena bez filma koji će me osvojiti. Ili bar dok negdje ne iskopam kakav opskurni uradak.
|
http://onlineimpressions.blogspot.com/ |
|
|
Red Marquis
Advanced Member
Serbia
3134 Posts
Member since 06/11/2017 |
Posted - 15/03/2021 : 20:45:07
|
quote: Originally posted by Shaner
Slažem se za Trial of the Chicago 7 i Promising Young Woman, vrlo dobri filmovi, ali ne i vanserijski. Polažem nade još u The Father, Druk i Nomadland, ali sve mi se čini da bi 2020. mogla biti prva godina u dugo vremena bez filma koji će me osvojiti. Ili bar dok negdje ne iskopam kakav opskurni uradak.
Ja sam okej s tim, jer je prošla bila možda i najbolja u poslednjih 20 godina. Za očekivati je bilo da neće tako moći i sledećih a i umešao se Covid. Nomadland mi je propuštena prilika. Ken Loach al za bogate, u smislu da ne može Amer da napravi priču o ljudima sa margine i da to bude ekonomski i klasno osvešteno, već je moralo da ode u pravcu amerikane i luckastih i pomalo avanturističkih ljudi koji eto, vole da žive po kamp prikolicama iako i ne moraju. Naravno, McDormandova kao i uvek, odlična. |
Edited by - Red Marquis on 15/03/2021 20:49:02 |
|
|
Shaner
Advanced Member
Croatia
6943 Posts
Member since 24/09/2012 |
|
Red Marquis
Advanced Member
Serbia
3134 Posts
Member since 06/11/2017 |
Posted - 15/03/2021 : 21:57:38
|
Prošla. Govorimo striktno o filmovima nominovanim za Oskara ne generalno. Parazit remek delo, Once Upon sjajan, Jojo Rabbit takođe. Vrlo dobri 1917, Irishman, Joker, Marriage Story. Zapravo mi je samo Little Women bio sranje od svih 10 nominovanih za najbolji film, to mi nikad nije bio slučaj, uvek ima barem pola koja su mi bezveze. Pa i poljski Corpus Christie među stranima isto vrlo dobar. A u samoj godini nevezano za Oskare je bila baš dobra godina. Pre svega Sorry We Missed You (fenomenalni Ken Loach), pa The Gentleman (Guy Ritchie), novi Woody Allen (A Rainy day in NY, konačno jedan dobar, poslednjih godina je izbacivao sve neke tanke), francuski Les Miserables...danski Dronningen (Queen of Hearts) |
|
|
Shaner
Advanced Member
Croatia
6943 Posts
Member since 24/09/2012 |
Posted - 16/03/2021 : 00:23:47
|
Parazit odličan, slažem se, kao i Marriage Story, a i Corpus Christi jako dobar, ali Little Women mi je bolji od svih ostalih koje si nabrojao (osim Joja, njega nisam gledao). Loach je dobar, ali je teška depresija, Ritchie zabavan, Allen jedan od najslabijih. Les Miserables isto odličan. Tu su još i Atlantique, A Hidden Life i Saint Maud u samom vrhu, a ima i još dosta vrlo dobrih. Zapravo da, ispada da je 2019. bila vrlo plodna godina.
P.S. Pogledao Nomadland. Meh.
|
http://onlineimpressions.blogspot.com/ |
|
|
going going
Advanced Member
Serbia
11352 Posts
Member since 24/04/2012 |
Posted - 16/03/2021 : 02:13:38
|
Interesantno da je Vinterberg nominovan i za reziju pored nominacije za najbolji strani film. Ne verujem da ce se ponoviti situacija od prosle godine da strani film osvoji i tu kategoriju.
Bas zelim da pogledam sve nominovane do veceri dodele. Prvo na red idu nomadland i trial of chicago 7. I Sound of metal i Minari deluju interesantno.
Najvise nominacija Fincher i Mank, cak 10, ali mislim da ce ostati praznih ruku, mozda za kameru. |
Edited by - going going on 16/03/2021 02:14:20 |
|
|
paro
stripovi.com suradnik
Croatia
8389 Posts
Member since 30/03/2005 |
Posted - 16/03/2021 : 06:22:37
|
Dal je gledao ko ovog Oca? |
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
|
|
|
Shaner
Advanced Member
Croatia
6943 Posts
Member since 24/09/2012 |
|
Topic |
|